hallo, prachtig meisje pinguin... chacha, grappig hoe lynn erop reageert... hier goed nieuws!...Ninthe tijgert voor uit! zo blij en trots! al het oefenen begint nu echt te werken...het is echt een opluchting! heb al 2 weken last van griep...echt in mijn keel en hoofdpijn niet leuk meer....slikken doet erg pijn... krijg ook niet de tijd om even lekker uit te zieken, maar dat is zeker herkenbaar voor jullie..... kruip mijn bedje maar in.... fijne avond en weltrusten.
Hallo meiden, Ik lees en leef met jullie mee maar heb niet de puf om een berichtje achter te laten. Fijn dat Mila uit een flesje heeft gedronken! Ik weet dat het met Helena in het begin ook zo'n gedoe was. Maar 30 ml per dag. Vreselijk. Thuis haalde ze dan gelukkig wel weer in. Ik hoop heel erg voor jullie dat ze goed blijft drinken! Sterkte hoor met alles. Volgens mij is het heel moeilijk om je meisje zo te zien! Nogmaals sterkte! Hopelijk kan ze er een beetje aan wennen (voor zover mogelijk) en jullie ook. Ninthe aan het tijgeren! Joepie! Lijkt me ook een hele opluchting! Hier ook griep. Nu ben ik weer opgeknapt, zijn de meiden aan het blaffen en snotteren. Komt nooit uit zoiets. Strepsils heeft winst gemaakt dankzij mij! Pinguin, wat een mooie foto! Smelt Hier geen kaartje van het kruidvat. Zijn ze nu nog te krijgen? Ik ga daar altijd luiers kopen. Weet niet wanneer je zo'n kaartje krijgt? Wil best wel even kijken voor je! Mir, succes vandaag! Hopelijk heb je een fijne werkdag met je nieuwe clubje kinderen! Juudje, hoe is het bij jullie? Met de meiden hier is het prima! (durf t bijna niet te zeggen) Gabi is afgelopen zaterdag 1 geworden en heerlijk in het zonnetje gezet door opa's en oma's ooms en tante's. Nu Helena nog van "haar" speelgoed afhalen. Ze stapt overal langs. ERg leuk om te zien. Helena is verder lekker eigenwijs. Kan (net zoals bij jullie kinders) af en toe het bloed onder mijn nagels vandaan halen. S middags gaat ze echt niet meer slapen. Ik ga de strijd ook niet meer aan. Bij de oppas gaat ze wel met de andere kindjes mee als die gaan slapen! Ga nu even boodschapjes doen. Tot later!
Narcissen nog gefelicteerd met Gabi! Fijn dat jullie een leuke dag ehbben gehad! Joh slaap Helena al helemaal niet meer 'smiddags pff dan wordt Quinn echt een draakje hoor als ik hem niet te slapen leg. Ik heb via deze site 2 kaartjes weten te bemachtigen! Het is allen voor de avond en ik ga met mn nichtje en onze mamma's. We zien elkaar niet heel vaak (ze wonen in Den haag e.o) dus dit is wel even leuk! Maar in ieder geval bedankt voor het aanbod! Mamsie geweldig dat Ninthe begint te tijgeren. Fijn dat je resultaat van de therapie ziet. Hier nog geen griep gelukkig! Hopelijk knap je snel weer op meid! Toen ik vanochtend in Anaïs dr wiegje keek werd ik begroet met een grote glimlach doet ze ook als ze dr broer ziet.. zo lief!
