September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    AK: van harte gefeliciteerd en geniet ervan! fijn dat de bevalling meeviel!

Juud: wat een ellende allemaal, heel veel sterkte, weet je al meer?

wij hebben een heerlijk weekend gehad met de ouders en schoonouders. Deborah heeft zich keurig gedragen. we sliepen met zijn vieren om de kamer, maar Deborah werd niet wakker van de nachtvoeding, en mooi weer gehad..

pinquin: weer een beetje in rustig vaarwater gekomen?

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    lief juudje....meis wat erg :cry: Hoop dat het heel snel beter gaat met je mama. Ik weet niet zo goed wat te zeggen....alleen dat we aan je denken. Kom hier maar je hart luchten hoor! Maakt niet uit wat je opschrijft, als je je verdriet maar kwijt kan!
    Hoe is het nu met Lynnie?

AK van harte gefeliciteerd nogmaals. Ga lekker genieten...
    Hoe spreek je de naam uit? En welke naam wordt de roepnaam?

Niek fijn dat jullie het leuk hebben gehad.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Het is hier echt weer dikke troubles met de fles. Vorige week ook al...en vandaag heeft ze maar 3x 60 gedronken na heel veel moeite (en sinds ik thuis ben, heeft ze al 4x gedronken...ze doet dus echt een inhaalslag). Ik zit echt te twijfelen of ik niet langer ouderschapsverlof op zal nemen, zodat deze ellende niet op het kdv gebeurd. Ik heb de mogelijkheid...en stiekem vind ik het ook wel fijn om nog wat langer bij mijn meisje te blijven. Maar ja ze zien me aankomen....wat een twijfelkont he :rolleyes:

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Chacha: als jouw gevoel zegt dat je dat moet doen, dan moet je dat doen!
    het is ook moeilijk om het te zeggen op het werk, maar werken en ondertussen spijt hebben is ook niet fijn, toch?

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik kan het me heel goed voorstellen Chacha dat je dat wilt. Zoals Niek al zei als je voelt dat je dat moet doen moet je het doen.
    Je meisje is maar 1 x klein!
    Heeft rene wel eens cupfeeding of fingerfeeding geprobeert in plaats van het flesje? Misschien drinkt ze dan wat beter.

Juud hoe is het nu bij jullie? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen dat kan bijdragen aan steun voor je. Vind het hartstikke erg voor je.
    Hoe is het met Lynn? Is ze al wat opgeknapt? Nogmaals knuffels voor je!

Wat fijn dat jullie zo'n lekker weekend hebben gehad Niek! En helemaal dat Deborah doorsliep tijdens de nachtvoeding.

Hier is alles onder controle. Ben vanochtend lekker in bed gebleven met mn meisje. Heb tot een uur of 11 geslapen en dat doet me goed.
    De avonden zijn hier nog steeds erg onrustig. Ik merk dat het veelal is omdat er voeding terugkomt dat ze huilt, maar dat heeft ze alleen 's avonds dus.
    overdag en de nacht gaan eigenlijk heel goed.
    Ze komt vanaf dr nachtvoeding zo om de 3,5 a 4 uur. Maar vanaf dr laatste middagvoeding wil ze na 2 uur alweer en dan weer na 2 uur.
    Ik vind het geen probleem dat ze vaak komt s ávonds, maar ze is zo verdrietig en ontroostbaar. Ze gilt en schreeuwt alsof er iets niet lekker zit.

Gisteren ben ik Quinn lopend gaan halen bij het kdv. Zo leuk heb nu dus zo'n board waar hij op kan staan en hij vindt het helemaal geweldig!
    Hij heeft de hele weg op het board gestaan, lekker liedjes gezongen en vooral genoten. Toen we een stoepje op moesten hier voor de deur bleef hij erop staan , maar hij had zn kinnetje op de stang gelegd en dat deed pijn. Kijkt hij me heel zielig aan en zegt hij : mamma qinn toetje auw daan!
    Vond het zo lief dat hij zn gezichtje toetje noemde (dat doe ik nl) :)

Ik kreeg vanochtend een belletje van het kdv voor Anaïs. Ik had haar voor 1 mei opgegeven maar dat lukt helaas niet helemaal.
    Ze gaat nu vanaf 16 mei op de dinsdag en vanaf 1 juni komt de maandag erbij.
    Ik moet vanaf eind maart weer aan het werk dus het zal even schipperen worden. Op maandag kan ik dr makkelijk meenemen, maar de dinsdag moet ik nog maar even zien hoe of wat.
    Ben al lang blij dat er plaats is!

