mir; ojee, dus tijn heeft het ook nog niet afgeleerd,.....marno vannacht weer,.. kletsen niet normaal,. gelukkig gaat hij dan niet over in gillen,.. hihi. heb dit keer de babyfoon uitgezet,... (als ie echt gaat huilen hoor ik hem toch) dus heb hem nu maar 1 keer gehoord,. en vanaf 6 uur weer,. nu slaapt ie natuurlijk nog,.. pipnquin; lekker dat het beter gaat met een andere speen,..! misschien koste het hem idd teveel moeite met de ander, maar als ie niet genoeg binnen kreeg had ie dat heus wel laten merken toen hoor,. marline; gaaf tattoo,.. maak je er een foto van?
Gulay, wat vervelend van in je broek plassen. Ik had dat ook na de bevalling, heb flink geoefend en nu is het weer goed..... En die Eslem, zeker zenuwachtig voor de reis Maar leuk is anders'. Gulay een goede reis toegewenst en veel plezier met het weerzien met je mannetje. Ik hoop dat Eslem lekker veel slaapt in het vliegtuig!
Heb niet zoveel tijd, maar even voor Niek!! Wat een rotbericht van die jongen zeg! Lijkt me vreselijk voor z'n ouders Je kind verliezen lijkt me al zo moeilijk, maar dan ook nog aan zelfmoord; brrrr! Kom later weer hoor!
Mir, waar ben je toch? Had wel verwacht dat je, nu Bart weg is, wel de hele dag op het forum zou zitten, Maar nee hoor. Ben je echt aan de studie geslagen? Lynn is alweer 2 nachten aan het spoken. Dus vannacht heb ik weer op de bank geslapen. Ze is uiteindelijk weer zelf in slaap gevallen en ik moest haar vanochtend wakker maken voor de fles. Dat ziet er zo schattig uit. Gaat ze zich helemaal uitrekken. Ziet er heel leuk uit. Niek, he bah, dat is idd niet zon leuk nieuws nee. En zo jong. Gulay, veel succes. Goede reis toegewenst. Ezzie, heb jij de babyfoon naast je bed staan? Dat hoef ik niet te doen. Vlieg ik tegen het plafond als ze begint te huilen. Pinguin, welke fles heb je? Welke speen had je? Lynn duwt haar heupjes ook omhoog, maar dan vooral als ik de luier aan wil doen. Ben er ooit best een tijdje mee bezig. Haha. Chacha, ik dacht dat het niet zo ver was. Mama heeft me terug gebracht. Vond het wel zielig voor me, als ik nog helemaal terug moest lopen. Het was toch 8 km. Mijn broer, zat in de winkel, dus ik plof neer in een stoel en vertelde dat ik zover gelopen had. Zegt hij: gek wijf, je hebt je auto hier gewoon voor de deur staan. Nee broertje, echt niet. Zelfs de hond was kei kapot. Kon zijn pootjes niet meer optillen. Maar het was wel lekker weer. Marline, fijn dat het zo goed gaat met yoyo. Ik vind ook wel dat ze weinig drinkt! Of doet ze het er goed op? Ze is natuurlijk nog herstellende hè. Ik wil ook een tattoo van Lynn. Wil op mijn pols de naam laten zetten. Of boven op mijn voet. Dat weet ik nog niet. Wil eigenlijk even naar de stad om nog meer bakjes te halen, maar het is niet zon lekker weer. Moet er even over denken, anders blijf ik vandaag lekker binnen.
Jaaa idd Juudje, ik had onze "verslaafde" hier ook wel wat vaker verwacht. Mir waar ben je toch? Heerlijk dat wandelen Juud, bij mij zouden ze het eigenlijk ook niet geloven als ik zo ver had gewandeld. En ook heerlijk voor woef! Ben net gebeld door het CB, volgende week maandagavond gaan we provoceren, als ze dan reageert kan ik woensdag de machtiging ophalen. Ach dat geld is eigenlijk helemaal niet belangrijk, al zou het 100 euro per pak kosten, dan kreeg Lynn het nog. Als ze reageert op de provocatietest, krijgt Lynn ook een diëtiste. hihi. Voor het langzaam invoeren van bijvoeding bij 6 maand. Ik ben heel erg tevreden over het CB hoe ze dit aanpakken. Niek idd wat vreselijk om dat als ouder mee te maken. Ik zie Narcissen online, hoe is het meid?
