September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi meiden!
    Hoe gaat het bij jullie?

Hier zit de werkweek er weer op. Vanaf maandag in mijn nieuwe groep. Ik ben benieuwd maar heb er ook erg zin in.

Floor is weer opgeknapt en weer vrolijk. Tijn heeft weer last van het 'niet-willen-slapen' savonds. Hij praat ook ontzettend veel. De hele dag door en savonds houdt hij ook niet op. Er zit zoveel in zn koppie denk ik.

Nou welterusten allemaal!

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hellow,

Lekker Mir dat je vanaf volgende week echt een eigen groep hebt! Zeker iets om naar uit te kijken!
    Geef je nou helemaal geen steples meer?
    Fijn trouwens dat Floor weer beter is.
    Quinn gaat over het algemeen genomen goed slapen maar soms ook niet.
    Hij ligt dan nog een boekje te lezen of een spelletje te doen. Wij hebben een grote houten puzzel naast zn bed liggen. Echt een aanrader1 Ook voor de vroege ochtend! (Quinn zit soms al om 6 uur te spelen)

Ezzie hoe is het bij jullie? Ben je zo druk ?

Narcissen, je kleine meisje is al bijna een jaar he?! sjonge wat gaat dat snel zeg. Hoe is het verder?

Mamsie lekker dat je geshopt hebt! Ik vind Doetinchem ook zo lekker om te shoppen! Hoe is het bij jou? Gaat het goed met de fysio van Ninthe & het zwemmen van Dimphy?

Chacha hoe is het nu bij jullie? Allemaal een beetje opgeknapt?
    Hoe vindt Mila dr broekje? Wel schrikken zeg dat het ernstiger was dan je verwacht had!
    Mijn buuv was hier gisteren en vertelde nog hoe ze dingen met haar meisje gedaan had. Nogmaals dikek knuffels voor je!

Juud hoe is het nu bij jullie? Vindt Lynn dr nieuwe bedje leuk of vindt ze het niets?

Vroeg me af of Nokinee hier nog wel eens meeleest. Zoja hoe is het met je?

AK hoe is het met jouw 2 meiden?

En Niek.. hoe is hte bij jullie? Groeit Jordy nog goed? En wanneer moet je weer aan het werk?

Hier gaat het eigenlijk wel goed. Zit niet altijd even lekker in mn vel maar Steven is echt een geweldige steun voor me en laat me gewoon zijn wanneer dat nodig is.
    Quinnetje is een kleine dondersteen en zingt heel erg graag! Ook zit hij heel veel grapjes te maken! Morgen voor controle met hem naar de uroloog!
    Anaïs heeft nu 2 nachten echt doorgeslapen!
    Merk wel dat ze een avondkind is. Ze slaapt de hele dag en 's avonds is ze wakker en wil ze spelen en knuffelen.
    Ze krijgt nu 's avond rond 22uur dr laatste fles en tussen 7 en half 8 'sochtends de eerste weer. Heerlijk hoor weer lange nachten maken!
    Ik kolf nu nog 2 x per dag maar hopelijk kan ik dat dit weekend terugbrengen naar 1 x.
    Heb mn meisje gisteren per ongeluk een voeding van Quinn gegeven (nutrilon soja2) Oops!
    Ze vond het heerlijk maar 's avonds heeft ze veel gehuild door krampjes en ze had ook allemaal rode vlekken op dr lijfje! Waren vanochtend allemaal weer weg trouwens :)
    Vond het in ieder geval knap stom van mezelf!

Heb van de week heel veel spul van Quinn op makrtplaats gezet. Ben benieuwd of ik wat verkoop. Anders doneer ik het aan het kinderdagverblijf die hebben altijd tekort!

Oh ja zal zo even een foto van Quinn plaatsen zoals hij van de week thuis kwam van het kinderdagverblijf!

fijne dag!

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38

4. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    whaaaa! cool die Quinn!
    :D

lees wel mee maar idd ff druk.
    werk druk
    schoonma nog steeds niet fit
    een tante op IC
    een vriend die een beroerte heeft gehad
    gebeurd genoeg!

Maar gaat verder allemaal lekker, marno doet het super.

5. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lieve juud thnx voor je kaartje. Mooie kamer trouwens voor Lynnie

Pinguin fijn dat Anais beter in haar velletje zit. En dat ze zo geweldig groeit. Nu nog emotioneel je er bij neer leggen. Echt jammer meis, maar rationeel gezien is dit echt het beste voor Anaïs.

Fijn dat Floor weer beter is! En maandag beginnen bij je nieuwe baan. Heel veel succes meid.
    Tijn niet willen slapen? Hier werkt de stickermethode geweldig. Sinds dinsdag weer in gebruik genomen (niet toen ze ziek was) en ze slaapt gewoon door....en dat heeft ze maaaaanden niet gedaan

Ezzie pfff das ook heftig wat er allemaal gebeurd. Heel veel sterkte!

Ik ben er nog wel hoor meiden, maar het gaat hier niet helemaal lekker.
    Mila is helemaal van slag....Ze weigert te drinken vanaf maandagnacht tot woensdagmiddag. Echt helemaal niks. Dinsdag heeft ze 2x gespuugd (echt geel braaksel....brrr) Heb woensdag 2x bij de huisarts gezeten ivm risico op uitdroging. Maar daarvoor was ze nog te levendig.
    Nu drinkt ze wel weer, maar minimaal. Mijn productie holt achteruit. Ook omdat ik zelf zo ontzettend ziek ben geweest. René is ook zo ziek geweest en Lynn was maandagnacht ook weer aan het kotsen.
    Al met al dus best een shitweek en we zijn er nog niet.....Ze wil geen borst en helemaal geen fles....
    Waarom ze niet drinkt? Door het spreidbroekje? Of door het ziek zijn? Ze krijgt ook een tandje....Heb er aan gedacht om KV te geven. Maar ja dat zal het ook wel niet zijn, want ze neemt ook geen fles afgekolfde BV

Nou ja ik ben er dus wat minder....hoop snel weer gezellig mee te kletsen.

Oh ja nog wel 1 lichtpuntje...ik mag toch de cursus doen. Ze vonden mijn argumenten die ik had gegeven in de mail erg redelijk.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    chacha dat klinkt allemaal niet lekker nee. Wel fijn dat je toch de cursus mag doen!

Mila is toch ruim 5 maand nu? Wellicht kan je proberen een fruithapje te geven aangelengd met veel water?
    Het is wat vroeg maar als ze echt niet wil drinken zou ik zoiets doen.

sterkte meis!

Ook voor jou sterkte ezzie! Boel aan de gang in je leven zo te zien.

knuffels voor jullie!

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    he bah chacha, dat is echt niet fijn allemaal. Ik hoop dat kleine Mila weer snel gaat drinken. En ik denk dat wat Pinguin zegt misschien een heel goede optie is; wat fruit geven aangelengd met water. Krijgt ze wat vocht binnen en wordt ze sterker.
    Ik hoop dat het bij jullie snel weer wat beter gaat allemaal.
    En gefeliciteerd dat je de cursus kan doen! Het heeft dus geholpen!

Hihi wat een super-foto van Quinn Pinguin. Mooi geverfd ook trouwens.
    MOoi dat Anaïs zo aan het groeien is! Afgezien van het emotionele aspect is het wel meer genieten nu of niet?

Ezzie, bij jou ook vanalles aan de hand :( Sterkte meisje!

Ja, Narcissen waar ben jij? Gabi is morgen of overmorgen jarig?
    Heb je het druk? Gaat het goed?

Tijn is vreselijk aan het uitproberen en heeft me vandaag echt zooo boos gemaakt. Ik probeer altijd erg rustig te blijven, want schreeuwen helpt geen reet. Volgens bart heb ik dan ook altijd engelengeduld. Dus kan je nagaan hoe boos hij mij heeft gemaakt ;) Smiddags niet willen slapen, vanmorgen in de auto de hele boel bij elkaar gekrijst. De hele dag zeuren en jammeren en bovenal... nergens naar luisteren.
    Ik was het zat en heb echt hard geschreeuwd :oops: Hij schrok zich natuurlijk drie keer in de rondte, maar het hielp achteraf ook geen fluit.
    Door het niet slapen was hij nóg vervelender. Savonds hebben we gedouched en toen ik beneden kwam van Floor naar bed brengen lag hij op de grond te slapen :rolleyes: Zo aandoenlijk om te zien. Had ook heel erg spijt dat ik smiddags zo boos op hem ben geweest...