Ik ga wat doen hier, heb nu mn handen even vrij!

xx

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Zo dacht ik dus ook....Mila is maar 1x klein...Ik ga toch maar eens in overleg.

Pinguin...cupfeeding nog niet geprobeerd. Ik hoop dat ik straks over kan op een tuitbeker. Ik wil toch Kira eens vragen, zij had hetzelfde probleem met Seán (moet ik eerst wachten tot ze terug is ;) )

Pinguin wat lekker dat je zo lang hebt geslapen! Daar knapt een mens van op.
    Als je denkt dat ze last heeft van het spugen, moet je het toch maar eens aankaarten op het CB.

Ze heeft een aardig mooi ritme te pakken zeg! Dat ze aan het eind van de dag komt, kan ook wel eens te maken hebben met dat je voeding wat terugloopt. Gewoon lekker op verzoek geven, dan ben je er zeker van dat zij wel regelt dat ze genoeg binnenkrijgt.

Wat leuk zeg dat QUinn het op het board zo leuk vindt. Jammer dat ie niet op de buzz past. Lynn zou nu ook een betere leeftijd voor hebben.

Mila heeft vandaag de echo gehad. Ik zou alleen gaan, maar René was heerlijk op tijd dus hij kon mee. Ze konden geen uitsluitsel geven dat het goed of niet goed zat. balen. Dus toch maar röntgenfoto's. René heeft meegekeken op de foto's en volgens hem zag het er goed uit (jaja René is stiekem orthopeed....ik wacht liever het deskundig oordeel van de echte arts af)
    Donderdag hebben we de uitslag....duimen jullie met me mee?
    Mila heeft zich keurig gedragen...ze was zo vrolijk. De dames van de onderzoeksafdeling waren helemaal aan het genieten van haar. Zo leuk om te zien.

Lynn heeft de hele dag niet geslapen :confused: Zwaar onder de indruk van Tijn (die is met zijn mama en zusje op een verlaat kraamvisite geweest....was erg gezellig) Lynn heeft de hele dag over Tijn gesproken.
    In het ziekenhuis heeft ze zich nog aardig gedragen, maar toen ze niet mee mocht naar de kaartjesautomaat (om parkeerkaartje te betalen) knapte er iets bij haar. Ze heeft de hele weg terug gegild en gekrijst. Helemaal paars..... Helemaal moe dus. :(

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Zo hehe even tijd om rustig te zitten!

Jee Juud, dat is echt vreselijk :( Waarom... Ik hoop zo dat je moeder er weer bovenop komt meis. Hoe is het nu met haar? Pas ook goed op jezelf, want op een gegeven moment is het op he... en je meisje ook nog weer ziek. hoe is het nu met Lynn? Knapt ze weer op? Kom hier maar lekker je hart luchten hoor, zo vaak en veel als je wilt. Het van je afschrijven is soms ook fijn. Een héle dikke knuffel en we denken hier aan je!

AK, wat een goed bevallingsverhaal! Fijn dat al je 'horror-gedachten' niet uitkwamen. Ben blij voor je dat alles lekker snel en goed is verlopen!
    Lekker genieten nu! En heerlijk wat familie om je heen! Hoe vindt Eslem haar zusje?

