haha ja Nikki, lijkt me ook erg vroeg, was voor 1 sept gependeld toch? En ik juist erg laat! 2wk over tijd... mmm... misschien moeten we gewoon wisselen? dan lijkt het nog eningszins ergens op.. Dus jij gaat nog eens vragen om te pendelen? mm.. misschien ga ik dat ook maar doen. En ik las dat Marline ook nog eens laat pendelen omdat haar naam verkeerd geschreven staat.. heeft dat ermee te maken? want dan doe ik het ook nog eens. ZIj had nl. mijn naam ook verkeerd geschreven.... iets van Mirijam.. wie weet fijne dag! Ik ga vandaag winkelen in Utrecht.. Moet nog leuke en nette kleren hebben! Ik ga volgend weekend naar Denemarken voor het werk van mijn vriend, kan nog nét vliegen (blijblij) en moet netjes gekleed.. dus een zoektocht naar mooie positiekleding... crime.... groetjes Mirjam
HE Fem kom op meid: de laatste loodjes duren voor ons nou eenmaal wat langer en misschien zijn ze ook wat zwaarder!! Ik heb heel stout net toch even wat afgestoft, we hebben namelijk een nogal grote hond en die is in de rui....daar kan ik dus niet tegen he!!!en ja ik neem heel regelmatig rust en ga dadelijk maar een filmpje kijken/dvd, lezen enzo heb ik nu wel gehad!!! verder heb ik niets bijzonders te melden.....heb net ook gependeld voor de bevallingsdatum: ben erg benieuwd!!! liefs nameless
hoii ben k weer heb net weer ff de uitslag van de pendel bekeken en me naam was een typ fout maar er staat weer dat k in aug ga bevallen nou we zullen zien maar ze had er nu nie bijgezegt wat het geslacht werd maar wel dat k een natuurlijke bevalling krijg ach we zien wel groetjes marline
Zooo ik ben mijzelf vandaag tegengekomen. Kon het bed niet uitkomen, trap af duurde eeuwig. Komt sinds maandag doe ik het werk van mijn man erbij, hij zit in verbouwing van ons nieuwe huis. Hem werk is veel operationeel op de zaak en ben ik al niet zo'n ster in. Gaat eigenlijk nergens over, kan personeel ook doen, maarja nu in de vakantietijd zitten we met veel vakantiewerkers waarvan je al blij bent dat ze standaard weten wat ze moeten doen. Kwam dan thuis en moest dan nog eigen werk doen op de computer en nog aantal afpspraken. Ik had er niks van gemerkt, dacht dat het allemaal wel goed aan kon. Maar blijkbaar niet en zie er nu uit alsof ik dagen niet geslapen heb. Heel vreemd hoe je lijf nu in elkaar zit. We hebben het schema meteen omgegooid en ik ga vanmiddag rust nemen, bloeddruk gemeten en was way te hoog. En hopen morgen weer van de partij te zijn. gr. cassandra
Hallo ! Ik heb nog eens laten pendelen. Ze kwam uit op 30-8, meisje. Dat zou dan betekenen bevallen met 35,5 weken of zo. We zien wel. Ik hoop dat die kleine nog wat langer wil blijven zitten eerlijk gezegd ! Vanochtend was ik vreselijk misselijk. Ik heb mijn VK gebeld en ze wil me zien om 17.00 voor de bloeddruk en het ijzer te controleren. Hopelijk ziet ze daar iets waardoor ik er iets aan kan doen. Nu is het weer weg, maar het komt soms in vlagen opzetten. Heel vervelend. Rustig aan doen vandaag dan maar ! Groetjes, Nikki F
O ja, Cristel, waar kan ik die Sonja vinden ? Kijken of zij op dezelfde datum uitkomt ... Groetjes, Nikki F
Jeetje, wat volgen de berichtjes elkaar snel op nu... Ik weet niet wat dat pendel-gedoe allemaal inhoudt, maar je weet toch nooit exact op voorhand wanneer je zal bevallen? Sinds gisteren staat het wiegje in onze woonkamer klaar. Het geeft een vertederend gevoel telkens wanneer ik de woonkamer binnen kom Nog 5 weekjes... en we zijn met z'n drietjes... En morgen nog eens op controle. Ben benieuwd wat de gyne te vertellen heeft. Is ons kleintje al ingedaald of niet? Is er al opening of niet? Zit het nog steeds met het hoofdje naar beneden? Hopelijk gaat alles nog steeds prima, ook met jullie kleintjes! Doei!
