Wat rustig hier. Volgens mij heeft Lynn weer last van haar sprongetje Krijsen als ze in bed ligt en zodra iemand bij haar komt, ligt ze te lachen Twijfel een beetje over hoe hier mee om te gaan....Heb het gevoel een beetje voor de gek gehouden te worden. Mir, wat fijn dat het helpt zodat Tijn wat langer slaapt. Lynn had vandaag ook weer zo'n hazeslaapdag. Vanaf 8 uur vanmorgen wakker en in totaal 2x 3 kwartier geslapen. Ik kan het de ene dag beter hebben dan de andere dag en het ligt er ook aan of ik plannen heb. En hier is het ook na 18.00 uur helemaal gebeurd. Ik heb geen ervaring met appie luiers helaas. Maar hoor graag jouw ervaringen Iedereen om me heen valt bij bosjes neer....allemaal geveld door de buikgriep. René heeft het nu ook te pakken. En mijn ouders ook. En op het kdv heerst het ook. Hopen dat Lynn het niet krijgt. Maar ze had vorige week al diarree, dus misschien is zij wel de aanstichster van dit alles. En ik ben slachtoffer van verkeersagressie Ik heb een heel klein, maar heel snel autootje. Zo'n stomme muts bij de stoplichten wilde mij eruit trekken, maar dat lukte blijkbaar niet....Duwt ze me bijna van de weg af En daarna bumperkleven en wilde gebaren achter me (kon het niet laten om ook even op mijn rem te staan) Dus ik bij de stoplichten mijn raampje open om te vragen wat haar probleem nu eigenlijk was. Wat was haar reactie: Je ziet toch dat ik er langs wil stomme k*th*er. Nah ja....is niet mijn probleem, moet ze maar een snellere auto kopen Is lang geleden dat ik uitgescholden ben Wat een kinderachtig gedoe eigenlijk....maar ik kan er om lachen hoor, wat een raar wijf Oké waar is iedereen....er is niks op tv en rené is ziek, dus niet gezellig.
Zo, pff. ik ben weer op aarde. Had een allergische reactie op de anti-biotica. Zat van tot tot teen onder. Ben vrijdg nog naar de avondarts geweest, de jeuk was niet meer uit te houden. Gaat nu weer beter, jeuk is minder en bulten verdwijnen. @Gulay: Lekker laten zeiken die meiden, jij weet het het besten wat goed is voor je kind. iedereen weet het allemaal zo goed, mijn geen kind is het zelfde. Lotte huilt heel weinig, maar wel eens tussen haar slaapje door. 5 minutjes mekkeren, en dan slaap ze weer verder. Als mijn moeder er dan bv is, is het gelijk van "ow, ze is wakker, ik pak haar wel even". Pff, @Pinquin, Beetje dubbel lijkt me nu je weet dat het KMA is. Fijn dat je weet wat het is, maar je moet wel opletten. Kinderen kunnen hier toch overheen groeien? @Niek,Veel plezier met de "verlate"kraambezoek. @Mamsie, Lotte kan ook niet bij haar voeten. Ze is tegenwoordig echt een propje, zo bol, dat ze er niet bij kan. @Juudje, fijn dat het beter gaan. Even een vraagje. Ik was bij het cb en Lotte mag over naar 4 voedingen, maar zou niet weten hoe. Ze komt gewoon om de 3 a 4 uur. en ik geen 180 water met 6 schepjes. Hoe laat moet ik dan de laatste voeding geven. En meer voeding? Ik weet het ff niet.
