September 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Allahinkulu, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!
    Ik heb Bart naar schiphol gebracht aan het einde van de middag. En raad es wat.. hij belde net en staat nog op schiphol :( ... lekker zeg voor hem... vertraging en het vliegtuig was kwijt ofzo? Ik snapte er niets van toen hij belde.. Hij in de stress.. hij moet naar Denemarken, daar ligt het schip. Nu maar hopen dat het schip niet al verder vaart alhoewel... dan komt ie gewoon weer naar huis :D
    Hij belde net dat hij nu vertrekt.. hij baalt als een stekker aaahh..

Pinguin, ik vind het erg knap dat je zo lang doorzet met je bv. Het is natuurlijk wel het beste.. maar je moet er erg veel voor laten en het gaat allemaal niet van een leien dakje met die ontstekingen enzo.. Petje af hoor!
    Erg sneu voor Quinn die jeuk, vreselijk... :( Ook erg rot om te provoceren.. maar ja je moet toch uittesten..

Wat een gerol hier.. 8) Tijn rolt echt niet, issie te dik voor haha.. hij is daarin wel lui. Hij pakt ook nog steeds niet zn voetjes. Wat hij wel doet is heel gericht dingen pakken en naar zn mond brengen, daar is hij de hele dag mee bezig. Slabbers, speeltjes zn eigen trui, mijn handen, werkelijk waar alles. Hij zit nu ook te voelen aan mijn gezicht en pakt het beet, mn neus erg leuk

Chacha, top dat Lynn het goed doet op vier voedingen! Haha.. dat babbelen ken ik! Veeeel te vroeg*zucht*.. maar het is wel lekker dat ze dan niet perse hoeft te drinken. Heeft Tijn ook. Hij krijgt nooit eerder dan half 8 de fles en hij vraagt (lees gilt ;) ) ook niet eerder...
    Hoe zwaar is Lynn nu dan? Ze is toch best al een flinke meid. Ze zal vast wel tegen de 7 kilo aanzitten of niet? En ach ja, als ze het goed doet op vier flessen.. ze geeft het zelf aan toch?

haha.. die ezz... :D maar goed dat je toch nog ffies keek haha...
    Nou gelukkig maar dat er niets met zn hoofdje aan de hand is. Maar ja je kunt niet voorzichtig genoeg zijn toch... misschien wel onzin van die ene arts.. maar beter dat het niets is... beter dan een onzorgvuldige arts toch?

Ja blupje.. die pabo.... een meerjarenplan....
    Fijn dat het goed gaat met Nikki, lekker gegroeid ook! Net zo zwaar als de jongens hier :D Lekker mollig!

Hoi Mamsie! leuk dat je nog meeleest en nog wel eens post :D haha.. nog steeds kraambezoek.. het houdt niet op he. Ik had er vorige week ook nog een en zondag weer.... Ik zal de foto's eens gaan bekijken, leuk!

Juud, hoe gaat het met jullie?

Ik ben nu bij mijn ouders. Tijn slaapt lekker en ik zit hier even achter de compu. Morgen weer naar huis.. en dan zal t denk ik wel even wennen worden

nou trusten iedereen!

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Mir ik wilde je het steeds vragen, maar vergat het elke keer: Heb je die school nog gebeld? Om te solliciteren?
    Goh die Bart...nog steeds wachten, het waait ook weer zo hard.

Ik denk dat Lynn misschien 6 kilo weegt. Vorige maand bij de KA was 5260 gram. Ach we zullen het dinsdag weten, dan krijgt ze prikjes. En idd ze doet het zo goed op 4 flessen, dus het zal wel goed zijn. Alle 4 van 200 cc gaan glad op. Hoeveel geef jij Tijn nu?

