Hihi, je herkent de benauwdheid in je broeken Maar idd die boezem ja daar ben ik ook wel erg blij mee hoor. Ik had ook een bescheiden b cupje, dus dalijk heerlijk in zomer.......haha. Maar goed, eerst maar duimen dat alles goed blijft gaan, ik kijk idd ontzettend uit naar onze echo maar werd wel weer ff met me snufferd op de feiten gedrukt door alle narigheid die Cat en haar man nu mee maken Groetjes, mussie
Cat, ik wil jullie heel veel sterkte toewensen, en ik vind het echt vreselijk voor jullie !!. Hier nog 5 daagjes wachten, en dan mogen we naar de VK, vind ik toch wel heel erg leuk, dan word het een beetje echie, en dan nog 5 daagjes en dan de echo, ben heel benieuwd. Ik ga morgen even naar de huisarts, misselijkheid is nu echt niet leuk meer, gelukkig blijft het eten er nog wel in, maar ik lig echt de hele dag te hangen, want dan gaat het eigenlijk het beste. Helaas is mijn leesvoer al weer op dus we gaan nu de boekenkast nog maar eens doorspitten. Verder zijn we een beetje aan het kijken voor de zomervakantie. De jongens hebben laat vakantie, pas 21 juli, en dan ben ik al 31 weken zwanger, en we willen toch wat met ze gaan doen. Het zijn 2 pubers, en vorig jaar hebben ze door omstandigheden geen vakantie gehad, dus dit jaar willen we dat eigenlijk een beetje goedmaken, maar ik heb nog geen idee wat we kunnen gaan doen. Zoek dus eigenlijk ervaringen van vrouwen die ook op vakantie zijn geweest toen ze ook al zo ver zwanger waren. Ach, we zien het wel. groetjes celiene
Cat en Babypaula, sterkte en beterschap! Morgen heb ik mijn eerste echo, ik ben zo benieuwd!! Ben bang dat het niet goed zit (is helemaal geen reden voor) en word een beetje moe van alle zorgen die ik nu al heb! Hoe moet dat worden als het eenmaal geboren is? Slaap je dan nog wel?
bedankt voor de beterschapjes meiden. Het gaat nog steeds niet lekker hier. Vandaag voor een echo afspraak gebeld en krijg mijn 2e echo op 6 maart om 13:30. Verder hebben we ook het besluit genomen dat ik toch in het ziekenhuis wil gaan bevallen. Onze verzekering dekt het voor 100% dus dat is helemaal mooi. Ik krijg ook ipv 7 dagen 10 dagen kraamzorg heerlijk gewoon
Hey Babypaula, ik wens je veel sterkte, hoor! Ik zit momenteel ook de derde dag ziek thuis... Na het flauwval-incident van dinsdag heb ik plots een koortsaanval gehad met alle gevolgen van dien. Sindsdien ligt heel m'n spijsverteringsstelsel grondig overhoop. Niet prettig, als je ervan uit gaat dat zwanger zijn ZAALIG behoort te zijn... Maar goed, na regen komt zonneschijn, he? Laat het tij maar snel keren
Vandaag voor het eerst merk ik dat mijn broeken nu toch echt strakker gaan zitten. Zat vanmiddag in de auto naar huis, en ja dan zit je altijd wat krommer.. heb toen de broek maar even los gemaakt Gelukkig hebben ze me niet aangehouden, als ik dan uit zou stappen, had ik de broek op de knieen hangen.. Ga koment weekend maar eens shoppen denk ik, voor andere kleren.. Kan bijna niks leuks vinden.. De kleren die ik zie, zijn net oma kleren, vind ik niet leuk.. wil er toch wel een beetje normaal uit blijven zien. Heeft iemand nog tips? Heb bij de miss etam en c&a gekeken, daar kon ik niks vinden.. HELP!!!! Alvast bedankt! Groetjes Kalush
Hoi Kalush, je zou nog ff bij H&M kunnen kijken daar hebben ze wel leuke kleding. En bij Prenatal maar is wel een stuk duurder. Shopse! Groetjes, mussie
Hallo allemaal Nou vandaag dus mijn eerste echo gehad; het was niet goed. Ik ben nog steeds zwanger, morgen 11 weken. Het kindje is gestopt met groeien in de 8e week. Een nachtmerrie! Ik ben er erg verdietig van, maar begin het nu wel een beetje te accepteren. Heel veel gehuild vandaag, vriend ook. Ik vind het vooral heel jammer dat ik nu van mijn roze wolk moet afstappen. Alles gaat gewoon niet door! Ik hoop dat het er snel uitkomt, en anders wil ik graag een currettage. In ieder geval willen we zo snel mogelijk weer opnieuw zwanger zijn. Voor alle meiden hier: veel geluk met jullie zwangerschap!!!! Er komen vast prachtige babies uit voort!
