pinquin: ook ik heb de spray gebruikt bij Deborah, tenminste bij het afkolven en het werkt geweldig! vandaag bij het cb geweest en de prikjes gehaald, hij moest erg huilen. hij weegt nu 5680 gram en is 59 cm, dat gaat dus wel goed
pinquin, fijn dat het gesprek zo positief was, hopelijk gaat het nu lukken! en zo niet, heb je er alles aan gedaan hoor. Goed zeg chacha, dat je je ongenoegen hebt uitgesproken! (ik ben een schijterd, zou het niet snel durven ) hopelijk heeft het gesprek een positieve uitslag! Dat je die fles trouwens niet hebt in je winkeltje chacha! Gister met Marno naar een soort balorig geweest hier in de buurt. Hij was op de auto rondjes aan het rijden bij het 'grote' klim gedeelte. Ik kijk even niet en weg is ie,.....slik,...kan op zich geen kant op maar toch,...ik roepen, kijken, en hoor wat terug, mamaaaá,... maar zie hem niet, ik zoeken en rondje lopen tot ik hem weer hoor,....klimt ie boven me langs in de touwrekken! Was gewoon omhoog geklommen, op onderzoek, had het helemaal leuk. Toen moest ik er dus ook in want hij kon nog hoger en dat vond ik dan wel weer iets teveel van het goede, maar daar is het allemaal iets smaller als ballorig,..dus moest mezelf echt door gaatjes persen,... 8)
hihi die Marno! vanmorgen ook bij ballorig geweest met een paar leefijdsgenoten. Ik moest ook in alle dingen klimmen en het viel me op dat ik erg snel buiten adem was. Ik leg dus nu met koorts, met twee kinderen en ondertussen al 39.7. gelukkig wordt Deborah straks opgehaald door mijn moeder, zodat ze daar kan eten, want Stefan is pas om half 11 thuis, balen he!
Beterschap Niek! Wij zouden zondag naar een soort ballorig gaan maar vrienden van ons belden af. Hun zoon was grieperig en Anaïs is nog erg jong dus de afspraak maar uitgesteld. Quinn is verschrikkelijk vervelend vandaag. Daarbij heeft hij koorts. Ikke knallende hoofdpijn. Ik heb een litteken op mijn voorhoofd(best groot) en dat is verdikt en lijkt ontstoken. Het litteken heb ik al sinds ik 5 jaar oud was en is al eerder ontstoken geweest. Ben toen geopereerd omdat er nog stukjes van de muur waar ik tegenaan gevallen was ontdekt waren. Hoop dat het morgen beter is en dat het een eenmalig iets is want lekker is anders. ben hard aan het kolven maar het zet nog niet echt aan. Daarbij moeten we ons popje steeds bijvoedena ls ze een flesje bv heeft gehad. Ze drinkt dan 100 cc en drinkt dan nog eens 60 kv er achter aan. Dat is toch veel te veel?