Grrrrr. MANNEN :evil:
    René moet vannacht werken en was werkelijk niet te genieten. Begrijpelijk, maar moet ie het dan echt op mij afreageren? Hele avond al aan het mopperen en zocht net paracetamol in mijn werktas (die nu al een zooi is, maar goed het is MIJN tas) Mopperdemopper. Ik heb het genegeerd en ben ff naar boven gegaan om de zooi op te ruimen. Is hij gewoon vertrokken zonder maar iets te zeggen....Nahja :confused:

Goed morgen zullen we het wel weer vergeten zijn (gaat vaak zo bij ons) maar ik heb daar zo'n hekel aan als hij vertrekt zonder maar iets te zeggen. Dat doe je gewoon niet.

Dus je slaapt bij je ouders Mir? Lekker toch? Sta je er ook niet helemaal alleen voor. Wonen ze trouwens dichtbij?

3. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Even een berichtje van mij. Lynn is al weer aardig opgeknapt. Ze begint weer iets helderder uit haar oogjes te kijken, maar de oude is ze nog niet. Ze slaapt vanavond bij mijn ouders, zodat ik ook even een flinke nacht kan slapen.
    Vanochtend bij de huisarts geweest en hij zegt dat ik het ergste heb gehad. Als het een bacterie is dan moet die antibiotica helpen, maar als het een virus is, moet het zelf over gaan, maar dan kan de antibiotica geen kwaad. En het ventolin drankje mag, maar hoeft niet. Ze heeft straks met mama darten gekeken en daarna lekker naar bed gegaan.

Chacha, ik denk dat Lynn ook wel 6 kilo weegt. Ben erg benieuwd dinsdag. Hoeveel zullen ze nu schelen? Zou jou Lynn, mijn Lynn hebben ingehaald? Volgens mij geeft Mir ook 4x 200cc en dan in de laatste fles paar schepjes rijstebloem.
    Niet leuk dat rene zo is weggegaan. Ik zou me daar enorm aan irriteren.
    Lynn zat toen ze nog geen 3 maanden was en nog geen 5 kilo al aan de 4 voedingen. Ik heb gewoon naar mijn kindje gekeken en dit was voor haar het beste.

Mir, Lynn pakt haar voeten ook niet vast. Nu heb ik van de week sokjes met rammeltjes gekocht voor haar. Die doe ik over haar sokken aan als ze in de box ligt. En schoppen dat ze doe dan. Hahaha. Erg leuk

Ezzie, Lynn d'r hoofdje is aan de kleine kant. Kan ik me eigenlijk niet voorstellen met die bolle wangen, maar het gaat om de schedelomtrek hè. Die was 39cm. Maar nog niks om me zorgen over te maken. Ik lijd ook nog steeds aan zw sch dementie, haha. Vergeet werkelijk alles. Of ga dingen 2 of 3 keer vragen. STOM :confused:

Pinguin, dank je wel. Ja, ben ook erg blij dat mijn ouders me steunen. Maar Lynn is hun eerste kleinkind en echt hun allesie. Opa's prinses, oma's meisje. Lekker is dat ooit hè, als je weer iets mag eten wat je lang niet mocht hebben. Zou ook genoten hebben hoor. Succes met provoceren.

Nou blupje, lekkere flinke meid hoor. 7200gr. Dat duurt bij lynn nog wel even. Ze woog maandag 5800gr. Hè bah een overleden collega, das nooit leuk zoiets. Hoe zijn de kids eronder?

Es, wat was het nou, die bulten en de jeuk?

Mamsie, ik ga zo naar je foto's kijken. Was ik vergeten toen ik het bericht ging typen. Hihi

Ik rook nog een sigaretje en ga dan mijn voorverwarmde bedje opzoeken en shopaholic uitlezen. Daarna heb ik 2 boeken van Saskia Noort. De eetclub en terug van de kust. De laatste gaat over een alleenstaande mama, volgens mij.

Nou weltrusten en bye bye

4. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Idd leuke foto's mamsie. Lekker wijsneusje. Hihi.

Nou trusten en tot morgen.

