September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    van8 =van de 180

2. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    marline; lekker dat jullie weer thuis zijn en dat het zo goed gaat!

chacha; nou, heb wat bv in zn neus gespoten hoor hihi,. kan het allicht proberen dacht ik,. hij keek me aan van wat doe jij nou!?
    hoeveel dagen gaat lynn ook alweer naar kdv? hoop dat ze snel uitsnottert,.

pinquin; aan de ene kant toch wel lekker he werken,. tis dan extra lekker om thuis te zijn met je mannetje.!

es; o, schrikken he zo'n golf melk,. heb dat ook gehad,. die kleine had er niks van terwijl ik me doodschrok,.. en gebeurt natuurlijk altij d op bed! haha.

heb een bandana besteld met zn naam via koterkado,.. erg leuk,.. zal ff fotootje in mn album zetten,.

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ezzie, leuk zeg, die bandana. En dat snoetje van Marno. Geweldig.

Marline, fijn dat jullie weer thuis zijn. Hopelijk knapt ze snel op.

Miky, Lynn zit nog niet hoor. Als ze bij mij op schoot zit, dan zit ze, maar anders ligt ze nog lekker. Ze probeert het nog niet eens.
    Ik sjouw Lynn overal mee naar toe in de maxi cosi, maar als ik ga wandelen ligt ze nog in de bak. Ze is echt nog te klein voor de wandelwagen.
    Lynn krijgt 4 flessen. Om 8.00u, om 12.00u, om 16.00u en dan de laatste om 19.30/20.00u. Ze krijgt voor de fles van 12.00u 30cc met rijstebloem van het lepeltje, dit vind ze geweldig.
    Lynn eet nog geen groente en/of fruit, maar van de ka mag ik over een week of 2 beginnen, als ze goed van het lepeltje eet.
    Je hoeft helemaal niet onzeker te zijn. Ik weet wel, elke mama is dat, maar volg je eigen gevoel. Als jij dingen al wil doen of juist anders wil doen, gewoon doen. Het cb vond 4 flessen te vroeg voor lynn, maar ik ben dit op advies van de ka gaan doen, toen lynn nog geen 3 maanden was.

Lynn is ziek. Hoesten en spugen. Drinkt nauwelijks. Heel benauwd heeft ze het. Ben al bezig met luuf. Ga vanavond een ui op haar kamertje zetten. Pfff, zal wat worden voor vannacht.

Ik ga vlug naar boven, want ze ligt te schreeuwen.

Doei doei

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi ! Wat rustig hier 8)

jeej.. chacha... :( dat is even balen... hopelijk knap je snel weer op. Denk je echt dat het verstandig is morgen te werken? Goed uitzieken hoor meis..want je hebt met Lynn erbij echt meer energie nodig... en dan ook nog werken... Zorg van een kindje vergt ook veel van je natuurlijk. Maar ok als alles binnenblijft dan gaat het de goede kant op ;)

ja geweldig zo´n bandana :D Dat is die site waar juud het laatst over had toch? Met die labeldoekjes? Ga er ook eens kijken
    We hadden Tijn net zijn majot op zn hoofd gedaan.. hihi... mooie konijnen muts... rijmt Tijn konijn... hehe...

Vandaag ben ik met mijn moeder en Tijn naar mijn oma geweest. Ze ligt nu echt slecht... t is echt nog maar een hoopje mens en ze eet bijna niets meer.. :cry: Haar broer is gisteren overleden, dat was ze ook weer vergeten. Maar toen we het haar weer vertelde was ze weer van slag en zei... zo gaat mn hele familie weg.. Ze is nu eigenlijk nog als enige over.. sneu.. he bah.. moet er niet te veel over na denken... word er echt niet vrolijk van...

Top Marline dat het zo goed gaat met Youame! En dat ze lekker thuis is wow, dan doet ze het goed hoor!

