Hoi Gabje, Ja dat heb ik ook. Gewoon wat meer afscheiding en dan veel dunner... Ik dacht eerst..oeps straks is het vruchtwater of zo.. maar dat is het niet. Het is gewoon waterige afscheiding. En komt vaak voor, dus hoeven we ons nergens zorgen over te maken Fijn dat het met jou verder ook prima gaat Alleen harde buiken is vervelend. Ik heb er eigenlijk nooit last van.... Niki: Ja, dat van Denise dat was mij dus ook al heel erg opgevallen... maakte me ook al een beetje ongerust...! Zij was er eerst elke dag, wel meerdere keren zelfs... vreemd?! Ja nou inderdaad Niki... ik dacht eerst ze is op vakantie.. maar ja een maand lang.. mmm.. en volg eigenlijk de oktobermama´s ook best wel en heb ze er nooit over ´gehoord´ .. xx
Gelukkig dat ik niet de enigste ben met dat probleem!! Volgens mij had denise ook een site voor haar baby gemaakt zal is kijken of ik dat ergens terug kan vinden.... Groetjes
http://www.liefkleintje.babyhomepage.nl/ Dit is de homepage van denise... misschien staat daar iets op!
Hallo dames ! Inderdaad, het gaat er hard op aan voor een aantal van ons ... al vind ik dat bijna 35 weken ook al heel behoorlijk is ! Ik kan me nu echt nog niet voorstellen dat het dadelijk zal gaan beginnen ... het lijkt nog zo ver weg en onwerkelijk. Ik voel me ook nog steeds heel goed, misschien komt het daar wel door. Meer afscheiding heb ik ook, maar mijn VK zei dat dat heel normaal was. Hoor erbij, bij het indalen ! Denise was inderdaad een fanatiek poster ... lang niets meer gehoord. Ook van Cass hebben we een tijdje niets gehoord. Ik hoop dat alles goed gaat met haar en Bailey ! Na deze week nog een weekje en dan lekker verlof ... ik kijk er erg naar uit ... vind het wel goed geweest eigenlijk ! En dan maar hopen dat we niet te lang hoeven te wachten ... tot 42 weken of zo ... dan word ik ook oktober mamma, want 30-9 is 40 weken ... Nou, dat was het weer. Ga nog even tv kijken ... misschien nog nieuws over Raffaella ... ze zou een dochter hebben gekregen ... Groetjes, Nikki F
Oehh voor jullie wordt het nu ook steeds spannender!! Ik wil jullie heel veel succes wensen met de bevalling!! Liefs
Vanmorgen bij de vk geweest: alles is goed Op de ctg was te zien dat ik aardig aan het vooroefenen ben (merk daar zelf weinig van)! Mijn cervixhals is al aardig terug aan het trekken en de vk zei dat er zich de afgelopen twee weken al behoorlijk veel afgespeeld heeft van binnen!! das natuurlijk goed nieuws!! Het kindje ligt goed vast in het bekken: kortom we zijn er klaar voor!!Nu moet ik om de week komen!!!
Hai allemaal, even snel een berichtje..heb net even snel alles doorgelezen.. Ben nog steeds niet verhuist Ik heb een paar dagen bij nicht van mijn man gezeten..super gezellig...en gelukkig zijn de dagen daardoor lekker opgeschoten..De spullen zijn ingeladen in de vrachtwagen en de vrachtwagen is als het goed is morgen op de plaats van bestemming..en als het goed is komt mijn man mij dan zondag ophalen en gelukkig gaat die nicht mee om mij te helpen met schoonmaken en inruimen enzo. Dat scheelt een hoop.
