September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es1981

Es1981 Actief lid

jeeeh, mijn foto doet het, bedankt PaddyKira

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Mooie foto's hoor van Seán. Wat een koppie :D Hij is donker he! Wordt het ook echt donker haar? Tijn is nu ook donker. Ik ben blond, bart is donker.. maar soms lijkt het of Tijn zn haar lichter wordt..

Haha.. die indianenroep.. zo had ik het nog niet bedacht. Nee t was met toeval dat ik het deed, maar hij vond het leuk en ging elke keer geluid maken, dus dacht dat ga ik ff filmen :D
    Hoe is het met het inpakken? Alles bijna gereed?
    We gaan je wel missen hier hoor! Maar wel heerlijk hoor even er tussenuit! Seán even showen aan de rest van de family. Alleen dat gehannes erom heen van inpakken enzo... dat is wat minder he..

Es ben benieuwd naar je foto´s :D

Juudje waar ben je? Hoe was het met Lynn bij de KA? Alles goed?

Chacha gaat het goed? Goed gewerkt?

Niek, dat ga ik ook morgen eens doen zoals jij zegt. Hoe vindt Deborah de rijstebloem?

Kira.. het is nu even moeilijk te zeggen hoe lang Tijn slaapt want hij heeft de laatst tijd wat rare dingen ;) Een aantal keren snachts gaat hij kletsen.. en zo ook om een uur of half 6. Dan is hij eigenlijk dus al wakker. Soms valt hij weer in slaap of anders neem ik hem even bij mij. Om half 8 ga ik met hem naar beneden voor een flesje. Eerder vraagt hij niet. Behalve denk ik als ik al heel vroeg met hem naar beneden ga.. maar ik heb zo vroeg even nog geen oogcontact.. gewoon hup speen erin.. dat is wel moeilijk..want hij zit te big smilen... maar voor mij is half 6 nog geen ochtend hoor :(
    Dus tot half 8 is hij rustig en normaal gesproken toen hij nog niet bedacht had om te gaan kletsen en doen zo vroeg maakte ik hem wakker om half 8.
    Ik had Tijn vanmiddag om 18.00 uur op bed. Draaama... hij wil dus niet slapen, uiteindelijk wel, maar toch rot. Hier moeten we nog onze draai in vinden denk ik. En misschien vroeger de fles ipv 20.00

blabla weer heel verhaal!
    Lekker rustig is het hier vandaag!
    Ik ben ook heel benieuwd hoe het is gegaan met Youame! Hopelijk komt marline vanavond of morgen nog even online.

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Mooie foto's hoor van Seán. Wat een koppie :D Hij is donker he! Wordt het ook echt donker haar? Tijn is nu ook donker. Ik ben blond, bart is donker.. maar soms lijkt het of Tijn zn haar lichter wordt..

Haha.. die indianenroep.. zo had ik het nog niet bedacht. Nee t was met toeval dat ik het deed, maar hij vond het leuk en ging elke keer geluid maken, dus dacht dat ga ik ff filmen :D
    Hoe is het met het inpakken? Alles bijna gereed?
    We gaan je wel missen hier hoor! Maar wel heerlijk hoor even er tussenuit! Seán even showen aan de rest van de family. Alleen dat gehannes erom heen van inpakken enzo... dat is wat minder he..

Es ben benieuwd naar je foto´s :D

Juudje waar ben je? Hoe was het met Lynn bij de KA? Alles goed?

Chacha gaat het goed? Goed gewerkt?

Niek, dat ga ik ook morgen eens doen zoals jij zegt. Hoe vindt Deborah de rijstebloem?

Kira.. het is nu even moeilijk te zeggen hoe lang Tijn slaapt want hij heeft de laatst tijd wat rare dingen ;) Een aantal keren snachts gaat hij kletsen.. en zo ook om een uur of half 6. Dan is hij eigenlijk dus al wakker. Soms valt hij weer in slaap of anders neem ik hem even bij mij. Om half 8 ga ik met hem naar beneden voor een flesje. Eerder vraagt hij niet. Behalve denk ik als ik al heel vroeg met hem naar beneden ga.. maar ik heb zo vroeg even nog geen oogcontact.. gewoon hup speen erin.. dat is wel moeilijk..want hij zit te big smilen... maar voor mij is half 6 nog geen ochtend hoor :(
    Dus tot half 8 is hij rustig en normaal gesproken toen hij nog niet bedacht had om te gaan kletsen en doen zo vroeg maakte ik hem wakker om half 8.
    Ik had Tijn vanmiddag om 18.00 uur op bed. Draaama... hij wil dus niet slapen, uiteindelijk wel, maar toch rot. Hier moeten we nog onze draai in vinden denk ik. En misschien vroeger de fles ipv 20.00

blabla weer heel verhaal!
    Lekker rustig is het hier vandaag!
    Ik ben ook heel benieuwd hoe het is gegaan met Youame! Hopelijk komt marline vanavond of morgen nog even online.