Ja pinguin, de kwaliteit van de filmpjes is dan niet echt je van het.. maar als ik de filmpjes bijvoorbeeld van Lynn van Chacha bekijk zijn ze heel helder hoor! Als het donkerder is, bijv. bij mijn filmpje dan zie je het niet zo goed, dan merk je wel dat de kwaliteit niet echt goed is.

Ha Miky, leuk dat je ook even komt kletsen!
    Tijn wil heel graag zitten en als je hem op een stoel zet dan zit hij ook echt.. maar dat doen we maar niet al te vaak.. t is verstandig om daar nog even mee te wachten. Ook met die buggy.. wie zei dat nu eens, Niek was jij dat? Dat als je je kindje nu al in de buggy zet dat met die hobbels op straat het rugje dat nog niet kan hebben... (euuû de zin klopt niet helemaal..) Maar TIjn gaat het niet nog maanden redden hoor in de kinderwagenbak... moeten we maar zien dan...

Tijn krijgt net als Lynn van Juud vier flesjes. Eigenlijk hebben Lynn en Tijn hetzelfde ritme :)

Fruithapje heb ik bij Tijn wel geprobeerd. banaan. Vond hij vreemd haha.. maar daarna merkte ik wel dat hij zich er niet fijn bij voelde en toch wat krampjes had.. ja tuurlijk.. banaan... dat stopt :oops: arm kereltje en hij kan al zo moeilijk poepen.. had ik bij na moeten denken.. Nu geef ik hem elke dag wel rijstebloem van een lepeltje voor zijn derde fles. En in zijn laatste fles doe ik wat rijstebloem.

Zoooo chacha... Lynn kan lekker slapen zeg :D Goed idee om nu te proberen met vier flesjes. Laat je haar dan na 17.30 slapen tot 22.00 uur? ja tuurlijk... goed idee trouwens om dat dan telkens te vervroegen

Nou wow Es goed afgevallen hoor.. zie je het is een kwestie van eetgewoonte denk ik. Je hoeft niet perse allemaal diëten te doen, dan kom je toch weer aan als je het dieet stopt. Als je gewoon je voeding aan past kan je altijd een keer zondigen.. haha.. goed opletten... alles met mate :)

Gulay, je bent onderweg naar huis... hopelijk heb je het vliegtuig gehaald, is Eslem een schatje onderweg en kan alle bagage kosteloos mee. ;) Ben benieuwd hoe het gaat.

Ik ga zo trainen. We hebben iets nieuws Body Jam. Heel erg gaaf. Ik ga ook de opleiding doen waarschijnlijk als het goed loopt. Eerst ga ik het leren van mijn collegaatje, dan kan ik eens als het moet voor haar invallen, en als het goed gaat lopen ga ik ook voor de opleiding. Pfoei.. ik heb het van de week even met haar geoefend.. .maar het is best moeilijk.. echt schudden met die heupen... Ik hoop dat de leden het wel leuk vinden en niet gaan afhaken omdat het best wel pittig is.. Ik denk eigenlijk dat het meer iets is voor de jeugd van 16 tot 18.. Maar we zullen zien!

Tijn is erg rustig. Wilde hem om 19.00 uur de fles geven i.p.v. 20.00 uur maar ligt nu lekker te pitten op de buik van papa.. dus laat m daar maar even liggen dan :)

O wilde ik nog vertellen.. We hebben een Laptop. Geweldig! Gaaf ding.. Er zit alleen nog geen word enzo op.. maar ik ga van het weekend naar mijn oude buurman die is daar erg goed in en heeft nog een cd en kan het erop zetten. Nu nog draadloos internet. Wij zitten bij Wanadoo en ze sturen zo´n kaart op.. geen idee... dat regelt bart nog even voor hij weggaat ;) ... Morgen zal die er wel zijn! Leuk joh!

Juud, hoe is het nu met Lynn? Wat sneu.. dus ooook de griep.. :cry:

groetjes!

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    he blupje gaat alles goed met je?

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir: ik knap aardig op hoor. Heb als avondeten soep en brood gehad en dat ging ook goed. En ik voel me een beetje schuldig t.o.v. mijn werk. Net 2 dagen gewerkt en dan al weer ziek. Ik ga maar gewoon aan het werk en gaat het echt niet, dan ben ik zo weer thuis.

