September 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NikkiF, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Geertje, geniet van je zwangerschap.
    Groetjes, mussie :D
     
  2. natashatje

    15 jan 2006
    86
    0
    0
    restauranthouders
    belgië
    mijn vermoedelijke bevallingsdatum is 9 september. fantastische timing, want mijn partner verjaart op 6 september, en ikzelf op 7 september.
    dat word supper leuk verjaardagsgeschenk voor ons beiden he
     
  3. Mamma 2 Boys

    Mamma 2 Boys Actief lid

    23 jan 2006
    145
    0
    0
    Nou je zult het zien !

    Mijn 2 zoons zijn ook van 1 datum:
    14 mei 2001
    14 mei 2003

    :) :) :) :)
     
  4. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    He wat leuk op mijn verjaardag ;)
     
  5. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Zit nou ziek thuis... :(
    En maak me toch wel een beetje zorgen om het kleintje wat er in me groeit. Zoveel hoesten.. en ja soms steken in mijn buik tijdens het hoesten. Maar had uit een ander topic begrepen dat het allemaal niks uit maakt.. Dus ga ik daar maar vanuit! :rolleyes:

    Morgen maar eens even de VK bellen voor mijn eerste afspraak.. ben benieuwd, komt me wel beter uit om van thuisaf te bellen, niemand op mijn werk weet dat ik zwanger ben, dus zou het wel heel gek zijn dat ik daar ineens de VK bel om te vertellen dat ik zwanger ben.. :oops: :oops: Maar had anders geen keus.. maar nu zit ik toch ziek thuis, toch nog een voordeel!

    Zou wel leuk zijn als we in februari ofzo een echo o.i.d zouden krijgen, dan zit mijn man ook nog thuis kan hij mooi even mee, is het voor hem ook een beetje tastbaarder geworden.

    Gisteravond zat ik op de bank, en toen zei hij opeens, volgens mij begint je buik te groeien.. :p :p
    Nou ik dacht het nog niet, maar door de zenuwen enzo en het minder happy zijn, heb ik een beetje te veel chocolade gehad.. :D :D
    Denk dat dat het is, anders zou het wel heel vroeg zijn.

    Vrijdag ga ik naar een voedingsdeskundige.. voordat ik zwanger werd ben ik 10 kg afgevallen.. en ik wil eigenlijk niet te veel aankomen, dus ik ga haar om advies vragen... tuurlijk je groeit altijd.. maar om het een beetje binnen de perken te houden ga ik hier heen..
    Ik ken me namelijk zelf erg goed.. dan begin ik weer van alles en nog wat te eten (zoals chocolade :oops: ) en dat zal voor je kindje ook niet super goed zijn!

    Nou heel verhaal..
    Groetjes Kalush
     
  6. mono

    mono Lid

    14 jan 2006
    45
    0
    0
    haal mij maar weer weg. Het is weer helaas niet gelukt en er zit niets in de vruchtzak. Dus alle tekenen van een zwangerschap, maar ik ben het eigenlijk niet want er groeit geen vruchtje!
     
  7. Mamma 2 Boys

    Mamma 2 Boys Actief lid

    23 jan 2006
    145
    0
    0
    Nou wat verschrikkelijk Mono ..........heel erg !
    Oneerlijk ! :cry:
     
  8. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Vreselijk mono, ik wens je heel erg veel sterkte de komende tijd.
    Dikke knuf mussie
     
  9. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Echt vervelend voor jullie, toch de vreugde van een zwangerschap, maar je hebt niks.
    Nou ik wens jullie veel sterkte.. en hopenlijk gaat het de volgende keer goed!

    Groetjes Kalush
     
  10. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Kalush,
    nee teveel snoepen van alles is niet goed maar ik moet zeggen dat ik er op dit moment ook wel weg mee weet hoor. Ik ben begin oktober ook gestopt met roken en ben best wel een "beetje" gaan snoepen :( .Ik probeer nu een extra boterham te nemen!
    Mijn mannetje en ik zijn niet in de war maar kunnen het bijna nog niet geloven. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad en nu hebben we echt zoiets van eerst zien en dan geloven! We genieten er wel van hoor, maar is echt onwerkelijk allemaal.Wij moeten 27 februari naar gyn.Dus van ons mogen die weken wel iets sneller gaan,hihi. :)
    Ik wens je veel beterschap en tot schrijfs!
    Groetjes, mussie
     
  11. gerda

    gerda Actief lid

    15 nov 2005
    242
    0
    0
    vreselijk mono heel veel sterkte he groetjes en liefs v gerda
     
  12. Niet meer actief

    mono wat vreselijk zeg, heel veel sterkte de komende tijd hoor
     
  13. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Mono wat erg, wens je veel sterkte toe !!
    Geertje, gefeliciteerd !!