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    :oops: :oops: .. doe ik het weeeerr... :( dom zeg :evil:

5. Es1981

Es1981 Actief lid

hihi je valt in herhaling.
    Tis gelukt! heb eindelijk een album van Lotte

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hahaha Mir! Ben je zo verslaafd dat je je vinger op de enterknop blijft vastplakken :p geintje

Ben ook benieuwd hoe het met youame gegaan is en hoe het met lynn bij de ka was.

Vandaag voor het eerst weer een volle dag gedraaid. Bleh! vond het 3 x niets. Miste mijn kereltje verschrikkelijjk. Heb zonet dan ook heerlijk met hem liggen spelen en in mijn armen in slaap laten vallen.
    Ook is hij een echte tafelpartner aan het worden; toen ik hem vroeg wat hij vandaag met zijn pappa had gedaan begon hij er flink op los te kletsen. :)

Ik ben nog steeds met de melkprovocatie bezig. Helaas had ik vrij weinig voeding afgelopen week dus heb ik zo tussendoor wat melkvrije voedingen moeten geven waardoor ik niet echt een goed beeld heb.
    Ik zie wel dat zijn huidje meer geirriteerd is. Hij heeft overal over zijn lijfje "plekjes"zitten en sóchtends komt hij met allemaal kleine krasjes zijn bedje uit.
    Hij wordt dus tussen 6 en 7 s'ochtends wakker, en dan leg ik hem bij ons. Ligt hij zo te krabbelen in dat lieve toetje van hem. Ik probeer zijn jeuk wel een beetje weg te wrijven, maar dat helpt niet echt.
    Meestal valt hij nog wel weer in slaap tot een uur of 8 ofzo, maar tegenwoordig ook veel om 9 uur!

Paddy wat een heerlijk mannetje heb je! Quinn zijn haartjes bovenop beginnen ookw eer aan te groeien ondanks de dikke laag berg die er nog zit.
    In zijn nek heeft hij nog steeds een dikke zwarte mat met haar.
    (ook op zijn ruggetje nog trouwens)
    Fijne vakantie trouwens!

Mir ook jij een heerlijk kereltje! Denk dat wij dames best boffen met zulke mooie kindjes!

Morgen nog een dagje van 7 uur werken en dan lekker weer 2 dagen met mijn kereltje! Word ik wel weer blij van.

Ik ga ff banken en dan kolven.
    Morgen weer vroeg dag

fijne avond meiden!

xxx

Pinguin

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    oooh Es wat een popje :) en wat een donkere haartjes ook!
    Leuk zo van iedereen de beebjes te zien.

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi ff snel ben erg moe heb vanacht maar 2 uurtjes geslapen pff dat breekt je wel op

nou ze is vanmorgen om 8.00 geholpen en om 10.45 was ze alweer klaar
    ze krijgt momenteel nog morfine en zijn ze nu aan het afbouwen
    duzz het kleine meisje is helemaal stoned haha
    ze heeft een sonde in die moet ze 48 uur in houden
    k zal er een paar foto's in me album zetten

sorry als k verder op niemand reageer
    gr marline

9. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Es wat een scheet! En wat een haar! Zoveeeel. Krijgt ze krulletjes?
    Echt een bos joh!
    Ik vind het zo leuk om foto´s te kijken van jullie beebs, hoe ze eruit zien. Want we zitten per slot wel elke dag te roddelen over onze kinderen hehe...

Pinguin. haha... ja t lijkt haast wel he... ik heb gewoon zulke bibberende vingers van het tikken hiero.. dat t soms fout gaat 8)
    Leuk he dat geklets. Heerlijk dan ook he, dat je thuis komt en je mannetje gaat honderduit tegen je kletsen :D
    Vervelend dat je nog niet een goed beeld hebt nu. Maar ja toch wel een beetje dat je ziet dat zn huidje er wel al op reageert. hoe merk je dat hij jeuk heeft. Moet hij er van huilen?

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ha marline, fijn dat de operatie goed is gegaan. Ohw wat sneu zeg, t kleine meiske helemaal stoned... Hoe is ze verder? Hoe is het met jou? Ben je nu wat rustiger? Hopelijk slaap je vannacht lekker
    Donderdag mag ze naar huis he!

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hey mir, de jeuk is heel duidelijk omdat hij zichzelf begint te krabben :(
    Zit hij steeds met zijn handjes in zijn gezicht op geirriteerde plekjes.
    Hou zijn nageltjes dan ook heel kort!

Marline fijn dat het goed is gegaan! Lijkt me best heel moeilijk allemaal.
    Moet ze na deze operaties nog meerdere of blijft het hierbij?
    Sterkte meid!