Wat sneu van je oma. Pff vergeten dat je broer overleden is en dan weer zo veel verdriet hebben om het te horen. Wat is dat moeilijk om dat aan te zien. Dikke knuf voor je oma.

Tja met de 4 flesjes kwam eenmaal zo uit omdat ze zo laat wakker was. Om nu gelijk de laatste voeding laten vallen, zag ik zelf niet zo zitten. Ik moet haar dan ook te lang ophouden (hetzelfde probleem als met Tijn) Ik ga het gewoon proberen en we zien wel. Ze heeft om 17.00 uur (hihi kon het niet langer rekken) wel 200 cc gedronken, dus dat gaat wel de goede kant op.

Je bent ambitieus Mir, met de sportopleidingen en dan ook nog de Pabo (en een kindje ;) ) Wel heel erg leuk natuurlijk als je de mogelijkheid krijgt om een opleiding te volgen.

Wauw Marline, is Youame nu al thuis, wat doet je meisje het goed! Is er nog iets waar je rekening mee moet houden in de verzorging of met de voeding?

Juudje: Arme Lynn ook al ziek? Zo zielig als ze benauwd zijn. Je kan eventueel de achterkant van het bedje nog ophogen. Dan ligt ze wat hoger en kan ze makkelijker ademen.
    En hou je meisje maar goed in de gaten! Ik hoop voor je dat het vannacht een goede nacht gaat worden en dat Lynn door haar gesnotter heen slaapt.

Ezzie: Hoe is het met Marno? Al wat aan de beterende hand? Lynn gaat 1 dag naar het kdv, maar nog steeds met een naar onderbuikgevoel. Ik probeer door te zetten ;)

Miky: Leuk dat je er weer bent! Lynn wil constant zitten en zit ook los op schoot (wel goed in de gaten houden, want soms maakt ze een duik). Lynn ligt nog in de wandelwagen, maar dat wil nog prima. Ze ligt niet als een worstje erin.
    Ik ben dus nu aan het proberen op 4 voedingen over te schakelen. Eerder kreeg ze er 5 om 07.00-11.00-15.00-19.00-23.00 uur en zo rond de 165 cc.
    Lynn krijgt nog geen fruit, ik wacht tot 6 maanden (helaas :( )

Ja blupje. hoe is het? Kom je snel weer eens kletsen?

Hier is het een raar dagje. Lynn is uit haar doen. Wil weer eens helemaal niets. Ben uit wanhoop maar een rondje gaan autorijden met haar (en het hielp) En ze wil opeens niet meer in het badje. Ze is erg vrolijk op de aankleedtafel, in badje krijst ze, en wanneer ze dan weer op aankleedtafel ligt is ze weer supervrolijk. En zo gaat het al 3 dagen (het badje was eerder een groot feest)
    En we zijn er niet aan ontkomen.....ze heeft luieruitslag. Nog niet eerder gehad.

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Heb niet alles bijgelezen dames..sorry hihi..

Mir:

Ik zit nog steeds in nederland..de vluchten naar mijn woonplaats waren geannuleerd ivm slechte weer..dus ik ben er tot zaterdag..

Tips gevraagd:

Ik geef eslem nu bv uit flesje met wat rijstebloem..
    gaf eerst fles nr 1 maar daar kreeg ze eht nie techt uit..en nu geef ik 2..maar het lijkt wel alsof ze het er nog niet echt uit geef..terwijl het echt niet heel dik is ofzo..gewoon vloeibaar nog..
    Moet ik speen 3 gaan gebruiken?

Voeden jullie voor het slapen gaan?
    Ik doe nu badje..dan aankleden en voeden en dan naar bed maar ze valt steeds in slaap..
    Ik zit er aan te denken om te voeden en dan in bad en dan in bed...zou dat slim zijn denk je?

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Gulay leuk dat je nog in NL bent. Al speen 2 moeilijk gaat, kun je speen 3 proberen (of een 3 standenspeen, maar das niet mijn favoriet).

