nou als dit geen sprongetje is Hij heeft vandaag alleen maar gemekkerd.... Vannacht wel vier keer wakker geweest.. toen om 6.00 uur en toen maar bij me genomen... vanmorgen trouwens wel een record geslapen, meer dan een uur moest ie natuurlijk van vannacht inhalen... hehe.. Toen was hij wel even vrolijk, maar de rest vd dag... smiddags ook nauwelijks geslapen... en nu zit meneertje dan maar voor de tv.. issie ff stil We hadden vandaag de grote schoonmaak... maar daar is niet zo heel veel van gekomen dus... maar toch we hebben wel wat gedaan. Bart gaat volgende week weg... dus dan is het wel fijn dat ik niet in een rotzooitje achterblijf.. dat alles een beetje schoongemaakt is.. niet dat het nu een grote zooi is hier hoor haha... Juudje ik ben er ook nog die thuis zit hoor! Dus in je uppie zit je niet.. maaaar ik moet wel wat discipline kweken om mn studie af te maken dus niet continu hier rondhangen dat is wel verleidelijk... maaaar ik heb goede voornemens gemaakt en zal die nakomen! In maart mn studie af! Dat moet van mezelf! Dus ik moet hard aan het werk! Kira 120ml voor de eerste keer is heel goed en veel hoor! Heb je toch even de tijd genomen En idd in de magnetron opwarmen is niet zo heel goed, maar ja berichten spreken dat ook weer tegen.. maar als je het gewoon in een flessenwarmer of pannetje opwarmt is het zeker weten goed. fijn chacha dat het beter lijkt te gaan met Lynn! haha ik ken dat.. moeders die wel even gaat opruimen en dan zoek je je een rotje later 8) ach lief bedoeld .. Ja hier werkt de Omneo niet. Tijn poept nog steeds niet iedere dag. Vandaag wel, maar dan is het een beetje klei... Spugen is niet minder geworden.. dus ik ga het maar aan het CB vragen. 22 januari moet ik heen. HOest nu met Youame? nog steeds waterige poep of wordt het al wat vaster? Iedereen hier met routers Leuk woord! Handig hoor! Ik zit nl. nu boven, bart is boodschappen doen en Tijn zit alleen beneden. Toch geen fijn idee eigenlijk.. maar gaat tot nu toe wel goed.. wat een luxeprobleem heb ik... tegek voor woorden oh morgen eerste werkdag chacha? wie nog meer? Ezzie lekker hoor, dat marno t zo goed doet! Tijn ook wel maar nu ff niet hehe... ik weet zeker een sprongetje... Ik heb net vanalles gedaan, bijna op mn kop gestaan maar er kan geen lachje vanaf! Als hij alleen zit gaat hij huilen, als ik m oppak is het stil, niet voor lang, dan moet ik gaan lopen en dan is het weer goed... ach ja... gaat wel weer over. Hij is nu weer aan het jammeren, ga maar even kijken. Oh ja bijna flestijd.. Juudje, heb je lekker pyamadagje vandaag? tot later! xxx
paddy; goed hey! wat een opbrengst! hihi,. voel je je dan goed he,. die kolv van mij doet een beetje moeilijk... hij zuigt niet meer vacuum,.. terwijl alles er echt goed op zit,. dus krijg het er al helemaal warm van,.. maar misschien zat ik niet vol genoeg,.. morgen maar weer kijken op mn werk,. had gister een opbrengst van 200cc! ook helemaal blij, maar dat gebeurt niet altijd. ik doe het ook gelijk in de koelkast,. bang dat ik het anders vergeet als ik het ff af laat koelen. weet niet of het beter zou zijn eigenlijk,.
