Nou Mell, join the club! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een verrassend verhaal zeg, dat je pas eenpaar weken weet dat je zwanger bent? Heb je helemaal niets gevoeld? Het heeft ook weer wat, dan ben je al zonder dat je het weet door de eerste periode heen... Nou geniet van je zwangerschap! groetjes van Mirjam
Hallo allemaal ! Yvette, wat vreselijk dat je ex zo doet. Ik denk, als ik je verhaal zo lees dat jullie beter af zijn zonder hem. Heel veel sterkte met alles ! We waren net bij de verloskundige ! We hebben de eerste keer het hartje gehoord ! Echt weer een wondertje ! Het sloeg 160 keer per minuut en heel regelmatig ! Super dus ! Ook mijn bloeddruk was prima in orde ! Over vier weken mogen we weer ! Leuk is dat elke keer, en fijn om iedere keer weer te horen dat alles goed is ! Groetjes ! Nikki
Hallo allemaal ! Yvette, wat vreselijk dat je ex zo doet. Ik denk, als ik je verhaal zo lees dat jullie beter af zijn zonder hem. Heel veel sterkte met alles ! We waren net bij de verloskundige ! We hebben de eerste keer het hartje gehoord ! Echt weer een wondertje ! Het sloeg 160 keer per minuut en heel regelmatig ! Super dus ! Ook mijn bloeddruk was prima in orde ! Over vier weken mogen we weer ! Leuk is dat elke keer, en fijn om iedere keer weer te horen dat alles goed is ! Groetjes ! Nikki
Yvette, ik wens je veel sterkte met alles !! Nikki, leuk he, het hartje horen. Geeft ook een geruststelling vind ik, en het is zo vreselijk bijzonder om het te mogen horen, voor mijn gevoel is het dan echt werkelijkheid !! Zo, hier gaat het wel goed. Ik heb vrij veel last van een drukkend gevoel onder in mijn buik, en als ik naar voren buig is het net of er wat in de weg zit, tuurlijk, ik weet dat het kindje daar zit, maar het voelt niet helemaal lekker. Nou zijn we wel erg druk met de verbouwing, de slaapkamer van ons is helemaal af, en ik heb net de muren van de jongens voor de 2e keer geschilderd, dus die kamer kan nu ook afgemaakt worden. Wat een crime zeg, zwarte muurverf op 2 muren, pfff, is niet echt een aanrader hoor haha, al staat het wel heel stoer voor ze. Ze komen vrijdag weer, en ik ben heel benieuwd wat ze er van vinden. Verder slaap ik slecht, ik slaap erg onrustig, en droom erg veel op het moment, ik ga echt vanavond heel vroeg mijn mandje in, want ik tol gewoon om. Vandaag was ook de laatste dag van moeders voor moeders, toen de flessen opgehaald waren kreeg ik een heel leuk kinderserviesje, en bij de post zat nog een fotolijstje. Daar paste precies de foto van de echo in, dus die ik heb ik gelijk maar neergezet. Weer een periode gehad. groetjes celiene
Hey meiden Ik ben vandaag voor de 2e keer naar de verloskundige geweest. Alles was helemaal prima in orde. De bloeduitslagen waren goed, bloeddruk was keurig, hartslag van het kindje ook goed. Mijn baarmoeder lag alleen iets hoger dan normaal bij een zwangerschap van 15 weken. Niets verontrustend vond ze. Over 3 weken moet ik naar de gyneacoloog. in verband met een ingewikklede medische achtergrond wil de verloskundige toch dat ik in ieder geval 1 x naar de gyneacoloog ga. Woensdag is mijn laatste ophaaldag van moeders voor moeders. om eerlijk te zijn ben ik het al een week of twee zat steeds mn urine te moeten opvangen. ik doe het keurig omdat ik weet dat het voor zo'n ontzettend goed doel doe. Maar ik zal blij zijn als ik er vanaf ben. Oh ja we hebben van de week een huis gekocht! Nu nog de hypotheek rondbreien en dan kunnen we in augustus verhuizen. groetjes!
