wat houdt op lichaamstemperatuur in? Dat je het op je pols doet en dat het niet heet aanvoelt ofzo? Ik vind dat maar moeilijk.. hehe..ja iedereen is nu feest aan het vieren en ik ben online Mijn kindje ligt in de kamer hiernaast en ik blijf in de buurt omdat ik haar beneden niet hoor mocht ze gaan huilen. Ze is wel wakker ben al een paar keer bij haar geweest maar ze is naar de geluiden aan het luisteren en ze kijkt naar de lichtjes..(toevallig was het rolgordijn niet helemaal dicht dus ze kijkt door het kiertje dat open is ) maar ze huilt nog niet..ben benieuwd.. maar als ze gaat huilen haal ik haar naar beneden..heeft dan toch geen zin haar weer in haar bedje te leggen dan maar wachten totdat het weer wat rustiger is.
HAPPY NEW YEAR ALLEMAAL! de beste wensen!,....... we hebben het allemaal overleefd,.. marno heb ik om 23.50 wakker gemaakt om te voeden,.. zo was ie bij ons om 0.00 uur. Toch wel erg gezellig,. hij vond het wel best al die knallen en lichtjes,.. om 0.15 weer op bed gelegd zonder problemen maar waar die pas om 1.45 uiteindelijk weer sliep! tot die tijd gewoon gezellig liggen brabbelen, gek kind,. wel om 6.15 weer wakker! kort nachtje dus,.. hopelijk zo er weer ff in. gulay; op je pols voelt lichaamstemp gewoon aangenaam aan,. als het te heet is voel je dat echt wel op je pols,. niek; niet aan jezelf gaan twijfelen hoor, elke babe is anders, vergeet dat niet,. fijne nieuwjaarsdag allemaal!
allemaal een heel gelukkig nieuwjaar! hier een enorme doorslaper, tussen alle matten en enorme knallen heen we hadden haar wel op de achterkamer gezet met bed en al, maar ze hoorde totaal niets! melk mag ook koud gedronken worden (niet te koud), maar niet alle beebs vinden dat lekker.
GELUKKIG NIEUW JAAR! dimphy was wakker. ze vond het allemaal erg mooi. ze heeft met de mond open zitten kijken. en was er helemaal niet bang voor. om half 1 ging ze slapen. ze werd vanmorgen om half 9 pas wakker. dus we hebben ook nog lekker door kunnen slapen. vandaag op bezoek bij de schoonfamilie. maar eerst hier de rommel opruimen. fijne dag
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ook hier ging het goed. Seán werd om 00:00 wakker door al het geknal en misschien ook wel door de honger want ik had het voeden toch maar uitgesteld. Daarna ging ie weer heerlijk slapen. Om 1:30 gingen we naar huis en we hebben 'm met slaapzak en al in de wagen gelegd en toen in zijn bedje alwaar ie meteen weer sliep. Hij heeft tot 9:15 geslapen. Nu ligt ie alweer. Tot later.
Gelukkig nieuwjaar! Lynn heeft hier door alles doorgeslapen.....echt onvoorstelbaar want het ging me toch tekeer hier. Ze heeft zo heerlijk geslapen dat ze om 5 uur uitgerust wakker werd En wij lagen er pas om 3 uur in...... Kunnen rekken tot half 7 en toen maar de fles....
Eslem heeft 3 kwartier wakker gelegen en naar de lichtjes gekeken en geluisterd. Maar om kwart voor 1 begon ze te huilen..en ze was klaar en klaar wakker.. Dus ze heeft vannacht bij mij in bed geslapen..maar gelukkig viel ze naast mij weer vrij snel in slaap tot 7 uur en toen toch nog tot 9 uur lekker in bed gelegen..
