Zo.... fles zit erin en mevr ligt ook weer in bed. Ze slaapt nu, als het goed is, tot een uurtje of 10.00. Kan ik mooi even plakkertjes op 500 foto's gaan plakken. Pfffff. Je moet er maar zin in hebben. Eigenlijk niet, maar anders blijven deze foto's ook al liggen. Gulay, zouden ze dat berekenen dan? Een paar kilo extra? Ik denk dat ik precies hetzelfde zou hebben hoor, als ik hier op vakantie zou gaan. Weer terug naar Nederland? Turkije bedoel je? Rijstebloem kun je ook opbouwen. In het begin deed ik maar een theelepeltje erin en nu al 4 schepjes (gebruik hiervoor het friso maatschepje) Lynn heeft hier ook aan moeten wennen. De eerste keer had ze erg veel auau in haar buikje. Nu vindt ze het zo lekker, dat ze begint te jammeren als de fles leeg is. Kraamvisite was gezellig. Mijn nicht, met zoontje, en mijn tante. Maar die hadden Lynn al een paar keer gezien. Maar ze waren niet op het kraamfeest geweest. Pinguin, ik wilde ook zon boek in elkaar laten flansen, maar had best veel foto's en kwam uit op 92. Best veel voor een fotoalbum. Nu heb ik ze maar los besteld. 15, maar wel overal van die plakkertjes opplakken. Ach, het houdt me van de straat. Marline, Heel veel sterkte en succes. Probeer je ons op de hoogte te houden, als je een gaatje vrij kan maken. Geef yoyo maar een dikke knuffel van Lynn en mij. Chacha, FUCK ME. Hahahaha, The excorsist. Heb die 2 jaar geleden gekeken, onder het genot van, en nu gaan jullie heel slech over mij denken, een joint en heb me helemaal ziek gelachen. Haha, wat vond ik die film grappig. Zal het even meteen rechtpraten, ik gebruik nooit iets eigenlijk, maar een vriendin van had toen een relatie met iemand, die dat wel deed en ze had een joint van hem gekregen. Heb je het nog geprobeerd, 4 voedingen? Of heb je al rijstebloem geprobeerd? Of nog geen van beiden, hihaaaaa. Mir, waar ben je? Is het gedaan met de verslaving van zw sch pag? Tijn, maak je mama eens wakker.
goedemorgen! haha nee juud, valt tegen...nog steeds erg gehecht hier aan deze pagina Ik was gisteren bij mijn ouders. die bumbostoel geweeeeldiigg! Waar kan je die halen? Tijn probeert de hele tijd recht op te zitten en dat lukt hem zowaar zonder steun.. maar het is nog wankel allemaal he... dus zon stoeltje lijkt me super! Issie duur? Lekker Juud, dat Lynn je weer verrast met lang slapen Wie weet ligt t wel aan het matrasje en heb je voortaan een voorbeeldig slapend kind 8) Succes met foto´¨s plakken. Ik moet het ook nog doen..erger nog ik moet ze nog laten afdrukken IEuuww the excorsist.. niet aan mij besteed haha... vroeger ging ik met vriendinnen altijd bewust van die vreselijk smerige horrorfilms huren zoals eh.. hoe heet ie ook al weer .. children of the corn.. getver.. ik had een kussen bij de hand en zag meer dan de helft van die films niet.. haha watje! ik.. ow marline.. ik snap echt goed dat je zenuwachtig bent... het is verdorie niet niks.... zo´n operatie... wat een zorgen... sterkte vanavond. Om 19.00 uur moeten jullie er zijn he? Geef youame maar een knuffel van mij en wens haar sterkte en jij natuurlijk ook! Gulay, kan me voorstellen dat het heel dubbel is... rottige keuzes moet je soms maken he. Heb je wel vrienden in Turkije waar je woont? Leeftijdgenoten