jaaa Mir hehe staan is haar favo bezigheid..hihi Heb haar net een paar hapjes van die voeding gegeven die je bij de prenetal doos krijgt hihi..ik kan het niet meenemen naar turkije en wou het even proberen..het was een bananehapje..en ze vond het wel lekker hoor hihi..
Hoe ging het met het lepeltje? Kon ze daar een beetje van happen? Tijn snapte er niets van..hihi... en tufde zowat alles weer uit..
het ging wel goed eigenlijk na een paar happen deed ze haar mondje helemaal open hihi.. maar eerst snapte ze er ook niet veel van hoor nog steeds niet echt maar het ging wel goed..
Jemig wat gaat het allemaal snel die gesprekken kan het bijna niet bijhouden ES1981: Nou meneer komt gewoon een uur laten om zijn flesje. Dus dat jammer genoeg nog niet maar dat moet wennen zeggen veel mensen dus dat wachten we maar af dan. chacha: Zeker een nare ziekte!Me vriend zat toen ook nog een in amerika dus stond er alleen voor,nou dan is het af en toe toch ff moeilijk hoor vooral omdat kaye gewoon de nachten doorslaapt 0:00 met johannesbroodpitmeel erin laaste fles 11:30 wordt die pas wakker nou toen dus niet en liep ik de hele nacht op me arm met hem. Mir1976: Misschien een oplossing als je fruithapje geeft om de eerste paar keren gewoon beetje in zijn mondje doen en dan de speen te geven (als je een speen heeft dan). Zo heb ik het bij kaye ook gedaan om te leren en nu hoef ik het niet meer te doen zodra ik met de lepel kom gaat dat mondje al helemaal open van kom maar op Wat mijn dus na al die verhalen erg lijkt is om inderdaad te gaan werken en kaye weg te moeten brengen voor oppas brrr! Maar het is natuurlijk wel goed weer werken anders wil je straks helemaal niet meer!
hey vraagje.. even for sure.. Als ik rijstebloem wil geven (wat ik vanavond bij de laatste voeding wil doen) Hoe doe ik dat nou ook alweer precies? Ik kolf een voeding af en daarbij doe ik alleen wat schepjes rijstebloem toch? En hoeveel moet ik er bij doen? Ik heb speen nr 1 dat kan gewoon toch? Juudje had er iets over gezegd..maar even voor de zekerheid vraag ik het nog eens.. Het is haar eerste keer dus ik wil het ook niet te papperig maken.
met speen nr 1 zou ik het niet te dik maken. Tis de eerste keer dat je het gaat proberen hè? Dan zou ik een schepje in de fles doen. Ongeveer een vol theelepeltje. wel opletten dat er geen vliesjes voor het gaatje van de speen gaan zitten.
hoi hoi nou daar ben k weer de hele dag in het ziekenhuis gelopen dan weer nar die dokter dan weer een andere enz enz nou zondagochtend om 19.00 wordt ze opgenomen ze krijgt een kamer alleen k mag er naast slapen op een stretcher maandag ochtend wordt ze als eerste geholpen al voor 8.00 wat gaan ze doen ze gaan het lipje zo ver mogelijk sluiten ze krijgt sondevoeding en der armpjes worden gespalkt zodat ze niet bij der mondje kan ze moet minimaal 3 dagen blijven ligt eraan hoe snel ze geneest ze krijgt gelukkig oplosbare hechtingen en ze komt aan de monitor ze hebben ons wel alvast voorbereid dat het natuurlijk geen prettig gezicht is omdat er allemaal oud bloed enz bij der neusje en mondje zit voor de res ja k ben natuurlijk wel zenuwachtig maar nadeel daarvan is dat als k zenuwachtig wordt dat k af en toe last van me kies heb vooral snachts maar daar heb k dan natuurlijk wel paracetamol/codeiene voor me vriend is ook erg nerveus ligt snachts vooral te draaien in bed duzz slapen komt nu ook barweinig van @gulay wat een popje is het togg he echt geweldig youame wil ook steeds staan als ze op me buik ligt nou k ga maar s ff banke youame ligt in bed die was zoooo moe ook natuurlijk van al die dokters die der wouden onderzoeken aankleden uitkleden aankleden uitkleden pffff fijne middag nog
WEEKEND waardeer het weer meer....hihi (schaam me diep, maar na 2 dagen werken was ik er wel weer aan toe) Mir hoe is het gegaan met Tijn en het spugen? Heeft de Johannesbroodpitmeel nog geholpen? Spuugt hij echt weer zoveel dat je er onzeker van wordt? Was het een tijdje minder eigenlijk? Oh en dan ben je zeker lang alleen, spannend hoor. Is Bart militair ofzoiets? Tja de tandjes, ik weet het niet, de witte punt is groter geworden en het is een hele bobbel, maar het zet maar niet door. Mir als je je echt zo zorgen maakt over het spugen waarom bel je het CB niet even, duurt toch nog wel ff voordat je een afspraak hebt toch? Marline poeh is wat hoor zo'n operatie. Wel zielig hoor gespalkte armpjes, maar ja tis wel nodig. Ben heel benieuwd hoe je meisje er na de operatie uit gaat zien. Maar het is heel spannend, veel sterkte en succes (als ik je niet weer spreek) Juudje, wat is Lynn weer aan het spoken zeg....is het geen sprongetje? Of heeft ze echt ergens last van? Hoe gaat het overdag dan? Maandag naar de KA he? Stef wanneer moet je weer beginnen met werken? EN voor hoeveel uur ga je weer aan de slag? Werken ging goed vandaag. Heb al aardig weer wat opgepakt.Vind het wel jammer dat Lynn al bijna weer naar bed gaat wanneer ik thuis kom. Snel in badje, de fles en slapen. Ach morgen mag ik weer de hele dag van haar genieten
Ok dankjewel! Heb het vanavond toch niet gedaan..want we hadden bezoek en kon dus niet kolven.. En eslem was zichzelf niet vanavond..huilen enzo ook aan de borst..had het idee dat ze beetje krampjes ofzo had..misschien door dat bananen hapje van vandaag? maar ze had er heeeel weinig van op..
