September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ha meiden,
    Hieperdepiep hoera! Juudje is jarig! Veel plezier vandaag, dat je maar lekker verwend mag worden!

    Hier ook vroege vogeltjes... Nou ja, morgen zomertijd dus dan gaat het wel weer goed. Alleen s avonds wat wennen denk ik zo. Vooral voor Helena. Die heeft dan wel in de gaten dat het niet donker is. Nou ja, we zien het wel.
    Morgen lekker wandelen met vrienden, dan zullen ze beide wat minder slapen overdag dus hopelijk op de nieuwe tijd naar bedje toe.
    Maandag moeten we er wel op tijd uit.
    Gabi naar het cb voor prikjes en Helena naar de psz. Vindt ze erg leuk!

    Chacha, hiep hiep hoera, ruim 7 maanden bv! Fijn hoor!
    Ik heb nog heel lang een ochtend en avondvoeding gegeven. Vond ik wel heel fijn. Kun je niet gewoon de middagvoeding blijven kolven. Ik heb dat altijd in mijn eigen pauze moeten doen. Hoezo kolfrecht?
    En ha. ha, ook op de meest rara plekken zitten kolven. Van op het strand, tot in de aula van het crematorium.... Brrr
    Hoe is het nu met Mila? Wat een flinke tante is ze trouwens al. Ben heel benieuwd hoe zwaar en lang Gabi nu is.

    Ezzie, wat fijn dat de uitslagen van je schoonmoeder o.k. zijn. Een pak van jullie hart lijkt me. Moet er niet aan denken dat er wat met mijn moeder zou zijn.

    Mir, alles o.k? Ook lekker aan het genieten van het weekend? Bij mij is mijn werk echt een energievreter op het moment. Heb vanmiddag samen met de meiden de middag geslapen. Heerlijk!
    Ik heb nu trouwens een halve baan. De ene week werk ik wel de woensdag, de andere week niet. Verder altijd donderdag en vrijdag. De woensdag dat ik niet werk is van mij. Ben ik alleen thuis zonder meiden. Heerlijk. Doet me echt goed. Vaak doe ik dan het huis en ga ik daarna wat leuks doen voor mezelf. Of ik zorg dat ik niks meer hoef te doen en heb de hele dag.
    Ik weet dat de meiden graag naar de gastouder gaan dus daar voel ik me totaal niet schuldig over. Maar dat is ook wel eens anders geweest hoor.


    Hier ook een af en toe ontzettend eigenwijs meisje. Ook als ik boos wordt lijkt het haar niet echt te kunnen schelen. Het is soms alsof ze het woord Nee gewoon niet hoort. Dat is wel heel oostindisch doof!

    NIek, hoe is het met Jordy? Al wat beter? Ik hoop het wel hoor voor jullie!

    Pinguin, zorg je goed voor jezelf? Doen hoor! Fijn dat je lekker kon blijven liggen vanmorgen. Daar kan ik ook erg van genieten! Heerlijk!

    Volgend weekend maar gewoon lekker naar Ballorig. Prima hoor! Ik wil ook niet achter alle kindjes aanrennen. Ha, ha.
    Ik neem waarschijnlijk alleen Helena mee. En jullie? Met een of twee? Met of zonder mannen?

    Tot later!
     
  2. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!

    Juud, gefeliciteerd met je verjaardag!

    kom even kort spieken, we krijgen zo bezoek... Wel gezellig, maar het liefst zou ik gewoon op de bank hangen.
    Tijn en Floor zijn beiden ziek. Tijn vanaf gisteren en vanavond begon Floor ook met koorts. Getsie... Vanavond had ze een poepbroek die ik nog nooit gezien had. Werkelijk alles zat onder incl. mijzelf.. overal poep ieuwww..

    Ballorig vind ik prima! Hoe laat spreken we af? Ik neem Tijn en Floor beiden mee.