Oh heerlijk trouwens PInguin, dat Quinnemans zo lekker zelf speelt sochtends. Hier gaat gewoon echt het luchtalarm af hoor.. Hij wil naar mij dan. Gelukkig slaapt Floor er wonderbovenwonder meestal doorheen.

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Heb net even gegoogled op de bandage die Mila heeft. Pff dat is niet leuk.
    Kwam op een forum van de vereniging van mensen met heupafwijkingen maar die heb je vast al gevonden :)

Mir Quinn kan ook zo goed niet luisteren! Vandaag stond hij maar te gillen.
    Hij kwam niet goed uit zn middagslaapje ofzo. Anaïs lag te jammeren en toen draaide hij zich om (zat aan tafel te puzzelen) en riep hou nou eens op jij! :confused:
    hihihi moest best lachen hoor.

Ik ga mn bedje in.

trusten meiden!

9. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    Zo, ff tijd om wat neer te zetten.

haha, die Quinn, :) z'n zusje de les lezen. (terwijl ie zelf net zo hard bezig was! ;) )

Tijn ook zo dwars mir,... :( vervelend he, en dan kan je nog zoveel engelen geduld hebben maar je hebt ook een grens.

Spannend je nieuwe baan mir! Veel succes, hopelijk bevalt het helemaal.

Chacha sterkte met je meisje, vervelend dat ze niet drinkt. Zit dat spreid broekje wel goed? Knelt het niet ergens? Zeg ook maar wat hoor.
    Hopelijk gaat ze snel weer drinken.

Wat goed dat je die cursus toch mag doen! Goed voor jezelf opgekomen! :thumup:

Marno gister op zn snoet gevallen buiten op het kdv. Bloedneus, tand door lip en een heel klein stukje van zn tand gechipt,..baal...maar ja, die dingen gebeuren.
    De leidster gaf hem aan een ander die binnen was en zegt zelf ik ga weer naar buiten waarop hij roept 'marno ook buiten!' dus toen was het eigenlijk alweer over. haha.

Vind het zo leuk om te zien dat ie nu met verhalen thuis komt en vriendjes maakt en als je weggaat hij daar ook mee aan het spelen is.

Mn tante is gelukkig weer van de IC af, en die vriend is thuis maar heeft nog een lange weg te gaan van herstel.
    Zo eng dat zulke dingen zo kunnen gebeuren.

Blijven positief!

Juudje hoe gaat het met jouw mams meid,...

Paddy heeft het goed warm gehad daar in Ausytralie he! hittegolf van boven de 40 gr,.. pfffff. Geloof dat de temp nu gezakt was.

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hoi meiden hier ben ik ook weer eens :oops:

Het was een heftig weekje...maar langzaam valt alles weer op z'n plek. We beginnen een beetje te wennen aan Mila als braadkippetje....Maar of het ooit helemaal zal wennen?
    Heb vandaag een BV dag in de hoop mijn productie te kunnen opkrikken....Lukt dat niet dan stap ik over op KV. Maar ik hou goede hoop. Ze begint weer aardig te drinken (en ook weer aardig aan de fles) Zou het algehele staking zijn geweest?

Mila moet erg wennen aan de bandage. Slaapt erg slecht. En is daardoor weer moe en huilerig. Als er dinsdag geen verbetering in zit, ga ik terug naar de instrumentenmaker voor controle...kijken of alles wel goed zit.

Met Lynn is alles goed. Nog wel diarree, maar o zo vrolijk en aan het kletsen. De stickermethode werkt hier als een tierelier. Ze slaapt gewoon door!

Pinguin wat fijn dat het met Anaïs zo goed gaat. En die Quinn....die zou Anais wel even opvoedenhaha

Ik moet je buuf nog even een berichtje terug sturen om te bedanken voor haar verhaal...is er door de hectiek nog niet van gekomen.

Die vereniging heeft de orthopeed op gewezen...hij zit daar in het bestuur.

