September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi!
    Floor is nog ziek. Elke keer 40 graden. Vreselijk verkouden. Ze slaapt bijna niet. Ze drinkt redelijk. Als ze rechtop zit dan gaat het goed en heeft ze praatjes. Naar bed brengen is geen optie overdag. Ze slaapt wat bij mij of Bart. Ik hoop dat ze zometeen moe genoeg is dat ze de slaap kan vatten. Ik heb een ui in haar kamertje liggen Arm meiske.

ben er morgen weer

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn is weer ziek...nu aan de buikgriep. Ze heeft vanaf gisteravond tot aan vanmiddag minstens 20x gekotst (en dan overdrijf ik echt niet)
    Vanaf 2 uur vannacht was het alleen maar gal en dat elk kwartier. De ORS bleef ook niet zitten De hele nacht hebben we overgeslagen...alleen Mila heeft heerlijk geslapen.
    Vannacht nog domperidon opgehaald, maar dat hielp ook geen ene reet.
    Vanmorgen ook geen plasluiers, vanmiddag een kleintje en vanaf vanmiddag is ze aan de diarree. Het kotsen is wel opgehouden.
    We moeten haar goed in de gaten houden...

Wordt er soms echt moedeloos van....het lijkt wel elk weekend raak hier met haar.

3. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    Floor en Lynn: dikke knuffel en natuurlijk voor jullie zelf ook!

Jordy heeft vannacht doorgeslapen :D hij werd pas om half 5 wakker en heb het met een speen nog tot kwart voor 6 uit weten te zingen....

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    oh he verdikkie, Lynn weer zo ziekjes :(
    Sterkte! en een dikke knuffel!

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Jemig chacha & Mir! Hopelijk worden jullie kindjes gauw beter hoor!

Ben blij voor je dat je dinsdag naar de kinderarts kan Chacha. Laat dr maar goed nakijken hoor! Dikke knuffel voor je! Heeft mn buuf nog teruggemailed trouwens?

Mir ook voor jou een dikke knuffel ! Hoop dat je meisje gauw opknapt.

Fijn dat Jordy doorslaapt Niek! Ben jij ook weer beter? Zo niet ook voor jou beterschap.

Hier gaat alles redelijk. Ben echt superemotioneel maar dat schijnt ook te kunnen komen door het afbouwen van de bv.
    Qua energie zit ik nog ergens downunder. Dus hopelijk ga ik nu weer een beetje conditie krijgen.
    Morgen weer naar de arts om mn wervelkolom recht te laten zetten.
    Anaïsje gaat redelijk. Qua voeding zit er totaal geen ritme in en vooral na de borstvoeding (vanuit een flesje) wil ze al heel snel weer.
    Ze is een beetje aan de diaree nu maar ze poept en plast in ieder geval ruim ruim voldoende en dat was eerder niet zo.
    Ik zie dr lijfje gewoon groeien maar mis dr erg aan mn borst hoor!
    We zijn reuze benieuwd naar haar gewicht en ga dinsdag ook weer even wegen.
    Als dr voeding zo onregelmatig blijft ga ik even contact opnemen met de diëtiste van Quinn.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar ben echt een beetje op!

dikek kus voor jullie allemaal

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    chacha veel succes vanmiddag in het ziekenhuis met je meisjes!

7. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond

Lynnies nieuwe slaapkamertje.

8. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Beterschap aan alle zieken eneen dikke knuf voor degene die zich niet lekker voelen.

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wateen lief kamertje Juud!
    Hoe is het met jou en je mamma?
    Is het nog gelukt met het stoppen met roken?
    Ook een dikke knuffel voor jou!

10. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    beterschap met alle zieke,

mooi kamertje juud!

hier ook ff druk en weinig tijd.

11. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wat heb je een mooie kamer Lynn! Hoe is het met je moeder?

Hoe gaat het met Lynn en Floor?

Hoe is het in het ziekenhuis gegaan Chacha?

Pinquin: hoe gaat het bij jou zonder de bv?

Hier weer beter, gelukkig

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Erg mooi kamertje voor Lynn, Juud! Hoe is het nu bij jullie?

Pinguin, hoe is het met jou nu? Voel je je al een beetje beter? En heeft Anaïs al een beetje meer ritme te pakken?
    Hoe is het met Quinn?

Chacha, ik ben benieuwd hoe het was vandaag met je meisjes?

Floor is weer wat opgeknapt. Afgelopen weekend was het slapen snachts (en overdag) erg beroerd. Dus we hebben om de beurten met Floor beneden gezeten. Vandaag heeft ze haar slaap ingehaald, gelukkig. Ze is niet meer zo benauwd en heeft erg veel geslapen. Vanavond ging het ook goed met het naar bed gaan gelukkig.