Hallo Meiden, Even een snel berichtje van mij, ik duik zo lekker mijn bedje in. Ik was 3 nachten terug heel erg ziek...eergister nacht weer hetzelfde...vreselijke maagpijn..overgeven...diarree...en zelfs uiteindelijk bloed overgeven. We zijn gisterochtend naar het ziekenhuis gegaan...hartje bekeken...dat was in orde gelukkig het heeft niets met mijn zwangerschap te maken..ik moest in het ziekenhuis blijven en bloed etc. afgeven. Wat blijkt, ik heb een infectie in mijn darmen..te koud gedronken waarschijnlijk en kou gevat. Voel me nu gelukkig al iets beter...geen overgeven meer enzo. maar nog wel beetje licht in mijn hoofd. Ga even snel bij de juli mama's topic kijken hehe ben nieuwsgierig.. en dan lekker liggen.. Liefs, Gülay
zo vandaag weer bij de vk geweest alles is goed moet over 2 weken terug komen. bloeddruk was 110/60 en ben nu 8.4 kg aangekomen. Mijn baarmoeder is heel groot dus de kleine heeft verlopig alles ruimte om te bewegen. Ik heb laten pendelen via die site ik heb het gevraagd via het gastenboek hebben jullie dat ook zo gedaan ik ben nog niet gependeld helaas
Hallo Gulay, Ik ben deze hele week al misselijk en mijn darmen zijn haast niet te stoppen ... Ook ben ik moe, en soms duizelig. Vanochtend voelde ik me echt goed misselijk en heb ik de VK gebeld. Ik ben net geweest. Bloeddruk was goed, ijzer was goed, urine was goed, buik voelde soepel, kleine groeit goed, ligt nog steeds in de goede richting, hartje klopte prima. Het is dus waarschijnlijk ook een infectie of het gevolg van verkeerd eten met die hitte. Gelukkig maar. Ik ben blij dat ik volgende week nog vakantie heb, kan ik nog even uitrusten voordat we weer aan de bak moeten ! Jij ook beterschap ! Groetjes, Nikki F
zoo gaat niet zo goed met de sept mamas.. allemaal ziek??? en hebben jullie al pijntjes en voor weeen?? nou ik hoef niet lang meer... als ze maandag nog niet geboren is gaan ze me inleiden.. maar ik had gister ochtend 1 cm ontsluiting en bloedverlies.. dus mn gyn zei dat het misschien vandaag welles kon gaan gebeuren.. en heb idd ieder uu rmeer pijn en de ween worden ook wat pijnlijker
fijn nikkiF dat alles weer goed was en het waarschijnlijk een infectie was. sterkte ermee ook jij gulay
O, Cristel ... dan zal het echt niet meer lang duren ! Spannend zeg ! Ik hou je in de gaten ! Dank je wel Femke ! Het is wel te doen, alleen op de momenten die vlagen van misselijkheid ... vreselijk. Maar met de kleine is alles ok, en dat is het belangrijkste ! Groetjes, Nikki F
Nikki ik zou toch oppassen..ik loop er waarschijnlijk al weken mee rond! Het wordt dus erger... Door het warme weer loop je er al snel half naakt bij..ga je overal zitten (koude betonvloer etc.) en drink je vooral veel koud water, limonade etc. Echt niet doen dus. Ik had deze week eerst wat gerommel enz. Totdat ik echt doodziek werd. Nu net even geslapen..heerlijk..had 2 nachten niet geslapen en vannacht in het ziekenhuis wel maar dan wel met een infuus in je hand...ielggg niet echt lekker dus. Verder zijn gelukkig de rest van de problemen opgelost!! Mijn man gaat morgen weer naar de plaats waar we naar toe gaan verhuizen en we gaan een huis kopen! Dus geen tig keer heen en weer verhuizen...gelukkig.. Verder met de rest ook alles goed geloof ik? Ik zal morgen wat uitgebreider lezen enz.