hoihoi! Chacha de werkdagen overleefd dus 8) Lekker weekend he! Ja Tijn spuugt nu meer dan anders vind ik. Echt hele golven.. Het is een beetje wisselend. Hij heeft vandaag ook wat verhoging. Normaal heeft hij 37 nu 38.. dus misschien toch wat grieperig. Nog steeds snotterig. Maar de laatste paar dagen vind ik het spugen echt toegenomen. Zo dat ik toch ook JBPM in de fles heb gedaan. Smiddags na zn hazeslaapje werd hij gillend wakker, knetters in zn broek, geen poepbroek.. maar dus erge krampjes.. misschien wennen aan dat JBPM? Ondanks dat in de fles toch nog spugen... maar wel aanzienlijk minder hoor! Maandag het CB bellen. Kennisje van mij gesrpoken die ook van het CB is, alleen ergens anders, die zegt dat het wel vaker voorkomt en dan wordt toch AR voeding geadviseerd. Dat is het enige dat ze doen dus. Tijn heeft er verder geen last van en hij spuugt niet meters ver. Ze zegt dat ze dan eigenlijk niets doen en alleen een andere voeding adviseren. Ik vraag het maandag na. Wat deed je ook al weer precies chacha? Iets in de zorg toch? Bart vaart in de containervaart. Gaat volgende week naar het grootste schip van de wereld 8) Nieuwste schip van Mearsk. Heb helemaal geen zin dat hij gaat.. Maar ja het is zo.. is al jaren zo.. alleen nu is het moeilijker dan eerst natuurlijk... Daarvoor kon ik het best goed handelen hoor.. ging dan mn eigen gang en we waren er op ingespeeld.. maar met een kindje is het toch wel anders.. he gulay, het speendoekje van Difrax kan je ook kopen bij de Etos, bij de babyafdeling Juud hoe is het met Lynn en met jou?
ohjaa ik heb dat speendoekje gekocht haha was ik vergeten te vertellen! En ook een speentje van hetzelfde merk.. maar ik vind het wel eng..het ademt helemaal niet goed door hoor..het is heel dik dat doekje.. Heb em gekocht bij de DA overigens. ben zo bang dat ze stikt als het over haar gezichtje ligt.
ja dacht ik ook, vond het ook eng. Maar dan verkopen ze het niet hoor. Tijn slaapt ook vaak met het doekje voor zn gezicht. Niets aan de hand. Ik doe meestal als hij slaapt dan nog wel even kijken en zachtjes het doekje iets voor zn neus weghalen. Maar dat doe ik soms ook niet hoor en dan is er niets aan de hand. Ik ben meestal erg panisch daarover, maar dit gaat echt goed hoor. Anders verkopen ze de doekjes echt niet. Ik heb vanmiddag een reserve gekocht.. Omdat die andere na een dag echt zuuuur is....
Mir het kan echt met die verkoudheid te maken hebben. Lynn heeft ook 2 dagen gespuugd, nu is het weer bijna weg. En nu een hele erge snotneus. Er heerst echt wat. (heb zelf ook alweeeer keelpijn) Maar het kan idd geen kwaad om eens advies te vragen, altijd beter dan het zelf uit te dokteren. AR-voeding is toch ook met JBPM? Kan me je onzekerheid heel goed voorstellen. Man, Tijn is bijna 4 maand, dan denk je toch dat die kwaaltjes wel eens minder moeten worden. Mir ik ben maatschappelijk werker (maar geen geitenwollensok hoor) voor mensen met een beperking (lichamelijk, verstandelijk, chronisch ziek) en werk met volwassenen en kinderen. Een hele afwisselende baan met veel uitdaging. Daarvoor was ik groepsleider. Kan me voorstellen dat je Bart nu helemaal gaat missen, zeker nu je een kindje hebt. Je bent dan toch meer gezinsgericht.
