September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Gefeliciteerd met je goede echo Juud! Fijn dat het er eentje is en niet 3 ;)

    Niek balen dat je bv terugloopt en het nog niet helemaal lekker loopt met Jordy.

    Volgens mij gaat iedereen zo'n beetje.

    Narcissen komt volgens mij alleen met Helena, Chacha met Lynn & Mila,Ezzie met Marno, Juud komt met Lynn, Ik kom met Steven en Quinn & Anaïs.
    Weet het niet van Mir & Kira. Vorige keer was Kira d'r man er ook bij maar misschien nu wel niet.

    Quinnejte is vanavond lief gaan slapen! Heb ik hem wel moeten vertellen dat ik ook ging slapen. Ik sta dan voor zn deur en gaap dan luid en zeg.. mamma is zoooooo moe ;)
    Het werkt, dat is ook best fijn.
     
  2. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi!
    Ik leef nog (net ;) )
    Drukke week. Tijn ziek, Floor ook aan het spoken snachts, ze heeft zoveel snot! Tijn is echt behoorlijk ziek geweest en is nu nog van slag. Heel hangerig en sloom. Dat ken ik helemaal niet van hem. Eten gaat erg slecht. Hij eet nauwelijks wat. Vanavond viel hij zittend op de bank in slaap. Soms maak ik me wel zorgen hoor, dat hij zo weinig eet. Hij voelt ook wat lichter dan voorheen... Floor voelt zowat zwaarder haha

    Pinguin, wat goed dat je knopen doorhakt! Je was er dus echt klaar mee. Goed hoor zo een beslissing nemen. Zal niet makkelijk zijn geweest.

    Lynn dus echt aan het puberen? lekker weer haar grenzen verkennen dus. Het slaan van Mila is op zich niet vreemd... Tijn doet dat ook wel eens bij Floor. erg he? Meestal is hij wel lief, maar in een baldadige bui (eerst naar mij kijken en dan meppen) of als hij boos is dat Floor wat afpakt. Hoort er denk ik bij.

    Oh buitenspelen? Dat hoef ik echt nog niet in mijn hoofd te halen. Ik heb soms al moeite dat hij bij mij blijft. Hij loopt gewoon weg; in de winkel, op straat, overal. Dan gaat hij op verkenning uit. In het dorp stapt hij ook rustig een andere kant op.

    Hee Juud! een goede echo dus! Geweldig, gefeliciteerd!

    Niek, ook zo'n drukke week. Slopend he? Balen dat je voeding terug begint te lopen, hopelijk krik je het snel weer op.

    Voor mij is 10.00-10.30 een prima tijd! Ik heb er ook zin in! Kira, jij gaat toch ook wel mee he?
    hahaa... een driftbui, wie? Tijn of Lynn ;) Of allebei... of ze zijn ineens ze zoetste en liefste ukjes daar :)

    Ik ga eens een merci-doos open maken :D jummm....
     
  3. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
     
  4. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Nou dat dacht ik wel :p

    Mir Tijn is best vaak ziek he? Hoop dat hij gauw weer goed gaat eten. Ik geef Quinn als ik twijfel nog lekker een flesje poedermelk. Zit net even wat extra's in (denk ik)

    Quinn loopt ook weg in de supermarkt enzo. pff sterker nog dan vind ik hem met een wagentje volgeladen met hondenvoer of broccoli, maar zijn favoriet is toch wel teletubbietandpasta :D



    Lekker merci! (ben op dieet dus voor mij voorlopig geen lekkernijen ;))
     
  5. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Ik ben nu ook aan de poedermelk bij Tijn. Komt hij toch nog een beetje aan zijn vitaminen.
    Tijn is wel vaak ziek, maar ik weet niet of ik dat zorgelijk moet vinden. Als ik de verhalen van hoe vaak Lynn ziek is (geweest) denk ik dat het niet nodig is om aan de bel te trekken. Het enige is, dat als hij ziek is, dan is hij ook flink ziek met hoge koorts. Maar daarna weer de oude.
    De dokter zegt dat het normaal is dat ze op deze leeftijd veel ziek zijn. Ik houd het toch maar even in de gaten.

    haha Quinn laadt zijn eigen wagentje vol :D
    Wordt hij ook boos als jij het allemaal weer uitlaadt?
    Of zet je het karretje in een hoekje en snel je naar de kassa :)
    En de vakkenvullers maar denken... alwééér die teletubbies in die kar?
     
