Mir ik denk dat Tijn dan echt oververmoeid is als ie zo aan het gillen is. Dat heeft Seán ook wel eens. Ik merk ook dat als ie echt heel moe is, dan heeft ie zijn laatste slaapje bijv. om 16:00 gehad, nou dan duurt het heel lang voordat ie in slaap valt. Vandaag had ie een slaapje en werd ie om 17:45 pas wakker. Normaal begin ik rond 18:30 met zijn bedritueel. Pyama aan en dan aan de borst. Om 19:15 naar boven en dan nog even tutten en weg is ie! Nu zat er dus vrij weinig tijd tussen en hij was ontzettend wakker en alert maar om kwart voor acht sliep ie al. Doe jij 'm elke avond in bad? Seán heeft overigens zijn eigen paspoort. Heeft Tim ook. Lijkt ons handiger dan is ie niet gebonden aan mij als ik 'm bijv. in mijn paspoort bijschrijf. Mocht er wat gebeuren dan kan manlief ook alleen met ze reizen. He en leuke foto's van Tijn! Wat een supermooi jongetje is het toch. Echt hele mooie ogen! Ik zal ook weer eens wat fotootjes toevoegen. Zal ook eventjes bij de Lynnetjes spieken of daar wat geupdate is. Slaap ze!
Ja ik denk dat je gelijk hebt, Tijn is dan gewoon oververmoeid. Ik doe hem niet altijd in bad. Soms gaat hij sochtends ook onder de douche met bart. maar omdat bart weggaat van de week wil ik er echt een badritueeltje van maken savonds. Dat vindt hij namelijk altijd feest, dus heb ik dan even geen gillende Tijn Kira, jij maakt Sean nog wakker om 23.00 uur he! Dat deed ik eerst ook bij Tijn, toen hij dus nog 5 voedingen kreeg. En toen was zn een na laatste voeding om 19.00 uur en dat was eigenlijk prima. Was hij niet te moe, dus precies goed.. Maar ja.. ik ga niet weer naar 5 voedingen terug denk ik.. dan maar eerder eens kijken als ik hem om half 8 of 19.00 uur zn fles geef... toch maar proberen.... Handig een eigen paspoort. Ik denk dat het idd handiger is om voor Tijn een eigen paspoort te doen ipv bijschrijven. Dan ben je dus niet zo gebonden. Lynn van juud staat erg fotogeniek op haar site, heuse fotosessie ben benieuwd naar foto's van Sean! En zn bos haar 8) wel potverdrie! lig ik nóg niet in bed!.....
door jullie ben ik ook maar weer in het fotoboek gedoken en heb nu 1 boek helemala klaar. Er ligt nu nog een behoorlijke stapel te wachten, maar dat komt wel weer. Ik heb precies hetzelfde bedritueel en doe haar elke avond in bad. Ben vandaag begonnen met afbouwemn van de bv. Ze drinkt erg slecht aan de borst, is overal mee bezig en het afkolven lukt niet meer. Ik heb niet eens stuwing Deborah ligt erg veel te praten in haar bed, mar valt wel zelf in slaap. nou, ik ga mijn bed zoeken en deborah nog even voeden. Morgen ga ik even naar jullie foto's kijken, trusten...
Mir gewoon doen joh. Hoe laat wordt Tijn 's ochtends meestal wakker? Ik wed dat je NOG niet in bed ligt!
heey dames niet zoveel schrijven hoor..haha mijn hemel kan het niet meer bijhouden... Chacha: Ja heb mijn mannetje super erg gemist..heb wel zin om weer terug te gaan maar zie op tegen de reis..bang weer mijn vliegtuig te missen haha.. En Eslem krijgt kuren wanneer ze het zat is in de buggy..en ik kan haar er echt niet uithalen en dan de buggy voortduwen ofzo..dus hopen hopen hopen dat alles goed gaat.. Juudje: paar kilo hehe..ik mag 30 en zit aan de 50...echt heeeel erg..Maar ik ga ze morgen even bellen en even een verhaal erom heen lullen dat ik voorgoed naar turkije vertrek etc. etc. Hoop dat ze me matsen.. Vanavond is de tweede avond met rijstebloem.. Ze heeft vannacht er heel goed op geslapen..lets hope dat het aan de rijsteboem ligt had nog een extra schepje erbij gedaan hihi misschien slaapt ze nog langer.. Ze kwam vannacht voor de eerste keer rond half 3 meen ik me te herinneren..en ze was er vannochtend om half 8. Heerlijk toch! Zo'n album heb ik ook naar gekeken..maar echt duur joh pff..ik ga zelf wel plakken Mir: Nee ik heb helemaal niemand waar ik nu woon. Dus dat mis ik wel soms.. een vriendin om mee te kletsen enzo. Maarja.. Eslem slaapt ook nog altijd hazeslaapjes overdag..maar dat vind ik niet zo erg zolang ze maar vrolijk is. maar sinds we in Nederland zijn is is ze best sagerijnig. Ze wordt snel moe enzo. En zodra ik haar in bed leg was het steeds krijzen heel erg. En ook op de commode. maar ik las op het einde van deze topic dat het wellicht dus ook met oververmoeidheid te maken kan hebben. dus dat is het misschien en beetje verwend met het vele oppaken. Ze houdt het ook niet zo lang uit om in haar uppie te zitten of te spelen. Snel moe..en misschien wacht ik te lang om haar op bed te leggen en dan is het krijzen. Maar moet zeggen dat de laatste dagen weer beter gaat omdat ik haar echt weer laat huilen en het wordt al minder. Weer een bewijs dat ze het echt nodig heeft! Ik type bij het snelle antwoord dus ik kan even nie tlezen wat er op de volgende pagina's ook alweer stond hehe.. even plaatsen en weer verder lezen!
