hoi! Wat leuk, al scholen bezoeken. Ik moet me er inderdaad ook maar eens mee bezig houden. Zijn er bij jullie echt wachtlijsten? Chacha, fijn dat je broer weer thuis is. Klinkt heel heftig zeg. Het zijn inderdaad Floor haar eerste twee tandjes. Ook weer laat. Tijn was nog later, na 9 mnd pas. Ze zit er ook de hele tijd met haar tongetje langs te schuren en kwijlen hihi. Niek, succes en plezier morgen met je eerste werkdag. Zal wel even wennen zijn. Juud, gefeliciteerd met je neefje! Vlugge bevalling zeg. Vervelend voor je moeder... hebben jullie de portemonee uiteindelijk nog gevonden of is ie door iemand gevonden? Jij ook gefeliciteerd Mamsie met je nieuwe neefje! Vervelend dat exzeem. Is het in de zomer over? Super dat Ninthe nu ineens hard gaat! Een hele opluchting he? Pinguin, voel je je al weer een beetje lekkerder in je vel? Lief zeg, dat de verpleegkundige even speciaal belde om te vragen hoe het ging. Dat deed onze ook bij Tijn. Fijn gevoel vond ik dat. Ons cb vind ik dan ook super (degene die ik heb dan) Balen dat nu Lynn eindelijk wat beter slaapt, Mila steeds wakker is. O, lekker tactische opmerkingen maakt René.... Blijft de bandage nu trouwens goed zitten? haha Niek, Deborah klaar met slapen? Die zin kan ik hier niet meer hóren Tijn roept dat echt vaak als hij snachts wakker is.. of het nu 1 uur is of 3 uur... Tijn is weer goed opgeknapt. De koorts is weg gelukkig. Wel nog wat mopperig en snel geïrriteerd. Hij moet wel weer in training snachts... Het is altijd hetzelfde liedje. Als hij ziek is geweest moet hij daarna altijd weer even op zijn plekje gezet worden. Dus hier weer een consequente mama deze week! Tijn had zo iets grappigs van het weekend. Mijn moeder kwam even langs en toen ze wegging zei ze tegen Tijn: Doe je de groetjes aan papa? Toen mijn moeder de deur uit liep riep Tijn: Oma! groetjes aan opa! Ik ga even kijken op een site voor babybedjes. Ohh volgens mij is Tijn hier nog de enige die nog in een ledikantje ligt? Even vaart maken. welterusten!
jee chacha Moeten Lynn dr neus of keel amandelen eruit? Hopelijk wordt het dan wel echt beter. jbm is inderdaad tegen spugen maar schijnt ook een extra verzadigend gevoel te geven. Niek hoe was je 1e werkdag? Weer wennen of lekker genoten? haha Geweldig van Tijn @Mir! OH ga je voor een peuterbedje of een echt groot bed? Hoe gaat het met Floor dr fysio? En hoe bevalt je nieuwe groep? Hier zijn er inderdaad wachtlijsten. Zeker voor de Vrije School en de jenaplanschool. Juud hoe is het nu bij jou? Moet je mamma lang gaan revalideren. @mir zit nog niet helemaal joepie in mn vel hoor. Weet niet wat het is. Ik geniet ontzettend van mn kindjes en begin mn draai weer lekker te vinden maar soms .... dunno ben gewoon erg in mezelf gekeerd. Mijn meisje heeft 's avonds zo'n last van dr darmen(denk ik) Het is echt gillen, soms wel 2 uur lang en als ze dan gepoept heeft is het over. Dr ontlasting is niet hard ofzo dus weet neit zo goed wat ik moet doen. gebruik al spul tegen darmkrampjes en probeer dr buikje te masseren maar ze is dan zo aan het overstrekken en zo gespannen dat masseren dan haast niet lukt. Iemand van jullie tips? Ze is de afgelopen dagen sowieso erg huilerig geweest. Wilde alleen maar op een van ons slapen of lekker in de draagzakhangen. Ben blij dat ik hem gekocht heb. Bevalt me veel beter dan de tricotslen. Maakt het boodschappen doen met 2 kindjes ook wat makkelijker Ik ga was wegvouwen. Quinnetje was vandaag op het kdv dus heb alles lekker verschoond boven.
het ging allemaal goed vandaag, vanmorgen om 6 uur gevoed en daarna zelf gegeten en aangekleed. Vervolgens Deborah wakker gemakt en toen lag Jrdy weer lekker te slapen dus die kon ik zo in de maxi cosi doen. Verder ging het daar erg goed, deborah hield haar broer goed in de gaten. ze moest haar eigen kind naar de peuterspeelzaal brengen en debrah zag dat en deed gelijk haar jas en schoenen uit en wilde daar ok blijven we gaan nu proberen te regelen dat Deborah ook daar mag, want ze kan met hun dochter erg goed opschieten (1 jaar ouder) het werken ging goed, maar ben toch erg vergeetachtig lees later even terug...