Ik deed altijd eerst badje en dan voeden en naar bed. Maar dat was met het oog op spugen.

9. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik weet het momenteel even niet joh..
    Eslem is een regelrechte ramp..weet niet wat er met haar aan de hand is..ze huilt opeens heeeeel veel terwijl ze NOOIIITT huilde..
    Ze wilt niets..is snel moe..maar geeft zich niet over..slaapt nog steeds steeds maar half uurtjes..(2 of 3 keer op een dag) is dus ook dood en dood moe
    Als we haar willen aankleden of luier aan krijst ze de hele straat bij elkaar.. (en ik overdrijf echt niet)
    Als we haar neer leggen om te spelen of neerzetten voor de tv bijv. dan begint ze eerst te huilen en na 1 minuut krijst ze en loopt ze rood aan..alsof we haar laten verhongeren of mishandelen ofzo..

En omdat ze dus nog steeds moeite heeft met het leren in slaap te vallen..dacht ik dat het wellicht een beter idee was haar eerst te voeden dat ze weet dat ze na haar badje meteen naar bed gaat en ze niet meer de kans krijgt om in slaap te vallen aan de borst..

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Pfff Gulay wat lastig, is het geen sprongetje? Het is weer sprongetjestijd. Ik zit hier met eenzelfde probleem met Lynn. Ook niet slapen overdag. Tja 3x een half uur, met als gevolg dat ze om 18.00 uur op bed ligt.

Volgens mij zijn ze zo oververmoeid, maar ook geen idee hoe je dat op kan lossen.

Drinkt Eslem niet slapend door? Het is wel een goed idee om dan eerst te voeden en dan in bad te doen, zo went ze zich ook niet aan om bij jou in slaap te vallen.

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Jemig Gulay, Misschien heeft ze een regeldagje? ZOu zo maar kunnen.
    Volgens mij is er weer zo'n zprongetje tussen de 14,5 en 19 weken en rond de 17e week echt een huildag.

Mir, er werd me vanochtend gevraagd vanaf volgende week mee te gaan doen met Body Jam. Ik vind het helemaal geweldig. Heb het voor mijn zwangerschap een aantal keer gedaan. IEts om goed conditie van te krijgen en calorieeen mee te verbranden :) . Zou fijn zijn!

Volgens mij zit mijn Quinnemans ook in een sprongetje. Slaapt veel en eet meer dan voorheen.
    Zit nu bij zijn vader op schoot de oren van zn kop te kletsen :) Heerlijk!
    Ik smeer nu al n paar dagen geen vaseline meer en zijn huidje is nog wel droog, maar niet meer zo geirriteerd. Weet nie zo goed wat ik moet doen nu.
    Zijn rug is nog wel heeeel droog met veel eczeemplekjes en zijn wangen zijn echt rood, maar voor de rest valt het mee.

Hoe is het met de zieke kindjes? Al wat opgeknapt?

Voor de meiden met de jongetjes, zijn bij jullie kindjes de balletjes ingedaald?
    Bij Quinn nog steeds niet (1tje). Is dat iets om je zorgen over te maken ofjuist niet?

Ik ga n filmpje kijken meiden.

xxx
    pinguin

12. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    juudje; arme lynn ook aan de snotter,.. zielig he,,. kon je het maar van ze overnemen,. vooral dat benauwde, beterschap,.

miky; marno wil alleen zitten op schoot,. verder nog niet,.
    hij past bijna niet meer in de kinderbak,. dus dat word toch buggy binnenkort,.
    hij krijgt nog bv maar wel op vaste tijden, 7, 11, 15, 19 en 22.30 uur,.
    hapjes van iets heb ik nog niet gedaan en wacht er ook nog ff mee,.

mir; ja dat was die site,. heb ook zo'n label label doekje,. te duur voor woorden eigenlijk maar erg leuk,.
    en wat ben je sportief! goed hoor,. mag ik een voorbeeld aan nemen!