Klinkt goed Pinguin; alles onder controle! Alleen zo vervelend voor je meisje dat haar dus toch wat dwars zit. Wat zou het kunnen zijn he? Vooral ook omdat het alleen maar savonds is.
    Quinn vindt het board dus leuk? geweldig! Nu kan het ook he. Toen Floor geboren was, dacht ik dat Tijn er echt te klein voor was en heb de dubbele buggy aangeschaft. Eigenlijk een 'miskoop' (we hebben er in het begin zeker wel wat aan gehad hoor) omdat ik hem niet zovaak heb gebruikt. Nu loopt Tijn altijd mee. Ik denk dat de buggy vast nog wel van pas komt als we lange stukken gaan lopen. Maar Tijn wil altijd alles 'zelluf' dus ook lopen...
    Gebruiken jullie de dubbele buggy trouwens nog veel Chacha?

Lekker zo'n weekend Niek! Heerlijk dat Deborah niet wakker werd en lekker door heeft geslapen toen Jordy kwam voor de voeding!

Chacha, donderdag de uitslag? Spannend. Fijn dat René ook mee kon. Ook fijn dat hij de uitslag al weet ;) Maar hopen dat het ook zo is! Ik duim mee.

Het was trouwens erg gezellig vanmorgen. Lynn en Tijn hebben hun expressieve kant beiden even laten zien ;)
    Tijn heeft het de hele dag nog over ijs gehad (Lynn had speelgoed van een ijsje) maar hij wilde écht ijs *zucht*.
    Oh en Tijn - het diefje - heeft een rood blokje met een afbeeldinkje van een appel van Lynn meegenomen.. ik vond het in zijn rompertje.. Sorry.. het komt wel weer bij je terug.

Ik ga zo slapen, morgen weer een werkdag!
    Goede nacht voor iedereen!

7. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Juud: hoe gaat het nu met je moeder en met jullie?

Chacha: ben je er al uit?

pinquin: mooi schema toch? Jordy komt aan het einde van de middag ook altijd extra. zijn schema is ongeveer:

4:00
    7:00
    11:00
    15:00
    17:30
    19:15 (na badje)
    22:45

soms zit er een 1/2 uur verschil in

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hellow,

Leuk chacha verlaat kraambezoek! Het is leuk dat de kindjes nu echt met elkaar gaan spelen he?
    Ik hoop dat de uitslag van dr heupjes goed was. Moet ze anders in een spreidbroekje?

Niek wat een lekker schema heb je al zeg. Voedt je op schema? Ik niet hoor. Ik doe alles op verzoek.

Ik denk dat haar onrust ook een beetje met een sprongetje te maken heeft trouwens.
    Vannacht hebben we haar voor t eerst in dr wiegje naast me gelegd. Kijken ofz e dat prettiger vindt dan tussen ons in.
    Bedje lekker warm gemaakt met een kruikje en ze ging zonder mokken slapen (bij ons moet ik dr in slaap sussen) . Vannacht 1 x gevoed maar toen was het gedaan met de pret. Ze wilde niet meer terug in t bedje. Alleen nog bij mij en dat ging ook niet van harte.

vanochtend met mn kindjes de stad in geweest. Slaapzakje voor mn meisje gekocht en een vingino in de uitverkoop voor mn Quinnemansje.
    Past er helemaal geen kiddyboard op de Quinny trouwens? Wat raar want het is een van de meest verkochte wagens.

Heb van t werk (mijn moeder dus) de vraag gekregen of ik in maart al weer aan het werk kan (eerder dus dan mn verlof is afgelopen) Dit zodat mijn moeder vakantie op kan nemen.
    Ik moet dan 3 maandagen werken(wel lange dagen) en kan anais meenmen. In ruil daarvoor kan ik de maand april nog vrijnemen.
    Op zich komt het wel lekker uit omdat de opvang van anais pas half mei ingaat en ik nu 3 dagen moet werken maar er veel meer vrije dagen voor terug krijg. Wat vinden jullie?

Ik hoor Quinn wakker worden, ik ga hem gauw zn bedje uit halen!

fijne dag!

ps. Juud hoop dat alles goed gaat!

