Hoi Mir, Dat is het zeker, lastig om de foto's duidelijk te krijgen. Dan staan ze op het fototoestel goed, en dan moet ik ze verkleinen en dan worden ze meteen weer onduidelijker. Maar goed, het is wel te zien ... Warm vandaag, inderdaad ! DAMES: Morgen gaan wij op vakantie en zaterdag komen wij terug ! Dus ... even een paar dagen geen nieuws uit Limburg ! 8) Groetjes, Nikki F
Nicki Geniet van jullie vakantie!!! Je hebt wel perfect weer. Hier alles ok, zit nu te werken in de serre en moet zorgen dat ik hier voor 12 uur weg ben, zon komt hier dan binnen. Heb kantoor aan huis dus zit met mijn voeten in een koud bak water. Wordt hier 33 graden, krijgt het toch al warm als je het alleen al hoort. Ik had weer wat, gisterenavond ik wil gaan douchen, en zie onderaan mijn buik, strepen , striae helemaal van links naar rechts. Dus ikke man roepen van kijk eens het is begonnen, hij kijkt en zegt ja en ook op je rug, whaat zeg ik Slimmerik zeg hij is je band van je joggingbroek......nieuwe joggingbroek die dan op je heupen hangt met een ribbelband hahaha wat een muts ben ik toch. Vanmiddag met man op de bank liggen de tour kijken. We zijn nu helemaal klaar, alles is geregeld voor verhuizing, voor baby alles binnen, alles staat nu in dozen, nu wachten op de sleutel van ons huis... duurt nog 2 weken dus gaan nu maar wat meer uiteten en zo, zal dadelijk nog weinig van komen. Hoop snel wat van Femke te horen! Allemaal rustig aan de komende dagen. gr. cassandra
Hee, hallo... ben als eens vaker op deze topic geweest, maar meestal lees ik vanalles en plaats ik zelf niet vaak iets.... maar ik kom dus ook uit Limburg... dus NikkiF WEL nieuws uit Limburg...!!! Ik heb ook soms het gevoel dat ik niet precies weet waar ik thuis hoor... bij de Augustus mama's of bij de September mama's.... Ik ben 1 september uitgerekend, dus toch meer hier, denk ik! Ik zal even een beetje wat vertellen, als ik dat heel lang geleden al niet eens heb gedaan op dit topic, ik weet het niet meer... Alles verloopt hier goed, geen rare dingen al begint het nu toch best wel zwaar te worden vooral met dit warme weer... maar daar zal iedereen wel last van hebben. Ik heb sinds deze week zw. verlof.... HEERLIJK!!! Al doe ik niet veel met dit weer... beetje huishouden (tussendoor), wat computeren en wat liggen op de bank of buiten, beetje lezen... alles lekker rustig aan... We hebben gelukkig alles al zo ver klaar en ook alles in huis, vorige week de box opgehaald en gisteren onze Quinny (pappilon) daar ben ik ZOOOOO blij mee! Ik heb ook even meegelezen over Femke, ze maakt het wel spannend, he!? Nou, ik lees jullie berichtjes wel weer, lekker herkanbaar allemaal!!! Groetjes Niki ps: Cass, hopelijk blijft het bij strepen van je joggingbroek....! hahaha
Ha Niki! Nou je bent bij mij wel bekend hoor bij dit topic, je hebt laatst n hele mooie lijst doorgegeven met wat je allemaal moet hebben Toppie, daar ben ik erg blij mee! lekker joh, dat je al zwangerschapsverlof hebt! Ik niet, maar wel vakantie bijna (onderwijs)..Nog drie daagjes werken en dan is het voor mij ook klaar met werken. Gelukkig doen we op school deze week aan een tropenrooster, anders weet ik niet hoe ik het uit moet houden in zo´n warm klaslokaal Super dat jullie alles al in huis hebben! Wij zijn erg laat met alles.... maar 31 augustus zijn alle babykamerspulletjes er! De box is ook besteld. Alleen de quinny nog niet, hopelijk is daar niet echt een levertijd op... anders moeten we nu snel bestellen... De geboortekaartjes hebben we ook nog niet uitgekozen. OH jee... soms denk ik dat we ons overal te laat in hebben verdiept! Ik heb ook nog niets van de uitzet die je moet hebben, maar daar gaan we volgende week inkopen voor doen. Ach ja, het zal wel los lopen... Ik moet niet ineens te vroeg gaan bevallen natuurlijk.... Maar alles zal in de 37e week rond zijn, dus moet ik me geen zorgen maken... Pff... ik ga maar eens in de tuin zitten (ookal vraag ik me af of dat koeler zal zijn?) hier in dit kamertje is het niet echt meer uit te houden zo warm... Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Femke is. Het klonk allemaal best heel verontrustend vond ik! Dus ik hoop echt heel erg dat alles goed blijft gaan en ze nu onder goede controle is!! tot gauw maar weer groetjes mirjam!