of iets? Maar ja.. je bent er even lekker uitgeweest toch? En die uitpuilende koffers logisch haha... zou ik ook hebben! Denk echt dat dat huilen van Eslem door dat hapje komt. Tijn had dat hier ook! Ik had hem op een gegeven moment met speentje gevoerd en dat ging wel snel dus had hij er veel van binnen. Iets te veel van het goede dus.. Tijn doet overdag nog steeds alleen hazeslaapjes. Van de week ineens wat langer.. maaar dat was toeval haha... maar hij huilt niet meer voordat hij gaat slapen. Ik heb nu de regel met mijzelf dat ik weet dat hij als hij moe is zonder veel huilen gaat slapen. Blijft hij na een kwartier nog huilen dan haal ik hem eruit. Ik merk dat hij daar niet ´gebruik van maakt´ om het maar zo te zeggen. Tijn geeft zelf aan als hij echt moe is en dan is het even huilen en dan slaapt hij. Ik vind het zooo fijn dat ik niet meer voor die vreselijke dilemma´s sta van hoelang laten huilen, wel of niet laten huilen... Ik laat hem nu in slaap jammeren. Wordt het overstuur huilen dan er maar uit. Werkt goed zo! Chacha, nog goed geslapen? Zonder nachtmerries haha.. En Lynn ook lekker geslapen? Jij maakt Lynn toch ook wakker voor de 23.00 uur voeding? Misschien toch een optie om haar te laten liggen, eens kijken. Misschien nu ook omdat ze van die andere voeding heeft nu.. dat dat beter op haar maagje ligt (dus geen last heeft van de voeding enzo) en dat ze dan rustiger is en lekkerder slaapt en verzadigder is. Of zit ik nu een beetje gek te kletsen.. maaaar in iedergeval misschien een goed idee om een voeding eraf te laten Kira waar ben je? Jullie zijn toch nog niet naar Ierland he! nee toch? Volgende week pas toch? Tijn heeft toch iets nieuws hoor... snachts kletsen.... ik doe gewoon maar alle deuren dicht.... ik kan niet slapen en hij heeft het erg naar zn zin... Kom ik een speentje in zn mond stoppen dan krijg ik een big smile en vertelt hij mij héle verhalen... en als ik wegga vindt hij het ook prima.. dan kletst hij wel tegen het plafond.. Dus een paar keer het speentje in zn mondje gedaan en op een gegeven moment was het weer stil. En om half 8 wordt hij wakker en start weer met kletsen Geen gehuil meer.. haha.. maar ja.. snachts moet je toch slapen Tijn.... Ik vindt wel dat hij erg veranderd in zn gedrag. In het begin was het echt een heeeeel erg driftkikkertje. Veel huilen of ehh.. krijsen en hard joh! En nu valt het heeel erg mee. Hij huilt niet veel meer als hij moet slapen en is veel vrolijker. En dan vallen die hazeslaapjes niet meer zo op.. dan geeft dat niet meer zo erg... grappig he hoe je kind verandert. Bij jullie ook zo? ik ga eens wat doen... tot later
Goh ik had hier rijk mee kunnen worden hahahaha Ik heb hem besteld op www.cemja.nl Daar kost ie 43 euro maar is inclusief verzendkosten. Er is nog een site waar ze m verkopen daar is ie even duur, maar komen er nog verzendkosten bij... Er staan er ook een hoop tweedehands op marktplaats, en die zijn ook goed hoor, want door het materiaal komt er echt niets aan, maar het scheelt eigenlijk alleen als je de bumbostoel kan gaan ophalen, want ze kosten 2ehands ook 30-35 euro en als daar nog eens verzendkosten bijkomen.... Kun je m net zo lief nieuw kopen! Houden jullie me nog bij?