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hoi meiden

Hier geen goed nieuws....Mila heeft CHD....oftewel heupdysplasie.
    Ze moet een spreidbroekje. 26 januari moeten we naar de orthopeed (ja en ook 26 januari naar de kinderarts voor Lynn in een ander ziekenhuis...)

Ben gister en vandaag best wel verdrietig geweest. Maar ja het verandert er niks aan en dit moet gewoon gebeuren.
    Het zal wel een lastige periode worden. Mila moet natuurlijk erg wennen aan dat ding. En de praktische problemen...kleertjes die niet passen, ze past niet in de maxicosi en niet meer in de wagenbak....Het knuffelen is stukken lastiger (maar dat zullen we zeker niet minder doen)
    En de grootste vraag...zal Mila wel ons lekkere lachebekkie blijven?

En Lynn is ook al weer aan het hoesten :(

Dus wij zijn een kneusjesfamilie ;) ;)

Pinguin lastig dilemma....ik denk dat ik het wel zou doen. Het zijn niet veel dagen en het is wel een goede ruil. Heb je gelijk het opvang probleem grotendeels opgelost.
    Hoe is het met je kindjes nu?

Op de buzz past trouwens geen kiddyboard door die onderste stang in een boog loopt

Juudje hoe is het bij jullie?

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    getverderrie chacha dat is verre van fijn nieuws!
    Ik denk dat het voor Mila best even wennen zal zijn maar het niet de aard van het beestje zal veranderen! dikke knuffel voor je!
    Heeft zwolle 2 ziekenhuizen of moet je ook in 2 verschillende steden zijn de 26e?
    Heb je al enig idee hoe je het allemaal een beetje in praktische zin moet gaan aanpassen?

Hier begint alles beter te worden. Flink stevig gesprek gehad met manlief gisteren want die drukt zn snor een beetje omdat hij haar gehuil zo naar vindt. Loopt als een stuk chagerijn door het huis en ik ga dan op mn tenen lopen. heb ik geen zin in dus heb hem even tot de orde geroepen of zoiets.. ;)
    vandaag was het al een stuk beter.
    vannacht heeft ze de hele nacht in dr eigen bedje geslapen maar moet wel zeggen omdat mn boobies leeg waren we haar een flesje kv hebben gegeven.
    Vannacht had ik gelukkig wel weer stuwing dus het zit weer op peil!

Vandaag voor het eerst bij opa & oma op visite geweest en Steven is daarna naar Amsterdam geweest en ik ben weer naar huis gegaan met 2 slapende moppies achterin.

Ik ga mn meisje badderen en voeden, ze gilt het uit!

fijne nacht meiden!

11. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Zwolle heeft de Isala klinieken. Dat is 1 organisatie, maar wel 2 locaties. Met Mila moeten we in de stad zijn en met Lynn in Zwolle Noord. Lynn om 13.30 en Mila om 16 uur. Het moet te doen zijn....En ik vind beide te belangrijk, dus we laten het allebei maar doorgaan

Geen idee hoe ik de praktische dingen ga aanpakken. Ik moet maar eens gaan googlen. Maar alle tips zijn welkom.

Goed dat je het gesprek bent aangegaan pinguin. Hoop dat het helpt. René kan ook zo slecht tegen gehuil.
    Fijn dat ze de hele nacht heeft geslapen. Mila heeft d'r ritme omgegooid. 's ochtends laat ze nu 4 uur tussen de voedingen, maar die haalt ze dus 's nachts weer in....

Fijn dat je voor het eerst bij opa en oma op visite bent gegaan en dat het goed is gegaan. Je blik is dus weer wat op "buiten" gericht?

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    chacha: wat vervelend nieuws, het nichtje van Stefan heeft het ook gehad, ik zal eens vragen wat hun ervaring er mee was, sterkte meid, ik kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent..