hallo allemaal hoe is hier zo'n beetje al aan het aftellen? k zit nu elke dag bij te houden hoeveel dagen k nog moet nog 28 daagjes snachts slaap k goed word sochtens pas om half 12 wakker en nog voel k me de hele dag moe pff ben het nu wel een beetje zat maarja de laatste weken zijn het zwaarst ben nu wel erg zenuwachti aan het worden als k beetje buikpijn heb en steken denk k gelijk van ohnee togg nie nu maar goed hoe gaat het bij de rest van jullie ook al erg zenuwachtig en aan het aftellen? groetjes marline
Wat goed Gulay!! beter dat je ff wat afleiding had bij de nicht van je man! Nou ik wens je succes met verhuizen dit weekend en met schoonmaken, inrichten etc. Het zal heel leuk zijn, maar ook zwaar. Dus... denk ook een beetje om jezelf hè.. Maar wel fijn dat je hulp hebt! Hopelijk horen we snel weer van je! groetjes! Mirjam
Ja het was inderdaad echt heerlijk..lekker kletsen..filmpjes kijken enz. Ik ben net weer bij mijn schoonouders..en wat blijkt..mijn schoonmoeder heeft mijn kussen (die van wol is) helemaal uitgeklopt en alles en is nu een super bollig ding geworden..ik kan wel janken...mijn kussen was mijn alles..ik slaap al zo verrot.. kan ze wel vermoorden ben nog geen uur hier en ben het nu al weer zat. Wat betreft het verhuizen...ik roep al maanden dat wanneer we gaan verhuizen dat mijn man goed op de banken moet letten (net nieuw en super duur!!!) en wat denk je...ja hoor van achteren naar boven geschuurd...dus ik was vannochtend vreselijk aan het janken en schreeuwen aan de telefoon. Hij kan er niets aan doen...maar ik kan er nu dus nog steeds woest om worden (Hij heeft het zelf verhuist dus nee geen bedrijf en dus geen verzekering en dus geen vergoeding) Wat betreft het verhuizen is het dus zeker goed dat zij mee gaat..want heen en weer naar de supermarkt vermoeid mij al vreselijk..Ik kan niet veel meer. Ze is echt aan het indalen die van mij geloof ik..want ik word steeds zo vreselijk tegen mijn blaas gestompt dat ik er echt helemaal naar van wordt..het doet EN pijn EN ik ren me gek naar de toilet. Verder kreeg ik gister mijn eerste echte flinke schop tegen mijn ribben aan..dat was echt heavy..pfff...ze is vreselijk bewegelijk en vooral snachts..het is echt niet normaal...het lijkt alsof al haar lichaamsdelen naar buiten steken..je ziet alles.. Trouwens..ik las ergens op een andere topic (de juli of augustus mama's topic) over slijmverlies..ik heb het dus al eigenlijk mijn hele zwangerschap vrij veel..en ik heb het nu ook..ik veeg echt twee keer af zeg maar..Dit is wel normaal toch?
@Gulay: Ik veeg wel 5 keer af en zit nog wat na te wiebelen. Dan sta ik op en wacht nog even, maar dan nog... Dan loop ik naar de keuken... en ja, hoor! Dan komt er nog een 'lading' uit lopen (sorry, voor hte beetje ranzige verhaal) Ik heb ontzettend TE veel afscheiding... Verder succes met verhuizen...! maak je niet te druk, maar dat hebben we al eens eerder gezegd, hé! Enne... ik wil je niet nog bozer maken... maarre... je schoonmoeder heeft het waarschijnlijk goed bedoeld met je kussen (ook al kun je je dat nu natuurlijk niet voorstellen... ) Gr. Niki
Hallo ! Nameless, ik heb een antwoord gekregen van VK Mirjam en zij zei dat het inderdaad echt een bakerpraatje is van de hartslag ! Afwachten maar dus ! Het blijft spannend ... maar de envelop is hier nog steeds dchtgeplakt ! Fijn hoor, dat er al zo veel "gaande" is bij jou, en nog fijner dat je er zelf niets van merkt ! Heerlijk toch ! Marline, zenuwachtig ben ik nog niet ... wellicht omdat ik nu nog 4 dagen moet werken en daar nog mee bezig ben. Ik realiseer me nog niet dat ik over twee weken al thuis mag bevallen ... zal wel komen als mijn verlof begint over een weekje ! Ik kijk er enorm naar uit ! Gulay, succes met verhuizen ... ik hoop dat de andere spullen heel aankomen in het nieuwe huis ... De afscheiding is nogmaal. Dat heeft te maken met indalen. Hier is het ook meer geworden ! Niki, inderdaad, Mir heeft gelijk ... je buik ziet er mooi uit ! Hier is ook alles goed. Ik heb alleen een heel klein vetbultje in mijn buik en eigenlijk heb ik daar nooit last van. 10 weken geleden wel en toen ben ik naar de HA gegaan en hij zei inderdaad dat het een vetbultje was. Nou heb ik vandaag weer een buikband gedragen en die heeft daarop geduwd ... en ja hoor ... dan is het weer gevoelig. Erg vervelend ... ik moet er beter op letten ! Morgen gaan we een lamp kopen voor de babykamer en ook een schemerlampje ... de kast wordt morgen omgeruild en de klossen gaan onder het bed ! Ben benieuwd ! Ik heb net nog even een foto gemaakt en geplaatst. Je ziet inderdaad dat de kleine aan het dalen is ! Groetjes, Nikki F
