jeee september is een meisjes maand geloof ik hihi als degenen op het 'verassings' lijstje niet allemaal jongetjes krijgen hihi
Hallo allemaal ! Kalush, ik moet ook zeggen dat mijn buik me niet echt in de weg zit ... af en toe vergeet ik zelfs dat ik hem heb, denk ik dat ik ergens wel langs kan lopen, maar lukt dat toch niet meer ! Ha ha ! Gelukkig ben ik nooit klem komen te zitten ! Het gaat nu inderdaad heel snel. Ik heb nog 1 week vakantie en dan ga ik 3 weken werken. Tenminste, als ik het vol kan houden. Ik ben daar nu heel makkelijk in, kan het niet meer, dan blijf ik thuis ... al is het wel heerlijk om die twee extra weken na de bevalling te hebben en niet ervoor. Dan heb ik 12 weken na de bevalling, maar dan is het meteen Kerstvakantie, dus heb ik 14 weken na de bevalling ! Ik hoop dat ik dat ga redden. Dan gaat mijn verlof in op 2 september ! Over de bevalling kan ik me soms nog zorgen maken. Niet meer over welk ziekenhuis, maar of ik het wel allemaal kan ... niet te veel over nadenken en gewoon er vanuit gaan dat ik het kan ! 8) Niki, wij vinden het ook fijn om niets te weten ... al zijn we wel heel nieuwsgierig ! Cristel, toi toi ! Ik zal aan je denken ! Wij hebben ook al de namen. Gelukkig. De jongensnaam wisten we meteen, heeft mijn man bedacht. Voor de meidennaam hebben we de knoop doorgehakt op vakantie ! Nou maandag de boeken halen van de kaartjes ! Leuk ! Groetjes, xxx Nikki F
Wij hebben er ook lang overna moeten denken, maar de naam is inmiddels ook bekent. Is toch wel erg persoonlijk, de naam gaat je leven lang mee. Hoop niet dat onze dochter later zegt van: hoe kon je dat nou bedenken!! Wij vinden deze naam al helemaal bij haar passen, ik moet er soms om denken om haar niet al zo te noemen 8) Ik vergeet ook vaak dat ik zwanger ben, zal ik zo uit bed springen, o nee lukt niet meer zo snel. Of even een sprintje trekken als het regent.. Hmmm wil ook niet zo goed meer. Laatst was ik bij de kapper en ze deed de cape af.. was het opeens, o ja is ook zo.. En ja denken dat je er nog wel tussendoor past.. heel herkenbaar.. hihi.. Over de bevalling maak ik me toch ook best druk.. hoe zal het gaan, hou ik het vol, is het niet té pijnlijk etc.. Heb ik alle spullen klaar staan die mee moeten naar het ziekenhuis.. Voor de rest heb ik nog geen stria op mijn buik.. maar dat komt ook meestal in de laatste weken, dan groeit je buik het snelste.. Hoop het een beetje te kunnen voorkomen, maar als het komt, hou je het toch niet tegen.. Niki > ik hoop toch niet dat ik door moet gaan tot de 42 weken.. maar je moet er wel rekening mee houden dat het kan.. Brr moet er niet aan denken.. En wat betreft het geslacht niet willen weten.. Ik wilde het eerst ook niet, maar mijn man kon niet langer wachten, anders had ik ook willen wachten tot de geboorte. Het is nu wel makkelijk dat je het weet, je houdt er nu toch rekening mee. Het verlof, echt wachten is het ook niet.. alleen ben niet gewent om thuis te zitten, en nu opeens zit je thuis. Andere situatie.. en je weet wel waarom je thuis zit.. en daar leef je naartoe.. eerst was het zo: eerst wachten tot de eerste echo.. alles goed? Wachten tot 20 weken, voor de uitgebreide echo. Dan leef je er naar toe dat je buik echt begint te groeien.. Zolang was ik nog niet bezig met de bevalling en het komend kleintje.. Nu breek deze fase aan, en dit is toch de voorbode voor de komende bevalling.. Tenminste nu begin ik me pas te realiseren dat het nu echt dichtbij komt.. Laatst ook toen ik het intake gesprek had met de kraamdienst.. Oef.. dat kwam toch wel even hard aan.. opeens realiseerde ik me dat het nu menens wordt (beetje laat misschien ) Vandaag heb ik de kaartjes besteld.. we waren er meteen uit dat dát het kaartje moest worden, was ik wel blij om.. stel nou dat we alle 2 een ander kaartje wilden.. tja erom vechten lukt me nu echt niet meer, dat verlies ik nu geheid Groetjes!!
