September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es1981

Es1981 Actief lid

Wat ik nou weer heb, wordt ik om 06:30 wakker met verschrikkelijke jeuk. Zit heel mijn rug, armen, hooft en buik onder de jeukende bultjes :S wordt helemaal gek van de jeuk, en kan pas om 15:30 bij de ha terrecht.
    Niet aan de jeuk denken.....

@Mir, haha leuk ja, al die opleidingen. Ook al vind je het zelf nu wat dom van jezelf, denk niet dat je er spijt van krijgt als je het eenmaal gehaald heb.

@Gulay, vervelend zeg met Eslem, misschien als je terug bent, dat het voor haar ook weer wat rustiger wordt.

@Marline, fijn dat jullie weer thuis zijn, wel sneu dat ze niet bij d'r duimpie kan he, maar ja. Tis voor een goed doel.

@Chacha werkse vandaag.

Ik werk maandag, woensdag en 2 weekende in de maand. Moest dus gister weer en het begint nu een beetje te wennen. Gaat al beter als de eerste dag. Ben minder met mijn hoofd bij Lotte iig.

2. Es1981

Es1981 Actief lid

@Pinguin, wat onwijs leuk zeg dat filmpje:) LACHEN

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    goedemorgen!
    Pinguin, he verdorie heb nog geen mediaplayer... ga je filmpje morgen eens bij mn ouders bekijken, leuk!

Es ieuwww wat vervelend jeuk is echt erg! Zijn de bultjes ook helemaal rood? Lotte nergens last van? getsie!

Doe je Lotte ook naar het kdv als je werkt?

Tijn heeft vannacht weer lekker gebabbeld *zucht* hij houdt pas op als ik de ´stop´ erin doe haha... dus drie keer eruit...

ik ga vandaag schoonmaken 8) Even alles aan kant.
    Morgen gaat bart weg.. dat wordt echt moeilijk :( ... maar ja...

groetjes!

4. Es1981

Es1981 Actief lid

Nou, ik zie die rotbulten gewoon meer worden, zit nu echt van top tot teen onder, Lotte heeft gelukkig niks. Toch naar ff bellen of ik niet eerder naar de ha kan.

Lotte gaat pas in juni naar het kdv. Maandag is mijn vriend vrij tot juni en woensdag past mijn schoonmoeder op.

Jeetje Mir, wat lijkt me dat zwaar zeg, als je vriend weg gaat. Helemaal nu met Tijn erbij.

5. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Jemig, wat is er veel geschreven gisteren toen ik probeerde om the notebook te kijken. Wat me niet gelukt is, heb van 21.00u tot 23.45 liggen slapen, hihi. Mooie film!

Haha, mir, lekker gezellig babbelen. Maar eigenlijk moet ie dat overdag doen hè. Plak die stop gewoon vast. ;)
    Kun je hier ook komen schoonmaken? Hè bah, vervelend dat Bart weg moet. Hoelang blijft ie weg? Als je hulp nodig hebt..................

Pinguin, geweldig filmpje. Lekker jochie zeg.

Es, jezus, probeer om niet te krassen. Succes bij de ha vanmiddag.

Ezzie, ik heb al veel in mijn winkelwagnetje zitten bij koterkado. Alleen even een geschikt moment afwachten. Heb nu al 4 weken niks gehad op mijn rekening, maar ze blijven wel afschrijven. Ik hoop dat het UWV opschiet met betalen.

Chacha, lynn bepaald zelf wanneer ze wel of niet wil slapen. Leg haar daarvoor niet iedere keer in bed. Tussen 10.00 en20.00 ligt ze niet of nauwelijks in bed. Als ze in de box ligt valt ze ook in slaap. Als ik wel thuis ben, leg ik haar na de voeding van 16.00u meestal wel voor een uurtje in bed. Ze wordt dan ook zelf weer wakker. Daarna doet ze meestal nog wel een dutje in de box. Luie baby.