HAPPY NEW YEAR k had yoyo nieuwe bijnaam haha om kwart voor 12 in bed gelegt en ze sliep meteen er werd nog een grote chinese rol uitgelegt hiervoor maar nee hoor er kwam geen beweging in k en me vriend waren dronken we hebben met z'n 2en een hele fles champagne op we lagen er pas om half 4 in youame kwam om half 9 en is weer naar bed gegaan en slaapt nog k ga maar eerst ff douchuh nu en dan ga k der maar s wakker maken we moeten strax naar schoonouders Fijne middag nog gr marline
GELUKKIG NIEUWJAAR LIEVE SEPTEMBER MAMA'S Ik ben gisterenmiddag met de hond en Lynn naar mijn ouders gegaan. Hebben de hond daar achter gelaten en zijn naar een vriendin gegaan. Lekker wezen gourmetten. Bleven daar ook slapen. Hoop getrubbel met andere twee kindjes. Lynn uiteindelijk maar in een eenpersoons bed gelegd. Ze heeft overal door heen geslapen. Er werd daar echt ontzettend veel afgestoken. Ik ben rond 01.00u naast haar gekropen en we hebben geslapen tot 7.45. Ik niet helemaal fit. Je slaapt toch lichter als je kleintje naast je ligt. Maar ze heeft het erg goed gedaan. Ben trots op haar. Dadelijk gaan we frietjes eten bij de buren. Dan samen in bad en dan lekker naar bed. Ze was niet tevreden na de fles. Nu geef ik haar om 12.00u en om 16.00u 30cc rijstebloem en daarna fles van 200cc. Nu is ze wel tevreden. Ze eet hartstikke netjes met het lepeltje. 8 jan naar de KA en dan vraag ik wel of ik zo door kan en mag gaan. Ga nu naar de buren. Fijne avond allemaal.
We hebben echt een hangdagje vandaag. Wel ff op familiebezoek geweest, maar kort. Ik heb nog wel een heel eind gewandeld met Lynn. Even een frisse neus, dat doet een mens goed en werden we wakker van. Wat is Lynn een vretertje zeg, Juudje. Maar ze zal het wel nodig hebben. En ze heeft tot 7.45 uur geslapen. Wat goed zeg. En dan is de laatste fles gewoon om 20.00 uur?
Ja chacha, laatste fles om 20.00u. Nu is het weer hetzelfde. Ik ben wakker, zit dus al te typen en Lynn ligt nog in bed te slapen. Ga zo naar boven met de fles. Volgens mij heeft ze goede voornemens voor het nieuwe jaar. 's nachts doorslapen. Hihi. Vind ik niet erg. Ben gisteren om 20.45 naar bed gegaan met het idee csi in bed te kijken. Mmmm, das dus niet gelukt. Ben volgens mij voor de tweede reclame in slaap gevallen. Vandaag doen we het heel rusitg aan. Lekker pyama dagje. Ik ga maar ff fles geven.
Wilde vandaag ook een rustig dagje houden, alleen even naar het postkantoor (Gulay ) en dan lekker thuis hangen, valt mijn uitlaat eronder vandaan . Moet ik zo nog naar de kwikfit. Heb daar vorige keer 1 1/2 uur zitten wachten dus heb nu eerst maar even gebeld. ZIe het niet zitten om daar zo lang met Lotte te wachten. Kan om 14:00 terrecht. Hoop dat het snel gemaakt kan worden, want hem morgen mijn auto nodig. MOet voor het eerst weer werken. Zie er zo erg tegen op. Er zijn veel leuke collega's in de tussentijd vertrokken en ook weer nieuwe bij gekomen, dus kom echt in een nieuw team terrecht. En Lotte gaat moren naar oma, maar daar heb ik wel vertrouwen in.... denk ik, ja tuurlijk. dat komt wel goed allemaal.
Ow ja, vandaag begonnen met afvallen. Mijn vriend ik ik moeten beiden aardig wat kilo's kwijt, zijn we met ons goede voornemen begonnen.
