September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    wat is het hier weer rustig.
    Wij hebben hier weer slaapproblemen met Lynn :rolleyes: Nu al 3 avonden gekrijs....Met allerlei smoesjes....En als ik de 10 minuten regel toepas en weer wegga, gaat ze om papa roepen :(

*zucht*

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoihoi,

Ik ben er morgen weer bij. Alles goed hier. Werken was deze week gelukkig ok. Tijn en Floor weer naar het kdv, Tijn is op het ijs geweest met de groep. Vond ie erg leuk!

Sterkte chacha met het gekrijs van Lynn. Ik hoop dat de al heilige 10 minuten regel zijn vruchten weer snel afwerpt en dat het smoesje papa ook over gaat!

Pinguin, hoe is het nu met jou pijnlijke litteken?
    En Quinn, heeft ie nog veel last van de operatie?

Narcissen! Leuk dat je er weer bent. Heerlijk twee weekjes relaxen. Kinderen waren ook mee toch? Lekker joh, dat je met twee hummels toch nog zoveel rust kunt vinden!
    Bevalt het werken weer?

Jordy gaat ook goed zeg! Ga maar lekker goed door slapen ventje!

Ik ga naar bed. Morgen naar het cb met Floor. Weet de cijfertjes al eigenlijk, geen prikjes dit keer jippie :)

tot morgen!

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    oh en AK... is het misschien zover? Ik hoop het voor je!

ik lees nu net van Mila haar heupjes? Toch een echo laten maken? Waren de plooitjes dus toch ongelijk weer? He bah. Merk je zelf iets? Ik hoop dat het niets is!

trusten

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ooh dat is niet fijn chacha. Moeilijke dingen zijn dat he?!

Wel fijn dat Lynn relatief snel bij de kinderarts terecht kan. Waarom moet er trouwens een echo van Mila dr heupjes gemaakt worden?
    Is Mila zoveel zwaarder dan Lynn was? Kan me herinneren dat Lynn zo'n lichtgewichtje was of is dat Lynn van Juud?

Lekkere nacht Niek! Hier ook afgelopen nacht! Heel veel plezier van het weekend! Wat ben je al snel zo ondernemend zeg! moet er zelf nog even niet aan denken.

Hier heeft ons mopje dus ook een goede nacht gemaakt. Ik had haar na de voeding nog een flesje van 50 cc gekolfde melk gegeen en madam heeft een ruk van 11 tot half 6 gemaakt. Wel lekker.
    Ik merk dat er meer regelmaat begint te komen. Niet meer de hele avond clusteren. Ook nog maar weinig speentje trouwens.
    Quinnetje begint gelukkig ook weer wat meer naar mij te trekken.
    Wel fijn want hij was erg op zn pappa. (Is niets mis mee maar ik miste mn kleine manneke gewoon)
    Had ik trouwens al verteld dat we weer oom & tante worden?
    Steven zn broer& vriendin verwachten in juni hun eerste beebje.

voor de rest weinig nieuws hier.

fijne nacht~!

ps. chacha hoe is het nu met de bv en je schoonzusje? Is het uiteindelijk nog gelukt?

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mir ik heb geen pijn meer maar ga op de nacontrole wel even vragen of ze het knoopje wat ik heb teruggevonden nog even kunnen verwijderen.

Leuk met zn allen op het ijs. Steven is ook met Quinn op pad geweest!
    Ik vind het te koud buiten met mn meisje.

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Oh lekker PInguin, dat het met Anaïs zo goed gaat. Ik hoop dat ze snel een lekker ritme vindt. Zowel voor haar zelf als voor jullie! Wat een slaapkopje, lekker hoor en dat op de bv! super!

Gefeliciteerd trouwens! Leuk, weer een neefje of nichtje erbij!

doeidoei

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    En veel plezier Niek, dit weekend!

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hey meiden, hier nog niets hoor...ik heb alleen weinig zin en puf om alles door te lezen en te reageren hihi..sorry!

9. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ff snel
    youame komt ook al 3 dagen steeds uit bed we hebben nu sinds 3 dagen de stikker methode toegepast en vandaag is ze er 2x uit gekomen eergister 70x en gister 50 x

10. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik ben wel blij dat ik niet de einge ben af en toe met een peuter die aan het puberen is :oops:

pinquin: ik voel me inderdaad erg goed, maar moet wel een beetje uitkijken dat ik niet te ver ga...

AK: zet hem op he als je bezig bent! ;)

ga even wat wassen en zo voor morgen

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    nou meiden ik word er zwaar deprie van..vandaag voor controle geweets..
    alles zit nog potdicht..en ze kan ook niet inleiden zolang ik geen ontsluting heb..en ze laat me niet langer doorlopen dan de 23ste anders wordt het keizersnede zegt ze..nou daar zit ik echt niet op te wachten..raar systeem hier..

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    balen joh, hopelijk komt het tch nog vanzelf, dikke knuffel!

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ja hoop het echt!

sorry voor me ego berichtjes hoor hihi. Maar ik baal er echt flink van. want mijn moeder zou eigenlijk deze zondag komen..maar als het echt nog zo lang kan duren dan boekt ze nog niet..want ze blijft maar 10 dagen. En dan is er dus een grote kans dat ze de baby niet ziet. Maar ik wil haar er deze keer zo graag bij hebben en nu heb ik dus helemaal geen zekerheid. als ik nou een cm ontsluiting had had ik het kunnen afwachten tot een bepaalde dag en dan laten inleiden. Is geen pretje..maar alles liever dan een keizersnede

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir hoe was het bij het CB? Alles goed gegaan met Floor?

Mila moet dus idd een echo laten maken. Morgen naar de HA voor een verwijzing (de HA wil het eerst zelf nog even zien)
    De plooien zijn ongelijk en rechts beweegt minder goed mee.
    Het enige wat ik er aan merk is dat aan die kant de plooien veel dieper zijn.
    Dat kan dus wijzen op heupdysplasie (schrijf je dat zo?) En daar kunnen ze later mank van gaan lopen. Het is dan beter om het nu te verhelpen met een "simpel" spreidbroekje dan later met een operatie.

Hoe was het op je werk? Leuk dat Tijn op het ijs is geweest.

Pinguin fijn dat het zo lekker gaat bij jullie! En ook lekker dat ze het goed redt op jouw melk! En nu al niet meer clusteren? Lekker zeg. Mila heeft dat maanden volgehouden.

Mila is echt veel zwaarder dan Lynn. Ter vergelijking:
    Mila weegt nu bij 4,5 maand 7775 gram. Lynn woog met 9 maand 7750 gram. Echt een verschil.

Gefeliciteerd trouwens met je aankomend tante-schap!

Mijn schoonzus is overgestapt op KV. Ze kolfde niet genoeg en het kindje wilde echt niet aan de borst.

Is de LK nog bij je geweest pinguin?

Niek veel plezier dit weekend!

Marline dat stickersysteem is een goed idee. Daar is Lynn misschien wel mee te paaien. Youame dus ook aan het spoken?

AK spannend hoor meis. Ik hoop voor je dat de beeb zich snel zelf aankondigd.

15. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    AK ik hoop voor je dat het uit zichzelf begint en dat je moeder op de dag dat je bevalt aankomt meis. Zodat jullie lang van elkaar kunnen genieten!

Chacah geen lactatiedeskundige meer gesproken eigenlijk. Twijfel of de spruw weer terug is aan 1 borst bleh!
    Mijn andere borst drinkt ze nu regelmatig zonder tepelhoedje uit.
    :)
    Vanmiddag bij de osteopaat geweest. mn mopje had inderdaad een stukje nek wat niet helemaal lekker zat. Buikje enzo was mooi soepel!
    Na de behandeling had ze erge trek dus heb dr maar daar in de wachtkamer gevoed. Was de 1e keer in t openbaar.Ging harstikke goed!
    Gaan over een maandje nog eens terug naar de osteopaat.

