September 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NikkiF, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Mussie !

    Er zijn nu 3 meiden op 30 september uitgeteld ! Fie, jij en ik ! Leuk he !

    Ik voel me tot nu toe nog best wel goed. Alleen ben ik wel heel moe. Soms heb ik echt het gevoel dat ik rechtop in slaap kan vallen. Als ik thuis kom van mijn werk moet ik eerst naar bed en dan slaap ik gemiddeld 1,5 uur voordat ik weer een beetje energie heb. Heb jij dat ook ?

    Verder, zoals alle meiden hier, een beetje bezorgd of alles goed zal gaan. Natuurlijk moet je daar van uit gaan. Het is mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw en je weet niet of dingen normaal zijn of niet. Ik ben wel blij als ik 8 weken ben, dan is het toch allemaal wat zekerder voor mijn gevoel.

    Wel moet ik zeggen dat ik helemaal geniet van het feit dat ik zwanger ben, en ik weet het nu al een week ! Die week is ook weer omgevlogen ! Als al die weken zo snel gaan !

    Ik verheug me al op een buikje, het lijkt me geweldig als je dat kunt zien en het kindje kunt voelen en zo !

    Nou, veel plezier hier en tot "ziens"

    Groetjes,

    Nikki
     
  2. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Hallo meiden,

    Jullie allemaal heel harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik sluit me graag bij jullie aan! Waarschijnlijk wordt ons kleintje ook in september geboren. We weten nog niet precies wanneer. Ik ben na een miskraam vlak voor kerst meteen weer zwanger geworden. Waarschijnlijk is het 29 of 30 september. 20 februari ga ik voor de eerste keer naar de verloskundige en de dag er na mag ik al voor een termijnecho. Die had al een week eerder gemogen, maar dan zijn we op vakantie, vind ik wel een klein beetje jammer.

    Ik vind het super spannend. Ik ben erg blij, maar durf het nog niet helemaal tot me door te laten dringen. Ik hoop zo dat het nu wel goed gaat!


    liefs,
    Cleo
     
  3. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Nikki, ja dat vind ik super leuk dat we met zijn drieen op 30 september zijn uitgerekend! :D
    Het is voor mij de 3e zwangerschap, ik heb vorig jaar juli, na 10 weken zwanger te mogen zijn een miskraam gehad. Dus ik ben nu toch wel een beetje angstig hoor. En ik heb al een zoon van 16. Ik vind het dan ook super gaaf om weer zwanger te mogen zijn en hoop heel erg dat het nu wel goed gaat!
    Ja, die moeheid ken ik, ik ben ook echt kapot, ben blij als ik naar bed kan. Ik red het niet om vanuit mijn werk nog even een uurtje mee te pikken want als ik thuis kom roept de keuken mij direct,hihi. :) En als ik s'avonds dan eindelijk naar bed kan nadat ik nog 2 keer naar het toilet ben geweest word ik s'nachts ook nog 2 keer wakker omdat ik heel nodig een plasje moet doen,pffff :( . Haha, ik heb het er allemaal voor over als we maar een gezond wondertje krijgen! ;) Groetjes en geniet van je zwangerschap. Mussie
     
  4. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
     
  5. Elpee

    Elpee Actief lid

    24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Ongeloofelijk, he... dat hartje de eerste maal zien kloppen? Heb het zelf gisteren ook voor de eerste maal meegemaakt. Telkens ik eraan terugdenk, word ik totaal euforisch!!! Super! Geweldig! :D
     
  6. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hallo

    Heb op het moment nog niet echte zwangerschaps kwaaltjes, behalve dat ik om elke kleinigheid moet huilen.. :) :)

    Ik las zonet de kwaaltjes die voor kunnen komen even door, en het lijkt wel of het bij mij net de omgekeerde wereld is.
    Tijdens je zwangerschap kun je moeilijk naar de wc, nou ik moet altijd rennen om er op tijd te zijn.
    Ook staat er dat je warmer bent, nou ik zit altijd te trillen, heb de kachel op 22 staan, mijn man zit te zweten en ik te trillen.. :( :(

    Trouwens, hebben jullie tips om die rode strepen te voorkomen? Stria?
    Ben benieuwd!

    Groetjes Kalush
     
  7. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Kalush,
    ik heb niet echt tips om streepjes tegen te gaan :(
    Wat de z kwaaltjes betreft, ik had juist gelezen dat je het wat sneller koud hebt. Bij mij klopt dat ook wel maar ik krijg het ook koud als ik moe ben en moe ben ik hoor, echt heel erg.Verder vallen de kwaaltjes bij mij ook wel mee, wat zere borsten maar verders niks, maar we zitten nog in het hele begin dus eerst maar even afwachten. ;)
    Groetjes, mussie
     
  8. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ik zie dat veel a.s. moeders 30 september zijn uitegerekend. En niemand net als ik 29-09-2006 haha. succes allemaal
     
  9. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ja, dames ! Januari is een vruchtbare maand ! Dat blijkt maar weer ! 8)

    Gisteren hebben we het eerste pakje gekocht voor ons aanstaande kindje ! Dat was zo leuk om te doen ! We waren er ook helemaal trots op ! En het kijken naar kamertjes en spulletjes, dat is allemaal zo leuk ! Gelukkig hebben mijn man en ik dezelfde smaak ! :D

    Bezorgd zijn we denk ik allemaal wel, maar je moet toch steeds positief proberen te denken en van het beste uitgaan. Dat werkt goed door op je lichaam. Gelukkig heb ik wel de gelegenheid om te slapen als ik thuis kom. Soms heb ik het gevoel dat ik in de middagpauze al met mijn hoofd op de tafel in slaap kan vallen ! :oops:

    Ik ben heel slank, maat 34. Toch heb ik zelf het idee dat mijn buik al een beetje dikker aan het worden is. Dat valt op omdat mijn buik normaal helemaal plat is. Dat kan niet door het kindje komen, dat is pas 2 mm groot ! Zou dat komen omdat de baarmoeder zich al eerder vergroot in het begin van de zwangerschap ? Wie denkt dit ook te hebben ? Misschien is het maar mijn verbeelding ... ik kan haast niet wachten op zo'n mooi rond buikje ! ;)

    Groetjes allemaal !

