September 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NikkiF, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    grappig om te zien dat als je naar jullie banners kijkt, dan denk je dat het die van jou is aan de dagen, maar dan is het gewoon van andere mensen, komisch! :D
     
  2. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

    Ja, leuk zo met allemaal meiden die in "het zelfde schuitje" zitten !

    Met mij gaat het nu nog heel goed. Alleen ben ik snel moe en moet ik vaker plassen dan normaal. Ook mijn darmen rommelen behoorlijk en heb ik veel honger. Soms komt een lichte misselijkheid op, maar een slokje water doet dan wonderen.

    Groetjes,
    Nikki
     
  3. Eyrah

    Eyrah Lid

    10 jan 2006
    87
    0
    0
    enschede
    Roos> Hier nog eentje met BI. Heb het in de laatste 4 zwangerschappen heel heel erg gehad en tegen die pijn zie ik wel weer als een berg op hoor. In de laatste zwangerschap had ik het zelfs zo erg dat ik in een rolstoel kwam de laatste maanden. Gelukkig dat het na de kraamtijd weer helemaal goed kwam en ik weer loop als een kieviet ;)
    Ik hoop dat het deze laatste zwangerschap beter mag gaan.
     
  4. Eyrah

    Eyrah Lid

    10 jan 2006
    87
    0
    0
    enschede
    Oh, als kwaaltje is er vandaag trouwens ook behoorlijk bandenpijn bijgekomen.

    Verder echt spuugmisselijk, BAH
     
  5. Mamma 2 Boys

    Mamma 2 Boys Actief lid

    23 jan 2006
    145
    0
    0
    Eyrah; ik had echt hormonale BI dus meteen na het doen van een zwangerschapstest, al plat op bed, bij de jongste heb ik 8 weken zo gelegen, en rond de 12 wk. gaat het een stuk beter !

    Dus vandaar; dit vind ik echt een wonder.
    Maar het maakt mij super onzeker ! :cry:

    Roos, Mams van 2 boys.
     
  6. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Allereerst hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Ik weet ook sinds twee weken dat ik zwanger ben van de eerste. Ik vind het behoorlijk spannend en hoop dat aankomende weken lekker snel gaan, want dan heb ik de eerste echol
    Narcissen
     
  7. Eyrah

    Eyrah Lid

    10 jan 2006
    87
    0
    0
    enschede
    Roos> Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt hoor. Hoop ook voor jou dat het deze zwangerschap beter zal gaan met de BI

    Narcissen> jij ook gefeliiiii :)

    Ik heb trouwens 1 febr. eerste afspraak bij de VK.
    Ik krijg dan ook afspraak voor echo, spannendddd.

    Ze zullen me ook wel vragen (gezien mijn leeftijd) of ik een vlokkentest oid zou willen. Die wil ik echter niet. Wel een nekplooimeting maar verder niks dus...
     
  8. Fie

    Fie Lid

    7 dec 2005
    6
    0
    0
    Bediende
    Heyhey,

    Ik ben uitgerekend voor 30 sept., 1 dag voor onze trouwdag...
    Vanavond ga ik langs de HA voor een bloedanalyse... Spannend!

    Groetjes!
     
  9. Geertje

    Geertje Lid

    16 jan 2006
    35
    0
    0
    ik ben volgens me eigen berekening 24 september uitgerekend. Maar mag 14 februari naar de VK dus dan hoor ik meer
    xxx
     
  10. Monique79

    Monique79 Actief lid

    19 okt 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    hoi ik ben 22/9 uitgerekend. heb alleen last van veel plassen en soms steken aan de zijkant van mijn borsten. heb 7/2 een afspraak bij de verloskundige voor een echo.
     
  11. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou voor iedereen die ik nog niet gefeliciteerd heb bij dezen: gefeliciteerd!!!!

    Ik heb eigenlijk nog helemaal geen zwangerschaps kwaaltjes, alleen ben erg emotioneel, kan om alles huilen.. en voel me gewoon vreemd.. niet normaal in ieder geval.
    Gisteravond kwam opeens een grote huilbui opzetten, ik zag alles even niet meer zitten, we hebben een klein huisje en we willen graag verhuizen, lukt dit allemaal optijd.
    Is mijn man er net zo blij mee als ik, en al dat soort dingen spookten in mijn hoofd om.
    Gek mens... (ik dan) :confused: :confused:

    Voor de rest heb ik regelmatig last van steken aan de zijkant, net boven de lies.. en net boven de heupen (aan de achterkant) net of het daar trekt ofzo..
    Maar verder makkelijk naar de wc en niet misselijk ofzo.. maar goed zeg het maar niet luidop, ;) ;) wie weet wat er allemaal nog komen gaat!! :rolleyes: :rolleyes:

    Groetjes Kalush
     
  12. Geertje

    Geertje Lid

    16 jan 2006
    35
    0
    0
    Heee Kalush,

    Ik herken wel wat je schrijft, heb ook zo met momenten die onzekerheden. Maar probeer er toch op te vertrouwen dat alles goed komt ;)

    Ben blij voor je dat je tot nu toe weinig zwangerschapsverschijnselen hebt, maar zeg het idd maar niet te hard! hahaha
    Het kan zomaar opeens omslaan.

    Ik wens je in elk geval een mooie zwangerschap toe en hoop dat je ervan geniet!

    xxx
     
  13. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo Fie !

    Ik ben ook uitgerekend op 30 spetember ! Leuk he ! :D

    Groetjes,
    Nikki
     
  14. Fie

    Fie Lid

    7 dec 2005
    6
    0
    0
    Bediende
    Hey Nikki,

    Tof zeg! dan kunnen we samen aftellen! :D Heb jij al veel klachten... ik ben doodmoe en heb gevoelige borsten, maar das eigenlijk alles (mss beter zo hé... ;) )

    Groetjes!
     
  15. Elpee

    Elpee Actief lid

    24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Ons kindje zou voor 6 september kunnen zijn :D en wij weten het van 31 december (heel erg vroeg dus...)
    De zwangerschapskwaaltjes variëren in intensiteit. De eerste week van januari werd ik niks gewaar (misschien omdat ik toen nog vakantie had?), maar sindsdien is het altijd wel wat. Minstens pijnlijke borsten... Maar daar kan ik best mee leven :D
    't Is vooral het misselijk zijn wat vervelend is. Met iemand meerijden in de auto is een hele uitdaging geworden. Na een tijdje krijg ik telkens het gevoel dat het heel erg benauwd wordt... Maar ja, dat hebben wij, moeders-in-spe er wel voor over, he :D
    Overmorgen de eerste echo!!! Ik ben super-benieuwd!
     
  16. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    wanneer gaan jullie allemaal (of zijn jullie al geweest?) voor het eerst naar de verloskundige of gyneacoloog?
    Ik heb nog niet gebeld. Hebben jullie allemaal al je afspraak gemaakt en voor met hoeveel weken?
     
  17. Geertje

    Geertje Lid

    16 jan 2006
    35
    0
    0
    Ik heb gisteren gebeld en mag 14 febr. komen voor een echo. Was er vroeg bij met bellen, maar helaas is me vorige zwangerschap mis gegaan dus vandaar dat ik liever wat eerder ga.

    groetjes
    Geertje
     
  18. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    dat is bij mij dus nu net de reden dat ik nog niet durf te bellen en dat ik liever nog even wacht. Maar aan de andere kant als je dan bent geweest en je hebt het hartje gehoord of zoals in jouw geval zien kloppen, dan voel je je een stuk zekerder. Bij is het 4x misgegaan en toen nog een hoop andere dingen, dat ik nu er een beetje bang voor ben, al voelt het dit keer heel goed.
    Hoe kan het dat je een echo krijgt. Heeft de verloskundige die en wordt het dan een buikecho of zo een van onder :(
    succes met je zwangerschap
     
  19. Mamma 2 Boys

    Mamma 2 Boys Actief lid

    23 jan 2006
    145
    0
    0
    Ik ga a.s. vrijdag !!!!!!!
    het is hier vervroeg naar standaard ; 8 weken een echo .
    Ik vind het wel lekker hoor .

    Schijnt als je met 8 weken een kloppend hartje ziet, de kans heel klein wordt dat er nog wat fout gaat .

    Roos
     
  20. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    Daar hou ik me ook aan vast, als ik een echo kreeg met 8 of 9 weken dan was het kindje vaak niet groter dan max. een week of zes en dan zag je natuurlijk ook geen hartje, dus ik denk dat als je dan een hartje ziet dat dat heel positief is. Maar of dat reëel denken is, dat denk ik niet, maar eerst maar weer een hartje zien of horen, dan ben ik verder als een hele tijd geleden.
    Wel fijn dat ze de standaard vervroegd hebben!
     

Deel Deze Pagina