Jeetje Niek, dat is hoge koorts! Beterschap en hou het maar in de gaten. Oh Ezzie, schrikken is dat dan he als ie zo opeens weg is. Ik heb het ook in Ballorig gehad vorig jaar met de meeting toen in april. Tijn was leuk een trap opgeklommen die naar het dak leidde En ik kon er echt niet door met mijn dikke buik. Gelukkig kon Kira er met haar slanke postuur net door en heeft Tijn te pakken gekregen. Tjoh, het is altijd oppassen geblazen. Ze zijn ook echt zo weg he? Pinguin, wat vervelend van dat litteken. zit er zoveel littekenweefsel? Vervelende plek ook op je voorhoofd. Ik hoop dat het niet echt gaat ontsteken want dan ben je verder van huis. Quinn dus ook grieperig. Vervelend, kan je er eigenlijk nu niet bijhebben he? T ventje kan er natuurlijk ook niets aan doen. Hoop dat hij snel opknapt en weer vrolijk is. Wat drinken betreft Pinguin, weet ik niet of het echt veel is. Wat Anaïs doet, deed Tijn ook.. eerst aan de borst en hup zo makkelijk 60cc kv erachter aan. Als ik m meer zou geven zou hij het waarschijnlijk ook opgedronken hebben. En daarom is het mij nooit gelukt om helemaal over te kunnen gaan op de bv. Hij wilde meer en was dus ook gewend aan meer en dat kon ik jammergenoeg niet produceren. Ik hoop dat het kolven toch zijn vruchten afwerpt, dan kan je, als je een voorraadje hebt, bijvoeden met je eigen melk. En misschien op een gegeven moment neemt ze wel genoegen met wat jij in je borst hebt. Omdat je steeds kolft neemt de productie toch ook toe. Ik ga even Tijn tot de orde roepen, die breekt hier de tent af geloof ik. En Floor ligt in de wipper in een deuk om de capriolen van Tijn wat een stelletje.... doei
ohw, beterschap niek, dan heb je het wel ff zwaar met 2 kids alleen! Lekker dat Deborah even weg is. Vervelend pinquin van je litteken, dat dat nog kan gaan ontsteken! Hoop dat het morgen over is. Monster van me vanmiddag niet slapen, zelfs na ochtend kdv niet, voordeel daarvan is is dat ie eenmaal op bed binnen 10 minuten is vertrokken! ipv dat het een uur duurt.
Pinguin je bent lief! Thnx voor het kaartje! Wat vervelend van je litteken trouwens. En wat een vreemd verhaal zeg! stukjes muur Meid je bent een beetje ongeduldig wat betreft dat kolven. Vergelijk het met regeldagen...dat duurt ook een dag of 3 voordat de productie opgekrikt is...dus nog een beetje geduld. Het zegt niet zoveel dat Anaïs nog 60cc kv opdrinkt hoor. Sommige kindjes drinken nu eenmaal alles wat ze aangeboden krijgen..zegt niet zoveel over de honger. hier wordt er ook nog over gezegd:http://www.borstvoeding.com/kindjeaandeborst/melkproductie/krijgt-mijn-baby-wel-genoeg.html Niek wat vervelend dat je zo'n hoge koorts hebt. Griep te pakken? Beterschap meis Sjonge ezzie dat is schrikken in ballorig. En wat durft Marno veel zeg! Marno wilde niet slapen? Lynn vanmiddag ook niet. Maar ze kan niet zonder dat slaapje, dus die lag om 5 uur op de bank te brullen om niks....en dat een half uur lang.... Mir leuke kids heb je, hihi...een beetje samen de boel op stelten zetten
Meiden waar zijn jullie? Tijn, namens Lynn bedankt voor je kaartje. Volgens haar had je een mooie spin getekend, hihi Hoe is het met iedereen? Niek weer opgeknapt? Pinguin hoe gaat het daar? Juud hoe is het met je mama? en met Lynnie? Naar de KNO arts geweest? Hier zware K-dag gehad op mijn werk. Heb een gesprek gehad met mijn leidinggevende...en heb me iets teveel door mijn emoties laten leiden Het komt er op neer dat ze me niet de cursus willen laten doen door mijn ouderschapsverlof. In plaats van mij mag nu een andere collega (samen met iemand die al mocht). Maar die collega doet het pas een half jaar (maar wel 36 uur). Vind het zo oneerlijk en voel me zwaar gediscrimineerd (heb zelfs met termen als gelijke behandeling, sociaal beleid etc gesmeten. .) Maar het lullige is....als ik boos word of me machteloos voel...ga ik janken...*zucht* en dan kom ik helemaal niet meer uit mijn woorden. Sommige mensen kunnen het allemaal zo mooi verwoorden, ik niet....ik ga zitten janken. Maar goed er gaat weer overleg plaatsvinden met de manager en die gaat uiteindelijk beslissen.... Sjonge en al dit gedoe...die drukte...die stress..het is het echt niet waard hoor...ik kan mijn energie wel beter gebruiken. Nou ja verder hier alles goed. René is alleen wel ziek...de griep (net zoals half NL)
Wat een rust! Balen van het gesprek chacha,...nu moet je nog wachten,.. en dat je gaat huilen, oh, dat heb ik ook, heel irritant, wil sterk en zeker overkomen maar dan voel ik die tranen al branden! Dus snap je helemaal. Beterschap met je man,..is ie ook gelijk heel zielig? Zit hier ook beetje in dubio, schoonmam niet heel fit,..moet verder onderzocht worden hoe of wat. Heb dus voor komende dinsdag extra opvang geregeld (dag dat zij op zou passen) krijg je dat ook terug van belasting? Weet iemand dat? Moet het natuurlijk wel eerst zelf dokken, maar kan je het later terug krijgen? Weet niet hoe lang dit gaat duren (nu al ruim 4 weken) Moet misschien dus vaker extra komen maar als ik het niet terug krijg kan ik het niet betalen. Misschien toch vaste plek gaan regelen,....dan maar geen oma oppas meer, maar anders heb ik seriues probleem...niemand anders.
