September 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NikkiF, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Maar wat ik me dus afvraag:
    Waar krijg je het van?
    Of kan iedereen het krijgen?
    Kun je er iets tegen doen?
    Volgens mij niet, hé?

2. nameless

nameless Actief lid

18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Ik ben vandaag zo moe...heb al een paar uur geslapen op de bank......en ik heb me helemaal leeggescheten.....sorry voor het taalgebruik maar ja het is nu eenmaal zo!!!

Morgen moet ik weer naar de vk, ben benieuwd hoe het met de ontsluiting is.....
    ik laat het jullie zsm weten ok??

liefs nameless

3. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi meiden,
    Nou cassandra had wel degelijk verschijnselen,haar bloedruk was hoog had eiwit in haar urine,maar bailey was ook erg klein,een kindje van 34 weken kan nooit geen 1500 gram zijn ,als je ook terug leest maakte zei zich zorgen,had ook gepost hier op het forum bij de vk,kortom ik vind haar vk er erg makelijk mee om gesprongen is,maar dat is het nadeel als je steeds een ander hebt,gelukkig is het goed afgelopen,houd jezelf goed in de gaten,als je iets niet vertrouwd laat liever een 2de keer checken als niet,en tuurlijk vind ik het niet erg nikki dat je gepost hebt bij de augustus mamas ze is er nu ook een toch.
    groetjes jacky

4. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hallo!

Cassandra: VAN HARTE gefeliciteerd met je dochter!!!!!

Nou wat een schrik zeg...! Ik had niet verwacht dat ik na een weekendje weg zulke dingen bij ons zou lezen.... :confused: Ik ben wel erg van het bericht van Cass geschrokken. Maar ben wel erg blij dat het toch gelukkig allemaal goed is afgelopen ook al was het kantje boord....

Echt werkelijk waar zeg! Ze moeten daar de praktijk sluiten met zulk soort onkundige verloskundigen. :evil: Want behalve dat laatste verhaal van cassandra - waar iedereen hier al op reageerde over hoe de vk omsprong met haar verhaal - had ze ook nog andere negatieve dingen over de vk's daar....dat die zo onpersoonlijk deden.. Net of je niet serieus genomen wordt...

Cassandra, heel veel sterkte nog met aansterken van jezelf en je kleintje. Wat super fijn dat ze het goed doet! Je hebt een sterke meid op de wereld gezet! Hopelijk groeit ze goed en mag ze na 6 weken heerlijk mee naar huis. Tot dan toe zal het vast erg moeilijk voor je zijn...Nou zet 'm op!! En... wat een erg mooie naam heb je haar gegeven ;)

Ik heb een heerlijk weekend gehad, alleen jammer dat Denemarken het zelfde weer heeft als Nederland.. :( Maar ik heb genoten!

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Femke is! Dat is al even lang geleden dat ze heeft gepost :( Hopelijk gaat alles goed met haar!!!

veel groetjes!

5. nameless

nameless Actief lid

18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Nou met mij en de beeb alles goed: het ligt startklaar zoals de vk vanmorgen zij: het hoofdje ligt vast in het bekken!!!

Laat maar komen ben zo niuewsgierig!!!

6. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hallo,

ik ben 16 september uitgerekend. :D

en we zijn erg nieuwsgierig hoe onze baby eruit ziet.
    nog even geduld hebben.
    :rolleyes:

groetjes mamsie

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hallo meiden hoest hier met mij wel goed heb nu 2 nachten achter elkaar eindelijk doorgeslapen werd steeds wakker van de br.maagzuur bah wat goor
    maarja een pepermuntje helpt een boel

k had vanmiddag zoiets vaags k was bij me zus zat op de wc en k stond op en k voelde ineens iets zakken tegen me schaambeen volgens mij is ze nu echt ingedaald want als k nu loop voel k het wel bij me schaambot k loop nu ook ineens als een eendje haha maarja
    woensdag om half 10 mag k weer naar de vk
    op me eigen verjaardag haha wat grappig moet nu elke 2 weken maar kijk wel wat de vk heeft te zeggen voor de rest voel k me nog steeds goed weinig klachten eigenlijk aan de eind van de week gaan we nog 1 muurtje behangen zogauw het klaar is zet k foto's in de album

is er trouwens al nieuws over femke???
    heb al lang nix meer gehoord jullie dan??
    groetjes marline

8. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Nee, ik ben ook wel benieuwd naar nieuws over Femke... had ze misschien met iemand van hier ook sms-contact of MSN-contact?
    Niemand weet volgens mij iets....

