September 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NikkiF, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Super dat Bailey thuis is !!

Geniet er lekker van!
    Hele mooie kamer, gelukkig gaat alles goed.

groetjes

2. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hallo meiden, hier gaat alles goed, ik ben volop aan het genieten, zodra ik wat beter ben zullen jullie mij weer meer zien, allemaal heel veel sterkte...

3. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hee Niek, gefeliciteerd!!
    Geniet er maar van, we horen je verhaal vanzelf!!

Gister ben ik naar de VK geweest.. ze kon het hoofdje al bijna niet meer voelen, zo laag zat het al.. nou blij toe!!
    Voor de rest was alles gelukkig weer prima!!

Het slapen wordt de laatste tijd erg moeilijk.. heb vannacht op de bank geslapen :rolleyes: daar kan ik nog wat een normale houding vinden waarbij ik in slaap kan komen..
    Niet echt gezellig, maar zo kom ik toch wat aan mijn rust toe..

Vandaag de envelopjes geschreven voor de geboorte kaartjes..
    Postzegel erop.. hihi.. wordt wel echt nu..

Van mij mag ze nu wel komen (ja hoe vaak heb ik dat alwel iet gezegt de laatste tijd)
    Ik ben er helemaal klaar voor.. wil vingertjes en teentjes tellen..
    Ik zit er zo tegenaan te hikken, de bevalling..
    Op de zwangerschapscursus krijg je allemaal oefeningen enzo, maar daar heb ik weinig aan.. aangezien ik de pijn nog niet/nooit gevoeld heb.
    Hebben ze daar weer plaatjes van de bevalling.. en dan beangstigd me het zo..
    Ik heb gewoon zoiets van: laat het maar beginnen, dan weet ik wat ik moet doen en dan is het maar zover..
    Nu zit ik er tegenaan te hangen.. mensen bellen zo van: alles nog goed?
    Wordt er soms helemaal kriegel van.

Nou ja.. nog even volhouden, het zal binnenkort toch echt wel eens gebeuren.. anders heb ik echt een probleem :confused:

Groetjes Kalush

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Nog niemand heeft echt gereageerd op mijn bericht ... jammer ... ik zit er echt mee, voel me in de maling genomen door mijn eigen directeur en dat terwijl ik doorgeploeterd heb tot 36 weken ... :cry: Ik moet nu een "valse verklaring" gaan indienden over het begin van mijn verlof, alleen om hem uit de shit te helpen .... en dan maar hopen dat ik de laatste week van mijn verlof gewoon kan krijgen want dat kunnen ze me nu niet zwart op wit geven ... om gek van te worden :cry: Ik wil er nu gewoon niet meer mee bezig hoeven zijn ... dat is moeilijk want ik blijf me zorgen maken. :cry: Sorry, zullen wel de hormonen zijn ... en natuurlijk ... iedereen reageert liever op vrolijk nieuws. Ik neem daarom het goede voorbeeld ... ;)

Gulay ... kan je man niet masseren ? Mijn man heeft er ook weinig kennis van, maar vaak is alleen al het wrijven over de voeten genoeg om een verlicht gevoel te hebben. Misschien een idee ... Hier is de kleine ook nog niet helemaal ingedaald, al krijg ik soms harde steken en heb ik soms het gevoel dat hij of zij er zo uit kan vallen ... klinkt stom, maar zo voelt het wel. Ben benieuwd of ze volgende week kan voelen dat de kliene wel volledig ingedaald is ... dan ga je toch relaxter ergens naar toe ... nu moet je meteen gaan liggen mochten de vliezen breken ... fijn als je in een winkel bent ... :(

Angie, veel plezier met klussen ! :)

Cass, geweldig dat Baily nu thuis is ! Een heerlijk gevoel moet dat zijn ! Ik vind de babykamer heel mooi ! Geniet maar lekker van de tijd met haar thuis ! Ik kan me voorstellen dat je de afgelopen weken weinig rust hebt gehad. Veel plezier ! :D