Mir hier zijn er geen wachtlijsten voor 4-jarigen. Dat doen ze niet, je hebt alleen kans dat het grote groepen worden. En leuk nu echt voor een groot bed voor Tijn! Fijn dat hij weer opgeknapt is trouwens! Pinguin wat sneu dat ze zo last heeft van d'r darmen. Ik heb ook geen tips helaas...alleen een dikke knuffel voor je meisje (en voor d'r mama) Misschien dat de JBPM gaat helpen...das ook goed voor moeizame ontlasting. Wel herkenbaar hoor...dat in jezelf gekeerd zijn. Misschien toch hormonaal? Ik heb er ook wel last van bij vlagen. Lynn is dus bij de KNO geweest en d'r neusamandelen gaan eruit. 11 maart om 10.00 uur Ik vind het doodeng! Maar wel goed, denk ik. De KNO arts kon zien dat de neusamandel een grote snot-bol was. Terwijl ze in onze ogen niet eens verkouden was (maar in zijn ogen wel). Hij vond haar er ook "pierig" uitzien. Maar alles heeft er mee te maken...continu verkouden, regelmatig koortspieken, slecht slapen, slecht eten....allemaal symptomen volgens de arts. Ze heeft al pre-operatief onderzoek gehad Mila is vandaag onrustig. Moeilijk te zien of het nou door die bandage komt of dat het gewoon een sprongetje is.
pinquin: Deborah heeft het ook erg gehad, ik liep veel met haar door de kamer, een warm badje of een warme kruik hielp ook wel eens. Verder gebruikte ik sab simplex uit Duitsland, druppeltjes die ook tegen de kramp werken. het blijft moeilijk en vaak werken al die middeltjes niet eens, dikke knuffel.. Chacha: heeft ze daarvoor erg veel last gehad van haar sprongetjes? hier ook af en toe omgedraaid, deborah wakker en jordy ligt in dromenland sneu voor Lynn maar ze zal er zeker van opknappen. ik zou het ook eng vinden. Wat is pierig? Mir: lief he hoe ze sommige dingen al zeggen. ik vroeg van de week aan Stefan waar haar knuffel lag en toen antwoorde Deborah: ik denk op het grote bed..het klonk zo lief
oei chacha, Lynn haar neusamandelen eruit? Misschien wel een opluchting en is ze van haar kwalen af. Ik hoop het! Wel snel al 11 maart. Vervelend nu je niet goed kan zien waarom Mila niet zo lekker in haar velletje zit... Is ze snachts nog zoveel wakker? Pinguin, ik zit met een dilemma. Of een groot bed gelijk of een peuterbedje. Bij de peuterbedjes heb je nog een verhoging he, dat ze er niet zo snel uitvallen. Maar ja, als je een groot bed doet ben je er gelijk vanaf. Hebben jullie tips/ ervaringen? Of slaapt iedereen in een peuterbedje met verhoging aan de zijkant? Ik zit dus nog te dubben. Floor heeft nog steeds fysio. De uitslag van de echo van haar hersentjes komt deze week. Ik verwacht niets raars. Ze gaat nu echt met sprongen vooruit. De fysio wil haar dit jaar nog wel blijven zien, ze loopt nog wel achter. Maar ja... wat is 'achterlopen'... Als ik nu lees van Mamsie, dat het met Ninthe nu ook ineens super snel gaat... Ik hoop dat het snel weer wat beter met je gaat Pinguin. Je hebt gewoon nog even wat te verwerken. Wat zielig, het huilen van Anaïs. Vervelend he, als je je vinger er niet op kunt leggen wat het zou kunnen zijn. Tijn gaf ook veel terug toen hij zo klein was en poepte ook wat lastiger. Ik ben toen Friso comfort gaan gebruiken en toen werd hij echt zienderogen rustiger. Maar ik denk dat jij hypo allergeen gebruikt he? Oh ik vond de tricotslen ook niet fijn, had er altijd ruzie mee jammer, dat ding was best duur... Lekker Niek, dat het goed ging vandaag! Weer even wennen he, en zo vroeg met twee ukken. Gelukkig sliep Jordy na de voeding weer lekker, dan schiet het wat meer op. Deborah ook naar de peuterspeelzaal? Zal ze vast heel leuk vinden. Hihi, wat schattig dat ze dan ook echt zegt... 'ik denk dat...' Ze kopiëren nu ook alles he? Ik zeg namelijk altijd niet gewoon nee, maar gelijk nee nee nee (beetje suffig) En als Tijn iets niet wil zegt hij op precies dezelfde toon als ik: nee nee nee. Vandaag drukke groep. Tjonge. Ik had vannacht sinds lange tijd weer een nacht door kunnen slapen. En moe dat ik er van was! Tijn sliep tot kwart voor 8 (ik was al weg), die is lekker aan het inhalen. Hij is nu weer de oude en weer veel praatjes. Zullen we trouwens de datumprikker echt eens gaan gebruiken? Een meeting is al veels te lang geleden! ik zoek mijn bedje op. Trusten!
