@Niki tjeempie: tja je kan er van die dagen tussen hebben!! Hopelijk zet het door voor jou zodat je snel kan genieten van je kleine!! Suc6 en hou je taai!!
Hoi Niki! Oefff... ja, nu is het echt zwaar en misschien zijn het allemaal tekenen dat je binnenkort gaat bevallen Doe vooral rustig aan... misschien komt het nu snel! K zal voor je duimen groetjes Mirjam
Hallo allemaal ! ! Niki, ik kan me voorstellen dat het nu echt zwaar voor je begint te worden ! Nog even volhouden, wie weet, begint het allemaal snel ! Ik hoop het voor je ! Gisteren zijn ze de kast van de babykamer komen ruilen ! Gelukkig zijn we van dat bedrijf verlost nu ! Ik ben er heel blij mee ! Ik heb ook al een en ander in een vlucht-tas gestopt ... je weet maar nooit ! Ik moet nog 4 dagen werken ! Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Ben benieuwd ! Rustig aan maar ! Ben wel blij als het er dadelijk echt op zit. Een vriendin van mij én een collega van mij zijn beiden meteen in het eerste weekend van hun zwangerschapsverlof bevallen ... daar moet ik nu wel vaak aan denken. Dan wordt het toch allemaal wel spannend en komt het dichtbij ! Afwachten maar ! Ik heb vandaag mijn man geholpen met loten verkopen ! Wij zitten beiden bij een muziekvereniging en volgende week is er een groot tentfeest in dat dorp en kunnen mensen meedoen aan een soort loterij. Die loten werden vandaag huis aan huis aangeboden ! Ik heb een uur gewandeld en voel me prima ! Ik ben er toch wel een beetje trots op ... Nu rustig aan doen, zodat ik morgen weer aan de slag kan ! Wat ik hier nu wel voel is druk op mijn ribben. Ik denk omdat die kleine nu echt op het hoogste punt zal liggen en er toch wel onder zal duwen. Ook ben ik sneller buiten adem ... volgens mijn "zwangerschapsbijbel" allemaal normaal, maar niet zo prettig ! Ben benieuwd hoe het met Cass gaat ... heb haar al een tijdje gemist. Ik hoop dat alles goed is met haar en de kleine ! Groetjes, Nikki F
Hallo! Heb net alles even weer gelezen spannend allemaal!! Ja niki wie wordt eerst?? Denk dat die van mij nog wel ff op zich laat wachten...(hoop het niet..) Het komt vanzelf!! ik denk ook bij ieder krampje van oe zou het beginnen... Succes allemaal!! doei!
Hey meiden, Hier weer eens een berichtje van mij. Ik geniet volop van het thuis zijn. Is toch wel wat anders na al die dagen ziekenhuis. Heb wel veel buikkrampen, vaginaal pijn, bloedverlies zo nu en dan. Misschien is het een voorbode van wat komen gaat. Ik hoop eigenlijk dat eht door gaat zetten. Vanaf dinsdag zou het in ieder geval niet meer in de couveuse hoeven(36wk) Ben lekker aan het rommelen in mn nieuwe huisje. Box is opgezet, vluchttas staat nu wel klaar, alles is in ieder geval in orde om dat kleine minimensje te ontvangen. Spreek jullie gauw! xxx pinguin
Hoi iedereen, hier gaat alles nog steeds zijn zelfde rustige gangetje... Ik voel me alweer beter dan vorige week: minder bekkenpijn en zo... Wil dat nu zeggen dat ik langer op de geboorte zal moeten wachten? Ik hoop het niet, want ik kijk er zo naar uit Hoe langer, hoe meer mensen beginnen nu te zeggen: oei, dan kan het voor elk ogenblik zijn, als je nog maar 10 dagen te gaan hebt? Dat zijn momenten waarop ik toch wat kriebels voel. Niet echt zenuwen, maar toch een soort opgewondenheid voor dat grote onbekende in 't vooruitzicht. Ik wens jullie allemaal nog veel sterkte, geduld en moed toe! Tot gauw! Elpee
Spannend allemaal hoor! Ik begin nu ook aardig ongeduldig te worden: in huis is niet meer zoveel te doen en ik verveel me een beetje. Ik verheug me zo op mijn kleintje! Ik kan me alleen niet voorstellen hoe het begint. Net alsof ik in een soort vacuum leef nu ofzo... Ben benieuwd hoe het jullie vergaat, succes allemaal!