hoi Femke ja k hoop het ook dat ons meisje wat langer blijft zitten is wel beter voor der hoewel k begin het nu wel zwaar te vinden maarja wie niet rond deze tijd . en k heb wel rennie's die tijdens zwangerschap geen kwaad kan je moet er natuurlijk nie tveel van slikken haha wie heeft er trouwens al een tas klaarstaan voor als je naar het ziekenhuis moet?? k dacht er vanavond pas aan of k m al klaar moet zetten groetjes marline 22 september uitgerekend van een MEISJE 20 weken echo meisje groeiecho meisje pendel uitslag jongen
ik heb hier zeker al mijn vluchtkoffer klaarstaan en alles is verder ook klaar thuis de babykamer is klaar alle kleertjes zijn gewassen en gestreken een heelrijk gevoel om alles klaar te hebben ik heb nu bij de apotheek een drank gehaald antagal tegen de maagzuur klachten. nog niet ingenomen maar voor de nacht ga ik het wel gebruiken hopelijk werkt het
oooooh kijk aan we hebben de babykamer ook zowel als klaar wat heb je allemaal in de vluchtkoffer dan k zou echt nie weten wat k mee moet nemen k hoop dat je vanacht goed slaapt zonder maagzuur k kan der ook nie tegen hoor veel succes rn slaap lekker strax
de vluchtkoffer: 2 babypakjes maat 50 2 rompers maat 50 2 paar sokjes mutsje jasje bevallings t-shirt nachthemd ( voor als je nachtje moet blijven) voedingsbh schoonondergoed deo shampoo douchgel redbull ( voor de partner) sokken ( voor koude voeten) telefoonnummers los geld druivensuiker nog erin doen: fototoestel filmcamera mobiel verzekeringspapieren
De vluchttas, heb er al vast een big shirt in gedaan en een badjas. En wat charmante onderbroeken (NOT) schijnt voor kraamverband te moeten. Ook maar een boek, Rest van de lijst komt wat later. Heb in de maxi cosi alvast de kleertjes zitten voor de baby. Haha Red Bull voor de partner, ben zo benieuwd hoe hij het gaat doen tijdens de bevalling. Ik hoop niet dat ik bitchie zal zijn. Ook onze hond moeten we niet vergeten bij mijn ma te droppen. Veel meisjes in september. Mijn vriendin zat bij de gyn en om de 4 weken had ze een echo en tot 38 weken was het met zekerheid een meid en ineens zagen ze heej dat is niet alleen de navelstreng. Als ik daar aan denk dan had ik het liever niet geweten, je gaat toch te gericht kopen. Heb 3 mindere dagen achter de rug, zo'n zware benen, en kon niet ver lopen, druk op schaambeen/blaas. Bloeddruk was flink gestegen. S'nachts was de kleine constant aan het draaien en gaf steken. Dus heb ik s'nachts maar boeken zitten lezen. Maar vandaag weer stukken beter. Hoofd was ook opgeblazen, mischien had het niks met zwangerschap te maken en was het een griepje of zo. Bloeddruk gelukkig ook weer wat gedaald. Ik dacht dit weekend onze babykamer te kunnen inrichten, we hebben steeds geroepen zodra we de sleutel hebben als eerste de babykamer....maar zien nu heeft geen nut, rest er om heen nog een rotzooi en zijn de mannen nog bezig. Mocht ze eerder komen dan is het toch ziekenhuis en mocht ze dan naar huis komen voor 26 aug (verhuisdatum) leggen we ze niet in haar kamertje terwijl wij nog op oud adres wonen. Beetje dom van ons. Dus nog even 1 weekje geduld. gr. cassandra