zo, pfff, dat was me het nachtje wel,.. meneer is eenbeetje hoesterig en slijmerig, dus slecht drinken en zich verslikken enzo,.. daar ging ik op slapen dus met elk kuchje was ik wakker,. om 6.30 vond ie het wel best dus drinken, al hoestend en proestend, hij liet alleen steeds los maar mn borsten spoten wel door! dus het was een lekker zooitje in bed,. haha afijn, eenmaal klaar weer slapen totdat hij moest hoesten en zich verslikte dus alles kwam er uit,.. ach gossie, zo zielig,. nat bed natuurlijk dus was al vroeg in de weer! zijn nu beneden en hij is aardig opgewekt,.. gewoon koutje denk, klinkt ook schor,. da´s voor het eerst eigenlijk,. kdv geweest he,. zat eraan te komen,.. we zien wel wat de dag verder brengt. gulay... hihi, een overvolle koffer heb ik ook altijd last van, van een paar kilo overgewicht doen ze vaak niet zo moeilijk maar het moeten er niet te veel worden,.. dus hoop dat het lukt,. moeilijk he met afkolven,.. wat drinken ze normaal, hebje natuurlijk geen idee van,. als ik kolv krijgt marno tussen de 130 cc en 180 cc , denk dat als je bv geeft ze de ene keer ook meer of minder binnen krijgen. marline...veel sterkte meis,. helemaal te begrijpen hoor dat je ff overhoop ligt met je emoties,. geef youame maar dikke knuffel,. juudje.. succes met fotos plakken,. wat een werk he,. maar je zal blij zijn als ze er in zitten! en volgende keer eerder beginnen met plakken! mir... lekker dat tijn´s slaap gebeuren beter gaat, en dat kletsen is natuurlijk best schattig alleen dat je er wakker van word is wat minder! hihi. maar het is beter dan huilen toch,.. die bumo stoeltjes hebben wij ook op het kdv, erg handig en kids zitten er heerlijk in,. maar doe het niet te lang ivm het ruggetje he!
ezzie, hoe zit dat met het ruggetje? Tijn wil per se al recht op zitten. En duwt zich elke keer van mij af. Laat ik dat niet toe dan wordt hij driftig.. rode kop en gillen. Hij wil gewoon rechtop... Prima eigenlijk.. maar nu vraag ik me af moet ik dat wel toelaten of is het ruggetje toch nog te zwak.. aan de andere kant.... hij doet het zelf...?
mir; marno wil ook alleen maar zitten hoor,.. denk dat even ook geen kwaad kan als het maar niet te lang gebeurd, zolang ze niet helemaal zelfstandig kunnen zitten is het ruggetje gewoon nog niet sterk genoeg.
Ik heb 30 euro betaald voor het stoeltje, maar kon hem dan ook hier in de stad afhalen. Anders had ik een nieuwe besteld. reageer later meer.... xxx
Juudje: =D> voor Lynn! Wat super zeg! Zou het matrasje zijn of heeft Lynn jouw aanpak gewoon door? In ieder geval heerlijk! En die joint, hihi, we hebben allemaal wel zo'n periode gehad (denk ik) Maar ja onder invloed neem je die film niet meer zo serieus nee, hihi. Geen nachtmerries gehad hoor, heb heerlijk geslapen. Het was alleen mijn beurt om de ochtendvoeding te doen, René mocht lekker blijven liggen. Met rijstebloem wil ik toch eerst overleggen gezien we aan het testen op koemelkallergie. de 4 flessen wil ik dinsdag gaan proberen. Vandaag was de fles van 11.00 uur weer minimaal (ze had beter een andere fles kunnen kiezen om minder te drinken) Morgen is het papa-dag, en ik zie René het nog niet doen, die kiest voor makkelijk. Dinsdag ben ik vrij dus dan ga ik de 4 flessen weer uitproberen (ook omdat ik dan de volgende dag ook vrij ben, mocht ze heel erg gaan spoken 's nachts). Mir Lynn heeft heerlijk geslapen, ze is echt stukken rustiger in haar slaap, verkrampt niet meer zo. Ze kan nu ook rustig een half uur spelen in de box. Vanmorgen was grappig op het speelkleed, ze moet perse zo'n knisperdingetje met 2 handen vasthouden. Lukt aardig, maar soms niet. Je moet haar dan horen, echt zeuren. Hihi die Tijn, kletskous. Zo grappig. Lynn kletst ook, en ik laat me dan helemaal niet zien, want anders is het wel brullen. Grappig he, hoe je kind zo verandert. Het is net of ze meer van de wereld gaan begrijpen. Hoe gaat het met de JBPM? Geef je het nog steeds? Ezzie ook al een verkouden kindje? Ja is te verwachten met het KDV he? Lynn heeft ook een aantal dagen gehad met verhoging, hoesten en diarree. Nu heeft ze een snotneus, maar ze is stukken opgeknapt. Dus ik denk dat het hierna wel stukken beter zou gaan. Heb je zoutoplossing in huis, is erg handig, zeker als het drinken niet zo goed gaat. Sweetangel bedankt voor het adres, ga zo ff kijken.