Ik heb mijn eerste kinderbijslag binnen. Jeeeeej, shoppen. Hahaha. Vanavond komt op rtl 4 het waargebeurde verhaal van de tsunami. Is een twee delige film. Met echte beelden. Ga proberen te kijken. Vanochtend had ik dossier 2300 gekeken, gisteren opgenomen. Ging over hondsdolle mensen/kinderen. Dus met rabiës. Was best heftig. Daar is nog geen middel tegen. Alleen de eerste 24 uur. Als je het dus niet weet, ga je gewoon dood. Bah bah. Hoe zijn de eerste werkdagen gegaan? Mir, waar voor studeer je? Als ik het dus goed begrijp heb jij geen inkomen? Of wel? Ik ga een boterhammetje eten.
nee juud, geen inkomen. Ik heb eerst gewerkt in de reclame, heb daar de studie communicatie voor gedaan. Na een aantal jaren heb ik besloten dat ik graag juf wilde worden. Wilde ik altijd al, maar wilde ook carriere maken... mm... dus toch maar niet en geswitched naar de pabo. Alleen doe ik er in plaats van 2 jaar nu al bijna 4 jaar over Het is heel veel zelfstudie. Alle stages heb ik al gehad, heb vorig jaar zelfs een jaar voor de klas gestaan.. maar die scripties.. en niemand die zegt.. dan en dan moet het af... dus discipline heb ik niet zo vandaar een langdradige studie. Nu heb ik m bijna af. Nog wel even doorbijten.. maar ja .. ik schuif het weeeer voor me uit Dus.. maart MOET het klaar Dan een baan zoeken en als leerkracht aan de slag. Helemaal geweldig! Vorig jaar heb ik lesgegeven aan moeilijk lerende kinderen, best heftig, veel problemen thuis ook die kinderen, maar zooo dankbaar dat je wat kunt doen. Ik vond het een hele uitdaging! Dus ik wil echt voor de klas! waaahhh tijntje huilt weer.. pfff hele dag al... ga maar ff kijken tot later!
hier ook kinderbijslag binnen! maar rekening voor het kdv is er ook af dus ben nog meer kwijt dan dat er binnen kwam,... nog niks gehoord van de belasting of ik terug krijg,.. zou wel fijn zijn,.. mir; pittige studie hoor,...maar wel leuk,.. vriendin van me heeft het ook gedaan,.. nog ff volhouden joh,.. dan ben je ervan af,.. niet teveel achter de comp kruipen! hihi marno heeft vandaag ook spuug dagje,.. meeste voeding komt er weer uit,.. hmmmm en dat ruikt zo lekker! bleh,, hele dag zure lucht om ons heen,.. haha. maar verder is ie niet ziek ofzo,.
haha...nou das nu net t punt.. ik moet scripties schrijven achter de compu... en dan is het zo verleidelijk even hier een bezoekje te doen Kinderbijslag heb ik geloof ik nog niet binnen, ik ga eens kijken! Oh... ja lekker ook... al je geld kwijt aan het kvd lekker he die zure lucht Ik heb Tijn net de fles gegeven en hij slaapt nu. Een dik half uur eerder dan normaal. Maar het is nl. dat Tijn het niet tot 20.00 uur trekt, dus tot zn laatste fles. Vaak leg ik hem al op bed... en dan moet ik hem wakker maken voor de fles van 20.00 uur. Dus nu maar zn laatste fles proberen om half 8. Ik ben heel benieuwd.. volgens mij gaat hij nu niet ineens korter slapen toch? Ben nl. van plan om de laatste fles op een gegeven moment om 19.00 uur te geven. Anders heb ik zolang een oververmoeide jengelige Tijn... Heb er een paar schepjes nutrix bijgedaan... ben benieuwd.. Nu snel naar n vergadering vd sportschool.. zucht.. .die duren altijd zo lang..wat een geouwehoer altijd hehe... groetjes
