Wow Pinguin! Van harte gefeliciteerd!!!! Wat fijn dat alles goed is gegaan, ondanks dat Quinn zo vroeg geboren is. Rust maar goed uit en geniet ervan!!! En trouwens, wat een heel mooi mannetje met een mooie bos haar Liefs mirjam
Ik ben net terug van een welverdiende vakantie,wel vlakbij, 20 minuten rijden bij ons vandaan maar we hebben het heerlijk gehad.Had tussendoor nog een afspraak bij de VK dus dat kon gewoon doorgaan.Nu moet ik a.s. dinsdag weer heen.Het was al iets ingedaald zei ze.En verder gaat alles ok.Morgen de kids weer naar school dus het is voorlopig gebeurd met het luizeleven.
Hallo allemaal ! Pinguin ! Van harte gefeliciteerd ! En wat een schattig en mooi kereltje ! Geniet er maar van ! Atlantis, ik vrieg me dat gisteren af ... moet je per se last hebben van harde buiken als de bevalling zich aankondigt ? Het zal bij jou nu toch echt niet lang meer duren hoor ! Nog even volhouden ! Angie ... heerlijk, even zo'n vakantie. Dat hoeft inderdaad niet per se ver weg te zijn ! Nou, ik heb maar weer eens laten pendelen ... ze had mij gependeld op 30 augustus ... iets was me niet helemaal koud liet ... maar omdat de kleine nog steeds zit waar hij of zij nu al meer dan 36 weken zit dacht ik dat het een goed moment was voor nog een voorspelling. Deze is perfect ! 29 september, dus met 39 weken en 6 dagen ... dat mag voor mij wel uitkomen ! Wat het geslacht betreft, ondanks dat echt 90% van alle mensen zegt dat wij vast een zeker een zoontje zullen krijgen, houdt zij vast aan haar eerdere voorspelling, namelijk een meisje ... We wachten af ! Ha ha ! Ik merk nog geen tekenen dat iets gaat beginnen hier ... gelukkig ook maar ! Gisten nog kinderen geschminkt ! Wel tussendoor even pauzes gehouden, dat gebukt staan is niet zo fijn meer. Toch heb ik nu geen last van mijn rug. Gelukkig maar ! Straks naar de VK ! Ben benieuwd ! Nu naar de kapper ! Groetjes, Nikki F
hoi allemaal, kom net van de vk, alles is nog goed, heb ook nog lekker veel vruchtwater en het ziet er naar uit dat de kleine nog wel even op zich laat wachten. Eind deze week moet ik voor controle naar het ziekenhuis en wordt ik misschien ingeleid.
Hier ook nog alles rustig.....HELAAS....maar ja het komt als het komt en als het zin heeft om er uit te komen....van de week wordt het mooi weer, misschien heeft hij dan zin om naar buiten te kijken....!!!! Iedereen suc6 en NIEk:hoop dat jouw kleintje je niet al te lang meer laat w88!!
Hallo allemaal ! Net terug van de VK ! De kleine is nog steeds aan het indalen, dat is nog niet volledig gebeurd. Het hartje klopte prima, dat is altijd weer heel bijzonder om te horen. Ook vertelden ze ons dat het kindje niet enorm groot zal zijn, maar zou passen bij mijn lichaamslengte ... ahum ... een beetje kleiner dus. Het gewicht, mits volledig voldragen, schatte ze weer iets boven de 3 kg. Prima dus. Mijn buik was ten opzichte van twee weken geleden ook weer 2 cm gegroeid ! Bij bloeddruk was prima, 130 / 70 ! Ze waren erg tevreden. Dat was het weer ! Hopen dat die kleine deze week wellicht nog wil dalen ... ze voelen ook vaak een handje naast het gezichtje ... hoop niet dat dat het dalen tegen houdt of zo ... Groetjes, Nikki F
hallo, Ik ben vanmiddag even aan de CTG? (weet niet of ik het goed schrijf) gelegd, heb elke keer hele harde buiken en krampjes. Had nog geen ontsluiting. Nu blijkt dat ik al voorweeen heb, nu ben ik benieuwd wie dit eerder mee heeft gemaakt en of dat lang kan duren. Hoop niet dat dit nog 3 weken zo blijft gaat aardig zeer doen af en toe. Verder alles goed vond alleen de hartslag van de baby zo hoog 180/190 en af en toe 130/150. Groetjesss
Hoi Gabje, De hartslag van de baby zal hoger zijn als ze actief is. En als ze slaapt weer lager. Misschien ligt het daar aan ? Groetjes, Nikki F
@Gabje: ik heb al een week of zeven voorweeen, die ik overigens zelf niet echt merk, maar die wel te zien zijn op de CTG-monitor: helaas zet het allemaal niet door: wat wel helpen kan is een warme douche of een kersenpittenzak op je buik leggen!!
dank je nameless zal het is gaan proberen, ik heb er wel last van. Maar we zetten nog even door ! We weten waar we het voor doen !!!