Poeh dat is inderdaad hetzelfde gewicht van je meiden.
    Jammer trouwens van de bv van je schoonzusje maar kan het me goed voorstellen.

Ezzie ik las dat je je vlucht geboekt hebt! Fijn! (ik wil ook)

Ik ga effies wie is de mol kijken.

fijne avond!

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    vanavond visite gehad, was gezellig.
    Nog even hier wat bijlezen want volgens mij is morgen de site uit de lucht toch?

AK, ik hoop dat het allemaal vanzelf komt. Een troost: Bij mij heeft de vk op vrijdagmorgen nog gekeken voor onsluiting en ik had nog niets en zaterdagavond begon de bevalling. Zegt dus niets hoor.

Op het cb was het ok met Floor. Ze weegt nu 9700 gram en is 73,5cm. Echt een groot dametje hoor. Tijn was 70 cm rond die tijd.

Jee wat een verschil tussen Mila en Lynn, grappig he!

Pinguin, fijn dat het zo goed gaat joh! heerlijk! Goed he, zo'n osteopaat. Ik hoop dat het na 1 a 2 behandelingen ok is met haar nekje. Misschien dat Floor haar nekje ook vast zat omdat het zo'n snelle bevalling was? wist niet dat het daar ook aan kon liggen.

Ezzie, een vlucht geboekt? Naar Oz? Wanneer? Leuk zeg!

Ik ga slapen, morgen vroeg op. Ik ga met de ukjes naar Assen gezellig naar een vriendinnetje

doeidoei!

17. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hoi hoi,

Hier ben ik ook weer.

Met mama gaat alles goed. Ze is zelfs alweer thuis. Ze heeft echt geluk gehad. Ze heeft in het ziekenhuis ook weernierstenen gehad, maar gelukkig lag ze daar goed en hebben ze dat er ookmeteen bij genomen. Ze wordt nu goed in de gaten gehouden.

Disneyland was leuk. Alleen was het TE koud. We konden niet gewoon lopen. Kindjes bevroren. Gelukkig had ik de quinny meegenomen met voetenzak. Lynn heeft 3 dagen in de buggy gezeten. Erg jammer. Na een uur of 3 moesten we weer terug naar het hotel om op te warmen. Ze staat met mickey en goofy en pluto opde foto. Die kwamen in het hotel. De parade was ook erg mooi.

Hahaha, mila ook al een propje. Net als floor. Wel lekker hoor, dat ze zo goed groeien.

Ak, nogff volhouden meis. Hopelijk geen keizersnede en hopelijkis je moeder er. Succes.

Pinguin, ik was met lynn ook naar een osteopaat geweest en ik merkte meteen verschil.

Wij gaan vandaag voor een groot bed kijken en als het goed is kopen. Ben erg benieuwd hoe ze het doet.

Vanavond 3 uurtjes werken.

Gaeven met lynn diego kijken.

Tot snel.

xx

18. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    chacha ja youame begint het te snappen gister is ze in 1x gaan slapen

zo zeg mila flinke meid vanmorgen met dice naar cb geweest voor z'n uitgestelde prikken wegens RS hij heeft niet gehuild
    en woog de laatste c 7180 en vandaag 7860gr hoelang hij nu is weet ik niet
    maar draagt al maatje 80 van truitjes :oops: en va broekjes 68

ak ik hoop snel dat de bevalling uit zich zelf aan dient meis sterkte en succes je kunt het

juudje ach wat een kou ook he youame begint te huilen van de ijsige kou
    wel leuk dat ze op de foto staat met pluto enz

mir floor ook al zo'n flinkert zeg
    ik denk dat dice youame gaat in halen hoor met groei youame is te licht en te klein voor der leeftijd moet dus bij de kinderarts en cb blijven lopen

19. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hey Juud wat fijn dat je moeder al weer thuis is en het zo goed gaat!
    Kan me goed voorstellen dat Disney veel te koud was. Brrr moet er zelf niet aan denken!
    Goed dat je de Quinny had meegenomen!

