September 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NikkiF, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,
    nou bij ons was het ff anders. Ons kindje is prachtig gegroeid maar het hartje klopt te langzaam. :cry: De gyn was dan ook niet hoopvol. :cry:
    We zijn er kapot van terwijl we ook eigenlijk nog niks weten. We moeten as maandag weer terug voor een echo en dan weten we meer. Maar ik kan jullie wel vertellen dat we flink over onze toeren zijn, we hadden onze eerste echo wel anders voorgesteld.

Ik ben natuurlijk wel heel erg blij dat jullie echo's goed waren, geniet er lekker van!
    Liefs mussie

2. Elpee

Elpee Actief lid

24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Nog 4 keer slapen en we krijgen een tweede echo :D Ik ben zo ontzettend benieuwd!!!

3. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hai Mussie..
    Je kindje groeit wel goed? Hoe kan het nou dat het hartje te langzaam klopt?
    Wat heeft dit voor gevolgen, of weet je dat nog niet?
    Ik wens je veel sterkte toe, hoop dat het de volgende keer goed is.
    Is niet leuk om dit te horen! Hoop dat alles goed komt.

Groetjes Kalush

4. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    hee mussie, wat een rot bericht meis, ik hoop dat jullie maandag meer zekerheid krijgen, en dat ze kunnen achterhalen wat er nu precies aan de hand is !!
    Ik wens je heel veel sterkte, kan me zo goed voorstellen dat jullie overstuur zijn, en ik hoop echt dat het allemaal toch goed gaat komen !!
    sterkte !!

liefs
    celiene

5. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Fijn voor de dames met een prachtige echo vandaag, geniet ervan.

Mussie wat vervelend, heb je al info van de Gyn gekregen wat het inhoudt?, begrijp dat jullie helemaal overdonderd zijn met het nieuws. Ik hoop dat de echo volgende week voor jullie helemaal goed is.

toy toy en take care

gr. cassandra

6. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankjewel voor jullie lieve berichtjes. Nee, wat het allemaal inhoud weten we niet helaas.De gyn zei dat ze niet hoop vol was en vroeg of ik pijn stillers in huis heb. Nou dan weet je al genoeg. Maar ik kan het echt niet bevatten, ik zie daar ons kindje 9 weken en 2 dagen, geen groei achterstand, 4 hartkamertjes (wees gyn aan en zag je duidelijk)en een heel rustig kloppend hartje. Nee, we weten niet wat ons te wachten staat maar we hopen wel op een wonder! We gaan een hele lange week tegemoet.
    Liefs,mussie

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    veel sterkte mussie!! ik duim voor jullie

8. Niet meer actief

Meid ik wens je veel sterkte alvast.

Maar kaat de moed niet zakken hoor. Onze dochter alysha had ook steeds een veel te lage hartslag waardoor ik aan veel ctg scans heb gelegen ze zat steeds rond de 100 a 120. Ik wete niet wat ze bij jou gemeten hebben. Maar onze dochter is gezond geboren en is alweer 13 maanden

9. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi babypaula, nou ik ben wel erg geschrokken hoor en heb idd niet veel hoop .Ze heeft bij mij niet gemeten , zag het tijdens de echo, en hartje klopte idd veel te langzaam. Maar was het bij jou ook zo vroeg in zwangerschap dat dat geconstateerd werd???

10. Niet meer actief

rond de 23 weken was het bij mij.

11. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Even een vraagje;

Ik ben nu 11 weken zwanger en merk nu dat ik minder opgeblazen ben, darmen zijn niet meer onrustig. En kan weer met gemak mijn rok of broek dichtdoen. Mijn borsten zijn nog wel heel gevoelig en groot. Echt heel vreemd om te ervaren. Ervaren meer van jullie dit?

gr. cassandra

12. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Mussie, wat rot voor jullie... Hoop dat jullie de komende dagen goed door komen en dat toch alles goed blijkt met jullie kindje...
    Sterkte.

liefs Miky

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik niet cass. Ik zet alleen maar uit. Ik merk wel dat mijn vermoeidheid begint af te nemen en dat ik me gewoon heel goed voel.
    Het kan wel zo zijn dat je lichaam nu 'gewend"is aan het zwanger zijn en je in een wat rustiger vaarwater komt.

14. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    ik merk nu dat de misselijkheid stukken minder word, eigenlijk heb ik er nog nauwelijks last van, hoera !!. Ik krijg ook al wat meer energie, dus ik kan er weer tegenaan.
    Maar dan doe ik dus gelijk weer teveel. We hebben van de week een grote kast op de etage erbij gekregen, en spullen van de kelder moesten daar heen. Dat heeft Bart dus gedaan, maar de verkeerde spullen dus ;) . Dus ben ik gisteren maar aan het slepen gegaan, en zijn de kelder en de kast weer helemaal netjes opgeruimd, en heb ik gelijk alle dozen maar eens uitgezocht en een boel weggegooid.
    Voelde me er prima onder, alleen vanmorgen voelde ik toch wel dat ik wat teveel had gedaan, ben erg moe nu en heb zelfs spierpijn, dus vandaag maken we er een rustiger dagje van.

groetjes
    celiene

15. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Rustig aan doen Celiene, belast jezelf niet te zwaar...

Hier ook alles okee. Voel me de laatste dagen wat beter dan voorheen, minder last van die vervelende hormonen.... Misschien heeft het weer er ook wat mee te maken, dat het 's morgens eerder licht is en 's avonds ook langer licht... Ik kan heel slecht tegen het donkere van de winter.
    Maar goed, hoop dat het zo blijft, eindelijk ECHT genieten...

16. Elina

Elina Actief lid

2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Ik hoor net niet bij jullie, maar misschien toch wel hihihi.

Ik ben 1 oktober uitgerekend. Dus ik wordt toch nog misschien september mama

Elina

17. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Welkom Elina, ja dat kan alle kanten nog uit he !! Gefeliciteerd !!

groetjes
    celiene

18. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom Elina gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap.
    Groetjes, mussie

19. Elpee

Elpee Actief lid

24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Jippie!!!! Net de tweede echo achter de rug :) Geweldig!!! Echt super! Ons kleintje was duidelijk zichtbaar: we konden het hoofdje, het lijfje, de armpjes en zelfs de vingertjes, de beentjes en de teentjes zien. En bewegen, dat het deed... Ongeloofelijk! Flink gegroeid sinds 5 weken en alles in orde volgens onze gyne. Al die misselijkheid was het echt waard, besef ik nu. Een klein wezentje in je buik hebben, is zo een fantastisch iets :D Ik wens het iedereen toe!

een overgelukkige Elpee

20. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Elpee wat een goed nieuws, lijkt me echt geweldig dat je het ziet bewegen. Geniet er beiden van!!

gr. cassandra

Deel Deze Pagina