Goeiemorgen, Mir het schijnt zo te zijn dat ze tot een jaar of 7/8 ine en peuterbedje kunnen. Die van Quinn heeft een iets opstaande rand maar niet heel erg ofzo. succes met kiezen! Fijn dat Floor zo vooruit gaat met de fysio! Is toch wel een fijn gevoel he?! Ik gebruik inderdaad hypoallergene voeding voor Anaïs. En gebruik infacol(nederlandse versie van sabsimplex). Dat lijkt allemaal niet te werken tot nu toe. Gisteren heeft ze veel gehuild maar niet gepoept dus ben benieuwd wat eht vandaag zal worden. Ze heeft wel lekker de nacht doorgeslapen dus dat is wel fijn! Allebei de Lynnetjes dus de neusamandelen eruit! Quinn heeft het gehad samen met de buisjes. Het is heel naar dat het moet gebeuren, maar.. ze knappen na de ingreep zo ontzettend snel weer op joh! Quinn zat een half uur na de ingreep alweer druk te spelen Had ik al verteld dat Quinn verliefd is op de stagiere op het kdv? Het begint zo erg te worden dat ze hem verbieden bij haar te gaan zitten Hij gaat liever bij haar aan tafel zitten dan zelf lekker te spelen. Als hij 's ochtends weggaat zegt hij ook.. ikke lekker linda knuffelen. Kleine charmeur No ja ze zullen elkaar nog gaan missen. Per maart verandert hij nl van groep enw rodt hij een peuter! Ik ga lekker douchen. Mn meisje slaapt en Steven ligt ook in bed want die is ziek
Ik heb de datumprikker verstuurd. Narcissen ik heb jouw emailadres van hyves gehaald want die had ik niet. Hoop dat ik niemand vergeten ben! Oh aj ben van de vrijdag,zaterdag en zondag uitgegaan.
De laatste keer dat er een meeting was was ik net zwanger. Volgens mij wist ik het toen pas een weekje. Dat was de 2e helft van april. Wat is het dan al lang geleden dat we elkaar gezien hebben he. Mir was toen hoogzwanger! Iemand suggesties waar af te spreken? Dierentuin lijkt me nu nog zo koud.
ohww, idd lang geleden zeg! Kan niet hoor! Toch maar weer ballorig ofzo? Of dierentuin met mooi weer en ballorig met koud, wie weet hoe het in mrt is. Besluiten we kort van te voren. Hier lekker weekend weg gehad, ik gelukkig alleen verkouden geworden en niet grieperig. Zwemmen vond Marno geweldig, sprong zo overal in, totdat we hem express koppie onder lieten gaan toen werd ie wat voor zichtiger. haha. Leuk huisje, leuk park, genoten dus. Spannend al die neusamandelen eruit, maar zou fijn zijn als ze dan overal vanaf zijn! ooo, die Quinn, helemaal verliefd, wat schetig.