Anabella.. wat een vreselijk verdrietig nieuws.. geld ook voor Cat, ik wil jullie beiden heel veel sterkte wensen.. Baby Paula en Elpee; beterschap, en ik hoop dat jullie vlot weer opknappen.. Hier gaat het zijn gangetje... beha's worden wat aan de krappe kant (ook ik had zo'n amper b-cuppie.. zit nu tegen de c aan.. dat ik dat nog mee mocht maken in mijn leven, hihi).. Broeken worden wat strakker.. gelukkig ben ik een stuk dikker geweest, dus thuis loop ik in de wat oudere broeken waarin ik bij mijn buik tenminste lekker de ruimte heb.. Gisteren ben ik voor echo geweest.. Heel mooi om te zien, dat kleine wondertje.. het is een ukje van 8 weken oud, dus ik ben nog nét een septembermamma, de 29e uitgerekend.. heb de echo gehad omdat het dus onzeker was hoe lang ik zwanger ben.. dat weten we dus nu.. Het hartje klopte er flink op los, erg leuk om te horen/zien.. Alleen zo jammer dat ik precies zie hoe mijn kindje ligt, maar de meesten die de echo zien, niet.. Maar dat zal wel komen omdat ik de hele dag naar echo-beelden kijk... ga dus ook voor vriendje lief zelf een echo maken van de uk (wilde wachten tot ik de officiele had gehad).. wij hebben een mooie zoomfunctie op de apparatuur.. dus wacht nog een weekje of wat, en dan probeer ik de kleine eens mooi op de foto te zetten Afgelopen maandag ben ik naar de VK geweest.. Viel een beetje tegen.. het kwam over alsof ze erg weinig tijd had, voelde me echt een 'standaardprocedure' .. tsja, dat is het voor haar, maar niet voor mij.. Maar goed.. vragenstorm beantwoord (kreeg amper tijd om erover na te denken); heb je hier, hier en daar last van? Nee? Oké, erfelijke ziekten? Nee? Oké, nog vragen? Nee? Goed, gaan we bloeddruk meten en bloedprikken. Oké, nog vragen? Nee, nou, dan zie ik je weer over 5 weken.. Vond ik niet echt leuk.. maar goed, zal er wel bij horen zo. Over 5 weken krijg ik weer een andere VK uit de praktijk, kijken of daar een iets betere 'klik' is.. Bloeddruk en HB waren in ieder geval goed... ze gaan me wel streng in de gaten houden mbt zwangerschapsdiabetes; aangezien mijn vader + 2 broers diabeet zijn.. Verder hebben we op het laatste moment nog een wintersportreisje gepland.. gezellig met mijn ouders en mijn zus + aanhang.. Durfde eigenlijk niet, bang om te vallen.. toen vertelde mijn moeder dat ik zelf, toen ik amper in haar buik zat (ze was 2,5 maand) lekker meegeskied heb.. en dat ze echt wel een paar keer gevallen was, maar dat ik dus kennelijk mooi beschermd zit.. Geloof ik ook wel, en ben erg gek op skieën, dus we gaan toch lekker een weekje.. Heerlijk.. Goed.. flink verhaal weer.. Kort samengevat; hier gaat alles dus best goed
Hallo, Ben nu uitrekend op 19 september as. Ik dacht zelf 24 september maar bevruchting heeft blijkbaar vroeger plaats gevonden. Heb 2e echo gehad (eigen houtje) met 7 weken waren er 2 vruchtzakjes en 1 klopte hartje, vandaar even terug met 9 weken en is er nu 1, een stevige hartbeat, alles in orde. Andere is opgelost in mijn lichaam zonder bloedverlies of zo. Heb een goede zwangerschap. Weinig verandering, wat opgeblazen en borsten voelen aan als blauwe plekken, had al D cup zit niet op grotere te wachten , gaat nu nog net met de BH's hoop niet dat ze nog verder groeien. Kleding, heb bij H&M wat kleding gekocht, al wat zwangerschap kleding, kan iedereen aan is net hoe je het draagt. Bugaboo gekocht, 2ehands was maar 1,5 jaar oud en helemaal wat we zochten. Heb helemaal geen enkele reden om down te zijn, maar ben het nu voor de 2e dag, toevallig allemaal slecht nieuws wat ons niet direct aangaat, maar op 1 of ander manier kan ik het moeilijker loslaten en vind ik het zo erg voor de mensen die het aangaat. Zit maar voor me uit te staren en alles is teveel. Ben normaal een heel positief mens, dus hoop dat dit weer snel overgaat en weer kan genieten. 21 februari naar de verloskundige voor Intake en 9 maart mijn eerste officeele echo. Begint nu wel echt vorm te krijgen. Allemaal een fijn weekend gr. cassandra
Jeetje, Anabella... Vreselijk... Ik hoop dat jullie echt veel steun bij elkaar vinden en dat jullie zo snel mogelijk weer gelukkig zwanger mogen zijn!
Hoi marjanne, wat fijn dat jullie wel een goede echo hadden. Ik zal blij zijn als het de 27e is dan krijgen we ook een echo. Ik ben best een beetje bang. Wel raar dat je zo behandeld werd als een nummer bij vk, ik moet zeggen ik had het toen ik me miskraam kreeg vorig jaar. Toen wer ik ook zo raar behandeld door vk. Idd je bent een nummer, nou naar hun ga ik echt niet meer toe hoor.Ik wil daar wel op me gemak zijn. Voorlopig ben ik nu in ziekenhuis onder bahandeling maar als alles goed is zal ik ook wel weer gewoon naar vk moeten. We wachten het maar weer rustig af. Fijn weekend
Vandaag de 2e echo gehad !!!!!!!! Super !!!!!!! ( de foto is een foto van foto dus vandaar beetje vaag ! ). Maar precies 11 wk + 1 dag zwanger !!!!!!!
Hoi cassandra, ik herken die emoties, je trekt het je dubbel aan nu. Maar geeft niks. Verder lekker van je zwangerschap genieten . Fijn weekend.