Volgens mij is Lynn een beetje ziekjes Ze slaapt, niet normaal meer. Vanmorgen tot half 9, een uurtje wakker en nu ligt ze er al weer in vanaf half 10. Echt een slome vandaag. Ze dronk ook niet al te best (maar ja dat doet ze al dagen slecht 's ochtends, 's middags krijgt ze pas echt honger, precies haar moeder). Ze hoest en proest....zelfs in haar slaap. Ik kijk het wel, misschien heeft ze zo wel honger. Moet ook maar zien hoe ik met de flessen uitkom vandaag, ze heeft de 1e pas om half 9 gehad. Als ze die nou goed gedronken had, konden we vandaag 4 flessen uitproberen. Nou ja misschien wil ze straks wel meer. Gisteren was het weer een latertje, vriendlief wilde darten af kijken en ik vond het toch ook wel spannend worden dus ben ook opgebleven. Toen was het 10 over 12. Es jij moet morgen dus weer beginnen. Ikke donderdag. Bij ons zijn ook een aantal collega's vertrokken en nieuwe er bij gekomen. Ik ben dus ook heel benieuwd. Donderdag past oma op, dus ik kan met een gerust hart naar het werk. Goh die Lynn, wat slaapt ze ontzettend goed zeg. Die 4 flessen doen het goed he, juud? En moeders is ook al zo'n slaapkop, hihi.....heb ik ook altijd hoor als ik in bed tv kijk, binnen 5 minuten vertrokken
Oké ik heb Lynn officieel ziek verklaard. Ze ligt alweer te slapen.....en dat voor een kind dat hazeslaapjes doet. Ik had mijn laatste verlofdagen toch anders voorgesteld, ik zie mijn kind amper
goh, nu pas ontdek ik dit forumpje....... ben ook septembermama! en ook ik moet morgen weer aan het werk...(zie er tegenop, Anique naar KDV)... hier hou ik het even bij, Anique heeft trek, zeg maar honger! tot later gr. wup
hoi wuppie gezellig dat je er ook bent youame had gister zo'n dag wel persen maar geen poepluier leg k der in bed om 0.00 werd ze om 1 uur wakker togg nog een poepluier maar heel waterig in bed gelegt en heeb der vanmorgen o half 9 wakker gemaakt ze wou nie wakker worden haha we moesten naar het ziekenhuis voor de uitslag van de heup echo di waren helemaal goed we zijn nog ff bij me vriendin geweest die is in de nacht van oud en nieuw bevallen van een zoon en het grappige is ze ligt op de zelfde kamer als k toen we hebben youame gewogen en ze is in 2 weken tijd van 4700 naar 4880 gegaan juudje wat goed dat ze doorslaapt en een pyama dagjee is ook wel s lekker k doe het ook vaak k ga youame maar s ff verschonen fijne middag allemaal maar was goed volgens de KA vrijdag heben we gesprek met plastisch chirurg over hoe en wat omdat ze maandag geopereerd word maar de kinderarts zei dat ze zondag avond al opgenomen wordt
Hallo lieve mamma's Voor iedereen de beste wensen voor 2007! Wij zijn oudejaarsavond goed doorgekomen. We waren bij vrienden waar we ook zijn blijven slapen. Quinn is niet wakker geworden van het vuurwerk, maar hij werd rond een uur of half 10 wakker met heftige krampjes Echt zo zielig hoe hij dan huilt. Gisteren is hij ook nog flink van de kaart geweest en veel huilen en ook weer krampjes. Vannacht werd hij om 4 uur ook nog wakker, maar net toen ik er uit wilde om hem te gaan troosten was hij stil. Hij lijkt wat ontregeld. Misschien wat te veel met hem gesleept met de feestdagen of misschien zit hij wel in en sprongetje. Ik was gisteren megachagerijnig, omdat ik vandaag voor het eerst in 7,5 maand weer aan het werk moest. Dit betekent vroeg opstaan voor mij. Ik begin om half 7, maar omdat ik eerst nog een half uur moet kolven ben ik al om half 6 opgestaan Ben nu ook flink moe en denk dat ik zo lekker even plat ga met mijn lieve kindje. Steven was bij hem en is met hem opgestaan. Vanaf volgende week gaat hij op bepaalde dagen naar mijn zus. We hebben wel gelijk besloten dat ik nog minder ga werken dan ik van plan was. Ik ga nog maar 2,5 dag werken en de rest lekker moederen. Quinn zuigt tegenwoordig niet alleen op al zijn vingers , maar zijn tong vindt hij ook heerlijk om op te zuigen , rare knakker die zoon van mij. Ook begint hij andere geluidjes te maken en ons na te doen. Erg leuk! @Marline spannend dat je meisje volgende