Oh ja mir, de sokjes heb ik bij prenatal gehaald en zijn 4 euro, maar erg leuk. Met groene koeienhoofden erop.

x

5. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Ja, lekkere flinke meid heb ik hier! :) Maar die 7200 gram was dus vorige maand; deze maand zijn we nog niet bij het cb geweest. Het is nu vast nog veel meer dus :oops:

Juudje; fijn dat het de goeie kant opgaat! En lief van je ouders dat ze jouw even lekker hebben laten slapen vannacht.
    De boeken van Saskia Noort heb ik ook gelezen; ik weet niet meer precies waar ze over gaan, maar vind ze erg goed (dat weet ik dan nog wel)

Chachá; vervelend dat je man zo de deur uitgestapt is. Lijkt me niet leuk. Fijn dat het zo goed gaat op 4 flessen.

Mir; balen voor Bart zeg! Hopelijk heeft hij het allemaal nog op tijd gered.

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Mag ik even gal spuien..
    Na een posting op borstvoedings forum over voedingen ging het opeens erover dat ik Eslem in slaap laat huilen..
    ik geloof dat ik het hele forum over mij heen heb gehad over hoe slecht dat wel niet is...
    Mijn hemel zeg..het lijken wel allemaal turken daar...Straks gaan ze nog zeggen dat ik mijn kind er mee mishandel ook en dat ik een slechte moeder ben (dit zeggen ze nog net niet..maar je hoort het ze denken)

pffffffffffffffffffffff

Ik heb ze uitgenodigd op zwangerschapspagina...aangezien iedereen hier wat flexibeler is..

Is het dom dat ik nu echt (weerrrr) twijfels krijg en het gevoel heb dat ik echt slecht ben omdat ik mijn kindje in slaap laat huilen? :(

Jullie schrijven trouwens zoveel..ik heb het helemaal niet meer bij kunnen lezen..sorry..
    Ik zou vannochtend eindelijk naar turkiej vliegen..maar nu was dezelfde vlucht gister avond weer niet doorgegaan..en vandaag is het weer hetzelfde weer..*zucht* hoop datr ik naar huis kan..

7. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    je weet zelf het beste wat werkt bij eslem.
    niet aan het twijfelen raken door hun, ze kennen eslem niet eens.
    bij het ene kindje werkt dit en bij het andere weer wat anders.

dimphy is inderdaad een wijsneus.
    gister met de viste heeft ze er de hele tijd bij gezten terwijl ze echt doodop was.

ik heb geen idee wat ze nu weegt.
    is alweer een poosje geleden dat ze haar hebben gewogen.

dimphy kijkt wel veel naar haar voeten, maar kan ze niet pakken.
    is niet lenig genoeg :p ze pakt wel haar knieen steeds, als ze in bad ligt.

allemaal een hele fijn zaterdag.

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Je hebt gelijk mamsie..
    Dat zei ik ook al..

Maar volgens hun wordt je kindje later onzeker door het te laten huilen..en maakt ze een stress hormoon aan ofzo :(

Nou dan vraag ik me af wat er met huilbaby's gebeurd zeg..pff..

Er wordt toch ook gezegd dat baby's zoveel uur per dag horen te huilen!

Het is gewoon niet leuk..zeker als je niet eens met zo vraag komt..en dat men je dan aanvalt..
    Op dit forum respecteerd iedereen elkaar tenminste

9. blupje

blupje Fanatiek lid

23 dec 2005
    1.074
    0
    0
    Sommigge baby's hebben dat huilen gewoon nodig hoor!
    Er zijn genoeg baby's die écht niet in slaap vallen zonder even te huilen.
    Gewoon doen wat jou zelf het beste lijkt.

