tsja, en maar klagen dat we het te druk hebben, hahahah ik ga nu echt naar bedje, even tv kijken en dan deborah voeden, trusten allemaal
foto´s zien er goed uit hoor. Hoeveel operaties moet ze nog? Nog wel een paar toch de komende jaren? Maar dit zit er tenminste op! hihi... Tijn is op Lynn en Lynn is op Tijn.. ssstttt ze zijn er vroeg bij hihi... 1000 berichtjes! gefeliciteerd! haha.. en wie zegt er ook al weer dat ik een verslaafde ben? Ik heb er nog langg geen 1000 hehe
Mir ik zou 'm gewoon vroeger de fles geven en naar bed laten gaan. Vooral omdat ie overdag ook zo weinig slaapt. Seán gaat dus om 19:30 en komt er tegenwoordig pas om 9:15 uit! Oke dan heeft ie wel de voeding van 23:00 en rond 6:00 nog een voeding. Hij heeft die lange slaap gewoon nodig omdat ie overdag zo aan het hannesen is! Ik denk dat Tijn 's ochtends niet eerder zal komen hoor. Ik heb dat ook ergens gelezen. Ouders die proberen hun baby iets later op te laten zodat ze 's ochtends ook later wakker worden werkt niet. Hoe eerder naar bed hoe later ze wakker worden. Ja het klinkt raar maar het schijnt echt te werken. Als ik jou was zou ik het gewoon eens uitproberen. Je zal zien kom ik volgende week terug en is Tijn een zonnetje die heeeel goed slaapt en besluit niet meer zo te kletskousen op de vroege ochtend. Ik heb het soms ook met Seán hoor. Dan leg ik 'm na de eerste voeding terug en dan geeft ie me echte een big smile en beweegt ie vrolijk zijn beentjes. Dan moet ik echt moeite doen om niet tegen 'm te praten. Als ik dan weg ga valt ie direct weer in slaap! He Marline wat lekker dat de operatie erop zit. Succes nog met alles. Als ik volgende week terug kom hoop ik dat yoyo, zoals Juud zegt, thuis weer lekker de oude is! Es wat een poppetje met dat haar. Echt harstikke lief. Wij hebben inderdaad maar geluk dat we zulke mooie babies hebben. Pinguin slapen met sokjes over de handjes tegen het krabben is zeker ook een gedoe? Hoe gaat het trouwens nou met jou? JIj had toch ook last van je borsten? Juud nou Seán is jaloers hoor. Hij dacht met zijn omvang nog wel alle vrouwtjes te kunnen paaien . Leuke fotosessie trouwens! Nou ik ga afloggen. Morgen een drukke lange dag voor de boeg. Tot volgende week. Enne niet teveel schrijven he?! p.s Wie weet stuurt Seán nog wel een hallootje vanuit het groene Ierland.
Marline Youame ziet er prachtig uit! Fijn dat het goed is gegaan. Ik zal eens op zoek gaan naar van die wantjes, maar vraag me af of hij dan niet gaat liggen mekkeren snachts want meneer duimt nogal graag. Ja had inderdaad veel gedonder met mijn borsten. Na de antibiotica kuur ging het beter. Tenminste de otnstoken borst is nu weer goed, maar nu is de andere tepel weer ontstoken *zucht* En het is puur mijn huid trouwens dus niet echt een borstontsteking. Erg pijnlijk soms, maar denk er niet aan om het borstvoeden op te geven. ik ga slapen. trusten meisjes
Jee pinguin, dat lijkt me erg pijnlijk. Moet je daar dan iedere keer een kuurtje voor halen of gaat dat vanzelf over? Was het hier gisterenavond zo druk, nu is het erg rustig.... Lynn werd net om 7.00u wakker. Fiepje gegeven en nu is ze weer stil. Heb de hond alweer uitgelaten. Boterhammetje voor hem gesmeerd. Nu sigaretje en kopje koffie voor mezelf en dan zal het onderhand wel rond 8.00u zijn. Oh, ik hoor ze. Dan zal ik de waterkoker vast aanzetten. tot later.