Helaas, geen kaartjes meer bij het Kruidvat. Ze waren op. Veel plezier als je gaat. Heerlijk zo'n dikke glimlach. Dan is je dag meteen goed begonnen! Helena is aan het eind van de dag niet altijd even gezellig. Maar het is niet anders. Als ik haar wel naar bed breng doet ze alles uit en gaat spelen. Of als ik haar in het campingbedje leg gaat ze ook alles uittrekken en uit haar bedje gooien. Laatst kwam ik binnen (het was wel heel stil). Zat ze in d'r blootje op de commode. Alles eraf gegooid. Alles uit de lades. Lag overal in haar kamer verspreid.. Ha, ha, gelukkig geen gesmeer met creme of poep. Moest wel lachen. Vanmorgen naar de fysiotherapeut voor mezelf. Heb last van mijn knie als ik langer dan een half uur hard loop. Baal. Heb toch wat overbelast. Rustig aan doen. Het is een pezenkwestie. Nu even minder fanatiek en lang lopen. Verder morgen naar de gyn. Heb als sinds de kerst bloedverlies en af en toe buikpijn. Heb een spiraaltje sinds maart. Zou niet meer mogen. Het is wel goed geweest. Ben benieuwd wat ze zeggen. De huisarts heeft me doorgestuurd. Ik hoop dat het goed komt! Zal wel! Voor volgende week weer afspraak fysio. Dan moet ik eerst op de band hardlopen. Hij wil zien hoe ik loop en precies zien waar ik last van heb. Ga het huis schoonmaken. Gabi ligt op bed en Helena is aan het spelen!
wat een lief poppetje pinguin! Echt een snoepie! Mamsie balen dat je zo grieperig bent. Hoop dat je snel opknapt. En wat goed nieuws zeg. Ninthe die tijgert. Geniet er van! Narcis gefeliciteerd met Gabi! Is ze alweer 1 jaar joh? Wat gaat dat toch hard. Kan me nog zo goed herinneren dat je net bevallen was. En die Helena is ook een portret zeg! haha ik moet er stiekem wel om lachen hoor...kan je niet stiekem een camaraatje ophangen...is leuk voor later. Hoe is het trouwens op je werk? Is de sfeer weer goed zonder die directeur? Succes morgen bij de gyn...ik zal aan je denken als ik bij de huisarts ben voor bevolkingsonderzoek. (haha liggen we allebei met de benen wijd Pinguin veel plezier vanavond! En wat lief dat ze zo mooi lacht! Mir hoe was je dag? Was het leuk? Juudje hoe is het meis? Vindt het angstvallig stil Iemand een idee hoe AK het maakt? Lang niks gehoord van haar. Hier weer gewerkt. Deed me goed er even uit te zien na al die zorgen. Even weer wat voor mezelf. Mila heeft zelfs een keer een flesje van 80 gedronken....wauw. Vannacht wel weer liggen spoken, maar ik heb ook het idee dat ze wat in te halen heeft. Mijn productie is redelijk weer op peil... Mila wordt wel wat beweeglijk in de bandage. Met haar goede heup kan ze helemaal in spagaat. De slechte heup blijft wel wat achter maar ze is al veel beweeglijker. Lynn heeft allerlei smoesjes om niet te eten...hoofdpijn, buikpijn, tandpijn en kniepijn
hoihoi! Ik reageer morgen weer even uitgebreid. Het werken ging goed. Leuke groep denk ik. Ik (of bart) heb visite en ga er even gezellig bijzitten. mooie foto van je meisje Pinguin! En fijn dat het bij jullie weer goed gaat Niek! Mamsie beterschap... irritant he dat zo'n griepje niet over wil gaan... lekker brak dus. Wat goed dat Ninthe sprongen vooruit maakt! Fijn he! Chacha, joepie, wat fijn dat Mila wat beter uit de fles drinkt en dat je bv weer wat meer op peil is. Ik hoop dat mila snel gewend is aan haar bandage. wanneer moeten jullie nu weer op controle? Narcissen! Nog gefeliciteerd met Gabi! Jeeetje, gaat weer snel.. tjonge.. nog even en Floor is ook al weer een jaar. Eerst Ninthe nog volgende maand! En Helena niet meer slapen? He da's jammer... Is ze savonds dan ook sneller moe? Pinguin, ik hoop dat je bekkenklachten niet erger worden. hopelijk ben je er op tijd bij! Ik heb niet zo heel goed gelezen, sorry ben er morgen weer!
pinquin: wat een schatje! wat gaat het allemaal hard he.. Jordy heeft vanmorgen lekker doorgeslapen, ik heb hem om 6:45 wakker gemaakt, hopelijk was dit niet eenmalig! narcissen: gefeliciteerd nog met gabi, ik weet nog dat je zwanger was bij ballorig, hihi mamsie: ninthe gaat ook al hard he.. heb inderdaad al een tijd niets meer gehoord van AK: hopelijk is ze gewoon erg veel aan het genieten..