    Pinguin, lekker hoor even bijtanken! Kan soms veel schelen.
    HOe is het nu met Anaïs? Spuugt ze nog veel of helpt de nieuwe voeding nu goed? Of heb ik er overheen gelezen?,,

    Bij ons op het kdv is afgelopen maand alles qua leiding door elkaar gehusseld. Dus Tijn krijgt nu weer de leidsters die hij vorige maand ook had. Maar ik heb sowieso wat lekkers voor de leidsters gehaald waar hij de afgelopen maand bij was, maar had eigenlijk niet aan een aardigheidje voor de kinderen van zijn groep gedacht. :oops:

    Narcissen, heerlijk een dagje voor jezelf. Kan je echt weer even bijtanken en aan jezelf denken. Over 4 weken is het vakantie, dus heb ik de woensdag dat ze naar het kdv gaan ook een dagje voor mijzelf haha.. ik kijk er nu al naar uit :)

    Ik ga nog even de laatste rommel hier opruimen!
     
  3. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Juudje nog van harte gefeliciteerd! Leuke verjaardag gehad?

    Pinguin wat leuk dat Quinn dat filmpje zo leuk vindt!
    Hoe gaat het verder met je meis? Nu weer lekker een aantal weekjes thuis? Vond je het werk niet zo leuk?

    Narcissen kolven in mijn pauze is een beetje lastig. Heb geen vaste pauze en ze hebben mijn kolfhok weer nodig. Ik hoop dat het na 9 maanden gewoon goed gaat en dat ik nog 2 a 3 voedingen kan blijven geven.
    Mila is idd topzwaar...heerlijke boeddha

    Ik ga naar Ballorig met mijn 2 meiden en zonder man. Hoop dat het goed gaat, heb misschien wat hulp nodig als ik Mila moet voeden en Lynn heb rondrennen :(

    Mir beterschap met de kindjes! Hoe gaat het nu met ze?
     
  4. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik kom ook met 2 kindjes en man(denk ik).

    Ja nu weer 3 weken vrij! :)

    Mir hoe is het met de kindjes?

    Vandaag lekker gewandeld langs de IJssel. Quinnetje lekker op zijn fietsje.
    Hij heeft wel een flinke smakkerd gemaakt. AUW! Flinke buil op zn voorhoofd.
    Mijn meidje gaat sinds vrijdag niet lekker.
    Flesjes doet ze heel moeilijk over. Echt een gevecht om d'r aan het drinken te krijgen en als ze dan drinkt drinkt ze veel minder dan eerst (120 ipv 180)
    Gisteren zelfs dr hele avondvoeding laten staan.
    Ze spuugt ook weer flink en begint weer te huilen.
    Als ze morgenochtend nog zo moeilijk doet bel ik de kinderarts even.
    Misschien is andere voeding nog een optie.
    Baal echt want vorige week ging het juist de goede kant op.
    Morgen weer meer meiden.. Ik duik mn bedje in.

    trusten!
     
  5. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Hey meisjes,

    Ik heb zojuist ontslag genomen! Wat een opluchting!
    Ik kon er nog niets over zeggen de afgelopen weken omdat ik het nog moest doen en je weet maar nooit wie hier meeleest.
    Er zijn een heleboel redenen hoe en waarom maar die ga ik hier niet allemaal neerzetten. Maar herkende wel het een en ander in Mir d'r gevoelens naar d'r werk enzo.
    Wat ik ga doen weet ik nog niet maar ben blij dat de kogel door de kerk is!
     
  6. ezzie

    ezzie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    joh pinquin, speelde dat dus mee,...opluchting nu dus dat je het gedaan hebt. maar je had toch een familie bedrijf? Of ben ik nou in de war.
    iets anders komt vanzelf hoor!

    Kheb zin in zaterdag meiden,. hadden we nou al een tijd afgesproken? uur of 10/10.30 doen? Maakt mij eigenlijk niet uit.

    Had je de kinderarts nog gebeld pinquinn of dronkje meissie vandaag beter?

    kehb druk dagje gehad dus ga lekker hangen.
     
  7. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Goh pinguin. Ben verbaasd! Maar wat fijn dat het een opluchting voor je is. Dan zal het vast een goede keuze zijn! Wat doe je nou met het kdv? Haal je Quinn er vanaf? Of blijft hij toch gaan? Nou geniet van je beslissing meis.

    Hoe gaat het vandaag met Anaïs?

    Ezzie nee nog geen tijd afgesproken. Ik denk dat 10.30 te redden moet zijn voor mij Maar das eigenlijk nooit zeker bij mij.