haha chacha.. ik ken het... bart is hier ook van de makkelijke... toen Tijn een paar dagen snachts ging spoken zei hij gelijk: zullen we gewoon even weer naar 5 flessen teruggaan? HEb er ook wel over gedacht. maar.. nee... hij doet het gewoon goed op 4 flessen, dus niet gelijk weer overstappen naar 5. En trouwens baby´s hebben heel veel periodes dat ze gekke dingen gaan doen. Neem nu bijvoorbeeld dat kletsen snachts... Wanneer moet jij weer naar het CB Chacha? Leuk he.. dat ze steeds meer gaat spelen en ook lekker zeuren als iets niet helemaal naar de zin gaat haha.. Ezzie, ja zoutoplossing is heel handig om in huis te hebben.. Dus als baby´s naar het kvd gaan dan komen de ´kwaaltjes´. Merk jij dat op je werk ook dat een griepje een sneeuwbaleffect heeft? Vooral in deze tijd zeker? chacha, ik doe nog steeds JBPM bij de fles. Het is een uitkomst. Vanmorgen spuugde hij nog wel even wat (zag er ook dikkig uit...) dus ik ruik nu zuur.. Maar verder spuugt hij niet veel. Soms een beetje wat hij dan gelijk ook weer opsabbelt (gek kind) Dus daar ga ik nog even mee door. Doe nu 3 schepjes. Wil van de week eens 2 schepjes doen, kijken of hij dan ineens meer spuugt. Gelukkig heeft Tijn een erg grote zuigkracht.. dat spul maakt de melk wel dik zeg!
Mir ik moet 16 januari naar het CB voor de 3e prikjes. Daarna zijn we gelukkig een half jaar van die rotprikken af. Wanneer moest Tijn ook alweer? Hihi dat opsabbelen van opgegeven voeding. Dat kan Lynn ook wel eens doen, net een koe met dat herkauwen. Gebruik je nog dezelfde speen met JBPM? Lynn kreeg er echt niks meer uit met de comfort. Is wel heel fijn dat Tijn nu al minder spuugt. Maak je de JBPM ook met kokend water klaar? Of hoeft dat niet? Comfort moest je oplossen in heet water omdat anders die vezels niet oplossen en het dus erg dik kan worden.
hoi ik moet 22 januari. Lekker hoor dan een tijdje geen prikken meer... alhoewel de tweede keer was Tijn er niet zo ziekjes van. De eerste keer wel. Ik gebruik speen 2 van de bfreefles. Die van 3mnd. Hij moet hard zuigen hoor... maar hij krijgt het er redelijk snel uit.. en dan nog gillen ook als die fles weggetrokken wordt. Een heus vreetmonster hier! Passen de aventspenen ook op de Bfree flessen, schreef jij dat laatst? Dan hoef ik nl. geen spenen meer te bestellen van de bfree.. is nl toch redelijk duur vind ik... Tijn zit bij mij op schoot en laat nu toch zo´n harde boer joh! maar er komt niets mee. Net wel even toen we druk deden met hem.. echt dikke smurrie hihi komt van dat JBPM. Ik los alles gewoon in een keer op trouwens in afgekoeld gekookt water. Met een vork roer ik heel goed, dan verwarm ik het en dan nog eens flink schudden en dat gaat goed. Dat Omneo is niet echt dik. HEt schijnt dat Comfort en omneo t zelfde is.. maar volgens mij niet hoor... tenminste het is qua structuur niet zo als de comfort. lekker rustig hier Ik ben de zolder aan het opruimen. Mijn klerenkast wat een puinhoop! En even alle zwangerschapkleding opruimen, wat een hoop had ik eigenlijk zeg... tjonge... Tijn heeft het hier gehad op schoot haha.. Hij zit tussen mijn armen in en ik zit zo te tikken.. maar nu is ie het eeecht zat oeps.. nou ik ga even naar beneden doeg!