Heey meiden..pff jullie hebben zoveel geschreven... Ga niet alles terug lezen hoor hihi ik ben doodmoe. Slaap al sinds ik in Nederland ben nauwelijks. Niet omdat eslem niet goed slaapt maar omdat ik zelf lang opblijf hihi. Het is ook veels te gezellig Ik heb trouwens de kolf van Es ontvangen En vanavond voor het eerst gekolft. Ik had 110 cc. Kira ben jij ook voor het eerst bezig met kolven? Hoe zit het nou precies..met opwarmen enzo? Wanneer weet je of het de goede temp heeft? Ik wil zo'n flesje kopen van tefal die zelf het 'OK' signaal aangeeft als het op de juiste temp is. hebben jullie daar ervaring mee? voor de meiden die kolven..hoeveel cc drinken jullie kleintjes? Misschien moet ik ook maar wat grote flesjes aanschaffen want ik ben bang dat dit te weinig is. Ondanks dat je het in een flesje eigenlijk beter ziet of ze nog drinkt geeft eslem niet echt aan wanneer ze geen dorst meer heeft. Ze blijft aan mijn tepel doorzuigen en ook het flesje werd gewoon als speen gebruikt vanavond. het ging wel goed! Maar ze had nog wel dorst daarna..wat ik pas doorhad toen ik haar na een tijdje huilen oppakte om te troosten en er een hele harde boer uitkwam en ik haar daarna toch maar even aanlegde nog. Ze had duidelijk nog erg dorst! Moeilijk dus.. Volgende keer meer kolven maarja het was ook maar de eerste keer. Ik heb een nieuwe buggy gekocht. Veel beter dan de buggy die ik had. Ben er super happy mee. En is nog handig ook straks op het vliegveld..kan er van alles in kwijt en kan mijn tassen er lekker aanhangen..en ondanks dat hij qua opvouwen niet zo handig is als mijn andere is het wel een voordeel dat de lodger bunker er in kan blijven als ik hem opvouw.
@Gulay, Je moet voelen op je pols. Laat een druppel uit het flesje op de pols vallen. Als je niks voelt is het goed. Als je wel iets voelt, even laten afkoelen. Mijn film gaat beginnen. tot morgen
Poeh, ben je een middagje niet online....wat is er veel gekletst. Goed zo Paddy, 120 cc gekolfd, ben trots op je! Ezzie: duur is het kdv he? Ik schrok me dood. 284 euro per maand en dat voor 1 dag per week..... Maar ik krijg 193 euro weer van de belasting, dus het kost me maar 91 euro. Dus Marno is ook aan de spugerij....hoort het bij de leeftijd ofzo....de 11 septemberkindjes zijn allemaal aan het spugen. Een terroristische aanval op ons ofzo? Mir....je hebt het niet makkelijk met Tijn vandaag zeg...Zo vervelend als ze zo jengelig zijn. Knap hoor dat je de switch hebt gemaakt, is toch een hele andere sector. Ik heb voor mijn werk ook met kinderen op speciaal onderwijs te maken....is heftig he? Al die problemen, Voor hoelang gaat Bart eigenlijk weg? En wanneer vertrekt hij? Pinguin leuk zeg die rrrrrr. Lijkt me zo grappig om te horen. Morgen aan het werk, zo maar douchen en brood smeren (gets alsof er niks gebeurt is in de tussentijd). Ik ben heel benieuwd of ik op tijd ga komen morgen Lynn is toch nog niet helemaal lekker. Vanmiddag naar de prenatal geweest, nieuw speelgoed voor Lynn gekocht. Ze zat met toch te spugen...allemaal water met slijm en zuuuuuur pfff. Omdat ze al dagen niet meer spuugde, had ik natuurlijk geen spuugdoek bij me.... Vanavond had ze 38 graden en hele dunne ontlasting....witgelig met heel veel slijmstukjes (sorrie dames voor de details). Drinken ging weer iets minder, maar nog wel genoeg....ik ga me zorgen maken wanneer ze onder de 100 cc duikt. Als het vanavond verslechterd bel ik toch maar met HA-post om te overleggen, maar volgens mij is het gewoon een kwestie van uitzieken. Ze voelde net al niet meer zo warm en slaapt gewoon lekker. Ik ben blij dat mijn moeder morgen oppast want het kdv had ze niet heen gekund. Lynn is wel gewoon vrolijk, lachen en gillen. Das dus al een zorg minder. Ze heeft ook al leuk gespeeld met haar nieuwe speelgoed. Het oude begon al weer te vervelen