Mir ik heb ook wel eens geschreeuwd naar Lynn....pfff ze kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen he? Een collegaatje van me zegt altijd dat kinderen het beste in je naar voren halen maar ook het slechtste...en dat klopt echt.
    Sneu he dat hij zo op de grond lag te slapen....echt moe dus. Lynn wordt ook zo vervelend als ze moe is (tja je bent er zelf getuige van geweest)

Ezzie fijn dat je tante weer van de IC is.
    En arme Marno, maar idd die dingen gebeuren....Wel balen van die tand zeg!

Juudje hoe is het met jou? En met je mama?

Niek is de griep nou helemaal over?

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Chacha wat fijn dat Mila weer lekker aan het drinken is. Hopelijk krik je je bv weer op en kan je nog een tijdje zelf voeden!
    Ik ehb er nog steeds moeite mee.
    Kan niet naar een foto van een voedend iemand kijken. Stom he?!
    Begin er wel meer vrede mee te krijgen maar is toch een pijnplek.

Maak je geen zorgen om mn buurvrouw. Ze is zelf nogal een bezig bijtje met druk gezin dus begrijpt dingen goed.

Ging jij nou op vakantie naar Ameland? Wij zijn er vorig jaar Juni geweest & Steven gaat dit jaar waarschijnlijk weer naar een volleybaltoernooi(beachvolley). Er zijn daar echt de mooiste natuurgebieden om te wandelen. Wij hebben er in ieder geval van genoten!

Wij zijn vandaag naar Arnhem geweest. Er even uit want ik zit veel te veel te kluizenaren. Lekker geshopt voor mn mopjes bij de H&M. Snap nog steeds niet waarom ze voor kids niet standaard newborn spul in de webwinkel verkopen maar goed.
    Wel een paar mooie lange mouwen rompers voor dr gekocht en wat shirtjes.
    Ik vind Quinn echt een kind voor harde knalkleuren maar Anaïs is dat eigenlijk helemaal niet.
    Had nooit gedacht dat ik zo'n "roze"mamma zou zijn maar moet toch zeggen dat ik veel in roze en wit aan het shoppen ben. :oops: :)

Heb voor volgende week een afspraak staan voor cesartherapie. Heb toch best weer last van mn bekken. Nu maar gelijk aan de therapie ipv te wachten.

Ga nog een wasje vouwen

xxx

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Drinkt Mila nu wel uit een flesje chacha? Vroeg em dat opeens af ;)

13. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi meiden, ben ik weer!

druk weekend met veel kraamvisite. De griep is bij mij helemaal over, alleen Deborah is nog verkouden en lijkt nu wat last te krijgen van de griep. Verder gaat het hier erg goed, geen klagen.

Jordy gaat ondertussen al naar maatje 68, hij groeit als kool!

Nog een week en dan moet ik weer werken.

Lees later even bij, krijg zo weer visite en moet nog even stofzuigen :oops:

14. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pinguin ik kan begrijpen hoor dat het een pijnpunt van je is. Zeker omdat je het zo graag wilde. Ik heb dat bij Lynn ook gehad, wilde zo graag maar het wou niet.
    Nu met Mila had ik het ook bijna opgegeven. En iedereen in mijn omgeving zegt dat het toch mooi is, bijna 5,5 maand BV? Maar ik ben er nog niet klaar mee...tenminste niet op deze manier, zo gedwongen. Ik bouw liever natuurlijk af. (straks met 6 maand wil ik naar 2 voedingen)

Ja ik ga naar Ameland. Heb er echt zin in! Een van de mooiste eilanden!

Wat leuk dat je zo geshopt hebt. We hebben hier wel een H&M maar die verkoopt geen kinderkleding. Echt jammer.
    Dus je bent een zoete meisjesmama geworden....hihi

Toch nog last van je bekken? Hoop dat het snel overgaat.

Mila heeft vrijdag zowaar uit een flesje gedronken en goed ook. Morgen moet ze weer, hopen dat het goed gaat.

Niek volgende week al weer werken? Joh wat is dat snel gegaan!

Mila heeft hier vannacht ieder uur gegild. Echt vervelend (voor haar en voor ons). Ze is zich echt aan het verzetten tegen die bandage. Allerlei schuurplekjes in de nek omdat ze zoveel kracht zet met haar voetjes.

