September 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NikkiF, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve meiden, heel erg bedankt voor jullie lieve reactie's.

A.S vrijdag krijg ik een curettage.We hopen dat we het dan weer een plekje kunnen gaan geven.
    Liefs, mussie

2. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Heel veel sterkte dan Mussie. Hoop dat jullie dan kunnen gaan verwerken en hoop dat je gauw weer zwanger mag worden. Knuffel.

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo Mussie,

Ik heb het forum al een tijdje niet bezocht, en nu lees ik je slechte nieuws. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen met dit verlies.

Hier is gelukkig wel nog alles goed. Morgen hebben we de tweede afspraak bij de verloskundige. Het blijft spannend.

Ik weet zeker dat er over een tijdje weer geluk voor jullie zal komen. Heel veel sterkte, nogmaals.

xxx

Nikki

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    He Mussie..

Ik lees nu pas wat er allemaal gebeurd is.. vind het echt heel erg voor je!
    Heel veel sterkte toegewenst!

Groetjes Kalush

5. mama jolien

4 okt 2005
    48
    0
    0
    arbeidster
    brugge
    Heel veel sterkte
    na regen komt er zonneschijn zeggen ze heel veel sterkte!!

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo dames,

Hoe gaat het eigenlijk met de rest van jullie ? Het is nog steeds een spannende periode voor iedereen nu. Hebben al velen van jullie een echo gehad ?

Wij hadden vandaag de tweede (de eerste was met 7 weken). Het was super om te zien. Ons kindje bewoog heel veel. Het is steeds weer een hele geruststelling.

Ik hoop dat het met de rest van jullie ook goed gaat.

Groetjes,
    Nikki

7. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Voor nu is alles hier nog goed, heb een intake gesprek gehad bij de VK, en nu is het wachten op de echo, deze heb ik maandag a.s
    Dus is nog spannend!
    Na al dat lezen, dat het misgaat, ben ik toch wel onzeker geworden.. Tja die kans zit er bij mij ook zeker nog in, heb nog niks gezien, dus kan allemaal nog!
    We wachten af..
    Heb vanacht er al over gedroomd dat het helemaal mis was.. en dat ik niet meer zwanger was.. :(
    Dat was niet fijn om te dromen.. Ik heb dan wel last van een hormonen depressie.. wilde echt graag zwanger worden, en nu het zover is lijkt het net of ik er niet blij mee ben..
    Maar verliezen.. ja dat liever niet.. mar heb dat zelf niet voor het zeggen, kan het nu nog niet zien.. moet op mijn eigen lichaam vertrouwen..
    Nou ja nog even en dan hoop ik dat ik kennis kan maken met ons klein beebje.. :) :)

Groetjes Kalush

8. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Hier ook alles goed.
    Begin me sinds deze week weer wat beter te voelen, ben nog wel heel emotioneel en huil snel maar niet meer zo down als de laatste weken.
    Morgenmiddag weer voor controle naar de vk, dan zal ze t hartje ook gaan beluisteren. Hoop dat alles goed is, daar gaan we maar vanuit.

liefs

9. Eyrah

Eyrah Lid

10 jan 2006
    87
    0
    0
    enschede
    Hier gaat het ook een stuk beter dan de afgelopen weken. Gisteren voor het eerst een hele dag niet misselijk geweest, wat een weldaad zeg :)

Vanmiddag naar de vk voor controle. Verheug me erop het hartje weer te horen :)

10. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,
    ik heb een paar dagen niet meer geschreven, wil jullie nog een keer bedanken voor jullie lieve woorden.

Ik wens jullie heel erg veel succes met echo en vk bezoeken en tuurlijk is alles goed, positief blijven!
    Liefs, mussie

11. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Heb vandaag de eerste offieele echo gehad, alles is goed, hartje, bewegen van voeten en benen.

Nekplooimeting was wat moeilijk want hij weigerde uit een kuiltje te komen. Na 20 minuten had ik zoiets draai nu, moest namelijk zo plassen. Afijn nekplooimeting was minder als 3mm en nu nog even 10 dagen wachten op de bloedtest.

we broeden vrolijk door ;)

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Voor mij blijft het toch echt allemaal een wondertje hoe alles zo kan groeien en zich kan ontwikkelen. Heerlijk dat we nu al wat verder zijn en daardoor ook al wat meer zekerheid hebben.