Blupje: precies..dat dacht ik nou ook.. En als ze echt heel erg overstuur raakt til ik haar wel eventjes op..en dan leg ik haar weer terug.. ezzie: Leuk joh! Eslem rolt nog helemaal niet hihi.. Alles vastpakken doet ze wel..echt leuk is dat.. Ze vindt het liggen op haar buik ook nog niet zo erg leuk hehe ik oefen het nu wel met haar..maar 2 minuten en dan heeft ze er genoeg van hoor..maar ze kan haar hoofdje wel optillen maar nog niet echt zoals je op de fotos van jullie kindjes ziet hihi..dat ze steunt op haar armpjes.. ZE is wel heeel sterk bij haar beentjes.. Als ze nu op haar armpjes zou kunnen steunen en dat hoofdje goed omhoog kon houden zou ze al kruipen..want ze maakt wel kruip bewegingen als ze op haar buik ligt..kont omhoog en met die benen graven hehe..maarja hihi ze komt zo niet ver vooruit haha.. Mir: ik moet in istanbul overstappen..ik zou vandaag gaan..maar is weer niet doorgegaan beetje dom allemaal maar ik kon mijn man niet bereiken (sufferd zijn batterij was leeg) ik durfde het risico niet te nemen dus weer gecanceld..maar mijn vliegtuig is wel gegaan balen dus..was ik maar gegaan maarja.. Nu ga ik denk ik dinsdag.. Niek: ja daarom ben ik gek op zwangerschapspagina.. Iedereen is meegaand en iedereen helpt je.. Daar ook wel..maar het zijn een beetje aparte typjes.. Misschien denk ik verkeerd..maar voor mij betekent het feit dat ik een kindje heb niet dat mijn huwelijk en mijn huishouden daar onder moeten lijden.. Daar is het kindje kindje kindje kindje... Chacha: Ik laat eslem soms wel langer dan 10 minuten huilen.. meestal is het dan zo'n huil huiltje..en dan weet ik dat er niets is..heel soms krijst ze..en dat heb ik hier ook gewoon soms laten gaan..omdat, ondanks je ze niet kunt VERwennen je ze wel dingen kunt AANwennen en AFwennen..en ze was helemaal weer gewend geraakt aan het bij mij in slaap vallen enzo..en daar moet je dan weer even door heen en dat kan even krijzen zijn.. Weet je wat mij overkomen was? *schaam*schaam* Eslem had een half uurtje geslapen..en ik was in die tijd op bed gaan liggen..ik was zoooo moe.. Toen werd ze na een half uurtje wakker ze huilde een beetje..ik dacht van laat ik haar maar even huilen misschien valt ze nog wel even in slaap.. Ik ben toen in slaap gevallen en heb haar niet meer gehoord ze schijnt echt heeeel lang te hebben gehuild heel erg..en mijn moeder dacht dat dat de bedoeling was..maar ze kon het op een gegeven moment niet meer aanhoren dus heeft haar eruit gehaald.. Ik voelde me zoooo schuldig..want ze had al geslapen en ik laat haa rnooit huilen nadat ze al geslapen had erg he.. Dat arme arme arme kind..ik heb haar daarna lekker geknuffeld en ik hoop dat ze mij vergeven heeft.. Wat erg ook dat ik het gewoon niet meer gehoord heb..de deur was wel dicht maar toch..pff hehe Mir: Dat doe ik trouwens ook soms..maar dan vaak savonds als ze erg huilt ofzo..even eruit halen en dan optillen zo tegen me aan en een beetje wiegen of lopen en dan valt ze (weer) in slaap en dan leg ik haar weer terug..maar over het algemeen wilt ze echt mijn borst.. Als ze snachts wakker wordt neemt ze ook geen genoegen daarmee denk ik.. Ik had trouwens voor Eslem luiers bij de liddl gehaald..en ben er heel erg tevreden mee! Een vriendin van mij had het ook al over een boek genaamd shopaholic..! haha..schijnt erg mooi boek te zijn.. Juud: ben nog niet thuis nee..ben hier nu al 4 weken geloof ik haha..zo lang.. Wil wel graag naar huis..mis mijn man en mijn huisje en mijn bedje en mijn spulletjes en Turkije..