Hier is het best wel knudde, met een grote k. Ben van de ene kant wel blij dat ik vandaag naar het cb moet. Ik maak me niet snel druk, maar nu doe ik dat wel. Ze heeft ontzettende dunne poep. Hij was zelfs zo dun, dat de luier het geabsorbeerd had. Drinkt nog maar 140cc per fles. Spuugt. Hoop dus wel dat ze genoeg vocht binnen krijgt. Ben al druk aan het smeren met luuf en heb vannacht een ui op haar kamertje gehad. Bah bah, die kamer stinkt nu. Jek.

Was trouwens dinsdag met mama naar de stad geweest. Eigenlijk voor Lynn. Maar ik kwam thuis met een nieuwe spijkerbroek, 2 truien, een heel mooi truitje en voor lynn hadden we 2 pakjes en een roze broekje. Ik ben echt verslaafd aan de hema. Wat hebben ze daar leuke kleertjes zeg.
    Hebben ook een wc bril verkleiner gekocht. Hahaha. Beetje vroeg, maar je kan hem maar in huis hebben. Toch?

Ik ga naar boven, want ze wil niet slapen. Is flink aan het hoesten en aan het huilen.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Gweldig he dat filmpje :)

Mijn mediaplayer geeft alles heel donker weer waardoor ik het slecht zie, maar gelukkig is er ook nog een laptop in huis.

Es lijkt me een allergische reactie op t een of ander. Toevallig garnalen gegeten ofzo? of medicijnen?

Jammer Juud van the notebook. Vriendlief zat alweer in tranen.
    Op de een of andere manier wordt hij heel erg geraakt door het liefdesverhaal.

Quinn werd vanochtend een uurtje later wakker om daarna niet meer te willen slapen. Uiteindelijk om 8 uur zijn flesje gemaakt , en nu ligt hij al weer ruim een uur te slapen.
    Denk dat hij te druk is geweest met kletsen :)

Mir succes met schoonmaken. En lekker genieten nu je man er nog even is. Hoelang gaat hij eigenlijk weg?

tot later

xxx
    Pinguin

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    a gosh.. arme Lynn :(
    Het is denk ik gewoon een kwestie van uitzieken.. maar echt vervelend. Vooral als ze benauwd zijn.. en eng van die dunne poep inderdaad.. :(
    Fijn idee dat je vandaag naar het cb moet, is er even een extra check. Wat je ook kunt doen om te kijken of ze nog genoeg vocht opneemt is even in haar armpje knijpen met vel ertussen. Als het vel omhoog blijft staan is het vocht tekort..

wcbril verkleiner haha... ja je kunt het alvast maar hebben he! ;)
    Hema is echt geweldig, vind ik ook

Succes juud met lynn en ook bij het cb. laat je het even weten?

ow wil ook je filmpje zien. We hebben sinds gister ook een laptop met mediaplayer haha... maar geen internet nog :(

Wat een slaapkop die Quin :D Hopelijk Tijn vandaag ook! Hij was vannacht zo druk dus wie weet... Hij ligt nu net op bed. Was al in de box in slaap gevallen hehe.. moe dus :)

Bart gaat voor twee maanden weg. Dus best lang. Ik ben het wel gewend maar met zon klein hummeltje erbij is het wel veel moeilijker. Trouwens niet alleen voor mij ook voor hem.. maar ja het is nu eenmaal zo.. we kijken hoe het gaat. Zal vast goed gaan, ben ik van overtuigd ;)

Nou ja.. ik zou aan de schoonmaak gaan he... pff.... doe ik nu dan ook maar
    tot later

8. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Waar is iedereen?

Ik ben dus bij het cb geweest vanmiddag en werd meteen doorverwezen naar de huisarts. Dus geen prikken gehad vandaag, daar word ik over terug gebeld volgende week. Om 15.50u bij de ha zijn en Lynn heeft een bacterie in de longen. Nu had ik 2 keuzes. 1. opname in ziekenhuis, met antibiotica en zonodig vocht en 2. mee naar huis met antibiotica en elk uur in de gaten houden. Als ik het niet vertrouw dan meteen naar het ziekenhuis. Ik heb dus voor optie 2 gekozen, maar weet nu niet of dit de juiste keuze was. In het ziekenhuis hebben ze alles bij elkaar. Zal dus wel een zwaar nachtje worden. En nogmaals, als ik het niet vertrouw, dan moet ze alsnog. Zielig kindje. Ik kleed haar altijd goed aan en doe altijd een jasje aan en nog wordt ze zo ziek. Zo zielig. Je ziet ook gewoon dat ze niet lekker is. Hele duffe wazige blik.