    Nikki
     
  10. Niet meer actief

    Ook wij verwachten ons kindje in september 2006. het is allemaal nog jong maar wel heel erg leuk allemaal vind ik
     
  11. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Op de lijst van de NOD januari zag ik dat er minimaal 4 zwanger waren op dezelfde NOD als ik (15-1), alleen niemand is uitgerekend op dezelfde datum als ik :confused:

    Nou ja, maakt ook niet uit, weet zelf nog niet wanneer ik precies uitgerekend ben, aangezien ik nooit echt een regelmatige cyclus heb gehad.
    Hoor ik binnenkort vanzelf!

    Groetjes Kalush
     
  12. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi, nou ik heb nog geen pakje gekocht, ik bekijk het wel positief maar wacht toch liever de eerste 3 maanden af. :)

    Kalush,ik denk dat het komt omdat de 1 een cyclus van 28 dagen en de ander van 27 dagen enz.En jij had je cyclus ook onregelmatig schreef je. Maar misschien heb ik het helemaal mis hoor :rolleyes:

    Babypaula: jij loopt precies 2 weken voor. Gaat alles goed met je?

    Groetjes mussie
     
  13. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    hoi meiden wat leuk allemaal in sept ik moet 1e wk v maart voor termijn echo ben benieuwd ik denk rond 21 sept gr gerda
     
  14. Eyrah

    Eyrah Lid

    10 jan 2006
    87
    0
    0
    enschede
    Zo langzaam glij ik een beetje van de rose wolk af hoor.
    Voel me echt mega beroerd en hang liefst heel de dag op de bank.
    Wat niks voor mij is want ik heb een hekel aan niks doen ....
    Ik had die druppeltjes van dr. Vogel maar ook die helpen niet echt.
    Iemand nog een suggestie of tip?
     
  15. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Ik ben uitgerekend op 24 september.
    Ik heb net bezoek gehad van de mevrouw van moeders voor moeders. Donderdag ga ik er mee beginnen. Ik krijg verder een leuk boek, en als het afgelopen is een leuk serviesje voor de kleine. Leuk dat je dat erbij krijgt, maar ik vind het belangrijker dat je kan helpen om vrouwen die niet zwanger kunnen worden, dat er een medicijn voor gemaakt word van ons hcg hormoon !!

    Sinds vrijdag ben ik vreselijk misselijk, ik word er niet goed van. Heb de hele dag het gevoel dat er vreselijk veel in mijn maag zit, terwijl ik de hele dag honger heb. Eet nu wat meer kleine maaltijden op een dag, maar het schiet niet echt op. We moesten afgelopen zaterdag een heel stuk met de auto rijden, was niet echt een succes, maar gelukkig hebben we het overleefd hihi.
    Als het nog een paar dagen zo blijft ga ik of druppeltjes halen van dr vogel of even naar de dokter, want zo vind ik het niet echt lekker.

    Leuk he meiden wat kopen voor de kleine. Ik heb ook al wat dingen gekocht, ga deze week maar weer even kijken, tis zo leuk allemaal.

    Eyrah, er staan wel wat topics op dit forum over misselijkheid, staan wel goede tips bij.

    Mussie, hier ook eentje die het sneller koud heeft hoor, maar het kan ook ineens erg warm zijn. En inderdaad, als ik moe ben, dan zit ik met een dekentje op de bank terwijl de verwarming hoog staat. Mijn vriend heeft het dan bloedheet, kan toch al niet goed tegen warmte omdat hij de hele dag buiten werkt, dus dat is wel geinig dan.

    Lekker genieten verder meiden !

    groetjes
    celiene
     
  16. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Celiene, grappig dat het herkenbaar voor je is. Wat ik ook leuk vind is dat we niet zoveel in leeftijd schelen, ik ben net 37 geworden. Is het jullie eerste wondertje?
    Groetjes, mussie
     
  17. Barbara09

    Barbara09 Nieuw lid

    30 jan 2006
    1
    0
    0
    secretaresse
    Ridderkerk
    Hallo allemaal,

    Ik ben ook net zwanger (6 weken en een paar dagen) en ben uitgerekend 23 september 2006. Heb eigenlijk nog geen echte kwaaltjes, hoop dat dat zo blijft en dat het goed blijft gaan. Ik moet 13 februari voor het eerst naar de verloskundige, ben dan dus 8 weken, weet een van jullie of ze dan ook al een echo gaan maken??

    Groetjes Barbara
     
  18. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Gefeliciteerd.
    Nee waarschijnlijk gaan ze nog geen echo maken. Het is waarschijnlijk een intake gesprek!

    groetjes
     
  19. Mamma 2 Boys

    Mamma 2 Boys Actief lid

    23 jan 2006
    145
    0
    0
    Hoi Barbara !

    Ik heb vorige week een echo gehad van 8 wk !
    Waarschijnlijk doen ze dat wel , maar het kan bijvoorbeeld ook een intake gesprek zijn ?? Dat is denk ik per VK-Praktijk verschillend .

    Gefeliciteerd he ? :)
     
  20. Geertje

    Geertje Lid

    16 jan 2006
    35
    0
    0
    Heee wat leuk, ik ben ook 24 september uitgerekend!

    groetjes
    Geertje
     

Deel Deze Pagina