Hoe zien jullie dat, of er iemand online is? Lekker hoor wandelen; als het even kan ga ik elke dag Jammergenoeg is het vandaag geen lekker weer. Chacha; heel netjes van het cb, hoe ze handelen! Mag ook weleens gezegd worden; je hoort vaak alleen maar negatieve verhalen. Gulay; goeie reis! Dat plassen maar even in de gaten houden en als het blijft misschien van die bekkenbodemoefeningen doen? Vervelend. Bleh; gisteren gewoon een ongelukje met het condoom gehad. Ik heb gelijk de morning afterpil geslikt, maar in de bijsluiter staat dat je dan nog steeds 5-10% kan op zwangerschap hebt! Ik hoop écht van niet. Ik weet niet zo goed wanneer ik dat eigenlijk zou kunnen testen? Ik ben nog maar 1 keer ongesteld geweest en volgen smij heb ik niet echt een regelmatige cyclus.
hallo! haha... nou.. internet lag er even uit... dus kon ik niet aan mn verslaving voldoen dus ben blij dat alles weer werkt. Heb wel veel problemen met wanadoo trouwens.. vreselijk.. blijkt nu dat ik heel veel mails niet ontvang. Die gaan gelijk naar de afdeling ongewenste spamberichten... gewoon adressen van vrienden.. gelukkig kwam ik er achter, maar er zijn gewoon mensen die ik nooit een antwoord heb terug kunnen sturen.. lekker verwaand lijkt dat dan.. Nu is het nog niet helemaal goed Gisteren kwam een vriendinnetje eten en logeren. Tijn heeft gelukkig de hele nacht doorgeslapen, dus kon zij vanmorgen gewoon uitgerust naar haar werk Gulay, goede reis! Ja joh.. met honden moet je altijd alert zijn. Ook al zijn ze zoo lief. De hond van mijn schoonouders is ook echt heel lief en doet ook lief, maar toch blijf ik alert en laat Tijn nooit met hem alleen. oh.. chacha.. dus jouw oma ook niet meer helemaal bij de tijd.... gaat het wel redelijk daar in het verzorgingstehuis? Juud, wat doet Lynn allemaal joh!.. is dat de nasleep van die griep? lief he om je kindje te bekijken als het wakker wordt... heerlijk vind ik dat! lekker joh zo ver lopen. Ik moet het echt veel vaker doen. Ik loop bijna nooit met Tijn. Alleen als ik een boodschap moet halen, maar dan ga ik eerst met de auto en dan hup de winkel in.. dus.. vaker doen. Maar nu is het k*tweer.. Chacha, fijn dat je goed wordt begeleid bij jullie CB. Je hoort vaak anders hoor... Spannend om te provoceren... ook dubbel gevoel, als ze wel reageert dan weet je wat er was.. als ze niet reageert dan was er wel wat maar weet je niet wat het was... Luxe een diëtiste zeg... nou wel goed geregeld hoor. Top, dan voel je je nu gesteund, dat is fijn! Oh Niek wat een vreselijk bericht... Een kind verliezen is vreselijk en ook nog op een afschuwelijke manier.. ja joh dat broekplassen.. ik heb het gelukkig niet.. maar als ik sta les te geven dan doe ik sommige spring oefeningen toch maar even niet meer. Hoorde voordat ik zwanger was en ik gaf sochtends les, vaak van vrouwen die bevallen waren dat ze het niet zo leuk vonden als ik een oefening ´touwtjespringen´ in mijn programma deed. renden ze steeds naar de wc.. snap nu wat ze bedoelen. Gelukkig heb ik het niet erg, bijna niet. haha.. ezzie.. wat een geklets.. Tijn heeft vannacht zn mond gehouden... o joh heb jij de babyfoon aan snachts... ik word gewoon al wakker... maar hij slaapt ook naast onze kamer en het is best gehorig. ik ga even de was ophangen.. straks komt mijn moeder, gezellig! Ik moet vanavond lesgeven en dan gaat ze oppassen. Dan ga ik daarna met haar mee naar vianen en slaap bij mijn ouders. Morgen is mijn broertje jarig en dan ben ik er ook. Ik moet dan savonds naar Meppel, naar school een afspraak met mijn begeleidster voor mijn scriptietraject. Dus ik ga nu ook nog maar even snel wat doen! tot straks!