Hoi hoi! Wat een rust hier! Mir hoe bevalt je neiuwe groep? Voelt het wat ontspannender nu? Narcissen was alles goed bij de gyn? Ik twijfel nog steeds of ik een spiraal zal laten zetten of Steven onder t mes gaat. Chacha hoe is het nu bij jou? Zag de foto van mila op je hyves. Wanner moet je weer met dr terug naar het ziekenhuis? Vind dat je er geweldig mee omgaat. Denk dat ik het veel dramatischer had gemaakt! Heb net weer gekolfd, misschien wel voor de laatste keer. had gisteren niet gekolfd maar moest de druk er nu af halen. Bleh en dan voel ik me toch weer naar. Vanochtend naar cesartherapie geweest. 45 minuten heen gelopen en 45 minuten terug. Pff waar is mn conditie. Wel lekker hoor dat motortje weer goed laten draaien. Hoef over een maandje pas terug. Had even wat guidelines nodig en ze heeft gevoeld hoe mijn si gewricht was. ipv links is nu rechts wat verstijfd en dik. Hopelijk krijg ik het nu sneller weer stabiel Ik ga een flesje voor mn meisje maken en hopelijk slaapt ze weer lekker door. Afgelopen 2 nachten niet en ik val niet meer in slaap na de nachtvoeding helaas fijne nacht meiden!
wij twijfelen over nog een kindje, dus Stefan is voorlopig nog niet aan de beurt, hihi maar vindt het allemaal wel lastig.. pinquin: hopelijk wordt deze nacht beter jordy begint verkouden te worden en is dus nu steeds wakker, straks met voeden maar wat otrivin gaan gebruiken.. vanmiddag even op mijn werk geweest voor een massage (krijgen we iedere maand) en kon het niet laten om even de arts te helpen, heb er wel weer zin in maandag! heeft iemand ervaring met de sprookjescamping? wij willen daar heen van de zomer
Sorry sorry sorry sorry sorry. Zo druk. Weer een hoop geregel. Lynn gaat op woensdag naar de vlindertuin(kdv) en zou op dinsdag, per 1 feb, naar het welpennest gaan(kdv) (allemaal van spring, verschillende vestigingen), omdat er op dinsdag geen plaats was op de vlindertuin en lynn al ingeschreven staat sinds oktober. Omdat ik pas om 18.00u afgewerkt ben, dacht ik, ik ga even het welpennest bellen of ze lynn dan om 17.30u een potje willen geven, zodat ze dan alvast gegeten heeft en niet om 18.30 hoeft te eten. Zegt dat meisje: mevrouw er komt morgen helemaal geen lynn en ook niet op de andere groep. Dus ik zeg: dan bel ik het service bureau wel. Zo gezegd, zo gedaan. Die vrouw van het servicebureau zegt: wij hebben die brief niet ondertekend terug gehad. Ik weet zeker dat ik hem heb ondertekend en jean ook. Maar de laatste 2 weken zijn er 3 brieven over en weer gegaan. De ene voor devrijdag(die is niet ondertekend) en een plaatsingsaanbod en een contract voor het welpennest) Ik zeg: Ik hang al weken aan de telefoon, wanhopig, op zoek naar een plaatsje. Zegt ze: ik heb net de vlindertuin gebeld en ze mag daar naartoe. Huh, nu in een keer wel? Goed, wij gisteren naar de vlindertuin. Ff met de juf gesproken en zij zei: ze belde hierheen om te vragen of er plaats was,omdat ik die brief niet had ondertekend. Dus die juf zegt: dat is helemaal niks voor de mama van lynn. Die is altijd tip top in orde, lynn ziet erpiekfijn uit. Kan eigenlijk niet. Dan zet ze maar hier neer, want die mama heeft hulp nodig. Aaaaaah, wat een lief ding hè. Dus ik ook nog gevraagd over het avondeten en ze wil lynn graag een potje geven. Ze vond het zelf ook niks dat ze pas om 19.30 kon eten. Dus ze begreep mijn standpunt. Dus om een lang verhaal kort te maken. Ze zit nu 2 dagen in de week op hetzelfde kdv en ze krijgt nog avondeten ook, zodat ik niet als een bezetene hoef te jagen om 18.00u. Anders: 18.15 lynn ophalen. 