Jeetje wat is er alweer veel geschreven! Hier nog een spugertje gisteren en vandaag! Je moet mijn schouder eens zien. Mmmm ruikt lekker. Ga maar snel mijn pyama aan doen. Ik heb besloten de afgekolfde opbrengst van vandaag nog even te bewaren. Ik ga morgen overdag eerst aan de slag met Nutrilon. Mocht meneertje dat niet lekker vinden dan ga ik het mengen en kijken wat er dan gebeurt. Gulay ik ben nog niet zo lang bezig met kolven. Probleem bij mij is dat ik er nog niet zo heel veel uit krijg. BV gevende mama's waar bewaren jullie de afgekolfde melk in als jullie het invriezen? Hebben jullie een hele voorraad flesjes of gebruiken jullie zakjes? Misschien dat ik toch ook maar een flessenwarmer ga aanschaffen. Lijkt me wat makkelijker dan een pannetje water. Hebben jullie nog tips over welke handig en niet zo duur is? Ik was echt zo trots dat ik er 120 ml uit kreeg! Ik vind het zo bijzonder dat je baby eerst 9 maanden in jouw buik groeit en daarna dan helemaal op jouw melk. Als ik dan nu naar mijn beertje Seán kijk dan ben ik helemaal trots dan mijn lichaampje dat allemaal gecreerd heeft. We gaan inderdaad op familie- en vriendenbezoek. Mijn man is Iers. We gaan in totaal 8 dagen en het nadeel is dat we 5 nachten in een Lodge zitten, dan 1 nacht bij mijn schoonzus en nog eens 1 nacht in een hotel. Ik hoop dat de boys de veranderingen een beetje bij kunnen benen en niet te chagrijnig worden. We zien wel. Ik baal een beetje want met die nieuwe regels mag je volgens mij niet eens een beetje appelsap voor de oudste het vliegtuig in meenemen. Volgens mij maken ze wel een uitzondering voor babyvoeding. Maar toch. Afgekolfde melk in een flesje zou wel ideaal zijn maar ik weet niet hoe ik dat in het vliegtuig op temperatuur moet krijgen dus dat is ook niks. Dus misschien toch maar de Nutrilon. Ja babies die op schoot zitten hebben een gordel die aan jouw gordel vast zit. Meestal deed ik die gewoon losjes vast zodat ik evengoed de borst kon geven tijdens het opstijgen en dalen. Maar ja Tim was echt veel kleiner dan Seán en die kon ik gewoon nog tussen de armleuningen kwijt. Seán heeft kleding aan die Tim met 8 maanden aan had! Klopt dat Tim nu zijn eigen stoel heeft maar die leuningen mag je niet omhoog doen met landen en opstijgen dus dan zit je zo te hannesen. Anyway, ik zie wel. Kan me er nu wel druk om gaan maken maar ik verander er toch niks aan. Wie weet valt het wel mee. Hier ook droge plekjes op zijn romp. Ik blijf er vettige zalf opsmeren maar heb niet het idee dat het helpt, het blijft gewoon droog. Op zijn wangetjes blijf ik ook smeren hoewel de uitslag veel minder is de laatste tijd. Ik denk ook, hoe kouder het wordt, hoe erger de uitslag. Ezzie ik denk dat het ook te maken heeft met de luchtvochtigheid in je huis ivm. centrale verwarming enzo. Hoe gaat het nu met Youame? Heeft ze nog steeds last van buikgriepje? Ik hoop dat het voor zondag over is. Niek nog gefeliciteerd. Heb je nog iets leuks gedaan? Haha Mir, je eerste avond lesgeven zit er weer op. Misschien klinkt het wel dom hoor maar wat is steppen precies? Ik kom namelijk nooit in een sportschool. Ik hoop dat Tijn snel uit zijn sprongetje komt want 4 keer wakker is niet leuk. En zijn personal entertainer zijn is leuk voor eventjes maar niet de hele dag! Soms dan heeft Seán dat ook hoor, dan wil ie de hele dag vermaakt worden. Dan denk ik soms, ja jammer maar dat lukt gewoon niet en dan ga ik maar snel naar mijn ouders die het prachtig vinden om met 'm te tutten! Ik vind het knap hoor dat je de Pabo nog ff doet. Aan welke leeftijd geef je dan les? Ik had me voorgenomen om in Januari weer te gaan zoeken naar werk maar ik heb nog niks ondernomen. Ik vind het zo maf. Vroeger had ik er niet over gepeinsd om huismoeder te zijn. Ik zou er om hebben gelachen. Carriere maken vond ik erg belangrijk en leuk maar sinds de jongens er zijn is dat helemaal niet meer belangrijk voor me. Ik heb nu echt zo iets van dat komt wel