Verder nog nieuws?

Hier verder alles goed, gisteren weer even bij vk geweest... ja, sta altijd weer binnen 5 min. buiten omdat alles gewoon helemaal goed gaat, hopelijk gaat dat met bevallen ook zo...
    bloeddruk was weer mooi 113/71
    urine goed!
    vast in 't bekken, maar dat lag ie al!
    Ook voel ik 'm nog super geod, het lijkt wel alsof ie nog nooit zo druk is geweest, draaien, schoppen, hikken... af en toe doet het echt pijn, maar ik kan er nog mee lachen, ik vind het altijd leuk als ie "iets" doet....!
    Ik wordt wel steeds nerveuzer, hoor...
    Als ik dan pijn in m'n rug of buik heb, ga ik echt denken: "Is het nu begonnen?"
    hahaha....
    Alles is er klaar voor.... dus wat mij betreft... maar ja, IK heb het niet voor 't zeggen.... Hij/zij komt pas ie dr zelf zin in heeft.... toch wel leuk, een van de weinige dingen die niet te forceren zijn, toch?
    Tenminste die ze niet forceren als het niet nodig is.

Gr. Niki

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Wij zijn ook erg nieuwsgierig hoe ons beebje eruit ziet.. ben 24 sept. uitgerekend!
    Dus jij zal het eerder weten dan mij!!

Gaat alles verder goed met je zwangerschap?

Groetjes Kalush

10. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi kalush,

bij mij gaat alles goed. op een paar kwaaltje na. veel plassen en vocht vast houden.
    het word nu wel wat zwaarder voor mijn rug. maar heb niks te klagen. :D

de nieuwsgierigheid word nu steeds groter.

gaat het bij jouw allemaal goed :(:

liefs mamsie

11. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hee mamsie,

Al een keer eerder hier bij september-mama's geweest?
    Zo niet, welkom!
    Eerste kindje voor je?
    Spannend allemaal, hé?!
    Ik kan ook bijna niet meer wachten... misschien wordt ik wel een augustus-mama!!!
    Eigenlijk hoop ik daar best wel op... maar ja, we wachten af...
    Ik wil ook zo graag mijn kindje nu vasthouden en knuffelen... Maar mijn moeder zegt de hele tijd: "geniet er nog maar even van, van die laatste weekjes met z'n tweeen en van de baby veilig in je buik" Natuurlijk heeft ze gelijk, maar zij snapt ook wel dat ik supernieuwsgierig ben!

Gr. Niki

12. Niet meer actief

Hallo!

Hier weer een berichtje over pinguin!

Ze ligt nogsteeds in het ziekenhuis... ze zijn nu wel om de paar dagen aan het bekijken of ze naar huis mag, maar omdat het kindje niet op d'r baarmoedermond mag rusten houden ze d'r zo lang mogelijk daar.

Ze is van de weeremmers af, sinds vrijdag en het is nu afwachten tot ze gaat beginnen.

Wel is er bij de laatste echo gebleken dat de baby 6 pond weegt! Het hoeft dus niet meer in de couveuse en dat is al heel fijn!

Ik moest jullie allemaal de hartelijke groeten doen!

En sterkte met de laatste loodjes!!

Groeten Mo

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Puf ... ik ben weer begonnen met werken. Het is best vermoeiend maar toch nog wel te doen. Ben alleen doodop als ik thuis kom. Toch wilde ik even kijken hoe het met iedereen is !

Mo, ik hoop dat het goed blijft gaan met Pinguin en dat ze, ondanks dat ze in het ziekenhuis is, toch kan genieten van haar zwangerschap !

Femke ? Waar ben je ?

Niki, ik voel ons kleintje ook heel goed. Lijkt net of hij / zij harder en krachtiger schopt dan ooit. Ik ben heel benieuwd, 21-8 moeten we weer naar de VK. Ik hoop dat het kindje dan al is ingedaald ...
    Zwangerschapsvergiftiging kan volgens mij iedereen krijgen ... op ieder moment. Helaas ...

Marline, druk op het schaambeen heb ik ook. Ik denk dat het wel met indalen te maken zal hebben ...

