Hallo allemaal ! Ik ga eens googlen, misschien is er een andere pendelsite te vinden ... Cass, ja die kinderen van school zijn ieder jaar weer heel belangrijk voor mij. Daar ga je voor door het vuur als het moet. Misschien dat het anders zal worden als ik zelf het kleintje heb, dat weet ik niet. Deze zijn echt heel lief. Toen ze in groep 4 zaten ging ik met groep 8 op kamp en kwam een vriendin van mij vervangen in mijn klas. De kinderen vertelden haar toen: "Onze juf is nog nooit boos geworden op ons, het hele jaar nog niet !" En dat was ook zo. Dan is zo'n schooljaar echt geweldig, kan het ook niet lang genoeg duren. En ... ik moet eerlijk bekennen dat ik na 4,5 weken vakantie ook wel weer uitkijk naar die drie weken, zelfs nu, als ik dan 33 weken zwanger ben. Het is even een goede afwisseling. Cristel, hoe kan ik er achter komen wie Sonja is en dat ik de goede Sonja heb ? Succes met wachten ... kan me voorstellen dat het nu echt te lang duurt ! Niki, 32 kids is inderdaad veel, maar het is groep 7 dus die zijn wel al heel zelfstandig. Ook het onderwijssysteem bij ons op school (werken met dag en weektaken) maakt dat het goed te doen is, ook met grote groepen. Gelukkig maar ! Groetjes, Nikki F
Hallo dames, De site van Cass doet het wel. Ik ben erop gekomen via google, zoekopdracht: zwangerschapspendel. Deze site is de enige die gevonden werd en hij doet het gewoon. Ik heb ook laten pendelen ... ben benieuwd ! Groetjes, Nikki F
Hoi, ja zo kom ik ook op de site! Heb me ook opgegeven voor de pendel... Ben zó benieuwd!! Wie weet klopt het... En hoe krijg je dan uitslag? Via je e-mail? Of gewoon op die site? weet jij dat Niki?
Ik ben gependeld en er kwam bij mij uit dat ik zwanger zou worden in december en dat ik een meisje zou krijgen dit wel 2 maal toe gependeld Ook volgens de chinese kalender zou ik een meisje verwachten Nou beide kloppen ik ben bevrucht op 2e kerstdag ( hihihi ) en verwacht een meisje. Ik ben verder gependeld dat ik zou bevallen in kalender week 37 dan ben ik ongveer 39 weken zwanger de datum rond 12 september
Hallo ! Mir, ik heb gependeld en vroeg me net ook al de hele tijd af hoe ik het antwoord zou horen, via de mail of via die site ... Cass, misschien weet jij het ? Femke, je moet via Google gaan, dan gaat het goed. Ga eens shoppen voor een voedings-BH. Ben benieuwd ! Groetjes, Nikki F
Hoi betreft de pendel, Even de site opslaan en later terugkijken, kijk dan naar de laatste berichten , je ziet dat je naam staan en zeggen ze het antwoord is op de site. (geen mailtje) gr. cassandra
Ik zit er werkelijk helemaal doorheen nu. Mijn ouders hebben de afgelopen 3 weken dagelijks voor ons klaar gestaan en hebben zoveel mogelijk hulp geboden wat ze konden. Ik ben ze daar dan ook vreselijk dankbaar voor. Alleen mijn moeder is nu ingetort door de oververmoeidheid en is door haar rug gegaan. Ik voel me vreselijk schuldig hierover. Mijn man gaat vanaf volgende week ook weer werken en heb dus eigenlijk geen hulp meer. Ik heb wel vrienden en kenissen maar ja die hebben ok hun eigen baan en huishouden en somigge gaan of zijn op vakantie. De band met verdere familie is helaas ook niet zo sterk. Voor thuiszorg kom ik niet in aanmerking omdat ze zeggen dat ik in het ziekenhuis moet vervblijven als ik this geen volledige rust kan nemen. Alfahulp zou wel kunnen alleen hebben we daar echt de financiele middelen niet voor. Ik heb nu echt zoiets van waarom ben ik nou niet gewoon 4 weken verder dan kan de kleine gewoon geboren worden. Ik voel me echt zwaar kl*te sorry hoor maar baal als een stekker nu Ik wil gewoon kunnen genieten van deze laatste weken en mijn laatste zwangerschap maar o deze mannier kan ik dat helemaal niet en dat doet af en toe vreselijk veel pijn vooral omdat ik weet dat dit de laatste zwangerschap is die ik zal meemaken
Hoi Cass, Werkt het ook als je de site niet hebt opgeslagen maar gewoon wee opnieuw het adres invoert en kijkt ? Ik ben zo benieuwd ... Hoi Femke, Wat een moeilijke situatie ... Ik denk dat je niet uit het oog moet verliezen dat je kindje nu het belangrijkste is. Het huis, poetswerk en dat soort dingen zijn gewoon niet belangrijk nu en dat komt wel weer. Misschien kan je man 's avonds even zuigen of zo, dan ziet het er toch weer redelijk netjes uit. Probeer het een beetje te relativeren ... hier is het huis ook niet blietsenblank hoor, als ik moe ben vind ik het belangrijker dt ik uitrust dan dat mijn huis netjes is. Al helemaal als ik dadelijk weer aan het werk moet voor drie weken. Het komt allemaal wel. En het is toch echt het beste voor je kindje als het tot 37 weken blijft zitten. Eerder worden geboren kan ook weer gevolgen hebben ... Sterkte ermee. Ik heb net de eerste voedings-BH gekocht ! Van het merk Anita en hij zit prima ! Net even voor de spiegel staan oefenen met de sluiting Nu lukt het al met een hand ! Ha ha, ja we moeten voorbereid zijn ! Ook nog een wit bloesje gekocht in diezelfde winkel ! We hebben vrijdag een etentje met klanten van mijn man, kan ik het meteen aan ! Nou, ik ga nog eens kijken hoe het gaat met die mevrouw en haar pendel Groetjes, Nikki F