De aventspenen passen wel, maar niet helemaal. Het drinken wil prima, alleen een beetje uitkijken met schudden (maar ja als je toch roert heb je daar geen last van). Ik ga zo naar vrienden, die een beeb van een maand oud hebben, Neem Lynn mee. Hopen dat ze zich gedraagd, ze doet weer allemaal hazeslaapjes vandaag (weer een teken dat ze de oude is )
chacha; zal morgen idd ff zoutoplossing halen en luuf, kan ook geen kwaad,. hij is zo schor,.. zielig hoor,. mir; op mn werk verspreid zo'n koutje zich idd ook razendsnel,. als de een het heeft hebben de andere kids het de volgende dag,. weinig aan te doen helaas,.. vooral deze periode,.. jullie ook bijna voor de prikjes he,. marno de 26ste,. benieuwd wat ie er nu van overhoudt,. vorige keer helemaal niks,. aankomende vrijdag wel even naar het cb om zn hoofd weer te meten,.
Mir das baby-dampo, maar dan zonder menthol (want dat mogen beebs nog niet hebben, is slecht voor hun ademhaling)
Hallo maisjes, Ezzie, zoutoplossing kun je zelf maken. Pies of keek. Hoezo moet je zijn hoofd gaan meten? Te groot? Te klein? Chacha, leuk is dat dan weer hè zon kleintje. heb vorige week ook weer een kleintje vast gehad. Nou ja, klein. Bijna 4 kilo en 52 cm. Dat was Lynn toen ze 2,5mnd was. Haha. Vandaag naar een kinderfeestje geweest van Isa. Ze werd 1. Wat een verwennerij zeg. Lynn werd vanochtend om 10.30 wakker en heeft pas om 16.00u een half uurtje geslapen. Ik legde ze net na de fles in bed en ze sliep eigenlijk meteen. Was de kamer nog niet uit. Morgen zal ze wel veel slapen. Maar dat kan eigenlijk ook niet. We moeten naar de kinderarts. Ben erg benieuwd. Donderdag krijgt Lynn haar derde prikken. Ze heeft beide keren geen last gehad. Hopelijk nu ook niet. Ik ga ff in bad.
Zo hier ben ik weer! IK had een druk programma de afgelopen dagen vandaar dat ik eventjes afwezig was. Nou we hadden een primeur gisternacht. Seán heeft na de voeding van 23:00 tot 9:15 geslapen ! Jeeeehheee nu nog een keertje Seán! Ik hoorde 'm om 2:00 wakker worden, toen om 5:00 - dat is altijd vaste prik- even jammeren, en toen nog even om 7:00 wat jammeren en toen werd ie pas om 9:15 echt wakker. Het maffe was dat ie niet eens schreeuwde om een voeding. Ik kon 'm eerst nog rustig aankleden en toen heb ik uiteindelijk zelf maar de borst aangeboden. Wel lekker hoor. Mir we gaan dinsdag pas naar Ierland. Ben al begonnen met pakken. Pfff het wordt echt een volksverhuizing! Is het probleem met je toetsenbord al opgelost? Marline heel veel succes de komende week. Het zal wel eventjes stressen voor jullie zijn. Niks is zo erg om je kindje in het ziekenhuis te zien liggen maar lekker dat je bij d'r kan blijven. Dus toi toi, hopelijk gaat het allemaal goed en is het zo voorbij! Ik lees het wel als ik weer terug ben. Juud wat lekker dat Lynn het weer goed doet! Eeh plakkertjes op plakken? Gebruik je niet gewoon lijm? Oh ja en hier ook geen fan van horrorfilms. Kussen en afstandsbediening voor mij. Iedereen wordt dan altijd pissig als ik de tv op mute zet als het eng wordt. Nee ik ben een watje. In de bios zul je me ook nooit bij zo'n film zien want ik gil de hele zaal bij elkaar. He Mir dus Tijntje houdt zich weer aan de afspraak? Seán ook hoor! Ik moet zeggen dat Seán eigenlijk nooit huilt tenzij ie een krampje heeft (komt bijna nooit voor) of vieze luier of honger en natuurlijk even voor het slapen overdag. Hij mekkert wel. Vooral als ie aandacht wil. Zo van ehh even hier komen graag, ik wil dat er met me gespeeld wordt. Hij is zo'n lachebekkie, echt een goedzakje. Ik zit nu met een half oog 'Capturing the Friedmans' te kijken en wat een erge bedoening allemaal zeg. Pffff... Ik ben trouwens nog wel voorzichtig met het ruggetje. Zet de wipstoel bijv. ook nog steeds in de