Nou meiden..het geluk zit mij echt niet mee We zouden vannochtend weggaan..maar de familie heeft de hele boel op stelten gezet.. Ik zal niet in details treden..want dan wordt het echt een lang verhaal.. Nu gaan we morgen zeker weten (zegt mijn man) maar zijn vader hamert er op nu dat hij mee moet perse...en dan moet zijn moeder ook mee..en dat betekent dat ik niet relaxed achter op de bank kan liggen maar 9 uur rechtop moet gaan zitten!!! En ik ben voor geen goud van plan op deze manier mee te gaan.. Daarintegen is het verdorie mijn laatste paar weken ik wil RUST..en ik heb geen zin om in 40 graden celcius een huis schoon te maken en dan ook nog eens bedekt er bij te lopen...(vergeet je korte broekje en spagetti truitje dan maar want dat kan dus dan niet) Ik ben absoluut super woest..ooffff
Pinguin, wat fijn dat je lekker thuis kunt zijn! Kan je toch nog een beetje 'genieten' ondanks de vervelende klachten die je houdt... JAha.. voor een aantal gaat het echt opschieten hè.. Niki.. hoe gaat het meid? Atlantis, Elpee en Dropke zijn ook al snel aan de beurt Gek idee hoor... nou dames, mocht het zo ver zijn.. Succes Gulay, jij hebt ook alle pech van de wereld zeg Denk je dat je eeeinndelijk een huisje hebt... komt dit weer op je pad. Kan je man zijn ouders niet duidelijk uitleggen dat het niet de bedoeling is om continu op jullie lip te zitten? Of gewoon mededelen dat ze even de laatste weken niet gewenst zijn punt.. Maar ja ik snap ook wel dat het zo gewoon niet gaat bij hun.. Maar snap je woede wel! Probeer toch ten alle tijde rustig te blijven...meid... Sterkte! Hier verder alles ok. Wel wat krampjes in mijn onderbuik. Denk dat dat toch het indalen is... En ik heb weer een fototoestel tot mijn beschikking Dus ga binnenkort vandaag ff nieuwe foto´s maken groetjes! Mirjam
Nee dat kan dus absoluut niet worden duidelijk gemaakt.. Zijn vader is heeeeel dwars..en alles moet zoals HIJ dat wilt.. We proberen het nu heel subtiel te brengen..en als dat niet wil lukken hebben we dus pech.. Want hem duidelijk maken dat we het niet willen zou betekenen dat hij ons NOOIT meer wilt zien.. Slaat natuurlijk nergens op maar zo zit deze man in elkaar.. Ik ben momenteel echt aan het instorten gewoon..ik kan echt niet meer van de stress.. Ik sta op het punt om gewoon naar Nederland te gaan maar je mag in geen enkel vliegtuig meer..en ik ben niet verzekerd in Nederland..dus ik kan daar niet eens bevallen
Yes! Het is geregeld..mijn man heeft met zijn vader gesproken...hij gaat NIET mee..en zijn nicht gaat wel gewoon mee..het komt dus toch nog allemaal goed...(als ze niet op het laatste moment nog bonje gaat maken )
ja zeker 'oeffff' voel alle stres van me afvallen pfff Internet gaan we wel aansluiten ja..hopelijk dat het meteen deze week geregeld kan worden..maar goed..turkse plannen lopen altijd nog al wat uit Ik verwacht dus maar niets hehe
Ja, daar ben ik weer eens... Kom net van vk! (controle) Nou, ik mijn verhaal van 't weekend vertelt, dat het niet zo lekker voelde allemaal, maar dat is trouwens weer verandert, ik merkte vanacht namelijk al dat ik veel beter uit bed kon (om te plassen) en ook veel beter trap op en af kon! Blijkbaar heeft baby niet zo goed gelegen of ergens op of tegenaan gelegen... maar het was een groot verschil vandaag met lopen en bukken en andere bewegingen... dit is beter vol te houden (al hoop ik niet zo lang meer...) Baby is nog verder gezakt.. voor zo ver mogelijk... Vk kon kopje uitwendig al niet meer voelen. Maar dat is alleen maar fijn voor de bevalling, zei ze. Heb even kort echo gehad omdat ze niet goed kon voelen hoe ie lag... er was verder niks spectaculairs te zien... je zag niet veel, de baby past namelijk niet meer helemaal in beeld!! Verder alles goed en de vk zei: Ja, je mag er wel eens uitkomen... Afspraak voor volg. week woensdag 6 september, maar hopelijk hoeven we daar niet meer heen... Heb trouwens nog wel steeds die druk op mijn stuitje, het is een heel apart, raar gevoel... net alsof je moet poepen... vaak harde buiken, af en toe wat krampen... het rommelt behoorlijk in mijn buik! Ik hou jullie op de hoogte! Gr. Niki