Hoi Nicki, nee hoor je kunt het gewoon weer opnieuw intypen, is gewoon ik die nogal sites niet meer kan vinden, dan sla ik ze op in favorieten, ik had gisteren na paar uur antwoordt, zal net zijn hoe druk ze het heeft met aanvragen en haar tijd. Gewoon regelmatig checken op de site, ze zet het antwoordt neer op de site. Goh Femke, voel je niet schuldig betreft je Ma. Het komt voor je ook allemaal tegelijk. Net wat nicki al zei, het huis is niet zo belangrijk nu, jezelf je baby en jullie kind wel. Je moet met andere maten gaan meten, lukt het niet wat je wilt op een dag...dan maar de volgende dag. Mischien makkelijk "lullen" wat ik doe. Maar je zo druk maken is helemaal niet goed en van druk maken kun je vanalles krijgen. gr. cassandra
Hoi dames ! Ik heb mijn "toeter" net nog even op de foto gezet, met nu als achtergrond een groene muur van de babykamer ! Ik had niet gedacht dat mijn buik weer zo erg gegroeid zou zijn ! Wel gelukkig nog geen striem te bekennen ! Cass, geduld is een schone zaak ... maar heb ik nu niet ... ik hoop dat ze snel haar pendel wil activeren ! Groetjes, Nikki F
Hallo allemaal, Vanmiddag bij VK geweest, alles was goed!!! Baby al volledig ingedaald, dus dat is goed nieuws... niet dat hij/zij nu eerder komt, hoor... ik kan dus nog best tot de 42 weken rond lopen met dikke buik... hmmmm... liever niet! Maar hij/zij kan nu niet meer zo gemakkelijk draaien. Bloeddruk was veel gestegen, maar nog niet verontrustend, gelukkig! Verder was ik 4 KILO!!!! bijgekomen in 2 weken tijd... ahum.... groeispurtje zullen we maar zeggen... Verder alles heel goed, dus.... geen vervelende kwaaltjes... mijn zwangerschap verloopt echt als eentje uit het boekje (tot nu toe dan) ff afkloppen.... @Femke: wat een lastige situatie zit je in, zeg... ik snap heel goed dat je het even niet meer ziet zitten! Ik zou willen dat ik je kon helpen... echt waar! O ja, nieuwe foto in album van buikkie, bijna 36 weken, wordt spannend allemaal! Gr. Niki
*niki wat fijn dat alles weer goed was bij de vk. En wat goed dat de kleine al lekker is ingedaald en idd het zegt niets over de komst van de kleine Ik wil ook laten pendelen maar dan wanneer het geboren gaat worden dat is al eens gedaan maar ben wel benieuwd.
Hoi! Nou ik heb uitslag van de pendel! Jij vast ook Nikki! Ze gaf aan: 2 oktober.. mmm.... dan loop ik twee weken overtijd... da's wat minder. En volgens de pendel wordt het ook een meisje? Maar het is al twee keer met de echo bevestigd dat het een jongen wordt, dus in die zin klopt de pendel niet, maar wie weet wel de datum.... We zullen zien, al hoop ik eigenlijk dat ik niet zo ver na de 19e ga lopen... en toch gewoon een septembermama wordt.... je weet nooit dus... x
Cass had er een weblog van waar wij ook hebben laten pendelen. De link die cass gaf deed het niet, maar als je het volgende doet, dan kan je ook je bericht daar achter laten en pendelt ze voor je: ga naar google en tik in: zwangerschapspendel. Dan krijg je de site waar we hebben laten pendelen het is van: mijnpoppemieke.web-log. hopelijk lukt t!
k heb me daar ook laten pendelen en er kwam uit dat k in aug ging bevallen nou k hoop dat ze nog een paar weekjes blijft zitten zit nog maar in 32 week en er stond dat we een jongen kregen en heb het 2x nagevraagt bij beide echo's en bleek een meisje heb het nog een x gevraagt of ze wou pendelen want ze had me naam verkeerd geschreven k weet nie of dat erg is we zien het morgen wel groetjes marline
haha de pendel........ik zie het maar zo, komt het je niet uit dan geloof je het toch gewoon niet Och Mirijam, 2 oct....2 weken overtijd....nou zou me lekker niet aanstoren en gewoon je uitrekendatum aanhouden. Lekker Niki, dat de kleine is ingedaald, en ja de groeispurt dat betekent ook wat kilo's boeien!!! Ik vind je buik nu heel mooi, zo mooi op het einde dat hij zo strak staat en zo duidelijk zwanger. We hebben trouwens dezelfde maxi cosi. Nicki, groeit goed je buik, mooi hoor. Vraagje vanaf wanneer noemen ze je hoogzwanger, vanaf 35 weken of later? gr. cass
Het is al heel laat nu ... net terug van een bezoekje. Heb de pendel nog even bekeken: Augustus, meisje. Lijkt me erg vroeg. Ik heb gevraagd of ze nog eens wil pendelen. Ben benieuwd ! Groetjes, Nikki F