ja joh waar is iedereen. Xfactor kijken of zo! Ik heb het ook saai.. ging maar een vriendin bellen maar die vroeg na een tijdje vriendelijk of ze later terug kon bellen omdat ze zo graag die en die wilde zien van X factor najahh zeg..hehe.. Ja ja mijn eerste nachtje alleen met Tijn. Nou ja in november en oktober is bart ook wel een paar dagen op cursus geweest dus heb wel eens een weekje alleen meegemaakt... maar toch... Tijn slaapt lekker. Trouwens Pinguin, goede babyfoon! Heb hem gister bij mijn ouders uitgeprobeerd. Hier hoeft het niet want ik hoor hem wel. Bij mijn ouders slaapt hij op zolder en ze hebben boven overal vloerbedekking dus je hoort niets... Super ding man. Geen ruis dat is fijn! En ja.. die muziekjes.. ach die zijn niet zo he... gebruik die functie ook niet.. verder ben ik super blij ermee. Juud, dus jij ook Xfactor fan haha.. ik heb het helemaal gehad met zo'n soort programma's hehe.. vooral die Henk Jan ieehhhhhh Knapt Lynn op? Slaat de antibiotica aan? Ligt ze lekker te slapen? Chacha, wat een idioterie zeg.. doe es lekker volwassen... haha.. gek mens.. lekker associaal! Hihi.. lekker toch even op de rem staan... goeie zou ik ook niet kunnen laten... maar joh.. die mensen hebben gewoon geen normaal verstand... Ligt jouw Lynn ook lekker te slapen met buikje vol? Bij jou dus ook... na 18.00 uur drama... gewoon moe van de hele dag en Lynn doet ook meestal hazeslaapjes he... Nou trouwens.. dat maakt nog niet eens zo uit. Tijn heeft veel geslapen vandaag maar na zessen zet hij n andere pet op... Ja dat zou best eens kunnen hoor, in de maling genomen worden... Ik heb het nu ook steeds vaker bij Tijn. Dan is het krijsen en als ik er dan ben dan is het: he halloo zullen we lol maken? Nou vertel mij wat.. we worden gewoon in de zeik genomen door die kleine koters T begint nu al hihi.. Hier gelukkig nog geen buikgriep. Heerst hier ook niet in de polder geloof ik.. nog niet gehoord.. dus hopelijk blijft het in de buurt van Zwolle steken brr.. moet er niet aan denken... groetjes!
haha jaaa ik had een lang bericht geschreven dat heeft blijkbaar nogal lang geduurd want in de tussentijd staan er al weer berichten tussen haha
Es.. zal ik mijn ritme eens opschrijven misschien heb je er wat aan: 7.30 1e fles 12.00 uur 2e fles 16.00 uur 3e fles 20.00 uur 4e fles Gaat heel goed. Of als je hebt dat je om 7.00 uur de eerste fles geeft dan kan je om de vier en een half uur een fles geven. Ik geloof dat Juud mij dat zo eens heeft uitgelegd en dat ze dat met Lynn wel zo heeft gedaan. Heb trouwens m.b.t. de voeding, ritme ed. veel aan Juud gehad moet ik zeggen.. Ik wist ook niet goed hoe of ik het moest aan pakken. O.k even t schema van 7.00 1e fles 11.30 2e fles 16.00 3e fles 20.00 4e fles. Hier gaat het super goed. Ik wil eigenlijk proberen om de voeding van 20.00 uur naar voren te schuiven. Geef Tijn nu al om 19.30 een flesje. Ik schommel wat meer met de tijden... ik doe het nu wat minder nauw.. ht komt nu altijd wel weer uit.. het ritme is tijn nu zo gewend. Vind ik heel fijn want ben nu veel rustiger. Tijn schreeuwt nu ook niet meer zo om zn flesje... in het begin was het echt rekken rekken tot het tijd was.. nu niet meer.. heerlijk moet ik zeggen. Misschien moet je het eens zo als bovenstaande proberen. Ik hoor wel hoe of het gaat. Oh.. kan me zo voorstellen dat je graag naar je eigen huisje wilt Gulay... daar heb je toch je eigen spullen enzo.. ja lekker dat je het risico niet ging nemen en het vliegtuig ging wel balen! Straks als je weer thuis bent komt Eslem ook weer lekker in een ritme. Gaat alles weer gewoon zoals het gaat.. en zul je vast versteld staan hoe goed het gaat! Dat denk ik echt hoor! T is nu allemaal toch anders, je bent niet thuis, Eslem is in een andere omgeving, meer mensen etc. etc.. dus t komt goed! Es trouwens.... fijn dat je nu weet waar die jeuk en bulten vandaan komen zeg! En blij dat t wegtrekt nu.. goh joh een reactie op antibiotica.. vroeger nooit gehad?