Ik ga ff knuffen. ze is wakker.

9. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Aaaah arme Lynn :cry: Geen idee welke bacterie ze heeft?
    Juudje voel je niet schuldig, het heeft niks te maken met wel een jasje of geen jasje dat ze ziek worden, van bacteriën en virussen worden ze ziek.
    Ik had waarschijnlijk ook voor optie 2 gekozen. Het is zo lastig om je kindje in het ziekenhuis achter te laten. En mocht het echt slecht gaan, dan kun je altijd nog gaan toch?

10. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Zo het avondeten zit erin, zal nu eens op de rest reageren.....

Mir is het nog gelukt met de schoonmaak?
    Morgen gaat Bart weg? Poeh heeeeel veeeeeeel sterkte met het afscheid. Zal wel heel moeilijk worden.

Pinguin wat een ontzettend leuk filmpje...en wat een lachebek is je ventje zeg!

Es is het al duidelijk wat je hebt? Het klinkt als galbulten (en dat kan wel eens een allergische reactie zijn) Of waterpokken ;) maar dat zul je vast wel als kind hebben gehad

Marline: die youame groeit goed door...lekker hoor....
    Zal ze misschien diarree hebben door de medicatie? Maar ken het gevoel hoor, ik stopte al een doekje in mijn neus. :pale:

Waar is mamsie eigenlijk, heb haar al een tijdje niet meer gezien hier. En blupje ook al niet.

Lynn heeft gister om 21.45 uur de laatste fles gekregen en was vanmorgen om 07.30 uur wakker. Keurig gedaan meid! Nu ga ik elke keer een half uurtje sprokkelen, zodat we uiteindelijk op 20.00 uur uitkomen. Moet lukken toch?

Oma paste op Lynn vandaag en Lynn was supervrolijk geweest. Heeft de hele dag liggen kraaien.

Vandaag gewerkt. Ik was nog wat slapjes, maar verder ging het behoorlijk goed. Ook qua gevoel ging het beter. Was wel veel met thuis bezig, maar niet meer met zo'n naar bijgevoel. En zo zal het elke week een stukje beter gaan. Toch wel vreemd, had vergadering vanmiddag en het is raar om daar weer zo te zitten alsof er ondertussen niks gebeurd is.

O en een aantal collega's zijn ziek thuis met de buikgriep. Van wie zullen ze dat nou hebben....... ;)

11. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    juudje; ach gossie arme lynn!,.... hoop dat het niet erger word en ze snel weer opknapt,.. zoek de schuld niet bij jezelf hoor!

mir; ik vind de kinderwagen bak nu nog wel lekker ivm wind en regen dus zolang ie past hou ik het nog maar zo,.. maar denk dat ie er binnen 4 weken echt wel klaar mee is, en dan maar in de buggy.

es; he vervelend die jeuk,. zou niet weten wat het is, dus ben benieuwd wat de dokter zei.

chacha; lekker joh dat lynn zo goed heeft geslapen,. nu steeds beetje rekken idd!

marno had weer goed dagje op kdv,. drinkt nog steeds weinig,.. kolfde daardoor vanmorgen ook 300 cc!

12. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Juudje hoe is het nu met Lynn? Ik hoop dat je een beetje kan slapen! En dat Lynn snel opknapt. Hug voor Lynn

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    o oh.. Lynn :( Dat is niet zo mooi meisje...
    Juud, ik had ook voor optie 2 gekozen. En tja een bacterie oplopen kan dus zomaar ook al doe je alles nog zoo voorzichtig, dus ga je echt geen verwijten maken hoor!
    Hoe is het nu met haar? Sterkte vannacht! Hopelijk slaat de antibiotica snel aan!