Vanmorgen naar een verjaardag van René's broer geweest. Was gezellig!
    Die kleine is ook al bijna 2 maand. Ze was alleen een beetje overprikkeld geraakt (tja we nemen behoorlijk wat lawaai mee :oops: )

15. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir succes morgen met je nieuwe klas!

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hellow

Niek fijn dat je lekker bent opgeknapt! Hier ook kraamvisite vandaag. Was erg gezellig.

Chacha ik vind het geweldig wat je doet met de bv! petje af hoor en ik weet hoe moeilijk het is het wel te moeten opgeven.
    Zelfs nu denk ik nog met veel kolven kan ik het weer opkrikken en proberen maar diep in mijn hart weet ik dat het voor Anaïs niet de oplossing is (maar mijn moederhart blijft hunkeren!)
    Daar komt bij dat mn tepels zo kapot zijn. Heb echt weer een flinke huidinfectie en door het kolven trek ik de huid steeds kapot.
    Zit nu op 1 x kolven en dacht vandaag zonder te kunnen maar net toch maar gekolfd omdat de stuwing iets TE begon te worden.

Mijn moppie gooide vanochtend na een lange nacht( ze heeft tot 8 uur geslapen vanaf een uur of 11) met dr boer dr halve fles er weer uit.
    Nu is ze de hele dag kleine beetjes aan het drinken.
    Ze komt aan het zelfde aantal cc's dus doe gewoon maar wat ze wil.

Quinn stond vanmiddag aan de dochter van de visite (het meisje is 2) te vertellen dat Anaïs zn zusje was. Vind dat zooooo lief :)

Hij is trouwens ook bij de uroloog geweest. Het is nu afwachten, over een half jaartje zouden ze balletjes echt ingedaald moeten zijn. Dan moeten we ook weer terug.

Heeft iemand van jullie toevallig nog een kaartje voor de 9maandenbeurs (avondkaartje die je gratis bij het kruidvat krijgt)?

Ik ga in Quinn zn boekje voor het kdv schrijven!

Fijne avond nog

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ooh Mir inderdaad heel veel succes morgen!
    Je gaat nu toch meer dagen werken?

Chacha wat naar voor je meisje dat ze zo ontzettend moet wennen aan dr beugels. Pff moet voor jullie ook niet makkelijk zijn.
    Wat vindt Lynn er eigenlijk van? Begrijpt ze het een beetje?

Ben hartstikke blij trouwens dat ze uit een flesje drinkt. Zal voor jou ook een stukje rust geven.

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor Pinguin...blijkbaar heeft de natuur het zo geregeld dat je voelt je kindje zelf te willen voeden...en breng maar iets tegen die hormonen in.
    Ik hoop dat die huidinfectie snel over gaat!

Wat heeft Anais lekker geslapen zeg. Die nachten hebben we hier nog nooit gehad (dat is dan weer een voordeel van FV he?)
    Lief dat Quinn zo aan het vertellen was over zijn zusje....*smelt*
    Lynn was vandaag aan het voorlezen aan Mila....ook zo'n smeltmoment

Hier geen kaartje voor je....wist niet eens dat je die gratis kon krijgen

Ja het wennen is pittig, maar ik was daar ook een beetje op voorbereid. René gelukkig ook...dus we doen maar wat we moeten doen (zonder al teveel te mopperen ;) )
    De instrumentenmaker zei dat de kleine meisjes (Mila) zich waarschijnlijk er eerder bij neer zou leggen dan de grote meisjes (de mama's)

Lynn vindt het niet eens vreemd....zei alleen dat Mila schoentjes aan had :)

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    pinquin: wat een goede nacht, wel fijn om even zo'n nacht te maken.
    inderdaad scheelt het dat ze fv krijgt.
    Jordy krijgt om 23 uur en vanmorgen was het 5:30, maar daarvoor wel een paar keer de speen moeten geven.

Chacha: het lijkt me zo vervelend voor Mila, maar kan me voorstellen dat die man zei dat de groters er meer last van hebben. maar jullie slaan jullie er goed doorheen!

Juud: hoe is het bij jullie?

Paddy: bij jullie ook alles goed?

las ik nou dat Marno een stukje tand kwijt is? was hij het nou ook niet die het al eerder had? gaat het goed met hem?

is er al wat bekend over de meeting?

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    ff mn meisje spammen :)

Deel Deze Pagina