week geopereerd wordt en een heel ander gezichtje gaat krijgen. Wist je trouwens van te voren dat ze een hazelipje had of pas toen ze geboren werd? @ Chacha inderdaad niet leuk de laatste paar dagen van je verlof met een zieke lynn. Hopelijk knapt ze snel weer op! Dikke knuffel voor d'r! @ Wup welkom! @ Es, ik wil ook wel wat afvallen ( zo'zn 20 kilo), maar mag nog niet ivm de borstvoeding. HEb zelf n beetje het idee dat als ik met de bv stop ik ook nog wel een en ander zal afvallen. Trouwens hebben jullie je zwangerschapsstreep op je buik ook nog? Ik was zoiezo erg gepigmenteerd tijdens mijn zwangerschap, heleboel daarvan is al weg, maar mijn zwangerschapsstreep zit er nog. Ik ga ff plat meiden xxx pinguin
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN!!! Zo te lezen hebben alle kleintjes het goed gedaan, wakker of niet wakker. Lekker hoor dat de beebs die wakker waren niet bang werden van het geknal! Tijn heeft overal doorheen geslapen.. zelfs door zo'n miljoenenklapper heen hehe... 8) Ahh Juud, doet Lynn het nu ook goed op vier flessen? Dat is even fijn zeg! Hopelijk heeft ze het nu echt door Chacha... Lynn ziekjes Wat een slaapkop zeg! heeft ze verder koorts of iets..? Of is ze gewoon echt haar slaap aan het inhalen? Wuppie leuk dat je mee komt kletsen! Jullie ook een goed oud en nieuw gehad? Tijn is een beetje uit zn doen.. T was allemaal geloof ik wat te veel van het goede. Eerst een week wintersport met veel mensen in een huisje, druk druk. Daarna thuis komen en de volgende dag weer weg. Mijn ouders en broertje overladen Tijn dan ook met aandacht... Op nieuwjaarsdag bij de familie van Bart geweest. WEer een héle hoop mensen.. Toen was het afgelopen met de pret... Tijn was niet meer stil te krijgen...huilen huilen En hij was zooo moe... En hij ging vreselijk spugen... Oververmoeid volgens mij... Vanmorgen ook niet te genieten. Maar slapen ho maar... Nu is hij wel weer vrolijk. Ik denk dat ik deze week gewoon thuis blijf. Geen gekke dingen of drukke dingen. Tijn moet maar even rust hebben denk ik... Even weer de regelmaat van voor de vakantie... Oh Marline, wat spannend zeg! Dus dat komt snel dichter bij... Hoe lang moet ze in het ziekenhuis blijven na de operatie? Es, auto gemaakt? Ik ga zo maar eens wat doen. Heb keelpijn en ben snotterig.. getver... en ik moet vanavond voor het eerst weer steples geven. he bah... Maar ja wel weer leuk. Ben benieuwd. Mijn conditie is zeker nog niet helemaal goed... dus ik zie wel wat ik er van maak vanavond. Moet zometeen even een les verzinnen... Ik verzin maar even niet iets heel zwaars haha..Dat is het voordeel van lesgeven... als je zelf een offdag hebt.. dan maak je t wat minder zwaar... Kira ik ga eens opzoek hoe ik die mediaplayer er weer op krijg... ALs ik er niet uit kom mag ik je even pb´en voor tips? Realplayer.. kan je die zo maar downloaden? We gaan van de week trouwens ook een laptop kopen. Omdat ik dus flink aan de studie moet.... en bart 12 januari weggaat voor n tijd.. is het wel handig om beneden te werken ivm Tijn. Luxeprobleem hihi... Ik wil heeel graag in maart klaar zijn. Overdag kan ik dan ook wat doen als Tijn in zn box zit. Nog even uitzoeken hoe het zit met draadloos internet, dan hoef ik niet continu boven te zitten Nou ik ga maar eens een lesje in elkaar draaien.. in iedergeval eentje met veeel buikspieroefeningen haha... voor mezelf dan he... tot later! xxx
Pinguin, ik heb mijn zwangerschapsstreep ook nog Vond m toen wel erg leuk, maar nu echt niet meer.. maar hij gaat niet weg... Gaat ie überhaupt nog wel weg.... vervelend die krampjes he... ik denk dat het best goed kan zijn dat Quinn gewoon wat ontregeld is met die dagen.. Tijn heeft dat ook. En trouwens kan ook heel goed een sprongetje zijn! Ik ga eens weer oei ik groei bekijken.. Jeee.. wat vroeg op om te kolven.. he bah... Hoe was het op je werk? Weer heeel erg wennen zekers of niet? Hier ook een tongzuiger haha.. wat een grappig gezicht is dat he.. Tijn neemt vaak ook een deel van zn lip mee naar binnen hihi..