Dus het werken ging prima chacha! En Lynn achterlaten wordt ook steeds ietsje makkelijker... het went dus op een gegeven moment. Ik heb er nog helemaal niet mee te maken... maar denk dat ik het ook echt heel vervelend zou vinden en zou ook de hele dag met mn hoofd bij tijn zitten, stom he...

Ja blupje zag ik laatst online, dus riep gelijk hier: he blupje hoe gaat het.. maar heeft ze vast niet meer gezien. En mamsie ook al even niet gezien. Celientje trouwens ook al heel lang niet. En nog langer NikkiF niet meer...die zat altijd heel actief bij het september forum.

Ik hou het kort, bart is bijna uitgesmoked in de schuur en hij flipt als ik hier weer achter zit hahah..
    We zijn pas net weer thuis.
    We hebben een babyfoon gekocht. Een onwijs luxe 8) met slaapmuziekjes haha.. en kamertemperatuur.. wowie... :D

Nou slaap lekker iedereen!
    xx

14. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Even een update van mij. Moeten zo weer naar de huisarts.

Gisteren na de fles van 19.30u heb ik lynn op bed gelegd en om 21.30 lag ze nog te huilen. Ze kon heel moeilijk adem halen. Dus heb ik maar de huisartsenpost gebeld en we konden meteen langskomen. Gelukkig maar. Opa en oma waren ondertussen al gekomen. Dus weer helemaal nagekeken en we kregen een drankje mee, zodat ze wat makkelijker kon ademen. Hij zag en hoorde wel dat ze moeilijk adem kon halen, maar vond het niet nodig om haar op te laten nemen. Gelukkig maar. Hij zei ook dat het wel eens een lange nacht kon worden. Om 23.00u waren we weer thuis en heb ik lynn op bed gelegd, na haar drankje. Ze heeft netjes doorgeslapen en ik heb haar om 8.15 wakker gemaakt. Ze dronk 140cc van de fles, maar het bleef er allemaal in. Had maar een inniemini luier. Zaten maar 1 of 2 plasjes in. Toch weer even in de gatenhouden. Normaal heeft ze 's morgens een hele volle luier. Dadelijk moeten we weer naar de huisarts. Ze ligt nu weer te slapen. Ze is zooooo zielig. Arm meisje. Ze vond het nachtelijke uitstapje wel heel leuk trouwens.
    Nu krijgt ze 3x per dag 1ml amoxicilline en 4x per dag 1 ml ventolin.

Mir, succes vandaag met Bart uitzwaaien. Kom hier je hart maar lekker luchten en als je vragen hebt......you can count on me.

Ik ga nu naar de huisarts.

15. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ach rame Lynn! Sterkte Juudje; ik hoop dat ze snel weer beter is! Wel fijn dat ze gewoon thuis kan blijven en ze niet naar het ziekenhuis hoeft. Je wil haar toch het liefste bij je houden denk ik.

Ja; hier ben ik dus weer eens een keertje! Ik lees wel regelmatig mee met jullie.

Hier gaat alles goed; Nikki is een supervrolijke meid, groeit heel hard (vorige maand op het cb 7265 gr.; ik wil niet eens weten hoeveel ze nu al weegt, haha) en ze slaapt meestal lekker door tot een uur of 7.
    Ik ben deze week weer begonnen met werken. Het ging eigenlijk wel goed; leuk om ook weer eens iets anders te doen dan moederen. Wel moeilijk ook, want ik moet de klas overnemen van m'n collega die een paar weken geleden overleden is.

Marline; ziet er mooi uit bij Youame!

Mir; lekker lang over de pabo aan het doen? :D Ik heb gewoon de dagopleiding in 4 jaar gedaan en was blij toen ik er vanaf was! Maar alles op z'n tijd hoor; komt vanzelf.

Vervelend Es die jeuk! Bn je al bij de ha geweest inmiddels?

Chacha; fijn dat je je weer wat beter voelt. Gel he,, om ineens weer aan het werk te zijn? Ik heb een half jaar niet gewerkt, maar toen ik daar van de week rondliep was het net of ik er alleen even een weekje tussenuit was geweest!