Jeetje, waar is iedereen. ZO heb ik een half uur nodig om bij te lezen en zo is er niemand. Lotte krijgt sinds gister speen nummer 2 van difrax, nou, het vliegt erin. Had ik het maar eerder geprobeerd. Mijn goede voornemens werken. Ben in 1 week 4 kilo afgevallen ben helemaal blij. Nu nog volhouden, ga vanaaf maar ff sporten denk ik.
wat een leuke fotos allemaal! worden ze al groot zeg, gaat veel te snel allemaal,. marline,. fijn dat alles goed gegaan is,. lekker als je straks weer naar huis kan denk,. hier nog steeds een snotterend kind,. hij drinkt heel weinig,..dus hou zn plas luiers ff in de gaten,. zijn er niet veel,. ik kolf tussen door ook maar want er blijft genoeg over,. de nacht ging wel beter met luuf, ui en neusspray, om 23 heeft ie niet gedronken en wilde pas weer om 6.30! dus ook een voeding overgeslagen,. ff vraagje over bewaren van bv,. stel ik heb 2 bakjes ingevroren,. zijn niet van de zelfde dag,. als ik ze allebei ontdooid heb kan ik ze dan samen voegen?
ezzie, dat kan hoor! Kan zelfs van ouder hoor, als je het maar ingevroren hebt, dus als het gewoon nog goed is. Volgens mij is het meer in het begin dat je het in de gaten moet houden omdat de bv dan meer van samenstelling verandert doordat je beeb een groeispurt maakt of zo iets kweet niet precies maar t kan dus doeg ! chacha waar ben je?
Hoihoi, Hier ben ik weer eens.....ik ben zo ontzettend ziek geweest vanaf zondagavond. Alles kwam er uit alle gaten uitzetten Vannacht is mijn mannetje nog naar de nachtapotheek geweest ORS halen en sinds vanmiddag ben ik aan het opknappen, maar heb nog niks gegeten. Ik ga eerst alles eens bijlezen en dan ga ik reageren op de anderen. Maar ik leef dus nog steeds (al dacht ik vannacht echt dood te gaan)
Zo er is veel geschreven zeg. Ezzie wat erg zo'n snotterend kind, hou m maar goed in de gaten, zeker als ze zo weinig drinken. Ik heb gehoord dat BV in het neusje mikken ook wel eens wil werken. Maar ja verder moet het lichaampje het toch zelf doen he? Maar als ie zo weinig blijft drinken moet je gewoon aan de bel trekken hoor. Lynn was vorige week ook zo aan het hoesten, nu is ze voornamelijk snotterig, gister had ze een flinke "kikker in de keel" Marline wat hebben ze dat mooi gedaan bij Youame! Nu nog een paar dagen ziekenhuis en kan je d'r mooi weer lekker thuis hebben. Es wat een mooi meiske heb je zeg! En ben je nog gaan sporten. En 4 kilo in 1 week, poeh wat veel. Volg je een speciaal dieet? Juudje: 5800 gram, das toch hartstikke mooi gegroeid t.o.v. vorige maand? en zeker in cm is ze gegroeid zeg! En hier ook een matje nesthaar. De rest is destijds uitgevallen en er zijn blonde haartjes teruggekomen. En je schiet mooi op met de foto's zeg! En heb je nog leuke kleren gekocht? Shopaholic is een grappig boek he? Mir ik kan me het helemaal voorstellen dat het zo lastig is die laatste fles van 20.00 uur. Voor Lynn zal dat ook te laat zijn. Ik heb de 4 flessen nog niet uitgeprobeerd omdat ik zelf niet lekker ben, maar ik zit daar ook wel mee, dan moet ze gewoon eerder nog een slaapje doen anders trekt ze dat nooit. Heb je het cb trouwens nog gebeld? Oee we hebben een love-couple hier! Kira fijne vakantie (je bent al weg, maar wilde je het toch wensen).