Niek, fijn om te horen dat alles goed gaat ! Geniet ervan ! :p

Groetjes,
    Nikki F

5. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Nikki (leuke naam ;)), zodra je kindje geboren is moet je een geboortekaartje sturen naar het UWV waarna zij berekenen wanneer je weer aan het werk moet... Dus sch..t aan je directeur en vasthouden aan de datum van het UWV.
    Ik meen dat ik ook een werkgeversverklaring heb moeten tekenen mbt het ingaan van mijn verlof dus dat ook goed in de gaten houden! Succes ermee, dit soort stress kun je er eigenlijk niet bij hebben nu :(

6. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Dames,

Wilde even zeggen dat hier nog niks is.... er is gisteren vanalles gebeurt...

Bij mijn bezoek aan de vk, heeft mijn vk met een amniocator-stick (deze wordt gebruikt om te kijken of het vocht wat je verliest vruchtwater is of gewoon urine of afscheiding) achteraf een bloedvaatje geraakt waardoor ik ging bloeden.
    Ze zag er verder geen kwaad in, maar omdat ze mij niet op die manier naar huis wilde sturen, heeft ze me doorgestuurd naar het ziekenhuis om alles even te checken. Daarna heeft ze wel nog een inwendig onderzoek gedaan en kwam ze erachter dat de baby helemaal mooi onderin het bekken ligt (lekker laag) ook was de baarmoedermond al wat verweken en had ik ook al 1 a 2 cm. ontsluiting!!!
    Erg fijn!
    In het ziekenhuis heb ik 3 kwartier aan de ctg gelegen en met de baby was alles goed! Ik had helaas nog geen weeen-activiteit.
    Toen hebben ze ook nog een echo gemaakt. Ook daarop was alles goed. Het is GEEN klein kindje werd me verteld en ik had ruim vruchtwater (dit is misschien ook wel de reden dat ik 'm nog zo goed voel bewegen...)
    Daarna nog een klein inwendig onderzoek om te kijken naar het bloedverlies.
    Ik werd naar huis gestuurd omdat alles goed was. Ik heb nu een nieuwe afspraak voor za. 9/9
    Maar hopelijk hoeft dat niet meer...
    Omdat de baby er dus toch al helemaal klaar voor ligt en de baarmoedermond ook rijp is, heb ik net wat wonderolie ingenomen, dat is al een uur geleden, maar ik merk nog niks...
    Hopelijk is dit het laatste zetje en worden de darmkrampen (die ik nog niet heb) straks echte weeen.... en ga ik zeer binnekort bevallen!

Sorry, dat ik wat minder reageer op de andere berichtjes van iedereen, maar ik ben erg 'druk' met mezelf en wil jullie toch even op de hoogte houden!

Hopelijk begrijpen jullie dat...
    Als straks alles achter de rug is, lees en schrijf ik weer lekker mee... maar ik heb er nu wat weinig energie voor!

Liefs Niki

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Sjalleke,

Ja, ik heb vorige week alle papieren opgestuurd naar het UWV. Wat er aan de hand is, is het volgende ... ik zal het kort proberen uit te leggen.

Ik heb tot 2-9 gewerkt. De laatste week was echt zwaar, moest mezelf naar het werk slepen. Ik heb het wel gered, echt tot 36 weken doorgewerkt, mede om dan na de bevalling extra verlof te hebben en na de kerstvakantie pas weer te hoeven beginnen.

In de vakantie belde mijn baas, ik hoefde niet meer voor de klas, maar moest werkzaamheden buiten de groep doen en mijn vervangster kwam dan al eerder en zij zou in de groep zijn. dat was beter voor de regelmaat van de kinderen en hij zou het verder wel regelen. Ik vond het wel jammer, voelde me goed en wilde graag voor de klas, maar dat mocht dus niet.