    Mussie, nee we schelen bijna niets in leeftijd, ik word in maart 37. Dit word mijn 3e kindje, en van mijn vriend de 1e, dus voor hem dubbelspannend !!
    Vandaag weer een lekkere misslijkheiddag gehad, brrr, vind dat maar niets, moest ook weer een heel eind met de auto, en dat is al helemaal neits, maar we zijn weer veilig en goed thuis, dus vanavond lekker rustig op de bank, en morgen hoop ik maar weer dat het weer iets beter gaat.

    groetjes
    celiene
     
  14. Niet meer actief

    nou meiden ik heb weer wat nieuws hoor.
    Ik wordt misselijk van de haarlotion van zwitsal terwijl ik normaal blijf smeren of alysha haar hoofdje hii
     
  15. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Celientje,
    voor mijn vriend wordt het ook zijn eerste kindje voor mij de tweede.
    Maar we zijn beide nog erg voorzichtig met blij zijn. :) Proberen het wel maar rustig aan.
    Groetjes mussie
     
  16. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Is het misschien voor Alysha wel beter dat er even niet zolang gesmeerd wordt :)
     
  17. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Wat verdrietig mono... :cry: Sterkte!




    Hier valt alles nog mee.. ben alleen honds- en hondsmoe... vandaag op het werk even met een collega geruild van werkzaamheden... stond al de hele ochtend op mn pootjes, en zakte er bijna doorheen.. Gelukkig weet zij wat er aan de hand is (ze is de planner, ik heb haar al voorzichtig voorbereid op het feit dat ze het één en ander moet gaan omgooien)..

    Moet zeggen dat ik wel vreselijk kribbig ben.. niet zo leuk voor mijn omgeving, maar ik kan van alles een probleem maken of flink in discussie gaan.. gezellig hoor, hahaha.. Ben vrolijk en kribbig tegelijk, heel raar... Wel handig dat ik wat assertiever wordt, heb net al een heel vriendelijk meisje aan de telefoon kordaat afgewimpeld omdat ik er geen zin in had, en op mijn werk heb ik ook een boze mail gestuurd (ze hadden wat omgegooid in de planning, was ik het niet mee eens... kwam er op neer dat we allemaal een volledig dagdeel in etherdampen moeten staan..) .. was ik het dus niet mee eens en heb ik laten weten, samen met wat andere collega's.. heb er maar meteen een mailtje achteraan gestuurd dat ik de komende 9 maanden sowieso niet in die dampen ga staan.. 't ruikt wel lekker trouwens ;) :(


    Ik mag 13 februari naar de VK.. en de 16e voor termijnecho... hoop dat ik dan eindelijk weet hoe ver ik écht ben, want dat is nog steeds de vraag (mijn banner is een gokje)..

    Ben hier al druk bezig met moeders voor moeders.. wist donderdag dat ik zwanger was, meteen aangemeld, 's avonds werd ik gebeld en de volgende dag stond die vrouw op de stoep voor de intake, maar ze liet meteen 4 flessen achter.. de 'melkboer' is hier al geweest om verse flesjes te ruilen tegen volle flesjes.. Cadeautjes zijn inderdaad erg leuk, maar ook ik doe het omdat ik anderen wil helpen... zeker omdat ik zo ontzettend veel geluk heb gehad, zo snel zwanger, in 1 keer raak.. ik gun anderen ook hun kleintje.. voel me er zelfs (heel raar misschien) schuldig om.. kom net kijken en loop alweer zwanger rond...
     
  18. angie

    angie Actief lid

    30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    ben rond de 23e uitgerekend en ik zie aan de test dat ik zwanger ben en me broeken beginnen krap te zitten maar ik moet eerst maar het hartje gehoord hebben maar moet nog ff wachten want ben nog geen 12 weken zwanger......maar ik ruik wel de meeste dingen sterker niet alles. kattevoer bv. dat ruikt al vies
     
  19. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Angie, geniet van je zwangerschap.
    Goetjes, mussie
     
  20. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hallo!
    Ook ik ben in september uitgerekend, dus ik wil me graag bij jullie aansluiten. Het is mijn eerste kindje en heb afgelopen maandag een echo gehad en heb het hartje zien kloppen. Dat is een héle geruststelling! Alleen ja, nu nog wel afwachten tot de 12 weken natuurlijk... maar dit is toch al wel een mijlpaaltje....

    Ik heb de eerste weken van mijn zwangerschap niet veel gevoeld, dus ik was dan ook behoorlijk onzeker of het allemaal wel goed zat.. Maar de kwaaltjes kwamen toch wel.. en da's toch eigenlijk niet zo leuk. Ach hoort er allemaal bij.

    Nou geniet van jullie zwangerschap!
    groetjes van mirjam
     

Deel Deze Pagina