18.30 thuis, vlug bono uitlaten. Dan zou lynn nog moeten eten en om 19.00 naar bed. Pffff. Nee nu is het goed geregeld. En ik heb ook nogander goednieuws. Het gaat zo goed met mama, dat ze vandaag naar huis mag. En ze wordt dan de eerste tijd gewoon in het ziekenhuis geholpen met logopedie ed. Dus ze hoeft nog niet naar het revalidatiecentrum. Ze vinden dat ze heel goed vooruit gaat. Er komen ook al echt zinnen uit. Ben erg blij. Niek: een derde . Vind het al druk met alleen Lynn. Haha nee geintje. Leuk zeg. Hier wil een tweede niet zo lukken. Heb nu ovulatietesten gekocht. Ben benieuwd of dat helpt. We blijven (nog even) positief en we wippen er vrolijk op los. Whahaha. Mir, fijn dat je zon leuke groep hebt. Chacha, klopt wel hoor, wat ie zegt. Grote meisjes hebben er meer last van. Kleine meisjes wennen er snel aan. Duurt een paar weken en dan is ze eraangewend. Nu jij nog. Zet hem op. Pinguin, Hahaha, dus je stond op knappen. Kan het me nog goed herinneren met lynn. Pamela anderson was er niks bij. Binnen de kortste keren gaat je meisje ook lekker door slapen. Dikke knuf. Wat een mooie foto trouwens. Een echt meisje. Erg mooi. Narcissen, gefeliciteerd met Gabi. Time flies. Ik ga nog even een sigaretje doen en dan ga ik lynn wakker maken. Kdv dag. Spelen op school. Gelukkig vindt ze het erg leuk. Gisteren zat er een drieling van haar leeftijd. Heeft ze erg fijn mee gespeeld. Babietjes verzorgen doet ze ook. Geweldig om de juf te helpen, Tot snel meisjes
Jee juud, wat een geregel met dat kdv! Uiteindelijk wel fijn dat ze gewoon terecht kan op dr eigen groep, lieve juf ook! Fijn dat het beter gaat met je mam's zeg! ohw Niek, ook misschien een derde! Leuk hoor. Volgens mij helpen ze soieso geen mannen onder de 35 jr. Chacha hoe die je dat nou met een maxicosi? Dat past niet toch? Hoe vervoer je Mila dan. Vind het knap hoor hoe je er mee omgaat! mamsie goed van Ninthe zeg! Lekker wijffie heb je toch pinquin! (foto) Hoop dat je huid weer snel herstelt. Hier ook ff druk met van alles,...wel/niet naar kdv doen op dinsdag,...besloten om het toch te doen. Schoonma is nog steeds niet fit,..en als ze dat over een paar maanden toch weer is dan zijn er nog genoeg andere oppas momenten. Dus vanaf mei gaat ie dins en dond naar kdv. (kon helaas niet eerder) geeft mij ook weer rust,.. tot die tijd alleen nog ff kijken hoe of wat. Zitten dagen tussen dat Marno ook heerlijk dwars is,.. pff, wat een strijd kan dat zijn zeg. Hoort erbij en als je zelf lekker in je vel zit kan je het allemaal ook aan maar zoniet dan is het wat moeilijker om je geduld te bewaren! ga ervandoor, op klraamvisite! 2.5 weken oud,..ahhhhhh
Ik wist niet dat er een leeftijdsgrens aan een sterrilisatie zat. In dat geval moet Steven nog een tijdje wachten! (hij is net 30) We zullen eht wel zien. Lekker Juud dat het uiteindelijk toch geregeld is met het kdv. Wel via een omweg maar fijn dat het uiteindelijk wel gelukt is. Ook fijn dat je mams naar huis mag en dat het de goede kant uit gaat. Kan ze wel zelf lopen enzo? Ik hoop trouwens voor je dat je ovulatietesten gauw helpen. Misschien anders een maansteentje bij je gaan dragen? Ezzie ook lekker dat Marno 2 x naar het kdv kan. Wel balen dat het pas vanaf mei is maar is toch relatief gezien nog best snel met alle wachtlijsten! Anaïs gaat net als Quinn eerst naar 2 verschillende babygroepen en na een paar maanden nog maar naar 1. Bij Quinn was dat ook zo. Ben al heel blij dat ze vrij snel terecht kan. Sommige mensen moeten erg lang wachten op een plekje! Ik ga wat doen hier! sneeuwt het bij jullie ook?