Nikki ligt ook al een beetje krap in de wagenbak. Maar ik probeer het nog zo lang mogelijk vol te houden; ik weet ook niet of onze buggy helemaal plat kan. Vooropig vindt ze de bak ook nog wel prima, zolang het niet te lang duurt.

16. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    mir; en hoe heeft tijn geslapen met zn nieuwe babyfoon? :D
    bart al uitgezwaaid? :(

juudje; hoe was het bij de dokter gegaan? helpen de medicijnen een beetje bij dr?

ik kwam vanmorgen heel relaxed naar beneden om 9.50,.. met het idee ga straks wandelen naar het cb,.. toch ff kijken hoe laat ik er precies moet wezen,.... :confused: waaat! 10 uur! jemig, dat heb ik nou nooit zoiets,.. was gelukkig wel aangekleed dus marno in zn cosi en weg,.
    nou, niks aan de hand met zn hoofd hoor,. niet abnormaal groot ofzo,. geloof dat deze arts het een beetje onzin vond dat ik extra op controle moest van de andere arts,.
    eenmaal thuis lag meneer op zn buik in de box en wat denk je, hij rolt zich naar zn rug! wauw,. had ie nog niet gedaan,... ik helemaal in de gloria alsof ie echt iets gedaan had wat niemand nog gepresteerd heeft hihihi,.. weer een mijlpaal,..

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey Meiden,

Juudje hoe is het nu met Lynn? Fijn dat je steun van je ouders hebt. Lijkt me best heel moeilijk soms om er alleen voor te staan.
    Sterkte meid en een hele dikke knuffel voor jou en Lynn!

Marline hoe is het nu met Youame? Is het mooi aan het genezen? En hoeis het met jou? Zijn de spanningen nu weg?

Mir je hebt vast een ALecto aangeschaft! De muziekjes die er in zitten vind ik niet zo maar het is een perfecte babyfoon die niet stoort of wat dan ook en die temp indicatie vind ik ook wel heel handig. Is Bart inmiddels al vertrokken?

Es hoe is het met de bulten?

hahaha Ezzie zal wel even rennen zijn geweest! Gaaf dat je ventje draait! Ik was ook zo onder de indruk van Quinn zijn rol van buik naar rug.

Blupje fijn dat je er weer bent en jouw dametje is al behoorlijk van gewicht! Hoeveel woog ze bij de geboorte?

Ik heb de afgelopen week de provocatie met melk gedaan. In eerste instantie leek hij er goed op te reageren, maar doordat ik wat weinig voeding had en wat uit de vriezer heb moeten halen werd het resultaat wat vertraagd.dinsdag zag zijn toetje er zo goed uit en nu zijn ze wangetje een grote rode droge geirriteerde plek . En het jeukt ook nog. Dus naar de huisarts gegaan en die zei dat het voor hem duidelijke symptomen van koemelkallergie waren.
    Nu dus weer op een dieet zonder koemelk. Best jammer want ik heb stiekum wel heel erg genoten van een bakje vruchtenyoghurt met muesli.
    De reden dat ik het moest testen van het cb is dat als ik overstap op flesvoeding ik dan de pepti moet gaan gebruiken of nog een duurdere soort en omdat de koemlkallergie is vastgesteld kan je het vergoed krijgen geloof ik.

Meneertje is vandaag erg uit zijn doen. Huilt veel, eet weinig. Piept steeds en lijkt nu de kinderwagen waar hij in lag te slapen af te breken omdat moeders zit te typen :( . Ik ga gauw mijn kereltje troosten meiden.

later!