Mamsie, welkom bij ons topic !

Mir, welkom thuis !

Jacky, bedankt voor alle nieuws. Hoe gaat het met Cass en haar meisje ? Ik hoop goed !

Gulay, maak je niet te veel zorgen ... in veel gevallen hebben deze klachten een andere oorzaak. Een VK opzoeken kan natuurlijk nooit kwaad !

Groetjes en tot snel !

Nikki F

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb gelukkig nu nergens meer last van...geen vage klachten..dus ik neem aan dat alles gewoon goed is.

Ik heb wel weer slecht nieuws...we hadden een huis gevonden en alles was al rond en afgesproken...nu belde mijn man gister om te vragen wanneer we er nou in konden omdat we haast hebben. Zegt de makelaar doodleuk dat de huurders die nu in het huis zitten het vertikken om er uit te gaan omdat ze geen ander huis kunnen vinden. We moeten dus of op hen wachten..of een ander huis zien te vinden. Nou dan maar een ander huis, ga niet op die lui zitten wachten verdorie. Mijn man moet ook 1 september weer werken en ik heb nog 6 weken te gaan. Mijn man is dus weerrrrr naar die stad toe (7 uur hier vandaan) om nu een ander huis te vinden. En nu maar hopen dat we voor dezlefde prijs een ander huis kunnen kopen. We hadden net het gehele bedrag bij elkaar..en nu zijn de andere huizen waarschijnlijk nog duurder..
    Hier dus weer een hele hoop stres ben het super zat en wil echt mijn huisje op orde hebben en genieten en wachten tot mijn kindje komt...en het belangrijkste mijn baby kamer op orde brengen hihi..

Ik hoop echt dat mijn man mij morgen belt en een huis heeft gevonden...en dat we zo snel mogelijk kunnen verhuizen ben het zo zat :(:(

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    by the way..ik heb de laatste tijd echt het gevoel dat ze uit mijn buik probeert te kruipen ofzo..en dat ik bijna geen ruimte meer heb..
    Eergister nacht lag ik echt te huilen van de pijn...ze deed me zo'n pijn ze drukte zich helemaal naar buiten..echt super irritant..werd helemaal misselijk enzo..en mijn vond het zo zielig voor me..hihi hij praten tegen mij buik..zeggen dat ze haar moeder nu met rust moest laten hihi..echt heel lief..maarja het hielp niet echt..eigenwijze meid dus :)

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    hoi!
    Mamsie, welkom hier bij de septembermama's. Het schiet nu op hè ;)

Dank je weer Mo, dat je ons op de hoogte houdt! En wat fijn dat de baby al 6 pond weegt! Dat scheelt weer wat zorgen dan hè.

Nou Nikki, ik kan me heel goed voorstellen dat het werken nu echt zwaar wordt! Pff.. maar ja nog een paar weekjes toch? En dan is het voor een hele tijd over en kan je rusten en daarna genieten!! :)

Jee zeg Gulay, wat vreselijk irritant dat je nu nog geen zekerheid hebt! Geen thuis voor jezelf en straks de baby, ik kan heel goed begrijpen dat je daar erg gestresst van raakt en je zo geen rust kan vinden. En dat is nu juist wel zo nodig de laatste weken van je zwangerschap!!! Ik hoop echt dat jullie snel een huisje vinden, want niets is zo erg dan ´thuisloos´ zijn en straks een baby op de wereld zetten zonder dat je een basis hebt. Maar wie weet, belt je man morgen met heel goed nieuws. Ik hoop het voor je! Toch fijn dat al je klachten een beetje over zijn! Dan hoef je je daar even niet meer zo ongerust te maken! En je beeb doet het goed zo te lezen ;) Alleen ietsje minder prettig voor jou... :rolleyes:

Nameless gelukkig gaat met jou ook alles goed! Ik hoop trouwens met Femke ook.....Normaal gesproken post ze wel vaak... nu al een hele tijd niet.. hopelijk is alles goed...

Marline, dat heb ik ook, volgens mij is dat indalen. vannacht had ik ook kramp in mijn onderbuik. Iets dat ik nog niet eerder gevoeld had. Een naar gevoel.. Gelukkig moest ik vandaag naar de VK en ze vertelde mij dat dat komt doordat t ventje nu aan het indalen is. Hij ligt mooi met zn hoofdje naar beneden, dat is wel een fijn idee. Nu hopen dat hij snel indaalt en vast gaat liggen in het bekken, dan kan hij niet meer anders gaan liggen!!