weer. Ik vind het echt verbazingwekkend hoe je zo kan veranderen. Ik realiseer me dat ik ontzettend geluk heb dat ik niet hoef te werken dus ik doe het nog even rustig aan en probeer zoveel mogelijk te genieten van deze leuke tijd. Nou ja, als ze niet aan het puberen zijn natuurlijk! Zo'n V&D episode hoef ik niet meer. Ezzie en doet je kolf het alweer? Misschien moet je dat plastic wat aan je borst gaat een heel klein beetje nat maken. Dan trekt ie misschien wat beter vacuum? Chacha succes morgen! En ook succes met Lynn. Je blijft je zorgen maken als ze ziek zijn he? Als ze zich niet heel lamlendig gedraagt zal het vast wel meevallen maar als je het niet vertrouwt gewoon aan de bel trekken hoor. Juud hoe gaat het eigenlijk nu met je? Slaan je medicijnen nu een beetje goed aan enzo? Zit met een half oog die serie te kijken. Word er niet vrolijk van.. Jeetje ik heb alweer heel wat zitten typen... Gelukkig is manlief er niet want die had zitten klagen!
Paddy: Lynn is vandaag vrolijker dan gister, dus het zal wel meevallen. Ze lag ook te kraaien van plezier toen ik haar vieze poepluier verschoonde (ik kraaide wat minder ). Maar het idd zoeken en uitvogelen hoe ik hier nu weer mee omga. En het feit dat ik morgen moet werken, maakt dat ik me zorgen maak. Maar mijn moeder heeft mij ook groot gekregen dus gaat wel goed. Bijzonder he, waar een vrouwenlichaam toe in staat is....kan het eigenlijk niet bevatten dat zo'n mensje in je buik kan groeien (en dat het er uit kan) Ik heb gehoord dat ijsblokzakjes gebruikt worden om BV in te vriezen. Op een gegeven moment weet je hoeveel blokjes hoeveel cc is. Heerlijk Paddy dat je niet aan het werk moet...hier helaas geen keus. Minder werken zou financieel uitkunnen, maar mag niet van mijn baas. Helemaal niet werken is geen optie, financieel gezien niet. Ik zou het wel willen.....heb me geen moment verveeld tijdens mijn verlof. Zo ik ben gedoucht, broodjes gesmeerd en mijn kleren klaar gelegd voor morgen....ben d'r helemaal klaar voor
effe snel voor ik naar bed ga. Gulay Quinn krijgt 150 a 160 cc per flesje en dit 5 keer per dag. Ik denk dat als je Eslem haar laatste voeding gaat kolven, en dan een aantal cc's in een flesje geeft ze misschien wel wat langer gaat doorslapen. Ik kolf altijd tot mijn borst helemaal leeg is. Ik vries de melk in in ijsklontjes zakjes. Ik schrijf op deze zakjes hoeveel ik erin heb gedaan en welke datum het is. Ik ga mijn bed in meiden. Morgen niet werken, maar lekker lummelen met mijn kindje! Trusten! xx
hoi hoi met youame gaat het beter ze heeft 1x gehoest en heeft alweer wat dikkerde ontlasting ze drink nu meer ze heeft al 3flessen helemaal leeg gedronken vanmiddag nieuwe piamatjes gehaald voor der van de kinderbijslag heb gebeld naar het gak omdat k al een aanvulling had moeten krijgen maar k krijg nu per 1 januari 135 bij me uitkering en krijg nog 395 van de afgelopen manden gaat duzz goed hihi deze maand maar s kijken of we een weekje nar limburg kunnen naar me moeder nou ga k s lekker op de bank hangen
Paddy Kira, Ik krijg er ook nog niet zo heel veel uit. Wat ik heb is het volgende: Ik druk dus een keer of 6 dan komt het er uit..en dan na een paar keer stopt mijn borst met melk geven..dan moet ik dat ding weer even van mijn borst halen er weer opzetten en dan doet ie het weer.. Ik denk dat ik wat fout doe ofzo.. Wat ik ook doe is even de ene borst en dan de ander..dat stimuleert de ander heb ik het idee.. Heb ook het idee dat mijn borst er gewoon aan moet wennen..op een gegeven moment krijgt ie het door en dan spuit het er uit..hehe Ik wil nog 2 grotere flesjes van avent aanschaffen want heb nu die kleintjes van 125 cc..