10. ezzie

ezzie Fanatiek lid

5 jan 2006
    1.387
    0
    0
    N.H
    nou, het rollen is tot nu nog maar 1 keer gebeurd hoor,. hihi,. hij maakt verder echt geen aanstalte meer,. denk dat ie te veel geschrokken was van mij die naast zn box stond te springen haha. heel af en toe doet ie zn heupjes omhoog zodat ie zn voeten ziet en denkt hey wat zijn dat maar vast pakken nog niet,. ook brengt ie alles naar zn mond,.
    vannacht heeft ie wel 4 hoest buien gehad,. ik telkens wakker en hij slipe weer verder,..

pinquin; dus echt kma, nu weet je het tenminste wel zeker,. jammer dat je er met eten zoveel rekening mee moet houden,. knap hoor dat je nog steeds bv geeft, je moet een hoop laten,... heb je al een beetje idee tot wanneer je het wil blijven doen?- bv geven-

mir; ach die bart,.. stond ie daar,.. hopelijk is ie nog op tijd aangekomen,.. heb je veel contact als ie weg is door te bellen enzo?
    tis idd beter dat die arts toch extra gekeken heeft hoor,. hoe vaak hoor je wel niet dat er echt iets is terwijl ze niks deden,.

juudje; gelukkig gaat het met lynn wat beter,..! idd klein koppie- vergeleken met marno hoor,.. hij is namelijk 46 cm in omtrek!

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hallo!
    Dat is een goed idee Juud, ik ga ook van die sokjes halen :D
    Hij pakt nu mijn haar.. dat is even minder...

aja ezzie dat doet Tijn ook, zn billen de lucht in gooien! En zn voeten bekijkt hij ook, vooral als hij in badje zit en ik hem zo beet heb.. huh.. wat zijn dat nu voor dingen..

Gulay, je weet wat Eslem nodig heeft. Iedereen kletst weer wat anders...
    en van dat stresshormoon... nou ik denk dat dat wel meevalt... trouwens ik heb ook eens gehoord dat het wel goed is als een baby huilt. Als je elke keer dat een baby huilt er gelijk heen gaat om te sussen kunnen ze hun emoties niet kwijt... een baby heeft het soms nodig om even te huilen (dus net wat je zegt). Doe wat je zelf het beste lijkt.
    Hoop trouwens dat je van t weekend weer lekker naar huis kan! wat een gedoe steeds he! Waar vlieg je dan naar toe? Moet je ook overstappen?

Bart is op de plek van bestemming. Gelukkig alles gelukt en geen schip gemist haha... mm.. jammer...
    Ben nog steeds bij mn ouders en ga vanmiddag weer naar huis. Mn ouders wonen niet dichtbij.. zo'n driekwartier rijden. Dat is wel erg jammer. Ik heb eigenlijk helemaal niemand echt dichtbij wonen. Behalve wat collega's vd sportschool dan en hele lieve buren, dus dat zit wel goed. En er komen vaak vriendinnen langs. Maar nu merk ik wel dat het vervelend is hoor, dat mn ouders niet zo in de buurt wonen! :( maar ja ik cross wel met de auto en krijg vaak bezoek

oh ja chacha, ik heb niet gesolliciteerd... ik moet eerst maar eens echt aan de slag. Anders ga ik daar weer helemaal op in... stel dat ik er kan werken..dan zet ik me daar voor de volle honderd procent in. Het is ook een daltonschool, dus ook anders.. dus veel leren en dan zie ik het al.. dan blijft mn studie weer liggen... Ik ben ook een miep hoor. Doe alles wat ik leuk vind en denk later pas na en dan is het te laat.. laat ik eerst maar eens wat afmaken... :oops:

jep ik geef Tijn ook vier keer 200cc. Fijn he dat ze het goed doet! Ik weet nog wel dat ik zoo zat te klooien met die voedingen... hoeveel.. en hoevaak... en dat Tijn wel elk half uur wat wilde hebben *zucht*.. en nu gaat het veel makkelijker... is hij helemaal gewend aan dit ritme, fijn hoor!

mannen? jaahh ik herken precies wat Rene doet haha.... hier ook weleens hetzelfde.. brrr... ik zeg dan maar niets.. en laat hem uitrazen. Soms hoor ik de kasten boven slaan en maakt hij er een puinhoop van als hij iets niet kan vinden en hij heeft haast. Maaar dat is meer omdat hij alles op het laatste moment doet. Dus gisteren ook... weer even flink kwaad gemaakt, want hij moest ineens nog zonodig van allerlei muziek downloaden en dat lukte niet....
    Maar niet leuk, dat hij zo weggaat! :( Is hij nu weer vrolijk? Sorry gezegd? ;)

Erg leuke fot'o's mamsie!

nou Tijn zit te jammeren.. zelfs voor de tv... mm.. dus echt tijd voor een flesje denk ik!

doeg!

12. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hallo meiden, even een paar dagen geen tijd gehad om te reageren, maar wel meegelezen ;)
    chacha: jij had laatst een topic over berg en daar was er een die zei dat vasaline hielp. Ik heb het een paar dagen gebruikt en op een paar plekjes na is het helemaal weg! Ze had het al vanaf maand 1, dus ben erg blij. Ik durf alleen nog steeds haar haar niet te wassen... Hoe is het met Lynn haar berg?

Gulay: lekker he, dat iedereen in zijn waarde wordt gelaten hier, daarom zit ik ook hier. Je krijgt tenminste geen commentaar! MOEDERGEVOELENS LIEGEN NOOIT!

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    HELEMAAL met je eens niek!

ow... ik ga gelijk vaseline smeren. Het lijkt echt wel schurft bij Tijn joh.. :( het gaat maar niet weg.... olie, berg spul van zwitsal niets helpt.. dus ga ik nu maar aan de gang met vaseline. Hoop dat het eindelijk wegtrekt dan!

14. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    mir: het kan heel hardnekkig zijn ja. Ik smeerde het 's avonds na het badje in en 's ochtends kon ik met haar borsteltje al heel veel schilfers weg halen.

15. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    whahahaha, ik moet dit even kwijt. Ik hoorde Deborah net wat murmelen en toen was het stil. Ik ging even kijken en tot mijn grote verbazing lag haar hoofd ineens op het voeteneind, terwijl ik haar toch echt goed om in bed had gelegd! :rolleyes: hoe ze het voor elkaar heeft gekregen...hihi

16. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hihi die Deborah, hoe krijgt ze het voor elkaar :D
    De vaseline tip had ik nog niet uitgeprobeerd, dat ga ik nu dus doen. Thnx Niek.

Mir ik ken dat hoor, op mijn werk worden ook weer allerlei cursussen aangeboden, ik wil gelijk van alles doen. Maar ik ken mezelf en dan haal ik me weer veel te veel op de hals. Laat ik nou maar eens rustig aan weer in het werkritme komen.
    Ik kan me wel voorstellen hoor dat je studie er dan bij in gaat schieten. Het is niet zo dat je alle tijd van de wereld hebt....en dan en een studie en werk en de sportschool en Tijn (je komt echt tijd te kort).
    Jammer dat het toch 45 min rijden is naar je ouders. Ook al heb je ze niet nodig, het is lekker om ff aan te komen kleppen, al is het maar voor een half uurtje.

Hihi, nee René is niet zo van de sorrie (veel te eigenwijs, ik ook eigenlijk). Maar hij praat weer. En hij zei dat ik juist vrolijk moet gaan als hij humeurig is (haha die is leuk, ga een beetje vrolijk doen als hij loopt te mopperen, volgens mij maakt dat het alleen maar erger ;) ).

Gulay wat een gezellig forum heb je opgezocht zeg ;) Trek je het niet aan hoor. Ik laat Lynn ook rustig ff huilen. (10 min. is voor mij de grens). En wat Mir zegt, beebs hebben het echt nodig om te huilen. Als je ze bij ieder piepje troost ontneem je hun stem. Ze mogen echt wel laten weten dat ze iets niet zint. En idd het is ook een manier om prikkels te verwerken.
    Ik hoop voor je dat je snel weer terug kan naar Turkije! Dat wachten is ook waardeloos.