chacha; het gaat iets beter met marno,.. maar drinken wil nog niet echt,. morgen gaat ie weer naar kdv dus dan zal ie weer terug bij af zijn natuurlijk! blijft moeilijk he wegbrengen,. maar geef het nog even een kans,. ..

gulay; probeer het gewoon een keer eerst drinken en dan in bad,. als ze geen last heeft van spugen maakt het niet uit,. vaak raden ze het af omdat door het bezig zijn babie's hun voeding er weer uit gooien,. maar als het goed gaat waarom niet,. dan drinkt ze tenminste wel goed,
    zulk slecht weer in turkije?

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Nou het is al sinds we in nederland zijn en het wordt elke dag erger :(

De laatste week is het het ergst..het is zooo vermoeiend..

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ja ze zal dan wel heel erg gaan krijzen als ik haar in bed leg maarja niets aan te doen. Ik neem het krijzen ook niet meer serieus..want ik weet dat er niets aan de hand is..want als je haar optilt is alles over..het klinkt alleen zo naar..

Ja joh het weer is vreselijk bij ons..

15. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    pinquin; marno z'n balletjes zijn wel ingedaald, zou ook zomaar kunnen dat er weer 1 terug schiet hoor,.. geloof dat het nu nog niet erg is als ze niet zijn ingedaald, kan even duren geloof ik,.
    van de massage cursus had iemand een creme gekocht bij een natuur winkel, het is van sealine,dead sea treatment, intensive bodybutter,. in een blauw doosje zit het,. haar kind had ook een super droge huid en had alles al geprobeerd en dit werkte geweldig bij hem,. het herstelt ook,.
    ik heb het ook gekocht en smeer het op zn wangetjes en voorhoofd en moet zeggen erger word het niet,.
    tis alleen wel prijzig, 17 euro,. maar ja, als het werkt,..,.. ook erg lekker voor je handen,..

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ezzie ik gebruik die creme voor mezelf! Omdat het zeezout bevat en babyhuidjes nou eenmaal teer zijn durfde ik het nog niet te gebruiken.
    Ik neem zelf ook regelmatig een bad met veel zeezout erin ter voorkoming van mijn eczeem. Had me al afgevraagd of ik dat in zijn badje kan gebruiken. Zal het eens vragen bij het cb volgende keer.
    Dat cremetje ga ik in ieder geval wel proberen!

Ik vind je kereltje trouwens reuze stoer met zn bandana.
    Ik heb van Friso ook een rompertje toegestuurd gekregen met Quinn zijn naam erop. Vind t gewoon zonde hem aan te doen.

17. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    pinquin; nou das toevallig! dat je dat al hebt,.. zou het gewoon opsmeren bij hem,. kijken hoe die erop reageert,
    en zo'n badje met zout kan je toch ook proberen?
    ja stoer he die bandana,. ben in staat om ook nog andere kleuren te bestellen hihi, maar hou me in,.
    zo'n romper heb ik ook,.. doe hem nou maar leuk aan, zometeen past ie niet meer! ;)

18. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    pinquin zo'n rompertje hebben wij ook alleen de maat klopt niet er staat op 62/68 maar volgens mij kan ze die pas aan als ze 6 maand is haha erg grot

nee ze krijgt gewoon friso en wat ze normaal ook drinkt
    het plaatje kan k der 1x per dag eruit halen want ze hebben het roze gedeelte van de lip losgelaten omdat daar de spier zit anders trekt het teveel
    dat sluiten ze bij de gehemlte over 6 maand

trouwens vrijdag was ze nog 4880 en vandaag was ze 5015 en 59 cm goed gegroeid duzz

ze wouden me ook aansmeren in het ziekenhuis om der gisternacht een voeding te doen maar k zei van ze heeft vaste tijden dat ze de voeding krijgt en k had het zo mooi voor elkaar dat ze doorsliep duzz heb gezegt van mocht ze komen dan krijgt ze eten zo niet dan ga k der nie wakker maken
    ze was om 4uur ff wakker omdat ze de sonde eruit had getrokken en sliep verder tot 5 uur toen aleen een zetpilletje gegeven en heeft geslapen tot 8.00
    gelukkig maar kijken hoe ze het vanacht doet