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoe Deborah de rijstebloem vindt? hihi, ze dacht dat ze de fles kreeg en wilde niet eens proeven, alleen maar krijsen! maar na de voeding zit ze te vol, ik blijf proberen.

Hebben jullie er ook zo'n moeite mee dat het allemaal zo snel gaat? Als ik die foto's terug kijk en zie hoe ze nu al is, zucht, je moet er maar niet te veel bij stil staan, maar ik vindt het wel erg snel gaan allemaal en wordt er beroerd van dat we al weer een generatie verder zijn. erg he, dat ik zo al denk... :rolleyes: :oops:

13. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi hoi met mij gaat het beter me vriend en k wisselen elkaar af om te slapen
    de operatie was in 1x gelukt foto's in me album
    ze mag donderdag of vrijdg naar huis waarschijnlijk me vriend belde net en die zei dat ze sliep ze begint nu wakkerder te worden
    is wel raar hoor nu helemaal alleen in huis
    k a maar s douchuh en dan krijp k lekker me bedje in morgen weer vroeg uit bed
    slaap ze allemaal

14. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Nou wat een geklets weer. Ik houd het niet bij.

Om maar even bij mezelf en Lynn te beginnen.
    Vandaag dus ka. Had verwacht dat ze meer dan 6 kilo zou wegen, maar ze weegt 5800gr en is wel veel gegroeid. Van 56 naar 61 cm. Maatje 56 moet nu echt de kast uit. Verder zag ze er heel goed uit, zei de ka. Een knap koppie, met mooie grote blauwe kijkers. AAAAAAAAAAhhhh! Zo leuk om te horen.

Marline, blij om te horen dat het goed gaat met Yoyo. Ze is nog zo klein, maar daardoor knapt ze wel snel op. Morgen zal het ergste zijn, maar daarna zie je haar echt vooruit gaan. Veel sterkte de komende dagen.

Ez, idd wat een boel haartjes zeg! En ook al zo goed zitten. Knap hoor.

Pinguin, morgen zijn die 7 uurtjes voor je het weet om en ben je weer lekker 2 dagen met je mannetje. Heb je niet van die speciale wantjes, tegen het krassen? Lynn heeft ook een paar keer flink haar gezichtje kapot gekrast. Of je moet goed op de randjes van zijn nageltjes letten. Lynn heeft ook ooit van die gemene haakjes eraan zitten en die zijn vlijmscherp.

Paddy, lekker dons koppie hoor. Haha. Lynn d'r haartjes beginnen nu ook echt te groeien. Donkere dons haartjes. En ook nog steeds een matje van 2 cm in de nek. Ziet er erg grappig uit. Ben nog steeds met die foto's bezig. Heb er al 70 ingeplakt. Moet er nog een 300 denk ik. Pfff, als ik er al aan denk. Hahaha.
    Duik lekker vroeg je bed in meis. Heel veel plezier op vakantie. Geef Seán een dikke knuffel van Lynn. (Niet tegen Tijn vertellen hoor)

Mir, kom op zeg. 2 keer dubbel posten. Hoe blond kun je zijn. Hahaha. Maar ja, jij bent van nature blond, dus eigenlijk kun je er niet eens iets aan doen. Whahahaha.
    Wat een geweldig filmpje zeg. Kan zo vertellen. Lynn begint ook echt te brabbelen nu. En te lachen. Als ik dan met de camera aan kom zetten, gaat ze heel seriues kijken.

Niek, ja zo moet het ook. Wij maken ook geen pap van water. Dus eerst water met melkpoeder en dan 1,5/2 schepjes nutrix.

Ik mag van de ka, als Lynn goed van het lepeltje eet, beginnen met fruit en groente. Dus over een week of 2 krijgt ze voortaan vers fruit en groente. We hoeven pas over 3 maanden terug naar de ka. Dan eet ze waarschijnlijk al boterhammen. Jemig wat gaat het snel. Ze zijn zo groot.

Ik heb nog een geheimpje, maar dat mogen jullie tegen niemand vertellen, anders heb ik ruzie met mijn dochter, maarre: ZE IS VERLIEFD..........EN WEL OP...............TIJN!
    Ik heb niks verteld hè. Ssssst

Ik ga lekker mijn bedje opzoeken. Morgen met Lynn en oma naar de stad. Kleren halen voor mij en Lynn. Mmm, vervelend zeg. Hihi.

Nou, ik ga in mijn bed nog eve shopaholic lezen......erg toepasselijk voor morgen.

Doei....

15. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wat lekker dat het goed is gegaan. Hopelijk heeft hij er weinig last van. Zielig hoor zo in het ziekenhuis bed. rust maar goed uit!

16. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Marline, kruip lekker onder de wol meis. Ze is daar goed. Slaap maar eens lekker, dat doet een mens oed en dan kan je er morgen weer tegenaan.

17. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    o, ik wil even tot de 1000 berichtjes komen.....

18. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    gelukt! \:D/

19. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854