oh trouwens zit net te kijken wat voor datum het is... Ik moet het ff kwijt hoor... vandaag een jaar lang gestopt met roken hiep hiep hoeraaa! had nooit gedacht dat ik überhaupt zou kunnen stoppen (en velen met mij ) en dan ook nog dat ik het gewoon volhoud! hihi... ben stiekum best trots op mezelf hehe...
gulay; voel je niet schuldig hoor dat je dr niet gehoord hebt,. kan gebeuren en ze onthoudt het heus niet,. chacha; kunnen mensen toch agressief reageren zeg! niet normaal soms,.. ben ik ook van hoor, ff op mn rem trappen als er iemand achter me zit te kleven,. grrr,. mir; goed joh, al een jaar gestopt! ben je dan trots op jezelf he,. ik ook nu een jaar,... als ik al het geld apart had gezet wat ik er normaal aan uit had gegeven was ik rijk geweest! maar toch,... zo af en toe blijft het nog trekken bij me,.. stom he,.. dan denk ik, oh, 1 trekje? doe het niet gelukkig,.. ook omdat ik nog bv geef maar ben wel bang voor het moment dat ik een borrel op heb en er liggen peuken op tafel,.. hoop dat ik dan sterk genoeg in mn schoenen sta om ook nee te zeggen,.. heb jij daar geen last van? zit ff met zn exceem op zn knar,... ik weet dat je het kan krijgen van voeding maar kan je het ook krijgen van smeerseltjes? olie,..antiberg spul, zulke dingen? beetje allergische reactie ok,. maar dit is echt wel exceem,.. helemaal rood,.. alleen op zn hoofd, 1 raar rood droog plekje net boven zn luier,.. daar smeer ik niks,.. enig idee?
zat trouwens op ned 1 najib amhali te kijken,.. erg goed is ie! lach me rot,. x factor zap ik af en toe ff naar om de optredens te bekijken, alles er omheen is me ff teveel,.
ezzie.. dat exceemplekje... Tijn heeft soms ook rood op zn bol.. nou blijkt.. - lekker dom - waarschijnlijk van Bart zn baardstoppels haha... Ik dacht ook een allergische reactie maar het ging elke keer weer weg.. oh lees nu ook een plekje bij zn luier.. mm... zou t ff goed in de gaten houden! Heb je iets geks gegeten? Kan best zijn.. Ja ik heb het ook hoor... Ik heb wel eens een trekje van bart genomen. En dat proeft eigenlijk niet zo heel vies.. weet je hoe het proeft (misschien beetje gek hehe..) het proeft zoals vroeger toen ik stiekum met een paar vriendinnetjes ergens afgelegen ging roken haha... Dan een keer op een dag naar die afgelegen plek waar niemand ons zag en dan 5 sigretten in een keer naar binnen hijsen.. whahaha.. maar Inderdaad.. het kriebelt bij mij nog steeds. Denk dat ik altijd een zwak zal houden... maar ik houd vol! tot nu toe!
@Mir, bedankt voor het schema, we gaan het gelijk uitproberen. Lotte heeft om 20:30 haar laatste voeding gehad. Hopelijk slaapt ze door tot een uurtje of 08:00.