hoi hoi ff snel heb youame op schoot en wil niet stil zitte de tattoo staat erop staan in me album k reageer strax op de anderen gr
juudje; kheb de baby foon naast me bed staan,. zachtjes,.. eigenlijk is het helemaal niet nodig, hoor hem heus wel als ie gaat huilen,. maar toch,.. geeft me een fijn gevoel dat ik hem extra goed hoor zo,.. soms staat ie ook gewoon uit hoor omdat ie stoort,.. maar kan hem nog niet beneden laten staan,.. gek he,. juudje; het cb doet het inderdaad netjes zeg,.. fijn dat je zo begeleid word,. marline; geweldig mooie tattoo zeg! je hebt wel even gezeten denk! denk dat ik het ook wel ga doen, met zijn naam,.. heb er al 2,. maar eerst even denken hoe en waar,.. tis toch voor altijd,.
Jeeee wat rustig weer. Lynn heeft haar prikjes gehad, even heel zielig gehuild, maar daarna was het alweer snel goed. Ze woog 5810 gram en is 61 cm lang. Viel me toch een beetje tegen, maar bij het CB zijn ze erg tevreden, in nog geen 5 weken tijd ruim 600 gram gegroeid. Ze volgt nog precies haar lijn. Het liep erg uit op het CB, dus pas om half 5 een voeding gehad. Nu wil ik haar een voeding geven, krijg haar amper wakker, ze is helemaal in coma. Heb het ff opgegeven, rook zo een sigaretje en probeer het opnieuw. Mijn buuv was hier net, ze heeft een dochter van 5 maanden, die wil niet meer drinken, drinkt amper 100 cc per keer. Ze wist het allemaal niet meer. Blijkt ze nog op 5 voedingen te zitten, nu gaat ze de 4 voedingen proberen. Gaat vast lukken Ook op het CB gesproken over het niet slapen overdag. Das dus geen probleem zolang ze goed groeit. Ze zeggen dat wanneer ze te weinig rust, ze het aan de groei kunnen zien, want dan groeien ze minder goed. En als ze gewoon vrolijk is is het ook geen probleem.Nou das weer een geruststelling. Ze raadden me nog wel rust en regelmaat aan, maar ja dat werkt hier niet best. Goh Mir in Meppel, kom ff op de koffie je bent zo dichtbij
Hey meiden, Lynn groeit hard chacha! mijn kereltje groeit tussen de 400 en 500 gram in 4 a 5 weken. Mooie tatoo Marline. Ik heb er ook eentje onder op mijn rug maar heel veel kleiner dan die van jou. Bij mij is hij in Indian Red. wilde geen zwart. Ook een soort tribal heb ik trouwens. Juudje ik gebruik flessen van Difrax. Heb al de tijd een small gebruikt en nu vanmiddag medium geprobeerd. de 1.2.3. speen werkt voor steven niet zo goed, maar het lijkt wel of alle spenen behalve de small het moeilijker doen bij hem. Heb vandaag een beetje veel geshopt. Kwam langs een winkeltje met zulke leuke kleertjes en alles was 50% off dus een broekje en shirtje gekocht. Ook een seat insert (stoelverkleiner) voor de buggy van mijn kinderwagen besteld. Quinn begint zo langzamerhand echt uit de bak te groeien en buiten dat wil hij zo graag in de rondte kijken. Heb ook gelijk een bumperbar, zon stang die je kindje vast kan houden als hij zit besteld. Vandaag een jaar geleden was mijn NOD en testte ik positief. Zit er de hele dag al aan te denken. Morgen en overmorgen weer lekker vrij. Morgenochtend hopelijk bodyjam in de sportschool. dat was hem weer voor vandaag. Ben moe en keyboard doet weer raar . trusten meiden, xxx
Ze heeft al slapend de fles leeggedronken, echt niet wakker te krijgen, maar ach, als de fles maar leeg is Marline wat een supermooie tattoo. Nou begint het bij mij ook weer een beetje te kriebelen nu ik dit heb gezien. Mir: mijn oma heeft het naar haar zin in het verzorgingstehuis, ze heeft alleen een nieuwe hobbie...kleptomanie Blupje je kan zien of iemand online is op dit forum door te kijken naar "gebruikers op dit forum" Staat boven aan het overzicht van het mamagedeelte.