    Hier ook een drukke dag. Pfff moe maar voldaan. Leuke werkdag gehad!
    Thuis ging het allemaal wat minder. Mila weigerde de fles. Van de 1e fles heeft Rene pap gemaakt en gelepeld. Dat ging wel goed. De 2e fles is door de gootsteen gegaan....ZONDE!
    Lynn is wat hangerig
    Soms denk ik ook wel eens...dat gezeur met die flessen...ik neem ook ontslag (heb het heel vaak geroepen deze weken) Maar dat is hier geen optie hoor. Financieel niet, maar ook persoonlijk niet. Stiekem wil ik miljonair zijn, zodat ik niet HOEF te werken en dan ga ik lekker vrijwilligers werk doen op 2 ochtenden ofzo :) Ach ja keep dreaming :)
     
  8. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Gvd,net heel verhaal getypt. Schijnt de link weer niet te werken. GVD GVD.

    Pc is een week weg geweestomdat ie het niet deed.

    Dank jullie wel voor de felicitaties. Heb een leuke dag gehad.

    Is het een idee om rond het middag uur af te spreken? Wijoeten namelijk vrijdag (ook al) naar utrecht. We gaan naar live38.

    Ga niet weer alles typen. Komt van de week wel weer.

    Doei doei
    slaap lekker
     
  9. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Druk dagje gehad!

    Wat de meeting betreft ligt de tijd van 10:00-10:30 mij het beste. Wij hebben nog plannen voor de middag namelijk.
    Leuk Juud 538. De school van mijn nichtje en neefje doet mee aan de verkiezing. Er gaan 25 bussen vanuit hier daar naar toe.

    Voorlopig blijft Quinn op het kdv en ook Anaïs staat nog ingeschreven per half mei.
    Het is nl wel de bedoeling dat ik weer aan het werk ga en om nou weer onderaan een wachtlijst te gaan staan.


    Chacha wat balen dat Mila slecht dronk vandaag. Is het alleen vandaag of gaat het drinken uit de fles nog altijd niet lekker?
    Financieel is het hier niet nodig om te werken, maar ik vind het voor mezelf wel goed ook buitenshuis zonder mijn kindjes bezig te zijn.


    Mijn meisje d'r drinken ging weer beter vandaag. D'r fles van 19.00 uur viel niet echt lekker, maar ze lijkt beter in d'r vel te zitten dan dat ze gisteren deed.

    Ik ga mn bedje in meiden.

    Fijne nacht!
     
  10. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ha meiden,
    Haastige spoed, bla, bla
    Wil ik even snel een berichtje plaatsen, heb ik een nieuw onderwerp gemaakt met zaterdag... Hoe krijg ik dat weer weg?

    Nou ja,
    Zaterdag komt mij 10.00-10.30 het beste uit.

    Pinguin, wauw wat een beslissing! Succes!
    Chacha, wat ontzettend vervelend dat Mila niet zo goed wil drinken. Hopelijk vandaag beter!

    Gisteren Gabi naar het Cb, prikjes gekregen. Even brullen maar verder o.k.
    Zit mijn vriend met de arts te praten zit Gabi zomaar een torentje te maken van vijf blokjes ha, ha.... Die arts was wat verbaasd..

    Ga nu boodschapjes doen en naar de bieb, nieuwe boeken uitzoeken
     
  11. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Hey ladies,

    Waar zijn jullie?

    @ narcissen Kleine knapperd is Gabi!

    Anaïsje gaat nog niet echt lekker. Pff heel veel huilen vandaag, daarbij veel scheetjes en echt een gespannen lijfje. Zo zielig want ik weet gewoon niet wat te doen om d'r te helpen.
    Merkte dat ze ook weer veel aan het slikken was.
    Maandag weer naar de kinderarts. Ga daar maar eens advies vragen.

    Voor de rest weinig nieuws.
    Quinn is dwars.. met name met het naar bed gaan. Wat een drama en een verdriet.
    Moeilijk dan mijn poot stijf te houden(hij is zo aandoenlijk als hij huilt)
    Hij wil heel graag met de kindjes uit de buurt buiten spelen maar vind dat nog een beetje eng. Wel als een van ons er bij is maar niet alleen.

    Hoe doen jullie dat?

    Ga een koppie thee maken.

    xxx
     
  12. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hier ben ik! Heb een uitputtingslag gehad met Lynn....oei oei wat ondeugend en stout...Mila slaan :confused: alles selluf willen doen (en o wee als ik iets doe...de hel breekt los). En toen ze naar binnen moest om te eten kreeg ik een hele grote mond. Gillen nee, nee, nee en echt met zo'n hoge gil. Brutaal nest ;) Ze heeft dus aardig wat straf gehad omdat dit dingen waren die ik niet wilde negeren.