Ha meiden, Hier ook sneeuw! En een dagje vrij! Geen meiden, heerlijk! Wat fijn te lezen dat het met je moeder zo goed gaat Juudje! En wat super dat er mensen zijn die zo aardig zijn zodat Lynn terecht kan op het kdv, inclusief eten. Lijkt me inderdaad rustiger zo. Al dat geren en gevlieg. Leuk dat Lynn zo lief de juf helpt. Hier krijgt pop heel vaak een schone luier, of wordt naar bed gebracht door Helena. Jammer dat een tweede niet zo snel wil lukken. Lekker blijven oefenen en misschien heb je wat aan de ovulatietesten. Ik hoop het voor jullie! Pinguin, zo, zo zo'n stuk wandelen! Doe je dat altijd? Leuk hoor dames, misschien een derde. Hier voorlopig niet hoor. Ik heb sinds een poos de Mirena. Als we na 5 jaar er nog steeds zo over denken gaat er bij Narcisman ook een knoopje in. Had alleen al een poos last van bloedverlies en buikpijn wat niet de bedoeling zou moeten zijn! Vandaar naar de gyn. Hij kon verder niks raars ontdekken (gelukkig) Meteen maar even een uitstrijkje gemaakt. Wat vind ik dat toch ellendig om er zo bij te liggen. Moest wel even aan Chacha denken Ha, ha. Verder een kuur met hormoonpilletjes. Nu moet het binnen een week stoppen. Anders moet ik weer terug. Ik ben het goed zat al dat gedoe aan mijn lijf! Het zetten van een spiraal is even op je tanden bijten. Ik vond het geen pretje, maar je bent er voorlopig klaar mee en hoeft nergens meer aan te denken. Heb wel geroepen dat als ie er nu uit moet om wat voor een reden dan ook dat ik geen nieuwe meer wil. Wist ook niet dat er een leeftijdsgrens was. Hier kan het dan al wel! Maar, eerst zeker weten! Wat een gedoe is dat met kdv en wachtlijsten zeg! Je moet je kind bijna aanmelden nog voor je zwanger wilt worden. Het is toch wat. Nou ja, ik hoop dat iedereen het er wel naar zijn/haar zin heeft! Ezzie, nu weet je tenminste zeker dat de oppas geregeld is. En andere oppasmomenten komen inderdaad nog wel. Wij zijn nog helemaal niet met z'n tweeen weg geweest zonder meiden.... Wordt hoog tijd dus! Eerst samen naar de motorbeurs! We willen in het voorjaar samen een weekendje uit rijden. En binnenkort lekker samen uit eten (zelfs dat nog niet samen gedaan) Schoonouders zijn langzaamaan aan het wennen om op te passen. De meiden zijn nu wat groter dus heb ik er zelf ook een beter gevoel bij. Mijn mams woont een beetje klein en in Utrecht dus niet altijd handig. Schoonouders dichterbij. Eerst gaan ze oefenen met een paar uur volgende week. Daarna dus een dagje motorbeurs, daarna wellicht een nacht? (ook ik moet wennen!) en dan een weekend? Niek, heerlijk massage! Daar kan ik altijd erg van genieten. Kreeg ik die ook maar op mijn werk. Volgens mij voor iedereen goed! Nog nooit op de sprookjescamping geweest. Klinkt wel heel leuk. Ja inderdaad, bij Ballorig vorige keer had ik een buik! Het is dus alweer zo lang geleden dat we elkaar gezien hebben. Ik hoop voor je dat Jordy het doorslapen ontdekt heeft! Dat zou wel heeel fijn zijn! Pinguin, lastig hoor geen bv meer geven. Het heeft bij mij ook wel een hele poos geduurd voor ik eraan kon wennen. Je hebt je best gedaan hoor! En met een flesje is ze ook blij. Hopelijk slaapt ze ook een beetje door! Wakker liggen is ook niks. Met AK gaat het goed! Misschien hebben jullie ook een pb gekregen. Lekker druk maar o.k. Dames, ik ga lekker douchen en mijn huis schoonmaken! Muziekje aan en aan de slag.