ben vandaag voor controle geweest en alles is goed.zit nu in de 33e week en toen ik er was lag het hoofdje naar beneden.was vorige week een weekje naar terschelling en me man was niet mee die kon de zaak niet dicht doen.....dus ik ben van zaterdag tot en met vrijdag geweest en 's avonds wilden we "klussen" en toen kreeg ik een beetje een "contactbloeding". dan kijk je wel ff raar,je verwacht het niet....dat een week geen "klus"zo afloopt.maar de verloskundige had ik gelijk gebeld en die zei meteen dat als het een inlegkruisje vol is het niet erg is en het komt vaker voor. ik dacht al dat het dat was maar je wil het toch zeker weten.en de volgende dag was het over gelukkig......ik weeg nu 83 en 14 aug. is ons personeel weer terug van vakantie dus dan kunnen wij vakantie houden en hoef ik niet meer te werken.hou het nog wel vol gelukkig maar loop niet zo snel meer.
Hey Meiden, Ik hoop dat iedereen nu aan de beterende hand is. Gulay is je man alweer terug?? Wij hebben dinsdag de sleutel gekregen van ons nieuwe huis. Uiteindelijk blijkt dat we toch wat meer moeten doen dan we hadden verwacht. Nou ja het valt eigenlijk best nog wel mee. Het gaat vooral om de muren in de verf zetten. Ik kan helaas heel weinig doen. Ik kan niet langer dan een paar uurtjes aanwezig zijn en dat is het wel zo'n beetje. Jammer maar helaas. Vandaag gaan ze een muurtje tussen onze nieuwe slaapkamer en de babykamer dichtmaken en hopelijk kunnen maandag de meubeltjes erin en kan ik een beetje rommelen daar. Gisteren ook nog voor controle naar de gynaecoloog geweest. Gelukkig waren mijn bloeduitslagen goed (geen suiker), maar de gyn maakte zich toch wel wat zorgen naar aanleiding van mijn bloeding 2 weken terug. Over 10 dagen moet ik alweer terug voor nog een groeiecho. Mijn buik is trouwens echt HUGE! aan het worden. Mijn baarmeder was flink aan de maat volgens de gyn. Kunnen jullie zelf voelen tot waar ie komt? Heb sidns gisterenmiddag echt pijn in mijn buik. Zo net boven mijn schaambeen. Vind het niet echt harde buiken of weeen ofzo, maar een naar gevoel. Hoop dat het straks een beetje beter gaat. Voor de rest weinig nieuws meiden. xxx Pinguin
Hallo allemaal, Ik ben vandaag een beetje minder misselijk in de ochted ... hopen dat dat zo blijft ! Ik zal er inderdaad aan denken Gulay om, wanneer het weer warm zal worden, rekening te houden met wat ik eet en drink. Ik heb gelukkig nu nog een week vrij, kan ik nog even rustig aan doen ! Gulay, ik hoop dat jullie snel een mooi huisje vinden ! Pinguin, succes met de verbouwing en fijn dat de uitslagen goed waren ! Een hele opluchting ! Angie, dat is inderdaad nog maar even ... als jouw vrij begint, moet ik weer gaan werken ! Wel maar voor 3 weken, dus dat scheelt ! Geniet er maar van ! Ben benieuwd hoe het met Cristel gaat ! Groetjes, Nikki F
Pinquin: nee mijn man is nog niet terug..hij is vandaag alles aan het regelen voor het huis..daarna moet hij weer naar ankara en vanuit daar de spullen verhuizen. wat een gedoe he hihi.. Nikki: doordat we zwanger zijn zijn we sneller vatbaar..probeer je dus niet te koud aan te kleden..sokken aan..(klinkt erg warm..maar trust me zal echt helpen..) niet zomaar op de vloer gaan zitten..altijd kussentje..niet te koud drinken.. Bah zo ziek als ik was..wens ik echt niemand toe..doe dus alles om het te voorkomen
* pingiun waarschijnlijk is de kleine aan het indalen dat kan idd een stekend gevoel geven bij je schaambeen. Als je te veel last heb en het doorstraalt naar je benen kan het ook met je bekken te maken hebben. en heel veel succes met je nieuwe huisje. Ik ben gependeld door Sonja en zij komt uit op 14 september. dus week 39 van mijn zwangerschaop dat zou heel mooi zijn. en emmetje niet van dit forum komt uit op 12 september dus allebei komen ze op week 39
MIsschien een leuk idee om een schema te maken ie een jongen of meisje verwacht en wie het niet wil weten? Femke verwacht een meisje