Mir, met de Quinny ben je (ik wil je niet ongerust maken) maar toch wel aan de late kant... Bij ons zou het in eerste instantie nog 6 a 8 weken duren voordat ie er was. Ze hebben hun best gedaan om hem in week 35 van mijn zwangerschap te hebben, gelukkig was hij er iets eerder... wij vonden het ook al krap en wij hebben hem in week 30 van mijn zwangerschap besteld bij Prenetal in Eindhoven (warenhuis) misschien dat hij ergens anders sneller leverbaar is... maar ik zou niet meer te lang wachten... succes! Gr. Niki
Hey meiden, Vanochtend hebben mijn lief en ik in het bijzijn van onze ouders , ons geregistreerd als partner. Trouwen willen we graag maar dan wel met alle toeters en bellen erbij en dan geen zwangerschapstoeter! Haha. Het was erg leuk , intiem en bijzonder Ik heb sinds het weekend erg pijn in mijn buik. Echt rondom het schaambeen, die hoogte. Vandaag is het wat minder, maar de harde buiken zijn volop aanwezig! Het was zo erg dat ik op een terras niet uit mijn ( was een wat lage) stoel kon komen omdat het TE pijnlijk was beetje genant ook. Zolang ik loop heb ik weinig last trouwens. Nou ja ik moet mrogen weer naar de gynaecoloog, dus ben benieuwd. Ik heb nog niet alles voor de baby klaar. Er zit eigenlijk te veel in dozen om een goed overzicht te hebben van wat ik in huis heb. Nou ja net als Cass krijgen wij ook 1 augustus de sleutel en dan kunnen we de 2e week van augustus over. Mir voor een kinderwagen moet je een levertijd van ca 12 weken aanhouden, helemaal in de vakantie. Prenatal is trouwens vrij snel in leveren merk ik en komen ook na wat ze beloven. Ik ga een uurtje plat meiden! fijne dag xx pinguin
Hee pinguin72, Wat leuk! Wij zijn 4 april ook een geregistreert partnerschap aangegaan. ook alleen maar voor de bay die op komst is, trouwens... We willen ook nog 'n keer voor de 'echt' trouwen! Was toch best wel voor de echt vond ik. Ik wist dus niet dat je elkaar ook echt de hand moest geven, enzo... Ik vond het toch wel bijzonder... GEFELICITEERD trouwens! Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen? Uiteten met z'n tweetjes, ofzo? In ieder geval een leuke dag! Gr. Niki
hallo allemaal even snel een bericht van mij. Ik ben vandaag weer thuis gekomen. Ik ben vorige week maandag met weeen opgenomen in het ziekenhuis en ben gestart daar met weeenremmers en heb injecties gekregen om de longetjes te laten rijpen. Helaas werkte de medicijnen niet zo goed en ben ik uiteindelijkj 8 dagen later pas wee vrij en mocht ik naar huis wel met de eis dat ik thuis echt heel veel rust. Mijn man is thuis en mijn ouders komen elke dag voor het huishouden te doen en te koken. Ik heb nu 2 cm ontsluiting en af en toe een harde buik maar veder gaat het redelijk. Ik ben echt heel erg geschrokken en wil echt dat mijn kindje nog zeker 4 weken blijft zitten. Gelukkig is de kleine wel aan de grote kant nu weegt het al ongeveer 2300 gram. IK ga nu mijn bedje weer in. ik hou jullie op de hoogte
Nou, blij eindelijk wat van je te horen... houd je inderdaad lekker rustig, maar dat moet ook wel met dit warme weer!! Gelukkig is alles goed en blijft je kleine nog zeker 4 weken zitten... Succes en sterkte! Gr. Niki
Oh ik ben blij dat je wat van je kan laten horen Femke. Lekker op bed gaan liggen en hopen dat dat kindje nog een paar weekjes blijft zitten. Veel sterkte! Niki we zijn lekker uit eten geweest. Het is echter veels te warm voor mij nu dus zitten nu thuis met een ventilator op me gericht. fijne avond! xxx pinguin
Femke, Ook ik ben blij dat je weer thuis bent en dat alles oke is. Heb regelmatig bij de sept mama's gekeken voor een glimp van een berichtje na vorige wk ineens naar het ziekenhuis te zijn gegaan. Doe maar rustig aan! Duim dat je beebje voorlopig nog blijft zitten in mama's warme buik! Liefs, Mirre
Femke, Goed van je te horen! We vroegen het ons iedere dag af. Doe het rustig aan, fijn dat je goede hulp hebt. We hebben vanacht beneden geslapen, matrassen naar beneden gesjouwt en was goed te doen. Maar ben toch wel blij als het wat koeler wordt. Maarja wie niet. Heb wel het gevoel dat deze zomer heter is als andere. Andere dames, gefeliciteerd met geregistreerd Parnterschap, is toch een beetje trouwen gr. cassandra
Hey meiden, Vanochtend dus de groeiecho gehad. Het is een hele dikkerd, die ca 16 dagen voor loopt qua groei. Het is er echt eentje, dus over de tweeling mogelijkheid hoef ik me geen zorgen meer te maken gelukkig. mijn placenta bedekt de voorzijde van mn buik, waardoor de arts van buitenaf niet kon voelen hoe het kindje ligt. Gelukkig ligt het met het koppie naar beneden en hij heeft wel 3 x gezegd dat het beebje het werkelijk uitstekend doet. Wel laat hij me voor de zekerheid op zwangerschapssuiker testen. De buikpijn die ik de afgelopen dagen zo heb gehad schijnt te komen omdat mijn buik dus zo fors is. Ook niet heel alarmerend dus dat is ook goed nieuws! Ik kreeg trouwens nog wel de indruk dat ze nog steeds rekening houden met het feit dat het kindje eerder dan de uitgerekende datum zal komen. We zullen het zien. Ben blij dat alles goed was
Zo Femke, dat is niet niks. Ik had je al gemist hier op het forum. Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat de kleine nog mooi een aantal weekjes binnen blijft.