  6. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Ha, ha, die ontdeugende kinders van ons. Pff. Hier ook zo een. Af en toe heb ik te weinig behang zeg maar... Dan is alles nee, nee en brullen.
    Ik weet dat het erbij hoort maar toch..... Soms....

    Ha, ha, die Quinn, allemaal tandpasta... Ik zie hem al lopen met een kar vol :)

    Niek, je bent er maar druk mee. Wat een gedoe allemaal. Hopelijk lukt het allemaal een beetje! Succes met je bv. Hopelijk kun je het weer een beetje opkrikken. Wel goed aan jezelf denken hoor.
    Nou ja, wellicht tot zaterdag!
    Lijkt me weer heel leuk om iedereen weer te zien! Wij zijn erbij!
    Ik kom inderdaad alleen met Helena. Rond een uur of 1030

    Juudje, wat fijn zeg dat alles goed te zien is. En dat het er een is....
    Mijn oogarts krijgt er twee (!) en ze heeft er al twee.... Oeps..
    En ook dat zal wel weer goed komen maar lijkt me behoorlijk schrikken zeg maar.

    Hmm, buiten spelen eigenlijk alleen achter in de tuin. We wonen langs een niet kindvriendelijke weg. Mag je 50 maar dat gebeurt niet altijd. Zou haar echt niet alleen daar laten spelen. Gelukkig wel een ruime tuin. Ook bij de oppas genoeg speelplezier. Het zand zat vandaag werkelijk overal... In kleren, en dus nu ook in huis. Joepie, zandbak..!

    Helena heeft veel moeite met inslapen s avonds. Ze was om 20l30 nog wakker. Misschien toch last van zomertijd/licht buiten. Of nu echt geen middagslaapje meer. Ze sliep eigenlijk alweer een maand ofzo s middags in haar kampeerbedje in slaapzak (dan kan ze er niet uit).

    Ik ga douchen, die is nu vrij.
    In ieder geval tot zaterdag
     
  7. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    :rolleyes: lalalala

    wat een rust!

    iedereen vroeg naar bed voor morgen?
     
  8. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja wat een rust!

    Gaat het nog lukken Niek voor morgen? Hoe is het nu?
     
  9. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    tot morgen meiden...Wilde langer reageren, maar Mila is zo onrustig vanavond...doe niks anders dan op en neer lopen :rolleyes:
     
  10. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hier wordt ook niks meer neer gezet.

    Ben ook nog niet positief over de vernieuwde site.
     
  11. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    idd een beetje uitgestorven hier....we moeten deze ook niet dicht laten gaan, is zonde van 1056 pagina geklets....
     
  12. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Is absoluut zonde!
    Fijne paasdagen meiden!
     
  13. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ja ik zou ook niet willen dat deze dicht zou gaan..
     
  14. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Nee, echt zonde als we hier niet meer posten.
    Hebben jullie leuke pasen gehad? Lekker weer was het he?

    Ik ga van de week weer eens een banner maken voor hieronder. Het is nu zo leeg bij mij.

    Fijne avond!
     
  15. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ja, ik zal ook maar weer eens wat schrijven, is inderdaad zonde..

    we zijn vandaag naar het sprookjesbos geweest, was erg leuk!

    verder niets eigenlijk :oops:
     
  16. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
  17. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
  18. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey meiden

    hoe is het hier?? :oops:
    wat is het rustig hier zeg

    hier gaat het onder omstandig heden goed
    ik zit in ee zware depressie
    moet nu 1x in de maand met een maatschappelijk werker praten en medicatie slikken
    dat gaat ook goed heb meer energie en doe meer

    we zijn druk in de tuin bezig en in huis

    met dice gaat het uitstekend het is een kleine boef
    hij rolt de hele huiskamer door
    heeft 2 tandjes(de volgende 2 komen ook al)
    zegt al mama
    is al 70cm en 9330gr

    met youame gaat het ook goed
    slapen gaat weer heel goed
    gaat goed op de PSZ
    wil hele dagen buiten zijn
    is heel lief voor der broertje
    alleen soms heeft ze momenten tijdens een driftbui dat ze hem gaat slaan op express op z'n handjes gaat staan :oops:
    en dice geeft geen kik
    maar youame wel als die weer eens straf krijgt daarvoor

    juudje wat lees ik nu
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meis
    wat leuk

    ik ga weer proberen mee te schrijven hier
    fijne avond nog groetjess
     
  19. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    wat een rust!
     
  20. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Moet jij niet werken chacha? :p
     

Deel Deze Pagina