Kalusj, maak je niet te veel zorgen, het zal best allemaal goed zijn. Ik maak me ook wel zorgen hoor, maar positief denken helpt zegt men, dus dat moeten we maar doen !

Groetjes allemaal en geniet van deze periode !

Nikki

13. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Hier ook alles o.k. Vandaag is mijn vriend voor het eerst van zijn leven in de Prenatal geweest. :D
    Ik heb daar voor het eerst in mijn leven alvast een buikband gekocht. Ha, ha, de buik moet z'n best nog doen maar ik ben voorbereid.
    Verder worden mn broeken toch echt wat strakker. Zelfs een collega van me zei dat ze het al wel kon zien. Vandaag een spijkerbroek gekocht. Stoer, stretch en voor onder je buik. Vandaar de buikband. Enne bij die broek moet je toch sexy ondergoed blijven dragen want dat zal dr wel eens bovenuit piepen. (als je de buikband niet om zult hebben)
    Maar waar vind je dat??? Tot nu toe alleen maar echt zwangerschapsondergoed gevonden. Zit ongetwijfeld heerlijk maar echt aantrekkelijk zal ik me dr niet in voelen!
    fijn weekend allemaal en tot schrijfs.
    Oja, maandag mag ik weer naar de vk. Hopenlijk kunnen we een hartje horen. Dat lijkt me zo gaaf. Weer een mijlpaal.
    Narcissen

14. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Inderdaad dat ondergoed heb ik ook nog niet gezien. Zal er best wel zijn.

Ik had het weekend een meeting in het buitenland aangezien mij borsten nogal gegroeid zijn en ik al D had is dat niet echt bevorderlijk om te zien.

De mensen op de meeting zie ik maar 2 keer per jaar, ik zag ze kijken....van tjaaa (mischien in mijn gedachte alleen) Mijn buik begint te groeien, wel vroeg mischien maar ziet echt een bolletje. Dus heb toen maar geroepen , ben zwanger, en kon toen gewoon mijn buik laten gaan.

Merk wel dat ik stuk minder energie heb, zo'n hele dag tussen de mensen en dan ook nog s'avonds om 11PM heb ik echt zoiets van ...t'is genoeg geweest.

Ik heb wel zwangerschapkleding gekocht, maar zit nog tussen wal en schip, eigen kleding zit strak maar zwangerschapkleding is weer wat te veel.

gr. cassandra

15. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    vind het erg vreemd dat jullie nu pas aan zwangerschapskleding beginnen te denken..
    Ik loop volgens mij nu al 3 weken in zo'n broek, omdat die normale broek al begon te knellen..

Ik vind echt dat ik al een buikje heb, is best hard (normaal heb ik een zachte buik, train niet zoveel.. hihi)
    maar dit zal bij iedereen anders zijn.
    Mijn echo komt morgen, ben best zenuwachtig!

Groetjes Kalush

16. Elpee

Elpee Actief lid

24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Kalush, ik zie ook nog niet erg veel. Het is ook ons eerste kindje... Begin soms te denken dat er iets mis is met mij. Zou toch graag al iets zien en nog veel liever "voelen" :)

17. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Kalush,
    ik wil je even heel erg veel succes wensen voor morgen, echt spannend je 1e echo.Geniet ervan meisje!
    Groetjes, mussie

18. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou vandaag is de dag voor mijn echo... tjonge jonge wat heb ik vanacht een nachtmerrie gehad zeg!! :( :(
    Ik was bij de VK en iemand probeerde mijn kindje uit de buik te halen..
    Tig keer wakker geweest, en dan begon het rennen weer op nieuw.
    Ben maar vroeg uit bed gestapt.. wilde niet meer dromen..

Ik zal me zo even klaar maken voor mijn bezoek.. Ik heb nu echt de kriebels hoor.. Stel nou dat het niet goed is..
    Maar ja daar moet ik nog maar niet aan denkn, maar hou het wel in mijn achterhoofd.

Nou ik laat wel even weten hoe het was..

Groetjes Kalush

19. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Spannend Kalush

geniet ervan

gr. cassandra

20. Elina

Elina Actief lid

2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Hey Kalush.

Heel veel succes.

En die dromen is normaal hoor. ik heb ook steeds dromen over een bevalling en dat ze mijn babytje meenemen.

Deel Deze Pagina