jeee Juud wat een gedoe met dat kdv. Lief van die leidster zeg. En een hele zorg minder nu...Lynn wordt goed opgevangen en krijgt eten (wauw, dat doen ze hier niet) Fijn dat het met je mama beter gaat! En ik hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn! Pinguin fijn dat het kolven er bijna op zit. Maar toch ook wel dubbel he? Het wordt een beetje definitief nu. Ik heb ook nog steeds geen conditie trouwens En is Steven nog maar 30? Wat een heerlijk broekie heb je Ik moet 23 feb weer naar de orthopeed. Duurt dus nog wel even. Slapen gaat nog steeds lastig. Veel wakker, omdat ze niet kan liggen zoals ze wil (denk ik) Tja we hebben er maar gewoon mee te dealen. Ik heb ook wel geroepen...ik trek dat ding uit en dan maar een operatie...maar das ook niet echt reeel van mij. Maar straks als ie ooit af mag, zal ik m ritueel verbranden De MC past gelukkig nog...(omdat die bandjes flexibel zijn) maar met de beste moeite krijg ik haar niet in een eetstoel Niek jullie twijfelen dus ook over een 3e? Ik weet dat ik voor mijn gevoel nog niet klaar ben. En nu met al dat gedoe met Mila wil ik het nog niet. Maar ooit? Ezzie goed om het zo te regelen met je kdv! Is een hele geruststelling, je bent dan verzekerd van opvang Veel plezier met kraamvisite. (ik las op je hyves dat gister een moeilijke dag voor je was, knuffel!) Mir druk? Hier ook een pb van AK gehad. Wat een snoepig prachtig meisje! Narcis fijn dat de gyn niks raars kon vinden. Hoop dat je lijf weer snel doet wat het moet doen. Spiraal is idd niet fijn, maar dat 10x liever dan bevallen Hier trouwens nog geen cyclus....heerlijk Ik moet vanmiddag naar de HA voor het uitstrijkje....brrr En spannend om je meiden bij opa en oma te laten...kan me wel voorstellen dat je daar even aan moet wennen hoor. (maar als je er eenmaal aan gewend bent, is het ook wel erg prettig) Gister op kraamvisite geweest. Zo leuk! Nog eventjes en dan gaan we hier bijvoeden. Ben benieuwd wat ze er van vindt. Ik merk trouwens dat ik mezelf steeds meer moet gaan verdedigen omdat ik "nog" BV geef...nah ja....vreemd hoor. Het is advies is sowieso tot 6 maanden exclusief. Probeer me er maar weinig van aan te trekken, maar het maakt wel dat ik er nu wat minder open over ben (op mijn werk of ergens op visite ofzo) Lynn is vandaag ontzettend dwars. Vannacht was ook weer een misser. DUs geen sticker vanmorgen. Na vannacht te hebben gekeken was er niks aan de hand en hebben we haar maar genegeerd (oei dat vind ik nog steeds lastig hoor) Maar ze is wel gaan slapen na een kwartiertje huilen.