ligstand. Hij heeft nog zo'n zwaar hoofdje ivm de rest van zijn lichaampje. Toen zijn paspoortfotootje werd gemaakt zat ie ook in zo'n bumbo stoeltje maar hij kon toch moeilijk zijn hoofd stilhouden, een teken dat de spiertjes nog niet sterk genoeg zijn. Nou is dat natuurlijk alweer weken geleden en nu is ie veel sterker maar toch doe ik alles met mate. Hij wil ook heel graag staan en wat een kracht heeft ie, hij houdt het soms heel lang vol. Zodra ik merk dat ie moe wordt dan stoppen we direct. Oh en Seán zijn haar begint weer te groeien. Het wordt weer wat voller op zijn bolletje! Het wordt nu echt weer zo'n kuikentje met van dat zachte donshaar. Ik ga nog ff wat foto's uitzoeken. Tot later
Ja, Kira, plakkertjes. Pfff heb nu al spijt. Morgen maar even lijm gaan kopen. Haha. Lynn haar haartjes beginnen nu ook inenen te groeien. Ze krijgt echt donkere haartjes. Maar dat staat wel mooi bij haar blauwe ogen. Knap koppie.
hoi! ha Kira, ik miste je al.. dacht o ik heb wat gemist, ze is al naar Ierland. Dinsdag dus.. wat een geregel he met twee koters helemaal. Zie de volksverhuizing al voor me.. haha.. Ow, dus Seán heeft al een pasfoto. Doen ze die dan in jouw paspoort? Of heeft hij een eigen identiteitbewijs? Hoe gaat dat eigenlijk? haha juud... word je er al gek van.. van die plakkertjes hmm haren die beginnen te groeien... Tijn heeft nog steeds best wel een kaal knikkertje. Ik bekeek laatst foto´s van toen hij net geboren had, toen had hij echt behoorlijk wat haar. Zeg Seán, gefeliciteerd met je eerste doorslaapnacht! En nu volhouden jongen! Zie je het komt toch ooit wel een keer. Nou Seán is dus echt een schat. Ik moet zeggen als ik naar je foto´s kijk, straalt hij dat ook uit. Een lekkere dikke toet, tevreden koppie, een echt goedzakkie Ja, ik doe ook wel voorzichtig met het ruggetje hoor. Maar merk dat hij elke keer omhoog wil komen, hoe ik hem ook neer leg.. soms gilt hij het gewoon uit, van IK wil alles kunnen ZIEN... pff.. Vandaag was hij weer erg lief. Hazeslaapjes worden heel ienimienie iets langer, vandaag 2x 50 minuten olé olé... Wat ik wel heb is dat hij na 18.00 uur niet te genieten meer is. Ik krijg hem dan ook niet makkelijk meer even in slaap. Dan gaat hij echt gillen, brullen, krijsen... en zn voeding is pas om 20.00 uur. Dus dat is altijd vervelend hoor.. Tijdens het eten gaat het nog goed. Dan staat hij met wipper en al boven op de tafel.. maar dan is het over.. meneertje wil niets meer dan... en slapen dus ook niet. Vanavond uiteindelijk toch even om half 7 in slaap gevallen. 19.00 uur weer wakker, dus maar in bad en toen de fles. Ik ga misschien toch binnenkort proberen om om 19.00 uur zn laatste fles aan te bieden.. maar ja .. dan is de kans dat hij sochtends erg vroeg komt... Ik denk dat ik het volgende maar eens in ga voeren: dat ik hem na 16.00 uur toch laat slapen. Hij valt na de fles steevast in slaap, eventjes... en dan om 18.00 uur nog voor hij echt gaat mekkeren hup ook even in slaap en dan om 19.00 uur in bad en half 8 de fles. aha chacha.. luuf is dus van dat dampo, dat is wel handig om in huis te hebben inderdaad. Tijn snottert nu bijna niet meer.. Ik gebruik nog wel neusspray. Vindt ie trouwens prachtig... hij moet dan meestal erna niezen en dan lacht hij het uit.. huh... ? gekkerd.. ah, ik heb op Tijn zn site nieuwe foto´s van de wintersport. Nog maar een paar hoor. We moeten nog wat foto´s krijgen van de andere familieleden. Wij hebben niet zoveel foto´s gemaakt eigenlijk... Niet echt Tijn in de sneeuw, dat is wel jammer... in het dal lag geen sneeuw. Volgend jaar hopelijk beter en dan met een slee in de sneeuw O ja Kira, toetsenbord is hier weer goed Bart kan toch meer dan ik denk soms dan he.. haha... Ik ga zo maar eens slapen! trusten!