Hallo lieffies! ChaCha hoop dat je snel weer opknapt! Marline hoe is het nu met Youame? Ben je de spanningen nu een beetje kwijt? Juudje het inderdaad erg pijnlijk. Voor de antibioticakuur zat ik soms huilend te kolven. Heb maar 1 kuur gehad en antibioticacreme. NU het aan de andere borst begint neig ik er naar weer een kuurtje te vragen. Misschien is de bacterie nog niet helemaal weg en Quinn krijgt er maar heel weinig van mee. Vandaag dus weer gewerkt en eigenlijk ging het wel lekker. Vanmiddag even plat gegaan met Quinn , maar stiekum slapen we dan best lang zo met zn tweetjes op de bank ( ruim 2 uur). Toen we wakker werden had meneer dan ook berehonger en had nog trek nadat hij zijn flesje op had gedronken (150 cc) Toen nog maar 50 cc bijgemaakt die hij ook helemaal heeft opgeslurpt. Volgens mij had er nog wel iets bijgekund. VInd het maar vreemd. We proberen al tijden de voeding iets te verhogen omdat hij op het moment om de 3 uur komt. De laatste paar dagen heeft hij echter regelmatig 30 cc laten staan en als hij het flesje leegdrinkt is hij voldaan. NU opeens dus 50 cc meer. Ik ga morgen maar weer eens kijken of hij wat meer in zijn flesje wil. Es wat voor wonderdieet heb jij? Steven heeft zo'n leuk filmpje gemaakt van Quinn, maar het is te groot voor de beebiesite. Iemand een idee hoe ik deze kan verkleinen? Morgen op talpa trouwens een geweldig mooie film The Notebook! Toen wij hem keken eindigde Steven in tranen! NOu ja zeker een aanrader. Ik ga een beetje rommelen hier! fijne avond.
hoi hoi, Nou, het is geen wonder diee hoor. Mijn vriend en ik zijn beide vreetzakken. Dus nu eten we eigenlijk nogmaal. 's ochtens 3 boterhammen met mager beleg, 's middags 2, stukje ontbijtkoek en een opkikker (bouillion) en 's avonds gewoon eten, maar wel1 x opscheppen. Ow ja, heeel veel water driken. Pinguin@ is het een borstontsteking? Dat doet echt onwijs zeer(had ik ook) Heb echt met je te doen. Hoop dat het snel over gaat. Heb gister iets meegemaakt wat ik nog niet gehad had. Ging Lotte haar laatste fles geven, we hebben tegenwoordig een grotere speen. Dus het voog erin. Even stopte ze met drinken, dus ik haalde de fles er ff uit. Nou, en toen wilde ik heb weer geven, kwam er echt een onwijze golf voeding uitzetten. Denk wel de halve fles, schok me rot. Ik helemaal in shock en Lotte lachen joh, had er schijnbaar weinig van gemerkt. Heel het bed, voedingskussen, ik en Lotte onder de zure melk, bleeh. Nou ja, heb ik dat ook eens meegemaakt. Vanmiddag weer werken niet zo'n zin.
Goh wat rustig hier. Ik ben weer aardig op de been. Heb vandaag een halve banaan en 2 beschuitjes op en het blijft er in zitten Alleen last van alle spieren in mijn lichaam en das niet zo handig met Lynn. En ik kan haar poepluiers nog niet echt verdragen, dus stop een doekie in mijn neus Je moet Lynn zien kijken. Morgen maar weer aan het werk, vond het al erg lastig om me ziek te melden net nadat ik weer begonnen was, dus morgen aan de slag. Lynn sliep vanmorgen tot 09.00 uur. Ik ben nu bezig de 4 flessen uit te proberen. Maar dan zo dat ik de laatste voeding naar voren schuif. Ze heeft nu om 09.00 uur en 13.00 uur gehad, maar er gaat maar zo'n 180 cc in, dus ben heel benieuwd. Ik probeer dan een fles om 17.30 uur en dan een om 22.00 uur. Als dat lukt ga ik de komende dagen het proberen te verschuiven, zodat ze 's ochtends wat eerder gaat komen en de laatste fles dus ook eerder kan krijgen. Al hoewel tot 09.00 uur slapen was ook lekker hoor. Ik zie wel wat Lynn aangeeft. Goh Es dat je met normaal eten zoveel al afgevallen bent. Geweldig toch? Hoef je ook geen rare dingen uit te halen. Ik heb 3 dagen niet gegeten, heb niet op de weegschaal gestaan, maar mijn broeken zitten erg losjes. Maar is allemaal vocht, dus dat komt er wel weer bij. Werkse vandaag! Voor hoeveel uur werk je ook al weer? Pinguin, pfff wat een hel als je met zoveel pijn moet kolven. Hopelijk ben je er snel van af. En wat een vreetzakje die Quinn. Misschien was de samenstelling van BV anders dat ie in een keer zoveel wilde. Via moviemaker kun je je filmpje kleiner maken, als je e-mail selecteert is ie niet groter dan 3 mb. Probeer maar ff uit en anders wil ik je er wel verder meehelpen.