Mir de osteopaat vertelde dat het heel vaak rechts vast zat bij pasgeborenen en dat ze het zo goed vond dat mijn vk me had gezegd haar te laten nakijken. Heel veel plezier in Assen vandaag!

Steven wilde vanochtend met Quinn het ijs op. Quinn in zn skipak gehesen (past nog van vorig jaar hihihi) Muts op, wanten aan, slee in de auto. Steven nog snel schaatsen via marktplaats gekocht en hup het ijs op.
    Quinn vond het niets, heeft alleen maar gehuild, gemiept en gedaan.
    Steven was zo terleurgesteld en ach dat kleine manneke van mij vindt het gewoon fijner lekker binnen te ravotten met zn warme slofjes aan. :)
    Dus nu heb ik Steven eruit gestuurd om dan zelf even lekker te gaan schaatsen.

Pff gisterenavond was het weer raak met het clusteren hoor chacha! en toen kwam ze om 2:30 uur alweer.

Weet iemand van de bv mamma's waar ik voedingshemdjes kan kopen waar geen bh in zit? Heb geziend at ze ze bijd e H&M hebben maar ze zijn uitverkocht in mijn maat.
    Pretty mum heeft ze ook niet dus als een van jullie een suggestie heeft?! Heel graag!

Ik ga ook even plat. Mn kindjes slapen dus ik pak nu ook maar even wat rust.

tot later! en anders tot na het weekend!

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Anaïs al weer een maand oud, wat gaat de tijd hard!

Jeee wat is Floor een flinke meid zeg! Veel plezier in Assen! Ff zwaaien he?

Pinguin fijn dat ze de ene borst zonder tepelhoedje kan drinken. Er zit vooruitgang in! Heeft de LK dan ook helemaal geen contact meer opgenomen?
    En wat goed dat je in het openbaar hebt gevoed! Ik vind dat ook nog steeds spannend (maar ook omdat Mila de omgeving zo interessant vindt en dat gaat zitten rondkijken....en dan zit ik echt een beetje te kijk)

Hoop dat de Osteopaat snel verbetering kan laten zien. Ik ben destijds ook met Lynn geweest. Maar Lynn had geen blokkades
    Ik kijk nu straks de KA even aan, wat die gaat doen met Lynn. En als ze niks willen doen, ga ik mijn heil met haar zoeken in de homeopathie. Hier in Zwolle zit een homeopaat die ook arts is.

Juudje fijn dat alles goed is met je mama! Gelukkig maar
    En idd brrrr in Parijs! Jammer zeg.

Marline wat fijn dat Youame het zo snel doorheeft zeg. Slim meisje!
    Dice groeit ook goed zeg!

Pinguin jammer dat Quinn het niks aan vond op het ijs.
    Vorige week hebben ze bij het kdv buiten gespeeld. Na 10 minuten zaten alle kindjes te huilen van de kou :)

Over die voedingshemdjes....ik gebruik ze niet. Ik gebruik super-rekbare hemdjes. Die draag ik dan onder mijn gewone kleding. De bovenkleding kan ik dan omhoog doen en dat hemdje doe ik dan onder mijn borst et voila....geen kip die iets bloots ziet. Ik heb goedkope hemdjes van de kruidvat van Anni Rolfi...rekken echt super mee.

Straks met Mila naar de HA voor de verwijzing.
    En 3 februari heb ik een kennismaking op de Schatkamer, een school voor natuurlijk leren. (als jullie interesse hebben www.obsdeschatkamer.nl) Spannend! Wat worden ze groot he?

Deel Deze Pagina