" Proest " Commentaar leveren zal hier ook moeilijk gaan , omdat er nogal snel slotjes geplaatst worden. Soms vind ik dat terecht maar soms ook overdreven.
halloo lekker rustig hier zeg! Ik ben nu bij mijn ouders, gezellig en ga vandaag naar Meppel. Nou idd chacha, zwolle is dicht bij! Moet ik zeker es op de koffie komen Woon je in de stad of erbuiten? wat een slaapkop die Lynn zeg... Oh goed dat je dat vroeg van die hazeslaapjes op het cb! Nou volgens mij is Lynn niet zo veel korter dan Tijn is... Ik had Tijn toevallig net opgemeten en hij is pas 63 cm... mm.. en de vorige keer bij het cb, meer dan een maand geleden was hij 62 cm... dan groeit hij dus niet echt in lengte.. gek joh.. hij was wel al 7010 gram de vorige keer... we zien het wel. hiihah.. kleptomanie... dat hebben oudjes zo soms eens he... Gaaf hoor zo'n tatoo marline! doet het veel pijn om te zetten? Pinguin, verslavend he om dingen voor je kindje te kopen Ik móest gister ook weer wat kopen terwijl ik niets nodig had... haha.. Juudje, gaat alles goed? Lynn vannacht niet gespookt? Ik ga van de week ook op jacht naar bakjes en ga mijn kookkunsten ook eens uit de kast halen met groente Gaat goed he.. Lynn lust het gewoon! Ik heb wel eens anders gehoord. Maar idd.. slim om eerst met groente te beginnen en dan pas met fruit! Ik ga nog even snel een hoofdstuk van mn scriptie schrijven, vanavond moet ik wat laten zien.. dus moet ik wel wat op papier hebben. Balen, ik moet al erg vroeg weg door die rotfiles... Ik ben nu bij mijn ouders en moet eerst langs Utrecht, dan Amersfoort en daar staat het altijd muur en muur vast... grr... dus dat wordt iets van 16.00 uur weg en moet er pas om 19.00 zijn.. na jah.. is niet anders... We gaan zo naar de Appie, die heeft hier een fotograaf.. dus ga ik eens fotootjes laten maken van Tijn.. Hopelijk lacht hij..lijkt me leuk.. meiden wat is het rustig hier joh! tot snel!xx
Je bent welkom hoor Mir Ik woon niet in het centrum, is veeeeel te duur. Ik woon in de nieuwbouwwijk van Zwolle. Een vreselijke bouwput, maar goed je moet toch wat. Lynn lijkt niet veel last te hebben van de prikjes. Ze voelt iets warm aan, maar ik neem niet eens de moeite om te temperaturen. Ze is behoorlijk alert, soms wat zeurderig, maar wil wel graag bij me zijn. Op zo'n dag mag dat ook altijd wel van mij. Wil eigenlijk straks ff wandelen, maar het waait behoorlijk (alweer) Waar gaat je scriptie over Mir? En moet je al zo vroeg weg? 3 uur van te voren. Nou Utrecht en Amersfoort is altijd een drama ja. Moet je ook weer lang terug rijden? Pinguin oooh das dus normaal zo rond de 100 gram per week? Ik ben trouwens ook geen fan van de 3standenspeen, dus snap ook wel dat Steven er moeite mee heeft. Leuk dat je zoveel geshopt hebt, altijd leuk Juudje waar ben je? Goed geslapen vannacht?