Chacha wanneer ga jij provoceren en jij woont toch in Zwolle? Heb jij soms die 5 miljoen van de staatsloterij gewonnen? :)

fijn weekend!

xx pinguin

18. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

ik lees nog steeds met jullie mee hoor. heb het steeds druk.
    vanavond nog kraambezoek :( collega's van man.
    morgen mijn broer jarig en kapper.

met dimphy gaat alles goed. eigenlijk niks bijzonders, gelukkig.
    wij moeten pas 8 feb naar het cb. ze zaten in jan. vol.
    dan krijgt ze weer spuitjes.
    ze rolt nog steeds niet. alleen naar rechter zij soms. ze is alleen maar aan het kletsen.
    vandaag in de winkel, zat ze naar iedereen die langs kwam lopen te "grommen"moest zo lachen.

Juudje, heel veel beterschap, hoop dat ze snel beter is.

Es, en wat waren het nou voor bulten? gaat het alweer beter?

fijne avond allemaal.

ps. er staan nieuwe foto's op de site

19. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ezzie; oeps! Gelukkig kwam je er nog net op tijd achter.
    Leuk van dat rollen! Hier nog niet hoor; ze probeert het wel, maar het lukt niet.

Pinguin; bij de geboorte was Nikki 3750 gram; wel gemiddeld geloof ik. Ze groeit gewoon erg snel denk ik. Het schijnt dat ik en m'n zus ook vrij mollig waren als baby. Zal wel een erfelijk 'kwaaltje' zijn ofzo?
    Balen dat Quin koemelkallergie heeft zeg! Maar aan de andere kant weet je nu wel waar je aan toe bent. Het klopt dat je de voeding vergoed krijgt als het door een arts is vastgesteld. Maar niet elke maatschappij doet dat, dus je moet het even nachecken.

Mamsie; leuke foto's! Grappig dat kerstpakje.

20. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mir heb je je mannetje uitgezwaaid? En voel je je al eenzaam? Kom maar lekker vaak hier kletsen....
    Het wordt idd steeds makkelijker om Lynn achter te laten, maar het kdv blijf ik lastig vinden. Het is gewoon een gevoel wat ik er bij heb....beetje gezeur misschien. Maar om haar bij oma (en gistermiddag heeft zelfs opa opgepast omdat oma 's middags niet kon) wordt echt steeds makkelijker.

Juudje hoe is het nu met Lynn? Slaan de medicijnen aan? En wat zei de HA vanmorgen?

Leuk Blupje dat je er weer bent! Gek he om gewoon weer op je werk rond te lopen? Die Nikki is een flinke meid zeg.

Ezzie: hihihi zwangerschapsdementie? gelukkig was je al in de kleren! En ook al rollen? Wat goed zeg.

Pinguin je hebt nu gelukkig wel duidelijkheid dat het KMA is. SOmmige verzekeringen vergoeden het, moet je ff nakijken. Je moet dan zorgen dat je HA een machtiging uitschrijft. Ik zou gewoon beginnen met de pepti als je op FV over gaat. Je hebt ook nog zwaardere (nutramigen), maar die zijn volgens mij alleen bij de apotheek te krijgen en die raden ze niet snel aan. De darmen worden dan weer te veel ontzien. Is denk ik gewoon weer een kwestie van uitproberen.
    Wij zouden afgelopen woensdag provoceren, maar omdat ik zo ziek was zag ik het zelf niet zitten. Het CB belt mij dinsdag weer om te overleggen. Volgende week doen we het ook niet, omdat ze dan de prikjes krijgt en we nog niet kunnen zien hoe ze reageert. Dus het zal wel over 1,5 week worden.
    Ja ik woon in Zwolle.....en was het maar waar die 5 miljoen, helaas pindakaas. Heb zelfs helemaal niks gewonnen.

Mamsie je bent er ook nog gelukkig! Fijn dat alles goed gaat bij jullie!

Vandaag een dagje gewerkt en ik voel me nog lekker fit. Lynn begon vanmorgen om 06.00 uur te babbelen, maar heb de fles kunnen rekken tot 07.30 uur. Ze doet het super op de 4 flessen. Het CB vertelde eigenlijk wel dat ze als ondergrens de 4 maand aanhouden en 7 kilo :confused: Tja das Lynn echt nog niet. Maar Lynn doet het gewoon goed, is lekker tevreden overdag, dus dan maar geen 7 kilo hoor.

Deel Deze Pagina