Mijn baas heeft enorm zitten rommelen met uren om die vervanger betaald te krijgen, en gisteren kreeg hij op zijn kop van het bestuur. Zij moeten het allemaal financieren en waren het niet eens met wat hij gedaan had. De enige optie was, volgens hun, dat ik een verklaring zou schrijven dat ik tot 26-8 had gewerkt (dus een week eerder was gestopt) en dat ik dan ook weer een week moet beginnen met werken. Dit om het financieel rond te krijgen. Ik heb dan dus eigenlijk die laatste week voor niets gewerkt. Mijn baas dacht dat dat geen probleem was omdat die week in de vakantie zou vallen, maar we hebben samen geteld en ik zou dan dus de week voor de vakantie weer moeten beginnen. Dan heb ik 15 weken verlof gehad in plaats van 16 en heb ik me voor niets naar mijn werk gesleept vorige week.

Mijn baas besloot weer contact op te nemen met het bestuur en belde me gisteravond laat weer terug. Hij was overeen gekomen met een andere vrouw van het bestuur dat ik toch pas na de kerstvakantie hoef te beginnen, waar ik ook recht op heb, maar dat ik toch de verklaring moest schrijven dat ik een week eerder ben gestopt. Hij en ook de vrouw van het bestuur verzekerde mij dat ik echt niet hoef te komen de week voor de vakantie. Maar zwart op wit kan ik dat niet krijgen omdat hij voor die week verlof ook weer allerlei truks moet uithalen, terwijl ik het gewoon verdien ... Ik heb dus vandaag de verklaring gestuurd waar ze om vroegen en ze hebben me beiden verzekerd dat ik echt 16 weken verlof heb ... maar ik heb dus als puntje bij paaltje komt niets in handen ...

De vakbond gaf mij het advies niet in te gaan op hun idee (maar ik kreeg dat bericht nadat ik de verklaring al had verstuurd ...) en dat mijn baas maar moest opdraaien voor de door hem gemaakte fouten ... Daar is het nu dus te laat voor ...

Net belde hij mij om me te bedanken voor de verklaring (zal hem wel een heleboel geld schelen) en hij verzekerde me dat ik pas op 8-1-2007 hoefde te komen. Ik moet dus blind vertrouwen hebben in iemand die de zaak bedondert ... en dat terwijl ik niets fout heb gedaan ... alleen maar keihard gewerkt heb tot 36 weken ...

Na mijn bevalling moet ik een geboortekaartje sturen naar het bestuur en dan zou die vrouw me bellen om te zeggen hoe het dan geregeld gaat worden in week 51. Wordt ons kindje een week later dan de uitgetelde datum geboren is er niets aan de hand. Is de kleine op tijd of eerder moeten ze de trukendoos weer gaan openen om mij die week verlof waar ik recht op heb (maar formeel nu niet meer, omdat IK heb aangegeven een week eerder gestopt te zijn met werken, speciaal voor hun ...) te kunnen krijgen.

Ik word er niet goed van, heb hier geen zin meer in en wil me alleen nog maar met mijn kindje hoeven bezig te houden nu en niet met mijn werk. Ik word er onzeker van. Ik moet vertrouwen hebben in mensen die regels aan hun laars lappen en maar aanrommelen .... heerlijk.

Sorry voor het toch nog lange verhaal, maar zo zit het helaas, met dank aan mijn baas ...

Groetjes,
    Nikki F

8. Eyrah

Eyrah Lid

10 jan 2006
    87
    0
    0
    enschede
    TELEURSTELLING

Kom net bij de vk vandaan waar ik vandaag gestript zou worden. Bij mijn jongste was ik dat ook en beviel diezelfde dag nog.
    Ik leefde dus echt toe naar deze dag al zag ik ook tegen het strippen op...

Kom ik aan bij de vk is er een vervangster!!! Eentje die vlgns mij nog in opleiding is en die durfte het dus niet aan om te strippen.
    Nou daar sta je dan
    Onverrichte zaken weer naar huis....

Het janken staat me nader dan het lachen Echt balen doe ik hiervan!!

Moet 14 september weer terug en als ik dan nog niet ben bevallen zal ik wel gestript worden.....
    Tsja, daar heb ik nu weer aan....NOT

nou, nu hoop ik dat de natuur me helpt en de volle maan vanaaf zijn werk zal doen...

9. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Heey NikkiF,

Wat een raar verhaal joh! En echt balen, juist omdat je zolang hebt doorgewerkt. Ik denk als ik zo je verhaal lees dat ze hun woord wel nakomen hoor. Want ze snappen zelf ook wel dat ze fout bezig zijn en willen vast niet dat je dit aan de grote klok hangt.

Probeer nou maar een beetje rustig te worden. Het is jouw fout niet, en je moet goed aan jezelf en je kindje denken hoor!

Sterkte,

Lilith

10. Atlantis

Atlantis Actief lid

6 feb 2006
    134
    0
    0
    Inderdaad Nikki, dat denk ik ook. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die directeur terug zal komen op zijn belofte dat je 'gewoon' 16 weken verlof hebt. Anders meld je je natuurlijk gewoon ziek die week, maar het lijkt mij een heel rare actie van hem als hij nu zijn plan verandert. Dat kan hij ooik echt niet maken tegenover een hoogzwangere/ onlangs bevallen vrouw!!!! Maak je maar niet te veel zorgen, denk echt dat dat niet nodig is.

11. Atlantis

Atlantis Actief lid

6 feb 2006
    134
    0
    0
    Een uur geleden zijn mijn vliezen gebroken! Heel spannend allemaal, ik ga zo de verloskundige maar eens bellen (hadden we afgesproken te doen als dit zou gebeuren). Laat jullie gauw meer weten!!
    Kus, A.

12. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Oei spannend Atlantis!! Succes!!!

Op jou verhaal NikkF, weet ik zo ook geen antwoordt..
    Weet wel dat als je bevallen bent nog 10 weken verlof krijgt uitgekeerd.
    Hoe dat zit als je langer hebt doorgewerkt, geen idee..
    Maar zou me er niet te druk om maken.. komt allemaal wel goed, ze hebben je dit gegeven.. en krijgen zul je het ook, op wat voor manier dan ook.
    Zou me gaan concentreren op wat komen gaat, en laat het werk even voor wat het is.
    Is misschien niet makkelijk, je voelt dat er jou onrecht is aangedaan maar laat het voor nu..

Ik heb het werk nu ook ver naar achteren geschoven, en het voelt heerlijk!
    Had niet gedacht dat ik het kon.. maar zo ontspan je echt veel beter.
    Je baas zal je vast op de hoogte houden van de ontwikkelingen.. ga er niet zelf je hoofd meer over breken..
    Het klinkt lullig, maar het komt zoals het komt, je kan er weinig meer aan veranderen, dus geniet van de vrije tijd die je nu hebt.
    Maar misschien bekijk ik alles wat te makkelijk.. hoop dat je eruit komt met jezelf!

Voor de rest heb ik eindelijk eens een lange lekkere nachtrust gehad.. pfff was ik ook wel even aan toe..
    Slaap de laatste tijd erg slecht, en wat heb ik vannacht heerlijk geslapen.
    De hele klok rond, van 9 tot 9 :oops:

Nu zit ik me te bedenken wat ik vandaag allemaal eens even zal doen.. moet nog veel, alleen heb nergens geen zin in.. :(
    Echt de schoonmaakkriebels heb ik nog niet.. heb ik nog nooit gehad :p
    Maar zo af en toe dan poets ik wel eens even.
    Alles staat verder klaar.. heb al boodschappen gedaan van dingen die wel maanden kunnen blijven staan, zoals 2 zakken katten brokjes enzo..

Dat gevoel heb ik wel heel sterk, wil niet dat mijn man straks alles nog moet doen, dus ben wel heel erg aan het vooruit denken, zodat straks alleen de kleine, dagelijkse dingen nog hoeven te gebeuren.

Ben ook blij dat de envelopjes geschreven zijn van de geboorte kaartjes..

Gisteren ook nog bijna 2 km gewandeld.. vind ik ook wel prettig.. kan alles nog, alleen wel op mijn eigen tempo..
    Vanmiddag nog maar even een flink stuk fietsen.. zo blijf ik toch nog wat in beweging.
    Is wel moeilijk met een auto voor de deur.. is makkelijker om daar even in te stappen en boodschappen te halen.. maar tot nu toe neem ik nog steeds de moeite om te lopen of te fietsen..