hahaha steven is inderdaad een jonkie. Ik kreeg hem voor mn 30e verjaardag (De dag na mijn verjaardag is de dag dat we 'verkering' kregen. Hahah wat klinkt dat stom verkering. Zn oudste broer is nog jonger dan dat ik ben Vanochtend bleek maar weer dat het goed is dat ik gestopt ben met de bv. Ik ga ook niet meer kolven want de troep loopt eruit. Zijn echt open wonden Als het neit gauw geneest ga ik naar de huisarts. Narcissen ik had geen auto dus vandaar dat ik ben gaan lopen. Ook wel lekker voor mn lijf hoor! Hoop dat je lijf gauw weer op orde is! Ik herken mezelf in het nog niet samen uit eten zijn geweest enzo en het moeten wennen aan het laten oppassen. Ben daar ook geen held in. Valentijnsdag komt mn moeder oppassen en gaan wij voor t eerst weer even samen eten. Begin maart hebben we een dinertje(thuis bij iemand) Anaïs neem ik dan wel mee maar Quinn gaat bij mn zus logeren. Steven zou de kindjes best wat vaker naar zijn ouders willen brengen maar daar ben ik helemaal nog niet aan toe. Ach komt vanzelf wel Chacha fijn dat lynn snel terecht kan. succes met het uitstrijkje. Vind het belachelijk dat je je moet gaan verdedigen omdat je je kindje het beste wil geven. dikke knuffel voor je meis! ik ga koken! fijne avond
thanks chacha knuf terug. Balen pinquin, dus nog niet beter, blijf er niet te lang mee lopen hoor. Ohw ja, dat wegbrengen, was ik ook heel lang niet aan toe,...had hem liever bij me hoor! Goed dat je het zo opbouwt hoor narcissen. Spannend maandag voor Lynn, maar dan weet je wel gelijk hoe of wat. Viel het uitstrijkje mee? Ik ken dat, dat moeten verdedigen,...eerst roept iedereen dat het zo goed is en je het echt wel moet doen, BV, en va een maand of 3/4 is het van doe je het nou nog? Vanmiddag bij vriendinnetje van Marno geweest, 4 jr, ze gingen boven spelen op haar kamer, toen ik hem ging halen kwam eerst zij eruit, verkleed als princess, toen Marno, met 3 kralen kettingen om zn nek! Ze had zelfs geprobeerd lippenstift bij hem op te doen!
hihi wat is Marno toegetakeld zeg! haha Joh Pinguin zoveel troep uit je borsten? Dat klinkt echt niet best meid. Niet te lang aankijken hoor! Mila is hier nog niet uit logeren geweest. Vanuit praktisch oogpunt (het gekolf) maar ook emotioneel ben ik er nog niet aan toe. Destijds met Lynn zat René ook te "drammen" dat Lynn uit logeren 'moest'. Maar toen ze eenmaal weg was had hij er meer moeite mee dan ik Ezzie hoelang had jij Marno ook al weer BV gegeven? Het uitstrijkje is niet doorgegaan. Ik zat bij de HA, maar blijkbaar mag je pas 6 maand na de bevalling een uistrijkje doen anders geeft het geen goed beeld. Nou volgende maand dan maar weer
hihihi@ ezzie gewldig dat soort dingen! Oh chacha dat had ik ook wel geweten! Ze is toch al bijna 6 maanden? Maken die paar weken dan echt zo uit? Hier een klein nieuwtje... Quinn heeft de laatste 3 dagen een ECHT yoghurtje gegeten en eigenlijk zien we maar weinig reactie! \/ Hij krijgt al wel een tijdje producten waar koemelk in verwerkt zit maar echte zuivelproducten nog niet. Zou het dan eindelijk over zijn!
hellow kletsmajoren ik ben er morgen weer. Ik had een leuke werkweek! Tijn is ziek, ik werd vandaag gebeld door het kdv toen ik voor de klas stond. Weer flinke koorts boven de 40. Tot hoe oud mogen ze zo'n hoge koorts hebben? Ook weer wat stuipjes, niet erg maar toch... Ik reageer morgen weer! ik ga naar bed, ik ben super moe welterusten!