Hallo allemaal ! Niki, goed om te horen dat alles goed was ! Het schiet nu lekker op he ! Nog eventjes ! Gulay, gelukkig dat je man het heeft geregeld ! Kun je tenminste lekker rondlopen zoals je wilt ! Kun je de hitte een beetje volhouden zo ? Ik hoop het ! Mir, goed om te lezen dat alles goed gaat ! Ben benieuwd naar je foto's ! Atlantis, geniet maar van het vervelen ... ik kijk er naar uit ... nog 3 dagen werken en dan eindelijk verlof ! Elpee, ik vind het ook steeds spannender worden ... vooral omdat ik 2 meiden ken die in het eerste weekend van hun verlof zijn bevallen ... kan hier ook net zo goed gebeuren ... dan zijn we volgende week om deze tijd al met z'n drieën ... Pinguin, doe maar rustig aan ! Ik hoop inderdaad dat het niet meer lang hoeft te duren ! De tas staat hier inderdaad ook al klaar ! Ik word een beetje gek van mijn moeder Ze weet dus dat ik vanaf volgende week verlof heb, en wil dus meteen weer een heleboek afspreken en dat terwijl ik daar nu helemaal geen behoefte meer aan heb. Ik wil graag rust om me heen en doen waar ik op dat moment zin in heb en niet alles al van te voren plannen ... vreselijk ... ze spreekt zelfs al met mensen af dat wij samen op bezoek komen ... ik weet nieteens hoe ik me dan voel ... Mijn schoonzussen hebben vandaag met haar gebeld. Ze waren bij Prenatal en wilden een leuk cadeau kopen voor ons kleintje en wilden weten of we al een stoel hebben, zo'n houten voor aan de tafel te zetten. Die hebben we nog niet ... maar mijn moeder kon haar mond weer niet houden dus weet ik nu al dat we die van hun zullen krijgen ... ik vind dat heel vervelend allemaal ... waarom moet ze dat nou weer vertellen ? Ik weet zeker dat dat niet de bedoeling was van mijn schoonzussen, dat het een verrassing moest zijn. Ik baal er enorm van ... Verder ben ik sinds vandaag enorm emotioneel. Had ook totaal geen zin om te gaan werken vanochtend. Toen ik dat tegen mijn man zei kwamen de tranen al vanzelf ... hij heeft een leuk cadeau meegebracht voor de kleine ... wel voor over een tijdje maar ik vond het enorm lief dat hij dat had gedaan, een cd met verhaaltjes en liedjes van Jip en Janneke ! Echt super leuk ! Hij heeft nu repetitie. Om 20.00 ging hij weg, zit ik gewoon, de tranen rollen over mijn wangen ... kan er niets aan doen ... Ik hoop dat dat snel weer over gaat ... Groetjes, Nikki F
Oohh NikkiF Ik had gisteren ook zo'n jankdag. Voelde me schuldig over van alles en toen manlief thuiskwam zat ik al jankend de aardappels te schillen. Niet leuk allemaal, maar het schijnt er bij te horen. Ik voel me vrij somber op het moment en laat het allemaal maar gebeuren. Wat je moeder betreft kan ik het me goed voorstellen. Ik heb mijn moeder en zus ook duidelijk mijn grenzen moeten aangeven. Dat vonden ze eerst niet leuk, maar nu begrijpen ze het wel. Vandaag al weer 36 weken!! Had nooit gedacht dat ik dat zou halen een paar weken geleden. Als ons kindje nu gebren wordt mag het gewoon mee naar huis. FIjne dag! Pinguin
@NikkiF: Ja, ik HOOP nog eventjes... had niet verwacht dat het op laatst zo langzaam ging... Maar ja... die paar daagjes (hopelijk) kunnen er ook nog wel bij na 9 maanden! Voor jou nog een paar daagjes... en dan heb je verlof! @Gulay: hopelijk zit je niet te lang zonder internet, anders gaan we je nog missen... Veel succes met verhuizen! @pinguin: inderdaad ook niet verwacht dat je kindje er nog steeds in zou zitten, beter toch? Ik heb trouwens weinig last van emotionele reactie's en huilbuien... alleen vorige week heb ik de HELE uitzending van The Weddingplanner zitten janken!!! Normaal doe ik dat eventjes, weet je wel... krijg ik traantjes in de ogen op het laatst bij de ontknopping, maar nu... van het begin tot het eind: tranen met tuiten... hahahaha! Ik moest er wel mee lachen naderhand... Hoe zou het met Cass gaan? Ze heeft het vast druk met de kleine en het reizen... Verder nog niemand bevallen???? Groetjes Niki ps: ben al vanaf gisteren Bitter Lemon aan 't drinken... hihi Baat 't niet dan schaadt 't niet, toch?
Hier ook nog steeds alles rustig aan het front: het rommelt goed en af en toe zou ik willen dat ik een luikje kon maken om even naar binnen te kunnen kijken wat ie aan het uitspoken is!!!! Die voeten zitten behoorlijk in de weg.....en zetten zich lekker af tegen mn ribben!!! Nou de laatste loodjes!!!
Hoi iedereen, Spannend... iedereen zit hier af te wachten... Ik kan zelf nauwelijks geloven dat ik volgende week ineens "mama" ben. Maar 't is een prachtige gedachte!!! Ben vandaag nog een laatste keertje (voor de bevalling) naar de kapper geweest. Hoorde ik daar één van de kapsters tegen een andere fluisteren "is die zwanger?". Na 39 weken!!!! Toch niet te geloven, he? Enfin, ondertussen heb ik ze er maar van verzekerd dat ik weldegelijk zwanger ben, maar niet voor lang meer Hou jullie allemaal goed en tot gauw! Elpee