Nou meiden het gerommel van lichte weeen is hier weer sinds 30 min aan de gang. Gelukkig zijn ze niet heftig en kan ik nog rustig zitten. Maar de menstruatiekramp en rugpijn worden wel weer erger. Ik wordt hier nu wel erg moe van hoor dames. Ik hou jullie weer op de hoogte
Hallo allemaal ! Wat is hier veel gepost zeg ! Leuk ! Wij zijn nu bezig met de namenlijst voor de geboortekaartjes. Daarbij houden we een kraamfeest én zijn er mensen die ook best thuis op bezoek kunnen komen. Moeten we even goed onder de loep nemen hoe en wat ... een karwei dus ! Maar wel leuk. Kalush, leuk dat jullie zo snel een kaartje vonden ! Ik hoop dat ons dat ook gaat lukken ! Hier ook nog geen streepjes op mijn buik ! Gelukkig ! Femke, hier zijn ook al alle kleertjes gewassen en gestreken ! De kamer komt a.s. vrijdag dus dan kan ik alles inruimen. Heerlijk lijkt me dat, als alles zo klaar is ! Bedankt voor de lijst ! Ik heb het koffer nog niet klaar staan hoor ! Cass, druk op het schaambeen heb ik ook, soms zelfs pijnlijk. Ik denk dat die kleintjes indalen en dat we dat daardoor voelen. Femke, ik hoop dat het snel weer rustig zal worden in je buik ! Hier is alles goed, mijn maag is gelukkig niet meer van slag ! Ben er blij mee ! Ik ga mijn man helpen met de lijst ! Groetjes, Nikki F
nikkiF: ik hoop ook dat het snel weer rustig wordt maar ben alweer een uur bezig met rommelen. Maar ga nog niet bellen want het is voor mijn gevoel niet krachtig genoeg Nog heel veel succes met de lijst meid
Hé wat is dit nu... ben ik gewoon nog de enige van de septembermama's die een jongetje krijgt? Wie weet... zijn alle verrassingen jongetjes Femke, doe rustig aan! Hopelijk zet het niet weer zo door dat je naar het ziekenhuis moet Vervelend meid! Wij hebben gisteren ook definitief het kaartje uitgezocht. Ook met tekst en alles erbij, dus van de week naar de drukker met alle gegevens Mijn vriend is straks tot 27 aug weg, dus nu moest alles wel rond zijn. Volgende week ga ik hem nog bezoeken in Denemarken! Ik mag nog net vliegen, dus dat is super, dan heb ik ook nog een soort van minivakantie dit jaar Nou fijn weekend nog verders... voor zo lang die nog duurt dan.. XxX
Dank je T is maar voor n weekend...da´s dan weer even jammer... vrijdag weg en zondag terug. Dus erg kort... maar wel dat ik lekker met mijn vriend even wat leuke dingetjes kan doen. Kopenhagen bezoeken e.d...Super, heb er veel zin in..
beter kort dan helemaal niet toch wij zijn beide uitgerekend op 19-09 zie ik ben benieuwd wie eerst gaat bevallen
hey dames.. ho eis het hier?? nou dit is mijn laatste dag op het forum met mn baby in mn buik... wel raar dat ik het weet maar ben wel blij hoor... eindelijk in 24 uur heb ik mn meisje
Nou crystel heel veel succes. Hopelijk loopt de bevalling voorspoedig en heb je je meisje lekker snel in je armen