Hallo Meiden, De eerste week werken zit er weer p. Kwam er achter dat ik vanaf volgende week 2 x per week weekend heb haha. Lekkkerrrrrr . Gulay Ik gebruik hetzelfde doekje voor Quinn als sinds hij een paar weken oud is. Nooit problemen mee, maar hij valt sávonds altijd zonder speen in slaap. Eignelijk maakt hij er alleen overdag gebruik van. Moet zeggen dat hij zijn slab ook wel weer heel fijn vindt, maar dat is ook omdat hij het opeens weer op het duimen heeft gezet. Ach vorige week hadden zn vingertjes de voorkeur. Nu duimt hij er alweer een paar dagen hevig op los. Marline succes zondag meid! Zal best pittig voor jullie drietjes zijn. Mir ik heb ook meerdere van die doekjes. Heb onlangs ook een labelspeendoekje gekocht maar dat vind hij toch minder gelooof ik. Chacha ja mijn hormoonhuishouding is nog flink van slag. Eerst was het 3 x in 7 weken en zate r dus niet zo lang tussen. Nu zat er bijna 5 wken tussen. Ik twijfel nog zo over een spiraal, want volgens mij heb je dan wel een eisprong en dus kans op bevruchting alleen niet op innesteling. Heb wel vaker gehoord dat vrouwen een tijdje blijven vloeien na het inbrengen van het spiraal. Waarom moet je in Zutphen zijn, rechtbank of kinderbescherming Ik zal zwaaien als ik je zie goed! Ik ga banken meiden, mijn toestenbord is weer eens aan het freaken! mijn vraagteken is nu dit `= FreakY! komt wel weer goed! Morgenochtend ga ik n bumbostoeltje ophalen , via marktplaats gevonden en is toevallig in mijn stadje. Ben benieuwd wat Quinn er van vind. xxx fijn weekend!
Oh ja ben met de provocatie van melk begonnen vandaag. Het is nu afwachten hoe QUinn er op gaat reageren. Vanmiddag na zijn flesje heeft hij een half uur gehuild, verkrampt. Daarna is hij met mij in slaap gevallen en hebben we 2,5 uur geslapen Best lekker maar wel weer zonde van mijn middag.
hallo, wat veel geschreven! Juudje: ik ga morgen bij Deborah de rijstenbloem proberen bij het flesje van 11:00. Ze vertelde inderdaad dat je met een kwart voeding moest beginnen. Dus 30 ml met 2 schepjes is goed? en de rest van het flesje daarna geven? Als dit twee weken goed gaat dan ga ik bij de voeding van half zeven ook de pap doen in de fles en dan gaan we proberen de laatste voeding er af te halen. dit moest van het cb. Ik ga nu ook langzaam afbouwen met afkolven, want eerst had ik na 2 x kolven een volledige voeding en nu na 5 keer! dit gaat niet langer , maar dan heeft ze met afbouwen erbij toch 5 maanden gehad.
Pinguin: ik moet naar het centrum voor eetstoornissen, aan de molengracht. Als ik jou zie, ga ik ook zwaaien Ga je nu nog door met provoceren? Of is het nu al duidelijk genoeg? Zielig voor je mannetje dat dit de enige manier is om duidelijkheid te krijgen. WIj gaan woensdag provoceren, vind het behoorlijk spannend.
Ik ga nog wel even door met provoceren kijken of het straks weer zo is. Weet ook neit zo goed of het gelijk in de voeding zit die ik daarna heb afgekolfd of later. Ik ga heel druk heen en weer wandelen op de molengracht! Ik ga amistad kijken meiden (als ik tenminste niet in slaap val) xxxx
ow Pinguin, spannend... Wat als hij goed reageert bijvoorbeeld? Wat is de volgende stap. Of wat als hij niet goed reageerd? hoe zit het dan? He joh wat balen zon allergie. Blijft dat voor altijd? Chacha, hoe gaan jullie Lynn provoceren? Weer andere voeding gebruiken? Hoe doet ze het nu op die HA voeding, goed toch? wat is een labeldoekje pinguin? ieuw.. mijn toetsenbord doet ook vreemd al een hele tijd Heb geprobeerd om het eruit te halen. De taal is dan verkeerd ingesteld. Ik ben best een knurft erin en madamongeduld.. dus ik werd gek van het uitzoeken en lukte steeds niet. Nu heb ik wel uitgevonden dat als ik control alt en 0 doe dan krijg ik weer de juiste toetsen Ben er nu heel erg aan gewend. Je moet maar eens zoeken in het configuratiescherm en dan datum tijd en taalinstellingen kiezen. Waarschijnlijk heb je perongeluk een andere taal ingesteld. ja chacha, ik hoop ook dat het met verkoudheid te maken heeft. Het is gewoon zo onhandig.. Bart is vanmorgen bijvoorbeeld zo veel ondergespuugd dat hij geen trui meer had om aan te doen. Elke keer als hij een nieuwe trui aan had én ook nog een spuuglap op zn schouder presteerde Tijn het om zn trui onder te spugen. Onze bank trouwens is ook zooo zuuuur.. Elke keer met een nat doekje schoonmaken.. Dus het is denk ik lastiger voor ons dan voor hem... Maar idd.. kijk hoe het gaat als zn verkoudheid over is. Mooi beroep heb je! Lijkt me zeker een uitdagende baan! En dankbaar werk! ik duik mn bedje in! Trusten!