wow juudje.. Volgens mij is mijn kindje het zwaarste kindje van alle september baby's Eslem is nu 7300 gram! ze rijst de pan uit haha.. Ze is wel een hele sterke dame overigens..staan en zitten gaan haar goed af.. Oh en weetje wat ik ook merk..dat ik op minder voedingen ga zitten..merk dat ze het langer gaat uithouden.. Heb haar zo'n 3 keer overdag en dan haar avond voeding en dan snachts.. Aangezien ze nog geen ritme heeft snachts komt ze wel soms snachts nog een paar keer..maar afgelopen nacht maar een keertje dus. Ik heb vandaag echt een blunder gemaakt trouwens..had zo'n flesverwarmer gekocht..en ik zet hem aan..doe de fles er in..en die fles wordt maar niet warm! Moet er water in..hahah.ja weet ik veel.. Kira: Je gaat op vakantie naar ierland begrijp ik? Fijne vakantie alvast! Marline: succes in het ziekenhuis!
ja kan er ook zelf maken maar dan is zo'n druppel ding wel handig anders krijg ik het zn neus niet in? ik lees dat pies of keek (en het is nog vroeg,) en snapte daar niks van,. is dat dan dacht ik? totdat ik het hardop zegde,. haha toen snapte ik hem,. marno zn hoofd was best hard gegroeid en dat willen ze in de gaten houden door een meting tussen door te doen,. maar ja, ik heb eengrote kop en mn man ook,. paddy; lekker joh zo'n lange tuk van sean! mag ie vaker doen! mir; grappig he,. marno had nadat ie geboren was ook veel meer haar als nu,.. groeien doet het nog niet maar zo'n kale knar vind ik best leuk,. heeft mijn Bart (man) ook,. hihi. niek; jammer joh dat je gaat afbouwen maar als het niet meer gaat houd het op,. benieuwd of het snel gaat,. of neem je de tijd? gulay; hahahahaha wat een stunt, water vergeten,. kan de beste overkomen hoor! ooo en wat een overgewicht! benieuwd of je ermee door komt,. deze nacht was nog zwaarder als nacht ervoor,. wat is dat een gedoe zo'n verkoudheid zeg! arm kind,,.continue word ie wakker door hoesten of zich verslikken, ik dus ook want ben als de dood dat ie er in stikt ofzo,.. drinken doet ie ook met kleine beetjes dus vannacht had ie ook nog eens honger, dat wekte weer zo veel slijm op dat een hoop er weer uitkwam met een mega hoest bui. voel je je dan hulpeloos zeg, kan zo weinig doen, door het huilen word ie alleen maar schorder,.. en nou ja, hij is gewoon zielig,.. hoop dat het snel overgaat,.
Ha Mir je was toch echt vertrokken . Jeetje Ezzie ik hoop dat het snel beter gaat met Marno. Ik vind een ui naast het bed ook altijd wel helpen. Het stinkt wel enorm maar dan 's ochtends maar even goed luchten. Ikzelf vind Luuf of baby vicks niet veel doen. Het ruikt wel lekker . Gulay, ik denk dat Seán de kroon spant. Hij woog 2 weken geleden nog 8515 . Tot later!