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Chacha.. wat een rotnieuws :( Je weet natuurlijk ook helemaal niet precies wat er gaat gebeuren, hoe Mila erop reageert, hoe het praktisch zal gaan enz.. Dat maakt je natuurlijk nog onzekerder en verdrietiger. Maar zoals Pinguin al zegt, het zal de vrolijke aard van Mila niet veranderen. Baby's passen zich snel aan aan de situatie denk ik. Maar toch, dat neemt niet weg dat het allemaal super vervelend is.
    Hoe lang moet ze het broekje? Of hoor je dat ook dan?
    Een dikke knuffel van ons! En het komt uiteindelijk allemaal goed!
    Ook een knuffel voor hoestende Lynn. Tja, er is weer een griepepedemie he.. getverderrie. Ik hoop dat het gewoon bij snotteren blijft.
    Is je computer weer aan de praat?

Pinguin, goed dat je het gesprek bent aangegaan. En dat Steven er wat mee doet. Knap van je, want het is soms moeilijk om de juiste woorden te vinden in zo'n gesprek en van wat je vindt enzo. Tenminste dat heb ik vaak. En als je het dan te lang binnen houdt dan barst de bom he. Dus super van je dat er over gesproken is.
    Heeft Anaïs veel last van krampjes misschien, of is het dat niet?

Juud hoe is het bij jullie? We zijn denk we allemaal heel benieuwd hoe het gaat met je mama en dat het een stukje beter gaat! Hoe is het nu met Lynn? Is ze al weer opgeknapt? we denken aan je hoor.

Ik heb de hele dag lopen bellen naar kinderdagverblijven voor een extra dag voor Tijn en Floor. Ik heb namelijk een soort van andere 'baan' op dezelfde school. Ik kan naar groep 5. De maandag, dinsdag en woensdag. Dus een dag extra werken, maaar wel een lagere groep en een enkele groep. Ik ben er heel blij mee, want anders had ik het waarschijnlijk opgegeven en gestopt met werken. Gelukkig kwam deze kans voorbij. Maar het moet wel op stel en sprong. Dus ik moest een extra dag proberen te regelen bij het kdv. Tja, vol natuurlijk op zo'n korte termijn. Er zijn veel kinderdagverblijven hier dus heb rondgebeld en eindelijk een gevonden. Maar toen ik het had geregeld, had ik toch een naar gevoel.. dan zitten ze dus op 2 verschillende kdv's... niet ideaal. Dus ik heb met mij moeder en schoonmoeder gesproken. Mijn moeder gaat de eerste maand een dag extra oppassen en daarna mijn schoonmoeder op de dinsdag. Oh wat ben ik daar blij mee! Geen extra dag op een ander kdv, gewoon lekker bij mijn mams en schoonmoeder.

Tijn roept de hele dag: doe jij nou mama? Doe jij? Ga jij doen mama? Ineens komt hij daarmee. Ik word er gek van haha. Maar ik vind het ook wel erg schattig.

Ik ga slapen, een goede nacht voor iedereen!

14. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    hey chacha, jee, toch een spreidbroekje, als je het zo officieel krijgt te horen is het toch wat anders he,
    Maar zoals mir ook al zei, kids passen zich heel snel aan, probeer je niet te druk te maken van te voren (makkelijk gezegd hoor) want het loopt vaak toch anders als je denkt.
    Hoe lang zal ze het aan moeten?
    Dikke knuf in elk geval!

Goed pinquin, zo'n gesprek, ff de lucht klaren, niet altijd makkelijk maar wel beter!

Wat goed mir, een andere baan! Super dat het zo is opgelost met de moeder's. Toch wel fijner idd als 2 kdv's. Wanneer begin je?

hihi, die Tijn, wil weten wat zn moeder doet. Grapipg he dat ze steeds weer met wat anders komen.

Marno heeft nou al tot 2 keer toe in de badkamer gepoept toen ie op mij stond te wachten om onder de douche te gaan. Gelijk huilen en wijzen, poepie! Beetje geschrokken denk dat het er zo uitkomt. Beide keren gezegd dat het niet erg is, en mama het zo weer opruimt, goed juist, poep gedaan! Wil niet dat ie er bang van word ofzo.

Hij is ook spelletjes verslaafd op de computer,.. :oops: denk dat ik er toch wat minder op moet, ben geen goed voorbeeld voor hem. :)

15. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hoi meiden.