Ik wordt een BEETJE gek.... Begin het namelijk langzaamaan een beetje zat te worden. Nog helemaal niks, ik voel wel vanalles, maar niks specifieks, bij elk krampje denk ik.... zal het beginnen? Vooral 's avonds met naar bed gaan wordt ik echt moedeloos! Dat hele avondritueel.... BAH! En elke keer maar hopen dat het DIE avond/nacht gaat beginnen... Morgen moet ik naar vk, hopelijk gaan ze 'iets' doen! Het maakt me allemaal niks meer uit... Waar ik vooral heel veel last van heb is een ERG druk kind...! Hij/zij doet me soms zo'n pijn, dat het huilen me nader staat dan het lachen.... Gisteren de hele tijd op de zelfde plek... Tjezus, wat issie toch allemaal aan 't doen???? Sorry, voor mijn geklaag.... maar ik had gewoon verwacht dat ik mijn kindje allang in mijn armen zou hebben... Liefs Niki ps: hoe is 't met de rest?
Niki, Ik heb hetzelfde als jij. Ik ben ook 1 september uitgerekend. Heb een onwijs druk kind in mijn buik en elke avond voordat ik naar bed ga denk ik weer dat het gaat beginnen. 's Nachts rommelt het dan regelmatig, soms uren achter elkaar, maar het zet maar niet door. Ik ben gisteren bij de verloskundige geweest, maar ze gaan pas volgende week een inwendig onderzoek doen om eventueel de weeën op te wekken. Afwachten maar dus
Balen! Ik hoop echt dat ze morgen al iets gaan doen, hoor...! Wie weet... maar ik heb tot nu toe een heel voorspoedige zwangerschap dus ik ben bang dat ze bij mij ook nog even wachten.... Maar ik vind het zo shit dat mijn vriend vanaf maandag vakantie heeft gekregen en als de baby pas begin (of zelfs eind)volgende week komt dan heb ik niet meer zo veel aan hem... dan gaat de kraamverzorgster weg en dan kan hij ook al weer bijna aan 't werk! Ik zie dat nu echt als een probleem alhoewel ik ook wel weet dat dat maar 1 weekje extra zou zijn en dat hij z'n hele leven nog bij ons kan zijn, maar toch wordt ik er erg verdrietig van als ik daar aan denk! Maar hopen dat het nog spontaan begint deze week... donderdag is het volle maan, ze zeggen dat er dan veel kindjes worden geboren....!!! Jij ook veel succes! Ik weet hoe je je voelt! Liefs Niki
Hoi Niki, Ja, da's inderdaad vervelend als je vriend nu al vakantie heeft en je alleen maar zit te wachten. Gelukkig heeft mijn man alleen maar aangegeven dat hij drie weken vrij wil in de buurt van 1 september, maar hij kan dus altijd nog die drie weken nemen als de kraamhulp weg is. Op zijn werk zijn ze daar gelukkig erg flexibel in. Ik hoop voor jou dat die kleine nu snel komt en wie weet helpt die volle maan inderdaad! Duimen maar dus... Groetjes, Mossel
Ja, dat was bij ons eigenlijk ook de bedoeling dat mijn vriend pas vakantie zou nemen als de kleine geboren zou zijn, maar achteraf ging dat toch niet... Hij zou wel kunnen opschuiven, maar dan heeft hij korter en hij was toch wel erg aan vakantie toe en wilde ook graag 3 weken aan een stuk...! In ieder geval hou ik jullie hier op de hoogte... Liefs Niki
Positief blijven dan maar he? Geeft toch niks!! Moet vanmiddag naar de vk. Vrijdfagavond dacht ik het begint... maar ik heb zins dien helemaal geen gerommel meer gehad. Mijn baby is opzich niet super druk,strekt zich zo njhu en dan ff lekker uit....voelt idd niet lekker... succes allemaal !!! groetjes!
Hallo ! Wij hebben erg lang moeten denken over de bedankjes voor het kraambezoek. We waren er eigenlijk uit, we wilden iets met foto's doen. Maar ... dan moet je ook nog weer een mooie foto hebben en dat weer laten ontwikkelen zoals je wilt en mijn man is daar niet zo handig mee ... dus ... we moesten verder zoeken. De dingen op internet spraken ons niet echt aan. In België, vlak over de grens, is een winkel die dit soort dingen verkoopt en ... we hebben het gevonden ! We weten niet of het een jongen of meisje zal worden, dus ik heb van beiden één exemplaar gemaakt ! Ik heb ze op de foto gezet en die staat in mijn album ! Groetjes, Nikki F
Lieve meiden, Elke dag volg ik even de voortgang van jullie zwangerschap, voorweeen, controles, enz. Spannend allemaal hoor ! En ik kan me voorstellen dat je erg ongeduldig wordt, zeker als je de 40 weken bent gepasseerd. ](*,) Het kan in ieder geval niet lang meer duren. En geloof het of niet, maar ik heb nog wel eens momenten dat ik terug verlang naar m'n zwangere buik en het gezellige getrappel s' avonds in bed............... Allemaal heel erg veel succes en sterkte en ik zal voor jullie duimen. Gr. Carmen :flower: