Hoi meiden Wat leuk dat de meeste van jullie de kleine al voelen. Ik voel de kleine nu ook bijna elke dag, en de schopjes worden ook steeds duidelijker. 1 Mei heb ik mijn 3e echo en kan haast niet wachten om de kleine weer te zien. We willen niet weten at het wordt, dus bij ons blijft het een verassing. We zijn nu langzaam begonnen met de kamer, die moet eerst nog helemaal leeg gehaald worden voordat we er verder mee kunnen. Verder ga ik me steeds beter voelen gelukkig, het ziekste gedeelte heb ik nu denk ik wel gehad. Zolang ik elke dag op tijd naar bed ga dan hoef ik niet over te geven gelukkig
Yvette ligt in het ziekenhuis. Ze verloor al 7 dagen bloed en is opgenomen. Later meer. Groetjes Monica( haar moeder)
Yvette, ik wens je heel veel liefs en sterkte toe en duim voor je dat alles goed is !!!! Hou je goed meis !! liefs celiene
Yvette, heel veel sterkte. Hopenlijk gaat alles goed met je en kom je snel weer gezond naar huis!! Groeten Narcissen
hey Meiden, Vandaag ben ik op consult geweest bij de gyneacoloog. In eerste instantie zou dit een eenmalig bezoek zijn, maar de gyneacoloog vind mijn medische achtergrond reden genoeg om mij bij hem onder controle te houden. Ook weer een echo gemaakt ( zelf weinig van mee gekregen omdat ik niet op het scherm kon kijken, tenzij ik mijn nek verdraaide natuurlijk)maar vriendlief heeft genoten van dat spartelende wondertje in mijn buik. Alles was trouwens goed, groeit goed, ik ook hahaha. Ik hoef me volgens de gyn geen zorgen te maken over het feit dat ik al zo ben aangekomen, en dat ik al zo'n forse buik heb. Volgens hem is het allemaal vocht! De placenta ligt aan de voorzijde en mijn bloeddruk was uitstekend! 100/65. Moest wel bloed laten prikken enzo. Over 3 weken meot ik alweer terugkomen, maar eerst volgende week nog op bezoek bij de verloskundige. Verder gaat het hier heerlijk. Heb erg zin om aan het kamertje te beginnen, maar we moeten eerst nog verhuizen en dat zal pas in augustus zijn. Weten jullie trouwens wat voor kinderwagen jullie nemen?? Ik twijfel nog steeds... bugaboo, urban jungle, quinny? tot gauw !! xx pinguin
Hallo allemaal ! Yvette, ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je snel weer uit het ziekenhuis weg mag, met goed nieuws ! Kalush ! Wat fijn dat je er weer bent en dat alles goed gaat én dat je eindelijk in je nieuwe huisje bent ! Heerlijk moet dat zijn ! Hier gaat alles ook nog steeds goed. Mijn longen zijn gelukkig weer aan de betere hand, houden zo ! Vraagje: Gisteravond zat ik rustig op de bank met mijn handen op mijn buik en heel af en toe voelde ik heel zachtjes iets bewegen. Het waren zeker niet mijn darmen, dat voelt anders aan. Maar als ik mijn handen niet op mijn buik houd voel ik nog niets. Kan dit het kindje zijn ? Groetjes, Nikki
Volgens mij kan dat wel.. Maar ik heb nog niet zoveel ervaring erin, hihi Heel grappig, laatst had ik het ukje 2 dagen niet gevoeld.. Eric legde zijn hoofd op mijn buik, en ja hoor, daar was het ukje weer.. Yvette, heel veel sterkte!! Ik hoop dat alles goed gaat..
Dank je wel Marianne ! Ik hoop dat de bewegingen snel wat sterker zullen worden zodat ik het zeker weet ! Groetjes, Nikki
Nou ik voel ook (geloof ik tenminste) nog niks van mijn baby, al heb ik soms wel vage dingen die ik niet kan plaatsen, maar weet niet wat ik moet voelen, dus ga er nog maar even vanuit dat dit het toch nog niet is.. Vreemd dat sommige het al duidelijk voelen en dat ze het ook zeker weten dat het hun kindje is.. Nou ja, loop gewoon een beetje achter misschien.. hihi.. Komende donderdag heb ik een echo.. misschien kunnen we zien wat 'het' gaat worden, ben erg benieuwd, maar het is gewoon al leuk om even te kijken.. geen idee wat daar in mijn buik allemaal geburd, zit goed afgesloten, kan geen kijkje nemen, en nu wel even.. heb dr echt zin in. Mijn man heeft vrij gevragd en gaat ook mee.. die is ook erg nieuwsgierig. Voor de rest heb ik nog niet echt een super buik, als ik een broek aan heb met alleen elastiek over de buik dan valt het wel op, maar heb ook een heupbroek, en dan zie je echt nog niks.. Nou ja, ik zal straks wel in 1 keer de schade inhalen, van niks tot enorm!! haha.. Mijn hooikoorts zakt gelukkig ook weer een beetje af, afgelopen weekend meende ik echt dat ik zou stikken, is gelukkig niet geburd, maar guttem wat had ik het benauwd, nergens geen dokter te bekennen natuurlijk.. Het is nog wel heel erg wennen in het nieuwe huis, voel me nog niet echt thuis.. en door de hormonen (denk ik) komt dit dubbel hard aan, ben mijn vertrouwde omgeving kwijt, en huil soms tranen met tuiten Maar dat komt allemaal goed.. Groetjes Kalush
Hoi Kalush ! Ik lees dat je het ook benauwd had door de hooikoorts. Ik heb daar sinds donderdag dagelijks last van, vooral 's nachts. Ik gebruik de Ventolin, ik heb van de dokter een plastic ding gekregen waardoor ik het beter kan innemen. Ik vind het afschuwelijk, die longproblemen. Een dichte neus is niet erg, maar geen lucht krijgen is gewoon eng. Wat heb jij er tegen gedaan ? Ik heb vandaag gestoomt met kamillethee, dat werkt ook wel. De bubbletjes voel ik nog steeds alleen als ik een hand op de buik leg. Op een andere site las ik dat het vanaf 18 weken voelbaar kon zijn. Mijn verloskundige zei dat alles wat je voelt voor week 24 fijn meegenomen was. Ik ben benieuwd ! Wij gaan volgende week dinsdag weer naar de verlsokundige. Ik denk dat ze alleen het hartje luistert, maar ik hoop dat ze misschien ook nog een echo wil maken. Ik had de vorige keer namelijk de videoband vergeten. Die mag je meenemen, dan nemen ze de echo op en kun je het thuis nog eens rustig bekijken ! Mijn buik groeit al goed. Mijn gewone kleren passen niet meer. Ik heb al een lading zwangerschapskleren gekocht en gisteren een stretch jurk bij The Sting. Dat was wel leuk, in een "gewone" winkel weer eens iets kopen om aan te trekken ! Ik hoop dat je snel went aan je nieuwe huis. In het begin heb je altijd wel het geveol op vakantie te zijn. Hebben jullie ook al iets aan de babykamer gedaan ? Wij gaan volgende week het kamertje bestellen ! Echt spannend weer en leuk om te doen en ik heb gisteren de perfecte gordijnen zien hangen ... ik weet wel niet wat ze kosten dus ik moet nog maar eens terug gaan met mijn man ! Nou, dat was het weer zo'n beetje ! Tot de volgende keer ! Veel liefs, Nikki
hier gaat het allemaal goed. Beebie laat zich elke dag goed voelen, en je voelt ook steeds beter waar beebie zit, leuk hoor. Ik doe nog wel rustig aan, maar dat moet maar. Gisteren weer een boel leuke spulletjes gekocht, bergruimte onder ons bed begint nu behoorlijk vol te liggen. 10 mei de echo, ik hoop dat ze dan kan zien wat het word, en dan gaan we verder met kleertjes kopen. Er komt eerdaags even iemand naar het kamertje kijken waar wij de babykamer van willen maken, ik ben vandaag weer even verder gegaan met behang eraf halen, maar het is 1 grote puinbende omdat de ondermuur totaal mee komt. Ik hoop dat over een paar weekjes de muren aangesmeerd worden, en dan gaan we echt aan de gang. Gelukkig geen levertijd op de meubels omdat die van ikea komen, het grootste probleem word het behang en de gordijnen, mijn vriend en ik hebben daar nog wat verschillende ideeen over, maar ook dat komt wel goed. Fijne dag iedereen verder !! groetjes celiene
Nikki, ik voelde de kleine met 16 weken al kleine schopjes geven. In de 17e week kon ik voelen waar hij lag. Tis heel erg vroeg hoor, dat zei de VK ook. groetjes celiene
Hoi Celine ! Het is wel echt een wondertje. Ik voel nu, als ik rustig zit en een hand op mijn buik houd, soms kleine plopjes. Ik denk dat dat het kindje is. Ik hoop dat het snel wat harder wordt, zodat ik het steeds kan voelen ! Bedankt voor je snelle antwoord ! Groetjes, Nikki
Ik voel helaas maar weinig plopjes, maar wel heeeeeel veel gekriebel onder in mijn buik. Volgens de gynaecoloog is dat het kindje maar omdat mijn placenta voor en laag ligt blijft het voorlopig bij dit gekriebel. Ik vind het zo'n apart idee.. zo'n minimensje dat ligt te spartelen in mijn buik!
Hoi Allemaal, Leuk om te lezen hoe het allemaal met jullie gaat we zitten toch in dezelfde tijd met zwangerschap en herken wel dingen. Ik hoop dat het met Yvette goed Gaat! Kalush verhuizing zit erop, ik ga verhuizen als ik 8 maanden ben dus ben blij dat je dat achter de rug hebt. Ik denk ook dat ik de Baby ooit voel, heel vaag wat plopjes maar heb net als Narcissen de placenta voor dus is nog niet echt duidelijk. Ben weder na de VK geweest, tot nu toe toevallig alleen inval VK's gehad. Ik ga daar zonder man naar toe. Moet wel lachen waren zwangere met 4 en ander had 5 familie leden bij. Ik ervaar het niet zo als spannend, ze doen het hartje luisteren maar heb de belly talk. Ik wil graag poli-klinisch bevallen en nu had ik hier gelezen dat je de kamer moest regelen. Nou de VK lag helemaal dubbel en zei is niet nodig hoor...het is geen hotel Tjaa weet ik veel. Ze zegt je weet toch nooit wanneer kan 7 tot 9 maanden zijn. Ben enorm verkouden, neus en kriebelhoest, lekker voor de baby dat gebulder de hele dag. Ik hoorde net dat Britney spears weer zwanger is, schijnt ruim 4 maanden te zijn. Dat is snel na de bevalling. Kamertje is besteld, komt half juni, jammer dat we er niks aan kunnen doen, pas in het nieuwe huis, zal medio augustus worden. Nog paar nachtjes slapen en dan de 20 weken echo, ben benieuwd, had het eerst alleen maar over geslacht maar nu het nadert veel belangrijker dat alles goed is. Moet zeggen ook wel mooi mocht je het geslacht in het midden laten. Maar ben ik te nieuwschierig voor en mochten ze het met de echo niet kunnen zien dan paar weken later met de pretecho. gr. cassandra
Hoi Cassandra ! Fijn dat bij jou ook alles goed gaat ! De verkoudheid zou ook hooikoorts kunnen zijn ... niet te hopen want dan heb je er nog wel even plezier van ! Leuk dat de kamer al zo snel komt. Wij gaan de kamer volgende week bestellen. Ik hoop ook dat alles ok is met Yvette. Ze is precies even lang zwanger als ik. Dan hoor je toch niet zo vaak dat het nog mis kan gaan. Uitgaan van positief nieuws ! Groetjes, Nikki F
Hallo, Hier de moeder van Yvette, Ze lig nog steeds in het ziekenhuis ze verliest nog altijd bloed. Ze zijn allemaal onderzoeken aan het doen, ze lig al 2 dagen aan de ctg en het hartje van het kindje klopt nog steeds. Er is ook een echo gemaakt en het kindje loopt achter met zijn/haar groei. Ze is nu 17 weken maar de baby is nog maar 14 weken ongeveer. Maar ze kunnen niet vinden waardoor ze bloed. Zolang ze blijft bloeden mag ze niet naar huis toe,ook omdat ze niet weten hoe het komt. Dr vakantie naar Egypte gaat helaas ook niet door. Maar dat geef helemaal niks. Ze zit er helemaal doorheen. Als er meer nieuw is horen jullie het