Ja ik kan me wel geloven dat je daar helemaal hoteldebotel van bent. Nou het is je zeer gegund. Ik heb met 6w2d een echo gehad en toen klopte het hartje helemaal geweldig was dat. Met 9w1d weer een echo en zag ik het hartje weer kloppen. ik vond het net zo geweldig als de eerste keer. Nu mag ik maandag weer voor een echo. En ik vind het allemaal zo spannend. Elina
Mijn eerste echo moet nog komen.. daar kijken met spanning naar uit! Hoop dat alles goed is! Heb alwel een gesprek gehad met de VK, maar die behandelden me nog niet echt als zwangere, ze willen eerst de echo afwachten.. Is ook wel zo handig natuurlijk! Hoop dat alles goed is, maar dat is altijd afwachten! Groetjes Kalush
Ik krijg maandag weer een echo en ben dus erg benieuwd wat er te zien is nu. Vooral omdat ik zo'n buikpijn heb gehad
nou we moeten maandag dus beide voor een echo. Ik ga voor je duimen jij ook voor mij?? Hoe is het nu met de buikpijn.??
Hoi Babypaula, ik wil je voor morgen heel veel succes wensen. Ik hoop dat je buikpijn over is. Liefs, mussie
Hallo allemaal, Ik heb vorige week maandag mijn eerste eche gehad, wat ben ik nog een groentje, had wel verwacht iets te zien, maar ik heb die kleine gewoon zien schoppen en slaan met die hele kleine armpjes jeetje wat geweldig. In het begin van de zwanger schap heb ik veel bloed verslies gehad dus ik was erg bang dat er niks zat en nu zag ik een echte drukte maker!!!!
gefeliciteerd linda! Ik zag ons kindje ook voor t eerst een week geleden Mussie en Babypaula hoe was de echo?
Bij ons was de echo niet goed. Het hartje is vorige week al gestopt.We zijn heel erg verdrietig dat dit nu weer gebeurd is. Meiden ik wens jullie heel erg veel geluk met jullie zwangerschap en ik kom af en toe nog wel ff kijken hoe het met jullie gaat. Heel erg bedankt voor jullie steun. Liefs, mussie.
Ah nee mussie, wat verschrikkelijk. Ik had zo voor je gehoopt dat het met jou wel goed zou komen; we waren precies vanaf hetzelfde moment zwanger. Dit is echt schrikken. Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Ik wil je heel heel veel sterkte wensen en ook aan je partner voor de komende tijd. Wat een verdrietig bericht. liefs, Cleo
Lieve Cleo, We hebben beiden op dit moment erg veel verdriet, maar diep in mijn hartje weet ik zeker dat voor ons eens het geluk komt! We gaan nu weer door een hel maar ooit moet het toch wel goed komen??? Liefs, mussie
Lieve mussie, Natuurlijk komt het ooit wel goed met ons! Daar moet je op vertrouwen. Op dit moment is dat verschrikkelijk moeilijk om te geloven, maar over een tijdje zullen jullie/we de kracht hebben om er weer in te geloven. Nu, kan er alleen maar verdriet zijn en dat mag, want het is verschrikkelijk om van zo iets prils en dierbaars afscheid te moeten nemen. Neem je tijd ervoor samen met je partner! Dat heb ik wel gemerkt dat het belangrijk is om het met mijn man te blijven delen. Heel veel sterkte en kracht! liefs, Cleo
Musssie, ik wil jullie heel veel sterkte toewensen, en hoop dat jullie samen goed door dit verdriet komen en dat jullie het een plekje kunnen geven. Ik had nog stilletjes hoop dat het goed zou komen, ik vind het echt verschrikkelijk om dit te lezen voor jullie . Veel sterkte de komende tijd.. liefs celiene
Lieve Mussie, Heel erg veel sterkte met het verwerken hiervan! Vreselijk. Ik weet verders niet wat ik moet zeggen, heb er geen woorden voor, maar ik hoop heel erg dat het de volgende keer wel goed gaat! Vast wel! groetjes van Mirjam
Oh Mussie, woorden schieten eigenlijk tekort ;( Vind het heel erg voor jullie. Heel heel veel sterkte met dit verdriet meis...