Hoi meiden! Ik zal m ook nog even invullen, maar het is wel allemaal onder voorbehoud. Ik heb geen idee wat ze allemaal met Mila van plan zijn. Ik zelf zit er een beetje doorheen....ik zie het allemaal niet zo positief meer Waar eindigt dit? Het is te hopen dat het alleen bij een spreidbroekje blijft en dat het geen tractie of operatie wordt. Maar daar is nu nog niks over te zeggen...Over 2 weken weer naar de orthopeed. Ondertussen moet ik me van René rustig houden en me pas druk gaan maken als het echt nodig is. En daar heeft hij gelijk in....maar gevoelsmatig wil dat nog niet zo. Moet er echt niet aan denken dat het een tractie gaat worden (wat ze wel erg vaak doen met een luxatie)....kan echt niet weken zonder mijn meisje in huis Maar goed ...adem in adem uit....druk maken heeft nog geen zin En misschien heb ik vandaag gewoon mijn dag niet en is morgen alles weer wat rooskleuriger Niek pierig is het bleekjes er uit zien, dikke ogen....gewoon niet fit er uit zien. Misschien is het een Zwols woord Mir Lynn heeft zo'n plankje van de ikea op haar bedje. kun je gewoon loskopen en op de bedrand klemmen. Past op ieder bed. Dus ook op de grote. De keuze voor een peuterbed was hier omdat ze er nog lang in kan. En het bed schuiven we gewoon door naar Mila. Toch wel een beetje spannend die uitslag voor Floor. Maar idd achterlopen is een groot woord hoor. Ik heb er in mijn werk veel mee te maken en daar praten we pas van een ontwikkelingsachterstand als het op meerdere gebieden voorkomt (dus bijv. en motorisch en sociaal en een taalachterstand) Hihi Pinguin wat een verhaal over die stagiaire! Lig in een deuk hier! Beterschap voor Steven trouwens. Griepje? Ja Quinn had ook de amandelen er uit he? Viel het mee? Die narcose lijkt me zo naar. Ezzie fijn dat je zo\n leuk weekendje. Welke plaats ben je ook al weer geweest?
Getsie chacha Ik hoop toch ook dat het alleen bij een spreidbroekje blijft hoor! Dikke knuffel voor je en ik zou ook veel beren op de weg zien hoor. Iets weten en voelen zijn 2 verschillende dingen dus kan je daarin goed begrijpen! Steven is toen mee geweest met Quinn voor de narcose maar dat schijnt geen feestje te zijn. Gelukkig is het allemaal wel heel snel voorbij! Ezzie fijn dat je niet ziek bent geworden en je een lekker weekend hebt gehad!
chacha ik zat in Beekbergen. Wat is tractie? In zo'n apparaat in het ziekenhuis? Kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit, is niet niks allemaal. Hopen op het beste en dat het allemaal niet hoeft.
Ik kreeg net een smsje van juud. Het gaat niet goed met Lynn Weer in het ziekenhuis en wordt nu continu verneveld omdat ze zo benauwd is. Arm meiske. En arme Juud, er komt nu wel veel op haar schouders. chacha, ik vind je super, hoe je met alle tegenslag omgaat. Moet ik toch even zeggen. Ik weet niet wat ik in jouw situatie zou doen. Knuffel! En inderdaad, maar een beetje proberen bij de dag te leven en positief te blijven. Goede tip chacha, dat plankje van de ikea. Misschien ga ik dan maar gewoon een groot bed kopen. Ik ben zo'n twijfelkont.. vreselijk irritant trekje van mijzelf... haha Pinguin, wat heel erg lief die Quinn van jou! Verliefd Zal mij niets verbazen als het ook wederzijds is Beterschap voor Steven! Klinkt leuk je weekend Ezzie. Gelukkig niet ziek geworden! Heerlijk hoor, er even tussenuit. Wij moeten ook hoognodig een keertje. Het komt er alleen nooit van. Ik ga de datumprikker ook invullen, leuk. Is inderdaad lang geleden. Ik was tonnetje rond. En wij wisten nog niet dat jij zwanger was Pinguin. ballorig is een goed idee bij koud weer.
heee er zijn best wat data met hoge ja-score! ben benieuwd! Kira, hoe gaat het bij jullie? Al weer thuis? ja toch? trusten!
chacha: ik zou me precies zo voelen, vind je ook al heel dapper, laat je maar eens lekker gaan hoor! luister naar jezelf (en rené) juud: wat een ellende allemaal, geef Lynn een dikke knuffel, hopelijk mag je haar weer gauw meenemen. wil iemand mij de dataprikker nog even sturen, heb hem per ongeluk weggegooid