chacha je moet gewoon betalen hier voor een extra dag hoor, alle kdv hier in de buurt. Luxe dat dat bij jou niet hoeft! Betaal jij vakantie en ziekte wel door? Dacht er ook aan om ff te bellen morgen maar wie weet wist iemand het hier. ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwwwww,. die foto! echt te erg,..... wat een kapsel!
Ieeuwww zeker shocking! Hoe kom je daar nu bij chacha haha... Lynn heeft het blokje terug? Mooie tekeningen maakt Tijn he Ik dacht, laat ik het maar snel terugsturen, is ook zo zonde een spel dat niet compleet is. Een lekker emotioneel gesprek dus. Ik vind het super dat je zo voor jezelf opkomt en het niet over je kant laat gaan. Ik zou ook gaan huilen trouwens vooral als mij onrecht wordt aangedaan. Ohh wat heb ik bij mijn vorige baan (niet in het onderwijs, maar als groentje in de reclame) veel jankend op de wc gezeten En dan maar met goede moed (en rode oogjes) weer aan t werk... Ik ga ook eens even navragen hoe dat bij ons kdv zit, of je ook - als je omhoog zit - een dag extra af kunt nemen zonder dit op te hoeven geven of te betalen. Kan nautuurlijk zomaar gebeuren dat je ze echt een dag extra nodig hebt. Hoop dat het meevalt met je schoonmams, Ezzie. Pinguin, hoe is het bij jullie? Juud, hoe gaat het met jou? Is Lynn nu al bij de KNO geweest, ja toch? Wat zeiden ze? Floor is ook grieperig, wat koortsig en ze wil alleen bij mij liggen. Goh.. dan wordt Tijn ineens wel jaloers hoor. In het begin vond hij het ook zielig voor Floor dat ze zo snotterde en huilde, maar na een halve dag vond hij het zwaar irritant worden geloof ik haha. Hij ging echt aan mijn benen hangen en tegen mij een Floor aanliggen en op een gegeven moment wilde hij Floor eigenlijk wel even van mijn schoot afduwen. Ik hoop dat ze morgen weer wat fitter is. Beterschap voor René trouwens!