Ja rotfiles ook altijd.. terug is er geen file meer. Gelukkig heb ik van mijn eigen huis uit bijna geen file, even bij Zwolle maar voor de rest niet.. Vanaf de polder is het nl. over met de file... a ja.. centrum is erg duur. Ik vind Zwolle wel een erg mooie stad verder, we hebben er best wat kennissen wonen. Een kennis woont in een mega mooi oud pand vlak bij het centrum...*zucht, zwijmel*... geweldig.. maar ja dan moeten we toch eerst iets van een loterij winnen ofzo.. Wie weet kom ik dit jaar nog es op de koffie onderweg naar Meppel leuk! gosh ja! Lynn had gister prikjes! Gelukkig niet veel last.. ja en je leert je kindje kennen he.. bij de eerste prikjes is alles nog zo nieuw... Nou jij bent er dus van af voor de komende 6mnd! Wij moeten maandag. Ga ik gelijk nog weer eens het spugen aankaarten. Had al contact gehad met het cb, maar ben toen JBPM gaan gebruiken om eens te kijken of dat werkte.. het even de tijd gegeven raadde het cb mij aan.. in het begin leek het te werken... nu gaat Tijn weer meer spugen. Nog lang niet zoveel als voorheen hoor.. maar er komt elke keer wel wat uit.. natte truitjes enzo... maar hij is nu ook warm, heeft n rood koppie 37.9.. snotterig... dus joh ik weet het niet.. maar dat spugen... grrr... nu zeg mn moeder ook.. nou ja hij spuugt toch nog best veel... getver...lastig hoor... ga zo naar de appie om foto's te maken.. tenminste als Tijn het redt... hij zit nu bij mn moeder aan de fles en valt erbij in slaap... xx
Mir je bent echt welkom voor een bakkie hoor, lijkt me gezellig Kijk maar wanneer je weer een keer ruim in je tijd zit. Yep met 11 maanden moeten we pas weer voor de prikjes en de volgende afspraak is pas in maart. Je hebt gelijk, de 1e prikjes waren zo spannend, nu ken ik Lynn beter en maak me geen zorgen. Ze slaapt veel vandaag...HEERLIJK. Vanmorgen na de 1e fles naar bed, tussen half 10 en half 11 wakker, weer slapen tot 13 uur en nu slaapt ze alweer. Mijn huisje is lekker aan kant. Wat is dat toch naar van dat spugen he? Je word er een beetje moedeloos van, lijkt me. Ze zeggen dat zolang ze goed groeien en vrolijk zijn het geen kwaad kan, maar ik kan me je zorgen heel goed voorstellen. Heeft hij met de BV ook altijd zo gespuugd of was het toen niet zo erg? en hoe deed hij het toen je overstapte op de normale voeding (vóór de Omneo)? Het is zo'n gezoek he? Ik heb hier ook niet voor niks een winkeltje van spenen en voeding. En elke keer dacht ik het gevonden te hebben, maar dan werd het na een paar dagen al weer slechter. Mir als je gevoel zegt dat het niet goed is, doe er dan iets mee. Ga desnoods eens naar je huisarts. Het kan geen kwaad om er eens naar te laten kijken. Hij heeft ook nog steeds harde keutels he? Veel plezier bij de Appie, hopelijk komt Tijn vrolijk op de foto. Ik wilde naar buiten, maar Lynn is zo'n slaapkop en nu regent het
hoi hoi, ga zo lekker kibbeling eten en dan de reis maken naar Meppel incl. file Lijkt me leuk om een keer langs te komen idd! Moet nog wel vaker naar Meppel, dan laat ik het weten Ik wacht eerst maandag af kijken wat ze zeggen bij het cb van het spugen... Nu toevallig laat hij een mega harde boer zonder spuug.. ach.. en misschien ligt het gewoon echt aan de fles. Ik was ook overgestapt op de aventfles en vanmiddag heb ik hem weer de bfreefles gegeven.... Tijn heeft bijna drie uur geslapen nog noooit gebeurd! Nou Paddy... je zei toch nog.. als ik terug ben slaapt Tijn misschien wel voorbeeldig.. nou het begint er aardig op te lijken Ben je trouwens al weer terug? Hoe is het met Seán gegaan? We zijn dus niet meer naar de appie gegaan.. mmm..jammer maar ja, hij heeft wel goed geslapen haha.. ik ga mn spullen pakken fijne avond iedereen!