Ook weer even een berichtje van mij.

Tis allemaal zwaar en ik vlieg van hot naar her. Heb geen rust in mijn kont.

Met mama gaat het langzaamaan iets beter. Ze loopt zelfstandig, maar haar hand is nog niet goed. Veel ergotherapie. En wat ik het ergste vind, is dat ze niet kan communiceren met Lynn.
    Al met al mogen we weer niet mopperen, maar of het nog helemaal herstelt. Time will tell.

Bij de dec07 mama's gaat het ook niet ggoed. Grijpt me u ook erg aan. Jayda van juffie ligt in het ziekenhuis en daar gaat het ook niet goed mee.

Vandaag mijn sigaretten aan de wilgen gehangen. Hopelijk lukt het me.

Chacha, Ik denk dat wij het erger vinden, dan dat Mila het vindt. Maar evengoed succes meis.

Pinguin en Mir, Erg lief van jullie. Dikke knuffel terug.

Mir, lynn zei eerst altijd: doen? En nu: doe jij?
    Ze begint in eens heel goed te kwebbelen. Beter dan oma. Zucht.

Moet ook met Lynn naar de KNO arts. Was ff bij de HA geweest en die zei al dat ie het niet normaal vond dat Lynn 3 tot 4 keer per jaar in het ziekenhuis lag. Wij mogen maandag.

Ga nog een kofietje pakken.

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Marno ook aan het poepen in de douche? Goed gereageerd zo hoor! Tijn was er de eerste keer zo van geschrokken dat hij niet meer in het badje 'durfde' en elke keer zei hij: niet in het bad poepen he mama. Dat was wel weer snel weg hoor die 'angst'. Maar het is vaker gebeurd. Hij is dan zo aan het spelen dat hij het niet voelt ofzo?

Ja super he, een andere groep. Nieuwe ronde nieuwe kansen ;) Ik heb er zin in. Alles is nu geregeld. Het andere kdv heb ik ook net afgebeld. Vanaf 1 februari ga ik groep 5 doen.

Ik moest vandaag om 8 uur bij de fysio zijn voor Floor... jee wat vroeg. Wel lekker dat iedereen nu al in de kleren is, kan ik wat gaan doen hier in huis!

Fijne dag!

17. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Juud, fijn te lezen dat het iets beter gaat met je mams! Is haar spraak ook aangetast dus? Maar dat ze al weer kan lopen is heel wat denk ik? Ik hoop dat ze op den duur weer helemaal de oude wordt!

Goed dat je met Lynn naar de KNO arts kunt! Ze zijn daar niet happig op hoorde ik he. Maar dit is ook niet goed. Ik hoop dat ze daar wat voor haar kunnen doen. Elke keer in het ziekenhuis is echt niet goed. En is er al een diagnose voor haar benauwdheid die ze zo vaak heeft?
    En jeetje... gestopt met roken? Da's helemaal knap zo in deze situatie! Ik hoop dat het lukt! Pas je verder wel een beetje op jezelf? Neem goed je rust hoor, want het is allemaal niet niets wat je op je bordje krijgt.

En.. Proost! (ik drink ook lekker een koffietje ;) )

doei!

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn heeft weer koorts en hoest de longen weer uit haar lijf. De HA maar weer gebeld (begin me zo langamerhand echt te schamen dat ik alweeeeeeer bel) Toch maar weer langskomen. Infectie aan de bovenste luchtwegen...Gelukkig dus niet de onderste. We moeten haar goed in de gaten houden en zodra ze zieker wordt weer aan de bel trekken. Die linkerlong blijft een zwakke plek, was nu ook weer te horen, gebrom en gepiep. Maar ze kan het weghoesten. Pfff hoop dat het snel 26 januari is....