    Zou het een sprong zijn hihi

    Pinguin lastig he dat je niet weet wat je moet doen om je meisje te helpen. Ben benieuwd wat de KA gaat zeggen.

    Ik zou niet weten wat je met dat buitenspelen zou moeten doen. Ikzelf zou dat hier nog niet zo snel doen. Lynn is niet echt betrouwbaar qua verkeer en weglopen enzo. Maar ooit zou ik er ook aan moeten geloven....

    Narcissen wat goed van Gabi!
     
  13. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    oja Mir leef je nog?
     
  14. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Denk dat het inderdaad een sprongetje is. Net als met dat bang zijn.
    Bij Quinn heeft het ook te maken met zijn overstap naar zijn nieuwe groep op het kdv. Hij voelt zich nog niet helemaal op zijn plaats en moet erg wennen.

    Denk dat Quinn ook aan de wandel gaat als we hem alleen laten.
    Vanavond mocht hij van Steven even met een buurjongetje op de skelter. Duurde alleen lang voor ze terug waren pffffffff. vind ik best eng hoor.
     
  15. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Dus zaterdag ballorig houten, rond 10.30u?

    Dan ga iknu naar de gyn voor mijn eerste echo.

    En vanmiddag met lynn naar de kermis.

    Doei doei
     
  16. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Spanned Juud ! Hoop dat je een mooie echo hebt!
     
  17. ezzie

    ezzie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    bijna zaterdag! helemaal goed die tijd en plek.

    spannend juud je echo!
    Hoeveel weken ben je nu?

    Moelijk he dat 'alleen' buiten spelen. Wij hebben hier een pleintje voor de deur en een hofje waar de auto's rijden.
    Ik ben nu zover dat ik bv de boodschappen naar binnen breng terwijl hij dus op het pleintje speelt.
    Zet ik een tas in de keuken kan ik al naar buiten op het pleintje kijken.
    Verder zit ik er altijd nog bij. Laat al duidelijk merken dat ie niet op de weg mag en niet de straatjes uit. Echt alleen op het plein. Doet ie dat wel is het naar binnen. Vooralsnog doet ie dat keurig.
    Denk dat ik zo steeds stapje verder ga, als ik aan het koken ben bv dat ie ook mag spelen. En uiteindelijk dan 'langer' maar denk dat daar nog een hoop tijd over heen gaat hoor!
    Wat dat betreft zijn ze echt nog wel klein.

    Ben benieuwd of er 1 een drift bui laat zien zaterdag! haha.
    Wat kunnen ze je testen he....pfff.
     
  18. ezzie

    ezzie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    duhh, sorry juud, staat op je banner zie ik nu.
     
  19. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ja dames.

    Het is er 1. Hahaha. Kneep hem wel ff hoor. Stel je voor.
    Ziet er ook goed uit. Bewoog zijn armpje al en is 2 cmgroot.

    Ik hoop dat ik fit ben zaterdag.

    Tot dan. Hoop dat ik de weg nog weet.

    xx
     
  20. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi meiden, hier weer eens wat van mij :rolleyes:

    allereerst Juud nog van harte (beetje laat) en wat fijn dat alles goed is, nu lekker genieten!

    Hier is het chaos, in die zin dat ik al de hele week aan het hollen en vliegen ben. Stefan ziek, Jordy die beter gaat maar af en toe krampaanvallen heeft.. en een huis dat op zijn kop staat, af en toe..

    maar goed, ik ga proberen ballorig te halen, mijn bv begint door de drukte terug te lopen en ik moet zondag voor mijn werk weg. Hierdoor heb ik 4 voedingen nodig voor Jordy en aangezien hij nog last heeft wil ik hem geen kv geven. Maar ga mijn best doen.
    weet alleen niet zo goed hoe ik het moet doen, want Deborah hou ik niet en Jordy wil ik niet alleen achter laten, misschien is Stefan al beter en wil hij mee..

    enfin, ik heb er wel heel veel zin in en wil jullie en jullie kindjes weer graag zien!

    wie gaan er nu allemaal mee?
     

Deel Deze Pagina