Hee daar ben ik weer eens even... heeeeel lang niet geweest, sorry druk gehad... Hoop dat met jullie en alle kindjes alles goed is. Hier net een vermoeiend weekend achter de rug, onze Mike was ziek en ondanks dat ie wel goed dronk, sliep hij weinig en als ie wakker was dan huilde hij, ontroostbaar. Nu is gelukkig weer over en gaat t wat beter. Ik heb even een paar vragen, hoop dat jullie ze willen beantwoorden: -Zit jullie kindje al? -Ligt jullie kindje nog in de kinderwagenbak of zit ie al in de wandelwagen? -Hoeveel flesjes krijgt de kleine per dag en welke tijden? -Eten ze er ook al fruit/groente hapjes bij of alleen nog flesje? Ben soms een beetje onzeker... Groetjes Miky
ChaCHa ik heb het geprobeerd, maar de kwaliteit wordt dan echt k*t zeg maar Zelfs de kleurtjes van zijn truitje worden groen in plaats van blauw. Zal vanavond nog eens verder kijken. Quinn heeft wel 2 uur geslapen vanmiddag! En nu ligt hij te schreeuwen. Niet huilen ofzo, maar ff zijn stembanden trainen. Heb net gezegd dat t wel iets rustiger mag hehe *strenge mamma* Ben vanochtend heerlijk wezen sporten. Doet een mens goed! Miky Quinn ligt nog steeds in de kinderwagenbak en denk dat hij daar nog wel een maandje in kan blijven en misschien wel tot hij 6 maand oud is. Volgens mij ligt het ook aan het soort kinderwagen dat je hebt. Bugaboo heeft een hele grote bak, wij hebben een urban jungle en die is ook redelijk groot. Quinn krijgt alleen nog maar borstvoeding 5 x per dag 150cc die we proberen te verhogen, want hij lijkt wat hongeriger. Bijvoeden gaan we pas vanaf 6 maanden in verband met allergieeen. Quinn kan trouwens nog niet zelfstandig zitten, maar op schoot wil hij alleen maar zitten en niet meer liggen. Nou ga nu gauw met mijn kindje spelen Heerlijk zo'n mamma dag in het midden van de week Nog beter dat ik er morgen nog eentje heb. xxxxx Pinguin ps. Gulay goede vlucht gehad en goed aangekomen thuis?
jeeej ben helemaal blij vanaf gister heeft ze geen morfine infus en sonde voeding gehad ze mocht vanaf 18.00 gister weer drinken met de fles ging allemaal goed liet elke x maar 20 staan van de 180 van8 heeft ze zelfs de sonde slang eruit getrokken die zat er voor de zekerheid er nog in en vanmorgen kregen we het goede nieuws we mochten naar HUIS jaja we zijn weer thuis youame is nog wel slaperig maar dat komt van de paracetamol maar die hoeft ze ook niet meer ze heeft helemaal geen pijn gehad gister wel veel diaree gehad door de sonde maar is ook alweer over ze is al vanaf na de operatie erg vrolijk steeds lachen en brabbels haha de pleister mag er over 10 dagen af en ze heeft nog wel van die splakjes moet ook nog 10 dagen omblijven k moet gaan ze huild er ga jullie snel weer spreken gr marline