ze heeft nog 10 dagen de spalkjes om maar die van der linker arm krijgt ze er steeds af heb de spalkje eraf gehaald en alleen een washand om der hand heen gedaan en vast geplakt en het blijft zitten gelukkig
    voor de rest gaat het erg goed ze is nu weer helemaal de oude alleen als ze nu moe is wil ze der duim maar dat kan niet en wordt ze boos
    nu ga k ff door het huis wandelen en ze slaapt binnen 5 min
    leg der in bed en dan slaapt ze een uur
    strax kijken of ze tegen half 12 nog wat wil drinken dan heeft ze 6 voedingen gehad ze heeft net de helft laten staan en ze had ook weer diaree blegh moet er steeds bijna van kokhalsen

youame ligt ook nog in de kinderwagen bak maar ze is bijna te lang
    als ze op schoot is wil ze wel zitten en niet meer liggen en als ze naast me ligt op de bnak begint ze ook te brullen tot dat k der in de hoek van de bank zet vor paar min want dan is madam in slaap gevallen voor de tv haha zal eens kijken of k foto in de album kan zetten dat ze op de bank zit
    k ga maar ff op de bank zitten ben wel bekaf nu maar gelukkig in ons eigen bedje slapen

dames slaap leker en kinders lekker doorslapen he dikke kus van youame en marline

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Joh.. wat een invasie ineens! :D
    Leuk!

Succes morgen met werken Chacha! Ik hoop dat alles binnen blijft ;) en dat je morgen een beetje fit wakker wordt. Dus Lynn: lekker blijven slapen hoor de hele nacht!

Eh.. ja ambitieus nou.. misschien eerder dom :oops: Ik ben dan zo enthousiast dat ik teveel doe. Kijk.. die opleiding van de Pabo zou ik in twee jaar kunnen doen.. maar ben nu met mn vierde jaar bezig :oops: .. en hoe dat komt *zucht* te veel andere dingen. Ik heb ondertussen een hele opleiding als instructrice gedaan.. Ik dacht dat doe ik wel eventjes.. maar je krijgt dan ook anatomie traininsleer etc. dus echt serieus.. moeeiiiilijk! Dus... de pabo ging dan weer op een lager pitje. En de pest is, ik het meeste is zelfstudie.. dus niemand die zegt: he mirjam.. je moet nog wat inleveren! En ik heb niet echt zelfdiscipline.... schiet dus niet op...
    Heb dus nu al weer spijt dat ik ook heb toegezegd om die body jam te doen.. maar ja het is allemaal zoooo leuk!

Leuk is het he Pinguin dat body jam :D :D idd heel goed voor je conditie

He balen Gulay :( Eslem is misschien uit haar doen door een sprongetje in combinatie met veel mensen die zich overdag met haar bezig houden? Misschien is dat het... normaal thuis is ze alleen met jou en nu heeft ze veel meer prikkels te verwerken. Er houden zich veel meer mensen met haar bezig en op een gegeven moment wordt dat even te veel en dan lijkt ze wel oververmoeid en is het huilen huilen. Ik heb het wel gehad met Tijn na de wintersport en oud en nieuw. Zoveel mensen zoveel indrukken. Tijn was helemaal van slag... huilen huilen huilen.
    Misschien dat dat het is en als je de regelmaat weer oppakt als je zo weer thuis bent komt het wel weer goed.

haha past marno ook al bijna niet meer in de bak? Hier ook een... wanneer introduceer jij de buggie? ik ga het op het cb eens vragen wanneer het zou kunnen.
    Succes morgen met het wegbrengen naar het kdv!

Ik ga lekker slapen! Trusten!

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Filmpje staat op de beebiesite!

Fijn dat alles goed is gegaan Marline! Lekker gaan genieten van je kleine meidje!

Ik ga naar bed

trusten!

Deel Deze Pagina