Hallo meisjes, Ben even niet op de site geweest. Druk met andere dingen. (werk, rapporten, meisjes, ziek zijn pfff, ) Schrik wel enorm van wat er allemaal gebeurd is zeg! Krijg er echt een brok van in mijn keel! Allereerst Juudje heel veel sterkte! Ik denk aan je en aan je moeder. Wat ontzettend naar voor jullie! Dikke knuffel en ik hoop op herstel voor haar! Chacha, jeetje zeg Mila in een spreidbroek. Ook vervelend. Wanneer gaat dat gebeuren? Sterkte op je werk. Ik zou ook erg pissed zijn als ze mij om die reden iets zouden ontzeggen. Knap hoor dat je er iets van gezegd hebt! En, tjsa die tranen... Daar heb ik nog steeds last van zo af en toe. Wel heel irritant vind ik zelf, maar beter zo dan een koude kikker denk ik dan maar (achteraf ) Oja, en natuurlijk Gulay van harte! Wauw! Wat een mooie naam weer! Hoe is het verder? Zal op je hyves kijken. Mir, wat fijn dat je nu een andere groep hebt! Altijd beter dan wat je had denk ik! Hoe is het met Floor? Hopelijk is ze snel weer wat beter. Hier ook een klein meisje met wat koorts. Vandaag maar aan de zetpil. Wat zijn ze dan zielig he. Helena wil dan alles ook. Ook op schoot etc. Dus dat is wel heel herkenbaar. PInguin, heel veel sterkte met het getob met borstvoeding. Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Het is zo moeilijk om voor jezelf te bepalen wat je wilt; doorgaan of stoppen. Fijn dat je tips hebt gekregen van de lactatiekundige. Ezzie, geen idee hoe dat zit met opvang en kosten van een extra dag. Succes met uitzoeken en natuurlijk met je schoonmama! wat een zieken trouwens weer! Hier ook lichte ziekenboeg. Mijn stem is heel zwoel. Narcisman vroeg al of ik zijn voicemail wilde inspreken! Is er trouwens al een afspraak gemaakt voor een meeting? Wat dachten jullie van dierentuin? Ik ga mijn bedje in. Dames, succes met alles. Ik kom snel weer kletsen!
Als je hier sporadisch een extra dagje nodig hebt kan dat gewoon in overleg. Maar ja de vakanties en ziekte betalen we ook gewoon door, dus dat heft elkaar wel weer op Hihi hoe kom ik nou bij die foto...zit met mannelijke collega's op een kamer Maar volgens mij is een vrouwelijke collega hiermee begonnen Thnx Mir voor het blokje! Lynn weer blij Ik ben ook niet zo goed in het opkomen voor mezelf, maar heb collega's die me sterk aanmoedigen (tja welzijnswereld he) Wat naar dat Floor griep heeft! Eerste keer dat ze zo ziek is? Kan me Tijn helemaal voorstellen...hihi Floor van schoot af duwen?
Even een kort berichtje van hier. Vanavond laatste keer zwangerschapshaptonomie gehad. Bij het parkeren heeft Steven flink een andere auto geramd Hebben een briefje op de ruit achter gelaten. Onze auto heeft ook best wat schade en de aangereden auto is zn lamp eraf. gelukkig geen schade aan ons 3tjes Heb besloten te stoppen met de bv. Ben best verdrietig maar vanaf het moment dat ik de beslissing heb genomen is er weer een rust in mezelf teruggekeerd. Anaïsje zit nu we haar via het flesje veel beter in dr vel en ik wil gewoon genieten en niet zo hoeven tobben. Het is jammer maar ben mezelf genoeg voorbij gelopen en ik kan het lichamelijk eng eestelijk niet opbrengen weer zoveel te moeten kolven, heb een flinke huidontsteking aan een van mn borsten( al een tijdje en de koek is simpelweg op. Ik probeer maar te kijken naar wat ik wel gevoed heb de afgelopen 6 weken en niet zo zeer naar wat ik "misloop"want dan beginnen de tranen al weer te lopen. Ik ga nog even kolven en mn bedje in.. morgen weer fris op en voor t eerst helemaal alleen met mn kindjes.. ook wel lekker! fijne nacht
Pinguin, jezelf niet schuldig voelen hoor. Je hebt je best gedaan. Ze wordt ook groot op KV. Succes meisje. Chacha, Ik heb dat ook hoor. Meteen janken. Soms werkt het. Hahaha. Ezzie, Hier net zo, alleen heb ik voor lynn een extra dag. Moet deze dus ook bij de belasting invullen. Per 1 feb gaat ze ook dinsdags naar het kdv. Mama mag morgen mee naar huis. En zondag weer terug. Ze ligt daar maar te liggen en er is geen plaats in blixembos. De cardioloog kan op dit moment niks voor mama doen, maar de neuroloog wel. Papa heeft flink gezeurd of ze mee mocht. Niet omdat het goed gaat, maar om ff de sleur te breken. Ga nog ff een bakkie halen.