Mir gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wauw wat fijn zeg. En ook goed geregeld met de oppas zo. Ik had ze ook niet naar 2 verschillende kdv's laten gaan hoor...iets teveel van het goede.
    En Tijn dus gestolen? hihi...hoe durft hij in mijn huis ;)
    Ik zie het blokje wel tegemoet komen...Lynn was m al kwijt...het is onderdeel van een speeltje dat met behulp van die blokjes tot 10 telt. Nu dus maar tot 9...haha

Juud ik hoop dat je mams snel opknapt en volledig zal herstellen. Zoals je zelf zegt, de tijd zal het leren. Rustig aan meid.
    En Lynn dus naar de KNO? Hoop dat voor Lynn dat ze ook minder ziek zal zijn.

Ezzie marno computer verslaafd? haha. Goed voorbeeld he?
    Marno ook al zo'n badkamerpoeper haha. Lynn heeft dat ook regelmatig. Ook in bad....brrr

Mila zal waarschijnlijk het spreidbroekje minstens 6 maanden aan moeten (omdat ze al wat ouder is en het kraakbeen al aan het verbenen is) Misschien wat langer...maar dat zal per keer bekeken worden.
    Het is ook geen grote ramp, maar ik blijf het vervelend vinden. Het stapelt zich een beetje op nu....dat gedoe met Lynn d'r longen en nu Mila met d'r heupjes.

19. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Nou, Lynn weer infectie, arm wijffie, nog klein weekje, dan kan ze onderzocht worden.

haha @ het gestolen blokje,... verplicht weer bij elkaar op visite!

juudje, goed hoor stoppen met roken (vooral nu) sterkte!
    Benieuwd naar uitslag KNO arts.

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hallo lieve meisjes,

Wat een rust hier zeg. Waar is iedereen?

Chacha mijn buuv van een paar huizen verder op reageerde bij mij op hyves naar aanleiding van jou berichtje over de spreidbroek van Mila. haar dochter heeft een jaar een spreidbroek gehad en er zelfs mee leren lopen.
    Wellicht kan je haar om wat tips vragen? (ze is echt hartstikke lief!)
    Hoe is het nu met je meiden> Lynn niet verder ziek geworden?

Geweldig Mir die nieuwe baan! Fijn dat je de oppas hebt kunnen regelen!
    Wel fijn als je een en dezelfde groep hebt toch!

Oh @ Marno en het poepen in de bakamer. Quinn zegt nog steeds iedere keer dat hij in bad gaat.. ikke niet poepen. Ik vertel hem dat het niet erg is maar hij is blijkbaar zo angstig voor poepen in bad.

Juud wat goed dat je probeert te stoppen met roken. Zeker onder deze osmtandigheden. Als het niet lukt kan ik je acupunctuur aanraden. heeft bij mij heeeeeel goed geholpen.
    Hoe is het nu met je moeder trouwens?

Niek hoe is het bij jou?

Ak hoe gaat het met je kleine meisje? Geniet van je gezin en je familie die nu bij je is meis!

Hier wat moeilijke dagen achter de rug. Sta echt op het punt te kappen met de bv.
    Gevoel zegt doorgaan, ratio zegt kappen.
    Mijn meisje is echt neit tevreden. Ze drinkt ruim een uur bij me als ik pech heb en dan blijft ze nog huilen. Uiteindelijk een flesje nagegeven en dan vindt ze wel de rust.
    Ik snap het niet want vorige week was ze nog tevreden. Misschien is het regelen, misschien is ze niet krachtig genoeg bij me te drinken, net als Quinnetje.
    Steven is lief, ik zie het als falen van mijn lijf, hij niet. Hij zegt dat het meer aan Anais ligt want bij Quinn had ik ook voldoende voeding.
    Dillemma's dus.
    En juist op dat moment krijg ik een mailtje van mn lieve kraamerzorgster. Zit weer lekker te brullen dus. Die hormonen ook! ;) Ik wil gewoon heel graag, misschien wel te graag.

heb trouwens besloten het aanbpd qua werk aan te nemen. vind het wel een goede deal.
    Van de week hebben we nog een haptonomiesessie. Ben er wel aan toe. De haptonomie doet me zo goed!

fijne avond meiden

Deel Deze Pagina