Lynn en ik moeten straks naar de ka. Dan weet ik wat ze weegt en hoe groot ze is. Ga weer ff foto's inplakken.
haha Kira, ja ik dacht wegwezen... anders voel ik me zo'n computerverslaafde haha 8) ja die Sean... dat is echt een grote beer Hij heeft nu vast maat 74 al? Gulay, voor een meisje is Eslem ook een grote meid hoor! En dat allemaal op jullie borstvoeding geweldig! Ezzie, wat heel vervelend zeg ow ow.. heel sneu voor marno.. en jij ligt natuurlijk ook met grote oren hoe het gaat... Heeft hij ook verhoging? Doe je hem van de week naar het kdv? Sterkte jullie! Juud, al weer terug van de ka? Hoe was het? Hoeveel weegt Lynn nu? Chacha aan het werk? Tijn ligt nu een half uur op bed. Is ondertussen al weer wakker geworden... en dan babbelt hij wat.. Ik vond dat hij nog wel even kon slapen Vindt hij meestal niet.. maar nu is het weer stil. Dus maar hopen dat het nog even een half uurtje stil blijft aha... niet dus.. haha... ik hoor m weer. Dacht dat hij weer wat nieuws had. Slapen wakker en gelijk weer slapen.. .niet dus... ga maar even proberen weer een speentje.. maaaar... ik denk niet dat hij er in trapt.. slimmerd...
En Juudje, wat is de schade bij Lynn ? Alles goed bij de KA? Seán heeft inderdaad maatje 74. Hij heeft vandaag al een ... 30 minuten geslapen . Net weer geprobeerd maar hij besloot dat ie nog niet moe genoeg was dus nu ligt ie weer naar me te grinniken in de wisptoel.. He Mir we eens moeten gaan klokken wie het minst slaapt overdag! Ik denk dat Seán wint.. Hoe gaat het met de werkende mama's? Nou ga weer eventjes verder met inpakken.
halooo Iedereen een goede dag gehad? Goed gewerkt? Lekker rustig hier trouwens Ik heb een heel leuk filmpje op Tijn zn site staan Ik weet alleen niet of hij werkt.. ik moet nog steeds regelen dat mijn mediaplayer het weer doet Tijn maakt namelijk de hele tijd geluid eeeeehhhh eeeeehhhhh.. nou ja j emoet maar zien bij t filmpje hij is echt lachen. Geluid maar niet al te hard zetten want op een gegeven moment laat hij ook even horen hoe hard hij kan gillen haha Tijn ligt nu te huilen in bedje. Ik haal hem er maar uit. Het is tegenwoordig een crime aan het einde van de dag. Wil niet slapen.. uiteindelijk wel maar na een half uurtje is het weer huilen... huil uurtje? oi oi.. ga nu maar even koekeloeren bij t ventje
Juud, ik heb even een vraagje over rijstebloem Ik heb Tijn vanmiddag rijstebloem van een lepeltje gegeven. Maar gewoon maar wat gedaan.. wat water en een schepje of anderhalf rijstebloem.. Hoe zijn eigenlijk de verhoudingen? Of moet ik er ook nog een schepje voeding bij doen? Hij vindt het lekker trouwens die rijstebloem Hij hapt echt, heel grappig gezicht! En hij pakt het lepeltje beet om hem naar zn mond te halen Leuk joh.. Heb weer nieuwe foto´s ook op Tijn zn site gezet Wanneer ging jij ook al weer naar Turkije Gulay? Morgen of woensdag?
Haha leuk filmpje Mir. Wil je Tijn de indianenroep leren? Of vind je het gewoon leuk dat het een beetje als 'mama' klinkt? Lukt het misschien om Tijn ietsje later in de dag te laten slapen? HOe laat wordt ie 's ochtends meestal wakker? Nog even de laatste dingetjes in pakken! He meiden niet teveel schrijven hoor anders moet ik volgende week zoveel bijlezen!
nou, ik heb hem ingesmeerd met luuf, zn neus volgesprayt en een ui bij de buren gehaald,. als ie nu de nacht niet goed door komt weet ik het ook niet meer! het ging vandaag wel aardig maar nog niet beter,. mir; hij heeft geen koorts dus breng hem wel naar het kdv,. kan hem moeilijk met elke verkoudheid thuis houden,. zou het wel willen maar dan is ie er nooit denk! hihi. gaaf filmpje trouwens! ga ik me ook nog eens in verdiepen,.. nu banken, ben doodop,. fijne vakantie paddy!
Zo, weer veel te lezen zeg, als je niet elke dag kijkt. Ben benieuwd hoe het met youame gaat. Mir, leuk filmpje zeg. Moest vandaag weer werk, nou valt niet mee hoor, went niet echt. Ik krijg het trouwens niet voor elkaar op foto's van Lotte erop te zetten, ijn bestand is te groot of zo, snap er niet zo veel van.
Hier ben ik weer, manlief zit te tutten bij de tassen dus ik dacht weg wezen. Anders dan lopen we elkaar alleen maar in de weg. ES je moet de fotootjes even verkleinen bij www.fotoverkleinen.nl. Dat was een goeie tip van Mir. Ik heb net ook maar eventjes 3 fotootjes geupdate van z'n coupe donshaar. Ezzie het moet nu goed gaan vannacht!