Juud: wel fijn dat ze even mee mag, misschien doet het haar zelf ook wel even goed.. Chacha: belachelijk, jij bent net zoveel waard als iemand die meer uren draait! en die foto, hoezo naakt? pinquin: je hebt er inderdaad alles aan gedaan, hopelijk geeft je dat wat rust! hier gaat het iets beter, de koorts is bijna weg, had uiteindelijk 40 graden en moest twee kinderen in bed doen, gelukkig wonen mijn ouders dichtbij.. wat een narigheid in belgie he, het zou je baby zijn...in wat voor wereld leven we in godsnaam!
Echt vreselijk wat er in Belgie gebeurt is...het zou je kindje maar zijn Wat een grote idioten heb je op deze wereld. Pinguin, meis je hebt alles gedaan wat je kon. Niet schuldig voelen hoor! Ze heeft 6 weken van je BV mogen genieten en daar heb je haar een goede start mee gegeven. En op KV worden ze net zo goed groot...Ze hebben meer aan een mama die uitgerust en vrolijk is en die KV geeft, dan aan een mama die loopt te stressen om de BV. Dikke knuf voor je meid. Juudje fijn dat je mama even mee mag. Zit er al vooruitgang in? Ik denk aan je meis! Narcissen leuk weer wat van je te horen. Druk dus. En ook weer ziek? Dierentuin lijkt me zeker leuk. Moet het wel beter weer worden Mir hoe is het met Floor? Niek fijn dat de koorts weg is. Valt niet mee om ziek te zijn en dan voor je kindjes te zorgen. Ben benieuwd hoe het met AK is ja. Mila heeft vandaag een slaapdagje. Lynn is op het kdv. We hebben het stickersysteem in werking gesteld. In combinatie met negeren 's nachts als ze wel wakker wordt. We gaan er 1x heen om te kijken wat er is...is het niks dan wordt ze genegeerd (in de trant van negatief gedrag negeren) Vannacht is ze maar 1x wakker geweest en is weer braaf gaan slapen. Ben trots op haar René is nog ziek....arme man
meiden, ik heb te vroeg gejuicht weer 39.5 graden, ik baal als een stekker, ook omdat Stefan morgen ook nog moet werken...
Balen niek, dat je weer zo ziek bent. Hoop dat je wat hulp hebt kunnen krijgen.... Pinguin hoe is het bij jullie? Heb je je er een beetje bij neer kunnen leggen? En Anaïs lekker tevreden nu? Heb je gister een goede dag gehad alleen met je 2 kleintjes? Wij hebben onze vakantie geboekt! We blijven in NL dit jaar. We gaan naar Ameland. In een prachtig vakantiehuisje met grote privétuin en 800m van de zee. Heerlijk...heb er zin in! (nu wel hopen op mooi weer.... [-o< )
Niek, heel veel beterschap...wat heerst die griep toch erg....gaat het alweer wat beter? juud, fijn dat je moeder even mee mag...... pinguin, idd op KV wordt ze ook groot...je hebt je best gedaan en ze heeft zeker meer aan een vrolijke mama...maar verdrietig zijn is ook goed, het is ook allemaal niet niks....komt helemaal goed! zeker narigheid in belgie...daar zijn toch gewoon geen woorden meer voor... ik duik ook zo mijn bedje in..er zit bij mij ook griep te draaien...hoofdpijn, misselijk, duizelig...gewoon BLEH!....hoop dat het snel weer weg trekt.