Juudje, fijn dat Lynn aan het opknappen is. Dan gaat het de goede kant op. Lekker dat ze ff bij je ouders kon slapen, kan jij ook bijtanken. Ik denk trouwens dat onze Lynn's nog steeds gelijk opgaan hoor. Dus het is of 6 kilo of iets er onder. Lynn volgt keurig de lijn die precies 1 onder het gemiddelde zit. Maar ik laat het weten.
    Ik ga ook gewoon door met de 4 flessen hoor, het gaat hartstikke goed zo, en als dit het niet was voor Lynn, had ik het vast wel gemerkt.
    Heb je shopaholic uit?

Heb net luiers bij de kruidvat gehaald, de pampers zijn in de aanbieding 3 pakken (maat 3 heb ik nu) voor 20 euro, dat scheelt toch weer 10 euro.

17. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    niet zo van de sorrie.. hier ook niet... maar ik moet vooral me nergens mee bemoeien want dan is het resultaat dat IK het heb gedaan :( ..

Haha die Deborah...! Tijn schuift alleen nog maar iets omhoog overdag als hij zijn trappelzak niet aan heeft... Rolt ze al om?

Ik moet t ff kwijt.. Tijn heeft weer iets nieuws. :) Hij gaat slapen en wordt zoals gewoonlijk met een half uurtje weer wakker. Ik doe sinds een paar dagen.. dan ga ik even met hem lopen heen en weer, heel rustig lekker tegen me aan en dan leg ik hem weer terug.... op hoop van zegen elke keer.. haha.. maar nu wéér.. hij brabbelt en jammert wat, ik houd vol, en het is weer stil :D Zo komt hij dus wel aan meer slaap en het werkt ole ole... ik merk de afgelopen dagen ook... hij is dan echt wat vrolijker!
    Als hij smiddags maar 40 min slaapt is het om 18.00 uur draaama, maar sinds mijn trucje slaapt hij smiddags meer dan een uur en is hij veel rustiger.

ah ik heb gister bij de appie luiers gekocht. Ik dacht, laat ik het eens proberen, daar was het in de bonus twee pakken voor 10 euro.. maar zag net er zitten 47 in... weet niet of het dan wel zo voordelig is maar ach..
    Iemand ervaring met AH luiers? Zijn ze goed?

18. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    pinguin, heb net je filmpje gezien. Was heel duidelijk trouwens..
    Wat een leuk filmpje zeg :D Echt een lachebekkie! En hij weet wat er gaat komen als je met dat ding op zn hoofd piept.. hihi.. al voorpret... echt een schatje zeg.

19. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    nee, ze rolt nog niet echt om, maar misschien via de spijlien van haar bed omgekeerd, rare meid!
    Ga me snel klaarmaken voor een heel erg late kraamvisite :(

20. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Haha, die deborah. Lekker omdraaien in bed. Ik had dit laatst ook met Lynn. Had haar in de box gelegd. Ging even wat dingetjes doen. Toen ik terigkwam lag ze een kwartslag gedraaid. En lachen dat ze deed. Erg leuk.
    Veel plezier met de kraamvisite.

Mir, als dit werkt voor Tijn, lekker doen dan. Is voor jou ook wat rustiger. Weet niet of appie luiers goed zijn. Ik zweer bij pampers. En zeker 's nachts. Leuk hè, haren trekken. Lynn doet het ook en ze laat mooi niet los. Klein heksje :confused: ;)

Chacha, ja ik heb shopaholic uit. Nu wil ik het vervolg erop lezen. Ze hebben ook een trilogie boek ervan. Eerst shopaholic en dan 2 anderen. Vervolg op shopaholic. Ben nu aan het lezen in terug naar de kust. Gaat over een vrouw, alleenstaande mama van 2 kids, en ze heeft een abortus laten plegen, maar nu krijgt ze allemaal dreigbrieven en foto's van abortussen. Heel meeslepend. Ben al bijna op de helft. Zo spannend.

Gulay, jij moet doen wat het beste is. Laat je niet van de wijs brengen hoor. Ben je inmiddels al weer thuis?

Hoe zou paddy het hebben in ierland? Koud?

Ik ga weer x factor kijken en dan mijn bedje opzoeken.

Waar zijn jullie? Joeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeee! :-k

Deel Deze Pagina