hoi hoi! Bedankt meiden... Heb net mijn man even gesproken..hij is in het huis..hij had het huis zelf nog niet gezien geloof ik..wel andere appartementen die hetzelfde waren..het ziet er mooi uit (zegt hij hehe) maar wat blijkt..de slaapkamer is heel klein.. Moet je nagaan wij hebben dus alleen een bed en een kledingkast en dat gaat dus met moeite passen zei hij...echt KUT dus..maar goed..pff we hebben een huis..dat is genoeg.. ik rommel wel wat aan..komt goed.. Ben wel heel nieuwsgierig hoop dat hij vanavond meteen de bus pakt..en dan morgen avond weg hier Helaas denk ik dat het maandag gaat worden omdat de reis snachts niet echt veilig is..maarja..we kijken wel even dan.. Met de beebs verder alles goed..althans dat hopen we dan maar...ben al vanaf 23 weken niet bij een dokter ofzo geweest..dus ik hoop het met heel mijn hart...maar ze beweegt behoorlijk dus neem aan van wel
He NikkiF zat net even in je album te spienzen en ik vind die zakjes die je boven de commode hebt hangen zo leuk!! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt??? Hier verder alles rustig, ben echt benieuwd wie er van de September mama's de spits af gaat bijten???? Morgen is het volle maan en men zegt dat er dan altijd veel beebs geboren worden!! Ben benieuwd, zal ook wel zo'n bakerpraatje zijn.... @Gulay: w8 nog maar ff af: misschien is het wel een super appartement en blijkt alles achteraf wel mee te vallen enne ik denk dat je schoonmoeder het ook goed bedoelde met je arme kussen!! @marline: ja ook ik ben echt aan het aftellen, ben vooral nieuwsgierig!!! @niki: mooi buikie!!
Hoi Nameless ! Dank je wel ! Ik heb ze een tijdje geleden bij Prenatal gekocht. Ze zijn van vilt gemaakt ! Groetjes, Nikki F
O NikkiF daar heb ik het laatst gevraagd maar toen hadden ze ze niet meer: beetje jammer wel!!! wie weet loop ik ze ergens anders wel tegen het lijf!!
Boh! Voel me de hele dag al erg raar! Gisteravond op tijd naar bed en lekker lang uitgeslapen... maar na 't ontbijt was ik alweer kapotmoe... ben noog ff op bed gaan liggen (dit doe ik normaal echt NOOIT!, maar ja, ik ben zwanger dus echt helemaal niet normaal...eigenlijk) We hadden vandaag familiedag (van mijn man's kant) Ik wist wat we gingen doen, dus ik ben toch maar meegegaan... We gingen naar 'n museum, dus ik dacht dat gaat allemaal wel... Nou, we hadden dus een rondleiding, ook buiten... en lopen ging al niet gemakkelijk, maar vandaag HELEMAAL niet... het ging zo moeizaam en ik had de hele tijd harde buiken, ik was blij dat ik weer kon zitten... Ik voelde ook een paar keer echt druk tegen mijn stuitje echt flink gerommel in mijn buik, ik weet niet wat er allemaal gebeurt, maar dat er iets gebeurt is duidelijk.... poeh, poeh! Heb de rest van de middag alleen maar op een stoel gezeten... was kapot moe! Nu zijn we vanaf 8 uur thuis, eerst op de bank gelegen en ik voelde weer vanalles.... Nu sinds ik achter de pc zit, 3 kwartier ongeveer, voel ik de hele tijd druk op mijn stuitje en ben ik nog steeds moe en misselijk.... bah! Ik denk dat ik maar naar bed ga... en hopelijk beginnen de ECHTE weeen snel! Ik begin het nu toch wel zwaar en vermoeiend te vinden. Mijn buik voelt van binnen helemaal beurs... de kleine zit namelijk ook niet echt stil.... voel me bont en blauw van binnen... Even klagen... dat had ik namelijk nog niet zo veel gedaan... alles liep lekker, toch zijn deze laatste weekjes echt zwaar! Sorry, voor het lange verhaal... moest het even kwijt! Misschien binnen een paar dagen goed nieuws! Gr. Niki