Hallo allemaal, Ik ben er even een week niet geweest. Zat ineens in een ander leventje. Ik had een knobbeltje in borst ontdekt, toch maar naar de doktor, borsten zijn opgezet dus tja kan vanalles zijn. Dokter wilde zekerheid dus door naar het ziekenhuis. Op dat moment was ik nog helemaal niet zenuwachtig, maar na een aantal onderzoeken en echo en punctie en overleg met aantal doktors die allemaal niet wisten zat de schrik er goed in. In afwachting op de uitslag ging het helemaal mis, kon niet meer eten, slapen en constante buikpijn. Ben ook wat gaan lezen op het internet, wat als je zwanger bent en borstkanker, jeeh dat was nogal wat. Mijn man kon het niet meer aanzien en heeft zonder ik het wist de arts gebeld en situatie uitgelegd zij nam het serieus en vond de zenuwen niet goede voor mijn zwangerschap, ze is meteen achter de uitslag aan gegaan en is goedaardig, bindweefsel of klierweefsel, waarschijnlijk door zwangerschap opgezet en door een borstverkleining jaren geleden. Voor zekerheid na de zwangerschap nog even kijken of het er nog zit. Wat een opluchting...heel je leven veranderd en alles wat normaal belangrijk is dan allemaal zo onbelangrijk. Tuurlijk onterrecht, maar als mensen tegen me klaagde over iets dacht ik meteen, ja echt belangrijk hoor pfffh. Mijn man is nogal terughoudend (wat verlegen) type dus ben helemaal onder de indruk dat hij dit gedaan heeft. Kruip nu eindelijk op de roze wolk en heb gisteren meteen wat babyspullen aangeschaft, een klamboo van allerlei stofjes en superduur, maar dacht Boeien! moet ik hebben Goh pinquin goed dat het allemaal goed gaat en ze je goed controleren, we can shake hands, ik verhuis ook 1 augustus, ons huidige huis staat te koop, we proberen deze aan te houden tot 1 september zodat de verhuizing wat makkelijker gaat. Ik ga even bijlezen wat er hier allemaal geschreven is groetjes cassandra
Gelukkig Cass dat de uitslag goed is !! Wat zal je in de rats hebben gezeten, maar gelukkig kan je dat nu achter je laten. Ben blij voor je !! groetjes celiene
Hallo allemaal ! Cass, ik ben heel blij voor je dat alles goed is. Ik kan me indenken dat je in de rats gezeten hebt. Super dat alles in orde is ! Ja, een onderzoek bij de verloskundige is altijd weer een opluchting. Je voelt natuurlijk zelf wel een beetje aan dat alles wel goed zit, maar toch, ik vind het heerlijk om die bevestiging te krijgen ! Ik doe ook mee aan Moeders voor Moeders. Woensdag komen ze weer een lading halen en dan nog maar één weekje, dan ben ik er van af ! Ik ben het plassen in een trechter ook een beetje zat, maar het is voor een goed doel. Mijn directeur, daar wordt ik momenteel gek van. Hij is niet mijn baas overigens, maar heeft wel een en ander te zeggen. Toen ik heb vertelde dat ik zwanger was sprong hij me snikkend van blijdschap om de hals, nu doet hij zo vervelend als de pest ! Ik werk gewoon keihard, doe alles wat ik normaal ook doe. Hij vraagt nooit hoe het met me gaat. Als ik even een beetje moe ben in de pauze krijg ik weer meteen te horen "zwangerschap is geen ziekte" (terwijl hij helemaal niet weet dat mijn zwangerschap tot nu toe probleemloos verloopt). Een paar dagen geleden heb ik mijn nieuwe wensen ingediend bij het bestuur (mijn echte bazen) voor minder werk na de bevalling en daar reageerde hij ook vervelend op. Hij zei dat ze comtact op zouden nemen met hem en dat hij dan moest bepalen of het hem wel uit zou komen wat ik had aangegeven. Ik moest dus van niets uitgaan. Ik was echt kwaad en heel verdrietig over dit alles. Heb, toen mijn man thuis kwam, de hele avond zitten huilen. Het neemt mijn plezier in mijn werk weg, terwijl ik het in de klas met mij kinderen super naar mijn zin heb. Mijn baas is gewoon onuitstaanbaar op het moment. Ik heb nu bij de vakbond een hele vragenlijst gemaild, ik hoop dat ik snel antwoord krijg, zodat ik weet wat mijn rechtspositie is. Wie heeft dit nog meer ? Ik krijg er helemaal stress van en dat voelt gewoon niet goed, dat is het me allemaal niet waard. Tot snel ! Groetjes, Nikki
Heej Heej, Nou ik heb niet zoveel te vertellen alles gaat gewoon lekker. Ben vandaag jarig Ben alweer 19 geworden haha wat een oud mens zeg Vanavond zal ik meer schrijven, moet ff opruimen en dan wachten op de visite.