Hoooooooooooi, Pfff, wat een tijd zeg. Ben maar even naar beneden gegaan. Lynn is zo aan het huilen. Overdag laat ik haar wel huilen, maar 's nachts is dat iets moeilijker, omdat ik naast haar kamer slaap. Dan maar naar beneden op de bank. Ze moet 's nachts zelf in slaap kunnen vallen. Ga dadelijk lekker op de bank liggen. Marline, hoe zit dat nou precies met alleenstaande ouder korting? Moet je dat apart aanvragen of wordt dat meteen bij aangifte geregeld? Fijn dat yoyo weer aan de betere hand is. Pinguin, veel plezier met je kleintje straks. Lekker lummelen. Chacha, ben je er klaar voor?! Veel succes vandaag. Zo denk ik ook altijd. Ben ik een hoop dingen aan het uitleggen tegen mijn moeder. Denk ik daarna, kom op Juud, ze heeft er 3 groot gebracht. Paddy, van de ene kant wil/moet ik ook echt aan het werk hoor. Nu nog niet natuurlijk, maar over een paar weken/maanden wel. Heb nog niks geregeld voor Lynn. Ze kan een dag naar mijn moeder, tante en vriendin. Dus ik zou al 3 dagen kunnen werken. De medicijnen beginnen nu te werken, heb ik het gevoel tenminste. Voel me minder futloos. Hoop in ieder geval dat dit door de medicijnen komt. Heb er nog wel slechte dagen tussen zitten. Ik vond de film erg goed, ben alleen het laatste kwartier in slaap gedonderd. Volgende week maar het laatste deel kijken. Kom op Mir, iets meer ruggegraat . Eerst een scriptie schrijven en dan pas naar zw scg pagina gaan. Je kunt het. Voor je het weet is het maart Ik geef de laatste fles ook regelmatig eerder hoor. Merk dat ze niet helemaal voldaan is na 4x200cc. Andere kindjes krijgen natuurlijk 5 flessen. Lynn krijg die laatste 200cc dus niet, blijft hangen op 800cc per dag. Dus nu maar wat aanhannesen met 30cc rijstebloem voor de fles. Met de fles van 20.00u krijgt ze 3 schepjes rijstebloem. Hoe doet Tijn het op rijstebloem? Ik ga maar weer even op de bank liggen. Heb nog wat opgenomen gisteren en dan zal ik zo nog wel even in slaap vallen. Weltrusten.
juudje; vroege vogel zeg! dametje weer zelf in slaap gevallen? chacha; duur he het kdv,.. ik betaal 246, ook voor 1 dag,. maar ja, krijgt best veel terug alleen... ik heb nog niks gehoord! had jij het al vroeg ingevuld voor de belasting? paddy; ik bewaar de bv in de flesjes zelf van avent en ook in de bewaarbekers van avent, die kan je namelijk ook op de kolf koppelen,. alleen gaan maar tot 125 ml,. dus misschien ga ik ook die ijsblokzakjes proberen,.. maar kan je dat als het ontdooit is dan allemaal weer bij elkaar mengen, ook als het van een andere dag is? ik warm het op in de waterkoker,.. pannetje is ook zo'n gehannes,. en zo'n fles verwarmer vind ik duur. vandaag maar ff kijken of het kolven beter gaat,.. anders idd misschien ff nat maken proberen. probeer je niet te druk te maken voor de reis, misschien valt het idd allemaal reuze mee,.. heb je je druk gemaakt om niks,... (makkelijker gezegd als gedaan hoor!) gulay; ik wissel ook vaak van borst hoor,.. en soms komt er even niks uit en dan opeens een heleboel,. en ik laat hem tussen door ook even los zodat ik ze masseer,. helpt ook wel,. als je de kolv er weer anders op zet kan er ook weer meer uit komen,.