Niek, gelukkig dat je je weer beter voelt!

13. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Pinguin: stoppen met roken? Ik heb het nu geminimaliseerd tot 1 sigaretje om de 2 uur en niet meer binnen. Dus 's avonds moet ik naar buiten, de kou in.

Mama is van het weekend thuis geweest en wel veel hooi op haar vork genomen, maar nu kan ze weer uitrusten.
    Praten gaat steeds beter. Als ze erover na moet denken lukt het niet, maar spontaan gaat het redelijk.

Vrijdag krijgen we weer kijkers. Dezelfde als de eerste keer, maar nu nemen ze een aankoop makelaar mee. Spannend.

Pinguin, voel het aub niet als falen. Jedoet het goed. Je bent een goei moederke.

Wij mogen donderdag naar de astma deskundige. En dan krijg ik een afspraak voor de kno arts.
    Lynn was vandaag weer niet lekker. Heeft 3/4 van de dag op de bank gehangen. Wil ook niks eten,zelfs geen snoepjes. Minimaal drinken, maar dat wil ik er nog wel inproppen. Heb maar 3 keer een luier verwisseld. Zat gewoon niks in.

Het nieuwe bed was eendrama. Dikke tranen en intens verdrietig. Lynnie kleine bedje. Aaaaaah.
    Dus in het kleine bedje gelegd en net stiekem overgelegd. Ging goed. Dus hopelijk goede nacht.

Chacha, bah ook weer een zieke lynn. Ligt echt aan de naam. :)
    Verzorg ze maar goed en prop er maar drinken in. Tis moeilijk. Sterkte meissie.

Ik denk dat ik mijn bedje maar eens op ga zoeken. Verveel me.

Dikke kus en veel beterschap voor iedereen.

14. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Een klein vreugdedansje hier want mijn meisje zit eindelijk boven haar geboortegewicht en flink ook!
    Ze is ruim 500 gram gegroeit de afgelopen week. Zag het al aan dr spekkies ;)

Ben hartstikke blij want ze lijkt ook steeds tevredener te worden.

Juud ik voel het neit heel erg als falen hoor. Maar dit is mijn laatste kindje en had haar zo graag zelf aan de borst willen voeden voor tenminste 6 maanden. Het is het bijstellen van mijn ideaalbeeld en afscheid nemen van iets waar ik eigenlijk nog niet aan toe ben. Dat doet pijn en maakt me verdrietig maar het feit dat mn meidje het zo goed doet maakt een heleboel goed hoor!

Zullen we trouwens de datumprikker er binnenkort eens bijhalen?

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik kom me snel even melden, maar verder zonder te reageren...
    We zijn allemaal ziek hier. Iedereen aan het spugen en diarree (Lynn ook nog steeds dus straks weer naar de HA, Mila weigert de borst en fles vandaag, krijg er amper iets in)

Met Lynn leek alles goed te zijn. Ze heeft wel heel veel oorontstekingen gehad, kon de KA zien. We hebben een doorverwijzing naar KNO arts.

Met Mila is het slechter dan gedacht. Ze heeft een heup luxatie ipv dysplasie. De hele heup ligt uit de kom. En de kom is niet echt een kom. Die moet opnieuw gevormd worden. Dus direct een pavlik bandage...echt vreselijk. Ze huilt ontzettend veel (maar dat kan ook komen doordat ze niet lekker is)
    We moeten er rekening mee houden een jaar bezig te zijn. Ze mag de komende 4 weken de bandage niet eens af...dus ook niet douchen of in bad. Want daarmee kunnen we dagen werk gelijk weer teniet doen.

Ben er zo verdrietig om...(ook al weet ik dat er ergere dingen zijn...maar pfff het is niet makkelijk)

Ik hoop snel weer wat actiever te zijn....

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Lieve chacha

Hele dikke knuffel voor jou en je gezinnetje meis!
    Het zal nu niet makkelijk voor je zijn!

Denk aan jullie!

xx

17. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Lieve chacha,

Dikke dikke dikke dikke kus en knuf van ons.

18. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    wat een naar nieuws chacha :(
    Dikke kus ook van ons!
    En beterschap met die nare griep.

19. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    chacha, een dikke knuffel....kan me voorstellen dat je het erg moeilijk vindt, is ook niet niks allemaal...

pinguin, gefeliciteerd! wat fijn dat ze het nu zo goed doet...

mir, fijn dat floor weer opknapt...wat een rot griep ook!

juud, mooie kamer, een echte grote meisjes kamer alweer....

vanmiddag even lekker kleren geshopt voor de meiden, heerlijk!

fijne avond allemaal.

20. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Ook dikke knuf van ons chacha,... geen leuk nieuws.
    Sterkte met je meissies.

Deel Deze Pagina