Niki, hoe gaat ie met jou?? NOg geen voorweeën of iets gevoeld? Het kan bij jou nu mogelijk ieder moment beginnen hè! Is dat geen raar idee?? T beste is natuurlijk gewoon tot 1 sept... maar ok... je wordt natuurlijk steeeeddss nieuwsgieriger. Spannend hoor.

Ik begin nu soms ook wel de kriebels te krijgen. Als ik iemand anders vertel dat ik nog 5 weekjes moet, klinkt dat toch wel erg dichtbij.. :rolleyes: En over twee weekjes zou ik al thuis mogen bevallen. Gek hoor... Maar ik moet je zeggen dat ik toch steeds wat nieuwsgieriger word al vind ik het ook nog wel prima dat hij even blijft zitten. Ach ja, de tijd gaat snel genodg toch!?

Nou dames, fijne avond en tot gauw maar weer!!

17. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    hoi,

ik heb dit forum pas ontdekt. maar vind het nu al erg gezellig.
    kan alleen nog niet al jullie verhalen goed volgen. loop een eind achter :)

dit word mijn eertse kindje.
    en het word nu wel alllemaal heel spannend, nu de bevalling steeds dichter bij komt.

liefs mamsie

18. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Dankje Mir, ik hoop echt op goed nieuws morgen..en dan lekker verhuizen. Het maakt me momenteel ook weinig meer uit of het huis precies is zoals ik gewild zou hebben..helaas zal dat namelijk nu niet het geval zijn. Hopelijk wel maarja omdat het nu een spoedzaak is geworden nemen we het eerste beste aanbod aan. Maar goed dan wordt het gewoon een beetje klussen. maar het zou heel veel zijn als we de muren niet zouden hoeven verven..helaas is de turkse smaak echt afgrijselijk....lees: roze, groene, gele en oranje muren. Echt afschuwelijk gewoon. En ik wil alles gewoon heel neutraal...creme kleurig.
    Ik heb zooo'n vreselijke zin om thuis te rommelen in mijn huisje..schoonmaken..alles inrichten..het babykamertje klaar maken...ik kan gewoon niet wachten van ongeduld..erg he..
    Ik hoop echt van harte dat mijn kindje iniedergeval niet eerder dan de uitgerekende datum zal komen..want ik heb echt de tijd nodig gewoon.

Jeetje dat gevoel van indalen heb ik nog niet gehad..die van mij ligt nog gewoon dus. Ik voel wel steeds een voetje (denk ik) aan de zijkant van mijn buik..beetje in mijn zij en tegen mijn ribben aan...heel onaangenaam maarja..
    Alhoewel ik vreselijk tegen de bevalling op zie..en eigenlijk nog heel erg bangig ben of ik wel voor mijn kindje kan zorgen hihi..ben ik zo nieuwsgierig naar hoe ze eruit zal zien.
    Als ik nu al lees over de krampjes enzo (op het andere forum) dan denk ik shitttt iedereen besteld zo'n potje bijv. en ik woon in Turkije en kan zo'n drankje nooit bestellen wat moet ik dan doen hehe..maar goed..hopelijk wordt mijn kindje gewoon een rustig kindje..hihi zonder krampjes en rare dingetjes..Ach denk ik dan..als ze maar gezond is...dan maakt het me niet uit...

Ben benieuwd hoe het met Cass gaat..het is wel stil zonder haar op het forum...ze schreef altijd wel een stukje...hoop dat het goed gaat met haar en haar dochtertje.

Huh trouwens..Mir, niki en voorweeen? ze is maar 33 weken en 3 dagen...kan dat nu al voorweeen? Of verwachten ze het bij haar eerder? Ben ik nu vergeetachtig of...

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Gulay..
    hihi neeehhh niet NiKKi maar NiKi, die met die ene K... ;)
    NiKKi moet idd nog een tijdje maar NiKi is al over de 37 wk heen!
    :D

20. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ohhh ik wist niet eens dat er twee waren hahahahahah ik houd ze dus steeds voor een en dezelfde aan :D

Deel Deze Pagina