Proficiat Yvette, je ben inderdaad nu wel echt oud Mooie leeftijd hoor geniet ervan. Goh Nikki dat is niet leuk en drukken maken zeker niet goed in je zwangerschap. Dat 1 iemand het zo voor je kan verzieken, goed dat je even kijkt wat je rechten zijn. Ook zeer aangenaam dat je zo vroeg bekend maakt wat je na je zwangerschap wilt daar moet een baas blij mee zijn. Ik ben zelf ondernemer en heb diverse malen met zwangerschap te maken gehad, op zich geen probleem als beide partijen van goede wil zijn. Ik hoop voor je dat je er snel uitkomt. Thanks Celientje, ja is een hele opluchting. Ben nu zo blij en schaam me voor de kleine dingen waar ik eerde om liep te zeuren. Ik heb 2 mei de 20 weken echo, kijk er nu zeer naar uit, hoop dat ze het geslacht kunnen zijn en alles ok is. Buik groeit wel, maar had verwacht dat ik nu toch echt een zwangere buik zou hebben, maar mensen die me niet kennen, zouden kunnen denken dat het orgineel is. Nog even wachten... Hoop dat alles september mama's goed gaat en goed voelen gr. cassandra
hoi, ik meld me ook aan... ik ben sanne, uitgerekend op 27 september van mijn tweede kindje... Ik ben al mamma van kiki, geboren op 21 juli 2003. is er nog plek om mee te schrijven? ik kwam van een ander forum, maar daar was t erg karig en saai en onhandig ingedeeld... groet, sanne
Hoi Cass, Dank je wel voor je mailtje. Het stelt me weer een beetje gerust. Weet je, er zijn 38 scholen binnen ons bestuur, dus als ik niet op mijn huidige school zou kunnen blijven kan dat zeker op een andere school. Maar ik zou het erg vinden als dit de reden zou moeten zijn. Ik denk dat mijn directeur gewoon weer even wil laten voelen wie de baas is, zo'n macho-type is hij wel. Maar niet fijn nu ! Hoi Sanne ! Leuk, alweer een september mamma ! Hier is, bij mijn weten, altijd plaats voor berichtjes ! Groetjes, Nikki
Sanne welkom !!! NikkiF, wat vervelend zo'n baas. Ik hoop dat je snel antwoord van de vakbond krijgt en dat je dan weet of je er zelf wat aan kan doen. Ik heb helaas geen antwoorden voor je, maar ik hoop dat je zelf heel veel informatie hierover kan vinden. Maar ondertussen loop je er wel mee, en dat is toch heel vervelend !! Cass, is toch heel niet erg dat je over kleine dingen hebt lopen zeuren, voor jou waren die belangrijk, dus geen probleem hoor !! Leuk dat je 2 mei de echo krijgt. Wij moeten dan nog even wachten, maar ook wij willen graag weten wat het word. Ik hou me dus nu ook maar in met dingen kopen, alleen de algemene dingen koop ik af en toe, maar kleertjes wacht ik nu even mee. Van het weekend was de playboykamer voor die 2 grote knapen van ons ook af. Ze waren er het weekend en ze vonden het fantastisch. Bart gaat van de week maik zijn bed afmaken en de planken ophangen, dan kunnen ze als ze over 2 weken hier zijn alles af maken, er staan nog wat dozen hier rond te slingeren haha. Het aanstaande babykamertje is nu 1 grote ravage, maar daar ga ik volgende week denk ik mee beginnen, in ieder geval het behang eraf trekken en er moet nog een kast uit gesloopt worden, en dan kunnen we daar ook mee beginnen. Het begint ergens op te lijken nu. Kreeg vanmorgen ook nog een leuk telefoontje van mijn (half)zusje. Zij is nu ook zwanger, 10 weken, dus dat was heel erg leuk om te horen !! groetjes celiene
hej! nou, leuk dat ik mee mag schrijven... Ik zal me even kort voorstellen: ik ben sanne, 30 jaar, mamma van kiki en ik heb al heeeeel lang een relatie met mijn jeugdliefde. Ik werk bij een krant als verslaggever. Celiene: jij begint dus langzamerhand aan de babykamer? moet je veel doen? wij moeten zelf ook nog verbouwen, maar heb er nog geen zin in omdat we net een verbouwing achter de rug hebben... Voelen jullie trouwens al beweging? ik heel af en toe, maar op het moment dat ik het voel, twijfel ik gelijk alweer of dat het wel is... groet, sanne
Heej heej, Zo ik ben er ook weer eens. poeh poeh.. Wat een druk weekend achter de rug. Was jarig..En er was echt veel visite. Was echt super gezellig! Afgelopen zaterdag moest ik werken en heb ik daar verteld dat ik zwanger was. Werk alleen op zaterdag dus moet te doen zijn. Wordt die man helemaal boos dat ik dat nu al vertel Sloeg ook nergens op. Vandaag heb ik lekker vrij en morgen nog ff 1 toets van sgool en dan krijg ik stage! Joehoe!! Met beebie gaat ook alles prima. Ik begin nu een lkkr buikje te krijgen. Ja verder kan ik niet zoveel vertellen. Heb de beebie nog niet gevoeld. Wel zijn we al bezig in het kamertje wat voor de beeb wordt,. Behang schuren en de kozijnen schuren. Ik zal foto's in me foto album zetten en als je op me banner klik kom je bij de site voor beeb en daar staan ook fotos. Liefs..