hoi! ha Kira, ik miste je al.. dacht o ik heb wat gemist, ze is al naar Ierland. Dinsdag dus.. wat een geregel he met twee koters helemaal. Zie de volksverhuizing al voor me.. haha.. Ow, dus Seán heeft al een pasfoto. Doen ze die dan in jouw paspoort? Of heeft hij een eigen identiteitbewijs? Hoe gaat dat eigenlijk? haha juud... word je er al gek van.. van die plakkertjes hmm haren die beginnen te groeien... Tijn heeft nog steeds best wel een kaal knikkertje. Ik bekeek laatst foto´s van toen hij net geboren had, toen had hij echt behoorlijk wat haar. Zeg Seán, gefeliciteerd met je eerste doorslaapnacht! En nu volhouden jongen! Zie je het komt toch ooit wel een keer. Nou Seán is dus echt een schat. Ik moet zeggen als ik naar je foto´s kijk, straalt hij dat ook uit. Een lekkere dikke toet, tevreden koppie, een echt goedzakkie Ja, ik doe ook wel voorzichtig met het ruggetje hoor. Maar merk dat hij elke keer omhoog wil komen, hoe ik hem ook neer leg.. soms gilt hij het gewoon uit, van IK wil alles kunnen ZIEN... pff.. Vandaag was hij weer erg lief. Hazeslaapjes worden heel ienimienie iets langer, vandaag 2x 50 minuten olé olé... Wat ik wel heb is dat hij na 18.00 uur niet te genieten meer is. Ik krijg hem dan ook niet makkelijk meer even in slaap. Dan gaat hij echt gillen, brullen, krijsen... en zn voeding is pas om 20.00 uur. Dus dat is altijd vervelend hoor.. Tijdens het eten gaat het nog goed. Dan staat hij met wipper en al boven op de tafel.. maar dan is het over.. meneertje wil niets meer dan... en slapen dus ook niet. Vanavond uiteindelijk toch even om half 7 in slaap gevallen. 19.00 uur weer wakker, dus maar in bad en toen de fles. Ik ga misschien toch binnenkort proberen om om 19.00 uur zn laatste fles aan te bieden.. maar ja .. dan is de kans dat hij sochtends erg vroeg komt... Ik denk dat ik het volgende maar eens in ga voeren: dat ik hem na 16.00 uur toch laat slapen. Hij valt na de fles steevast in slaap, eventjes... en dan om 18.00 uur nog voor hij echt gaat mekkeren hup ook even in slaap en dan om 19.00 uur in bad en half 8 de fles. aha chacha.. luuf is dus van dat dampo, dat is wel handig om in huis te hebben inderdaad. Tijn snottert nu bijna niet meer.. Ik gebruik nog wel neusspray. Vindt ie trouwens prachtig... hij moet dan meestal erna niezen en dan lacht hij het uit.. huh... ? gekkerd.. ah, ik heb op Tijn zn site nieuwe foto´s van de wintersport. Nog maar een paar hoor. We moeten nog wat foto´s krijgen van de andere familieleden. Wij hebben niet zoveel foto´s gemaakt eigenlijk... Niet echt Tijn in de sneeuw, dat is wel jammer... in het dal lag geen sneeuw. Volgend jaar hopelijk beter en dan met een slee in de sneeuw O ja Kira, toetsenbord is hier weer goed Bart kan toch meer dan ik denk soms dan he.. haha... Ik ga zo maar eens slapen! trusten!