Hihi Mir, aan de babbel? Gefeliciteerd met je jubileum! Al een jaar gestopt. Ik rook al weer 3 maanden Tijn is ook zo'n mannetje he, altijd in voor een lolletje....ik kan er ook wel om lachen hoor als ik Lynn zo zie lachen (maar dat laat ik maar niet aan haar zien). Qua gedrag lijken die 2 behoorlijk op elkaar, vooral het slaapgedrag (of ook wel niet-slaap gedrag). Hou jij Tijn op als ie om 18.00 uur al vervelend wordt van de moeheid? En hoe rek je dat dan tot 19.30 uur? Ik heb Lynn nu om iets voor 21.00 uur de fles gegeven (ja we komen steeds dichterbij), morgen geef ik m om 20.30 uur en dan gaan we voor het eggie. Dan heb ik het iig rustig afgebouwd. Maar nu wordt het de kunst om tot 20.00 uur het vol te houden voor Lynn. Juud zei al dat Lynn bij haar op het eind van de middag een tukkie doet en soms nog in de box. Maar Lynn is eigenlijk dan al zo moe dat zelfs een tukkie in de wandelwagen nog teveel prikkels geeft. Het lukt haar dan niet om voor even de slaap te vatten. Ben benieuwd hoe jij dat doet. Es ik ben sinds een aantal dagen over op 4 flessen en het gaat erg goed. Lynn kreeg eerst 165 cc x 5, maar niet alles ging meer op. Nu krijgt ze 4 x 200. De tijd rekken gaat hier ook goed. Ik durfde alleen niet direct de laatste voeding te laten vallen. Was een beetje bang voor mijn nachtrust (en die wilde ik toch graag hebben). Nu heb ik het langzaam afgebouwd. Geef jij Lotte nu 5x 200 cc, als ik het goed begrijp? Dan zou ik toch ff met het cb overleggen, want met ophogen is het opeens wel een hele grote hoeveelheid. Lynn van Juudje mocht niet meer ivm oprekken van het maagje, volgens mij. Ezzie, de beebs kunnen overal op reageren, op wasmiddel en dus ook op creme's enzo. Kan best zijn dat Marno niet zo goed reageert op iets wat je er op smeert. Misschien eens kijken hoe het gaat als je het niet gebruikt? En ook nog steeds gestopt, goed zeg! Met BV heb je nog een stok achter de deur he? Ik ben ook begonnen nadat ik met BV gestopt was, echt een valkuil. Dus Ezzie dat wordt dan ook geen drank he Gulay, je hebt idd verschil in het huilen. Als Lynn zeurderig huilt, dan sta ik er ook niet binnen 10 minuten en met krijsen sta ik er ook wel binnen een minuut. Hihi je eigen kind niet eens horen huilen (rene slaapt juist heerlijk op het gehuil van Lynn, klinkt heerlijk monotoon vindt hij). Ach kan gebeuren hoor, je zult gewoon wel heel erg moe zijn geweest.
oja, baard stoppels,.. heb ik zelf wel eens een reactie op gehad na een wilde zoenpartij! hahaha,. maar dat is het bij marno niet,. zn hele koppie zit onder,.. en het is echt kringerig,..en dat rare plekje boven zn luier,.. afijn, ik hou het in de gaten,. ze zeggen dat je het vet moet houden dus ik olie erop gesmeerd maar heb het idee dat het daardoor erger is geworden, roder vooral,. misschien maar ff vaseline proberen,. stom he dat roken,.. blijft een zwak punt,. was je er maar nooit aan begonnen,.. en dat dat ene trekje niet echt vies was,.. hoop niet dat je zin krijgt in meer! hihi, en die 5 peuken naar binnen werken, ik ken het,.. dat stiekeme blijft spannend he,. mijn vent is stappen,.. helemaal in coulemburg ? was normaal ook van de feestjes (dans) maar heb nu niet zo'n behoefte moet ik zegggen,. gek hoe dat kan veranderen,..
@Chacha, wat bedoel je precies met ophogen? Ik geeft Lotte idd nu 5 x 180 met 6 scheppen, wil gaan naar 4x 180.
ja erg he...pfff schaam me er nog steeds om.. Mir: ze is een beetje uit haar ritme ja..maar ze voelt zich wel thuis hier ook.. merk wel dat ze door de vele aandacht sneller moe wordt en geirriteerd..maar verder ben ik eignelijk heel erg tevreden.. Oh trouwens..op het borstvoedingsforum dacht iemand me even te kunnen 'betrappen' door mijn gespuwde gal' wat ik hier had neergeschreven als link op het borstvoedingsforum te zetten.. (ze zal het nu ook wel lezen) Alsof ik wat te verbergen heb ofzo..mijn hemel.. Eslem kwam net om half 11 trouwens hihi is weer vooruitgang gister had ik haar om 9 uur...of was het eergister..nouja hehe..
Ik bedoel met ophogen de hoeveelheid melk in de fles. Ik ben van 5x 165 naar 4 x 200 gegaan (incl schepjes). Meestal als je een fles minder geeft, dan hoog je de hoeveelheid melk in de fles op, zodat de tijd er tussen beter te rekken valt.
chacha; ooo zie je , jij ook weer begonnen na de bv,... hihi,. ik denk idd dat ik de drank maar moet laten staan,.. tis al laat maar ben nog lang niet moe!