Nou, die indruk kreeg ik net ook een beetje.... Kom net van de vk, alles perfect! Kindje is al in aan 't dalen, waar ik trouwens helemaal niks van merk... maar ik heb het idee dat hij/zij al vanaf het begin af aan niet echt hoog gelegen heeft, ik heb namelijk totaal geen last van maagzuur of het idee dat ik minder goed kan ademen... De vk zei wel dat het geen teken was dat hij/zij eerder zou komen, maar ze zei wel een paar keer wel nog even wachten tot ik terug ben van vakantie... ze komt 20 aug. terug en ik ben 1 sept. uitgerekend... dus wie weet... zou niet gek zijn...! Maar die van jou is dus een dikkerd, wel lekker toch? Dat is alleen maar een goed en gezond teken! Ik ben ook blij dat alles goed is!!! Is toch altijd weer een geruststellend gevoel, als de vk heeft gezegd dat alles goed is. Ze heeft trouwens nog even een kleine echo gemaakt, omdat ze niet goed kon voelen hoe die lag, omdat het hoofdje al zover naar onderen lag... mijn gevoel over hoe die ligt is helemaal bevestigd, ik voel namelijk al een hele tijd alleen maar rechts getrap, daar ligt hij dus ook met beide beentjes! Omdat hij al zo ver is gezakt, kan hij bijna niet meer draaien dus dat is ook een gerustgesteld gevoel, gelukkig geen stuitligging! Gr. Niki
Altijd fijn als een bezoek bij de VK/Gyn Positief is! Ik moet as. maandag weer, nu gaan ze urine testen omdat bloeddruk laatst verhoogd was. Ben benieuwd. Ik ben niet echt tevreden met onze VK praktijk, heb nog iedere keer een ander gehad en zijn nogal makkelijk. Geen klachten, wat kletsen over ditjes en datjes (vooral niet over dezwangerschap ) en Doei... Moet echt vragen, zelfs om urinetest moest ik vragen en dat terwijl mijn onderdruk met 20 verhoogd was. Zij vinden geen klachten, niks aan het handje, maar niet iedereen heeft klachten en wil toch dat ze het even checken. Maagzuurdagen zijn nu voorbij, lekker. Mischien is de baby wat gezakt of zo. We hebben gisteren een Airco aangeschaft. Rib uit ons lijf....maar dan heb je ook wat Geweldig huiskamer was s'middags 23 graden, toen s'avonds het bakbeest naar boven gesjouwd. Binnen 15 minuten slaapkamer 22 graden. Wat waren we blij....heerlijk slapen, NOT, motor op dak slaat constant aan en is een rotherrie dus om 3.00AM stond mijn man op dak in onderbroek supersjachie te kijken wat hij eraan kon doen. Ik schiet dan in de slappe lach.......dachten we het dik voor elkaar te hebben en zijn wij met onze Super Airco de enigste in de buurt die nog wakker zijn. Van mij gelach wordt hij nog kwader dus was een gezellig nachtje. gr. cassandra
NOu meiden vannacht weer veel last gehad van lichte weeen helaas. Ik moet het gaan timen. als ik 90 min om de 5 a 7 min een wee heb die minimaal 40 sec aanhoud moet ik weer terug naar het ziekenhuis. Dus vandaag weer extra rustig aan doen
Jemig Femke... Ik hoop dat alles goed gaat! Het is mischien een vreemde vraag, maar voelt een harde buik hetzelfde als een wee??