goedemorgen! ja ja ik heet nu officieel mevr. Vels Wij dachten dat we alleen een handtekening moesten zetten met onze getuigen, maar we moesten helemaal staan met onze rechterhand in elkaar en er was ook zo'n vrouw in zo'n apenpakkie, hihi. Als mijn "partner" dat had geweten.. Het was heel leuk en onze ouders zijn met ons mee gegaan naar huis en hebben lekker bij ons gegeten. Deborah ging al om kwart voor zeven slapen, dus dat was wel lekker. In de zomer geven we een feest in onze achtertuin. Deborah is zo aan het kletsen met hele klanken, hoe zijn jullie beebs met praten?
o ja, mijn kinderbijslag ook ontvangen, maar gaat gelijk naar de rekening van Deborah voor haar studie later.
juudje, huilt ze snachts niet van de honger dan? Nog lekker geslapen trouwens? Hebben jullie kindjes nu al een beetje een vast ritme van slapen snachts? Eslem ligt er elke avond rond de zelfde tijd in..maar elke week heeft ze weer een ander ritme..sinds we in nederland zijn heb ik alle ritmes al meegemaakt. Ze heeft 2 nachten doorgeslapen..daarna heeft ze vanaf 7 tot echt 4 uur ofzo doorgeslapen..dan kwam ze eerste keer om 1 uur en dan rond 5 (wat haar normale ritme was) Maar nu is haar eerste slaapje weer maar enkel 5 uur en dan komt ze weer om de 3 uur.. Ik ga ook dat rijstebloem proberen hoor..word er gek van.. Als je bijv. 3 schepjes er in doet..kan ze dan wel nog door de normale speen er van drinken? Ik gebruik nu speen 1. Ik laat Eslem eigenlijk niet echt meer huilen sinds we toen dat weekend zijn weggegaan..dat heeft namelijk alles verpest en nu krijst zo vreselijk..durf het niet meer zo goed.. Maar heb eigenlijk het gevoel dat ik gewoon flink in de zeik genomen wordt..dus volgens mij is het weer tijd om haar lekker in haar soep gaar te laten koken.. Eslem heeft nu trouwens ook dat ze begint te krijzen wanneer je haar op de commode legt.. En dan is het niet een beetje krijzen..nee ze gaat echt haar adem een beetje inhouden..en dan soort hikken..en opeens begint ze enorm te krijzen.. Het slaat echt nergens op maarja ze doet het wel hahahaha Ook als je haar in de kinderwagen legt of in de auto zet als die nog niet rijdt.. Is mijn kindje de enige met van die gekke trekjes? hehe Ben wel heel trots op haar..ze groeit als kool joh..echt leuk..ze is echt niet meer baby baby. Iedereen schat haar altijd veel ouder..als ik zeg dat ze 3.5 maand is staan ze zo verbaast. Ik heb zelf geen vergelijk 'materiaal' hehe dus ik weet echt niet of ze van normaal postuur is ofzo. Heel lang is ze niet dat weet ik wel..maar ze is een aardige dikke tante Ze is nu 7 kilo en ong 60/61 cm Ezzie, ok ja dat heb ik dus ook dat het soms even niet meer komt. Maarja. Hoe lang mag bv eigenlijk op kamertempereatuur blijven staan? Want ik zat me dit te bedenken..stel dat ik een flesje bv mee wil nemen voor in het vliegtuig..hoe moet ik dat dan doen? Ik kan dat toch niet opwarmen daar..en ik heb ook geen koelkast om het in te bewaren Niek: gefeliciteerd!