Groetjes Kalush

13. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi dames ben k weer

de kleine heeft ons gister erg laten schrikken
    k keek gister na het eten op de klok en toen besefde k ineens van op de tijden dat k der altijd voel heb k der niet gevoeld duzz ging ff liggen en schudden met me buik en nog nix toen raakte k wel in paniek want had ook vage buikpijn enz
    duzz me mannetje gebeld we konden gelijk naar zienhuis voor hartfilmpje we moesten 3 kwartier blijven maar alles was goed had onregelmatig harde buiken en heb 3 kwartier naar het hartje mogen luisteren ben nu wel opgelucht omdat ze nog steeds in stuit ligt vanmiddag moet naar verloskundige voor extra controle k hou jullie op de hoogte groetjes marline

14. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Hey
    Gek om hier weer es te kijken, ik zou vandaag uitgerekend zijn van mijn vorige zwangerschap als het niet mis zou zijn gegaan! (missed abortion bij 12 wkn) Gek idee.
    Maar niet getreurd, ben gewoon weer overnieuw begonnen :p
    Ik wil alle meiden die nog moeten bevallen, veel succes wensen!! ;)

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Lilith, bedankt voor je reactie. Het is inderdaad een heel raar verhaal en je krijgt er zelf ook geen grip op omdat het helemaal buiten mij om is gebeurt allemaal. Ik heb alleen maar aan mijn plicht voldaan ... gisteravond belde mijn directeur weer, ik moest me geen zorgen maken, ik hoefde echt pas op 8-1 weer te beginnen ... Het is moeilijk hem te vertrouwen omdat hij al vaker rare dingen heeft gezegd en gedaan, maar ik zet nu mijn verstand qua werk maar even op "nul" en ga er vanuit dat alles goed zal komen. 8)

Atlantis, ja, ziek melden is mijn laatste mogelijkheid als ze toch weer roet in het eten gooien en hun afspraak niet nakomen. Ik zal dat dan zeker doen ! :evil:
    Spannend zeg, je vliezen gebroken ! Dan zul je de kleine binnen 24 uur hebben ! Heel veel succes ! Zet'm op ! :D

Kalush, als je 6 weken voor de uitgerekende datum bent gestopt met werken of nog eerder heb je inderdaad na de bevalling nog 10 weken. Ik heb tot 4 weken voor de uitgerekende datum gewerkt dus heb ik nog 12 weken na de bevalling. Iedereen heeft wettelijk recht op minimaal 16 weken zwangerschapsverlof. Ik ga er vanuit dat het goed zal komen allemaal ... anders pas ik het idee van Atlantis toe, dan meld ik me ziek in week 51 ! :evil:
    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat ! Lang lopen is voor mij nu op momenten een beetje pijnlijk. Ik krijg dan van die steken, maar mijn VK had dat al gezegd dat ik die zou krijgen omdat de kleine nog steeds aan het indalen is. Ik doe maar even rustig aan deze dagen ... dat voelt beter. Poetskriebels heb ik ook nooit zo :oops: al is het hier meestal toch wel netjes. Ik denk ook niet dat ik vandaag veel zin heb in poetsen ... Misschien eens even de garage netjes maken. Daar hebben we planken met dozen en schoenen en zo op. Die moeten eens netjes gemaakt worden ... is wel een zinvol werkje ... ahum ... ;)

Marline, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent ! Wel fijn dat alles toch in orde was, een hele opluchting !

Nou, dat was het wel weer !

Groetjes,
    Nikki F

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    wow, er is veel bijgeschreven zeg!
    Atlantis! Succes meid! Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling!

Nikki, wat een naar verhaal zeg! Denk je dat je op een gegeven moment alles hebt geregeld, krijg je dit... Ik kan me zó goed voorstellen dat je dat dan op een gegeven moment niet meer trekt zeg... Ook al weet je dat wat er ook gebeurt en wat ze ook beslissen.. je toch niet eerder dan 8-1 weer gaat werken.... je wordt wel kwaad van dit soort dingen terwijl je nu écht wel wat anders aan je hoofd hebt... Gelukkig heb je goede tips gekregen zo te lezen.. dus hoop ik dat je het van je af kunt zetten en al je energie in leuke dingen om kunt zetten. Nog genieten van de laatste weekjes met je baby in je buik!

Nou hier verders alles prima. Bij de rest ook wel zo te lezen... Nou Atlantis is ws aan het bevallen ;)
    Niki is vandaag ook niet online geweest? Nou wie weet...
    @Eyrah ik hoop ook voor jou dat je snel gaat bevallen... dit is ook niet meer leuk zo voor je...

Ik heb nog steeds elke keer van die krampen... :( Niet met regelmaat.. beetje ongesteldheidspijn dat uitstraalt naar mijn rug... Als ik rustig lig of zit komt het opzetten, maar vanmiddag had ik weer een hele tijd niets gevoeld... Geen idee wat het is.... hopelijk een voorbereiding op.. ;)

tot gauw maar weer

Groetjes
    Mirjam

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    het wordt spannend he meiden...
    Nog 3 weken joh pff hehe..tijd is echt omgevlogen..
    Ik kan me nog herinneren dat ik hier op het forum kwam haha..echt zo vreemd..het is zoooo snel gegaan..
    Straks hebben we allemaal onze kindjes in onze armen..inşallah gezond en wel :)

Atlantis haar vruchtwater gebroken? Ik geloof dat ik wat gemist heb...nou ben benieuwd :D

Ik word gek van de pijntjes..mijn voeten doen nog steeds erge pijn alhoewel het vandaag ietsje beter gaat..
    Heb erg last van mijn onderrug..erg overbelast denk door het vele schoonmaak en verschuif werk..en ik heb er sowiezo veel last van gehad tijdens mijn zwangerschap..het straalt nu helemaal door naar mijn linker bil..ik kan soms echt niet lopen van de pijn..echt heel naar..
    En ik heb van die steken onder in mijn *** :) echt een nare pijn..alsof er messen in worden gestoken..
    Verder gaat naar mijn idee alles goed..ze beweegt nog steeds heel erg..haar voetjes en knietjes gaan alle kanten op...mijn man vindt het echt vermaak om er naar te kijken en te voelen..
    Dan geeft ie kusjes op mijn buik krijg ie een schop voor zijn b*k :) haha bijdehante meid dus..

Als je kindje helemaal is ingedaald ga je het dan ook minder voelen?

18. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Mir,

Inderdaad is het een heel vervelende situatie. Ik probeer het nu ook bewust naast me neer te leggen en als het moet meld ik me ziek de week voor de kerstvakantie. Als zij zich niet aan de afspraak houden kan ik ook altijd nog de vakbond inschakelen. Die hebben een erg goede juridische afdeling. Hopen dat dat allemaal niet nodig is. Maar inderdaad, nu lekker genieten van de kleine !
    Ik heb ook krampen, of beter gezegd, stekende pijnen, waarschijnlijk van het indalen. Ik vind het niet erg, het is toch een teken dat er van alles gaande is, ter voorbereiding op de bevalling ... ik kijk er heel erg naar uit nu !

Gulay, inderdaad, het lijkt wel een week gelden dat ik dit topic startte ! En nu zijn wel al allemaal zo ver ! Ik kan haast niet wachten tot alles gaat beginnen ... maar dit weekend nog niet ... mijn man is overdag weg, zaterdag én zondag ... hij kan wel naar huis komen, maar toch, als het binnenkort moet beginnen, dan liever na het weekend ... ik heb de baby ook al hierover ingelicht ... hopen dat die kleine oortjes al goed werken ! ha ha ! :D

Vanmiddag had ik echt iets grappigs ! Wij hebben lamellen in het hele huis, mede doordat ik allergisch ben voor huisstof. Op een babykamer is dat natuurlijk niet echt schattig, dus ik heb vlindertjes gekocht van veertjes en die was ik vanmiddag op de lamellen aan het plakken om ze op te vrolijken. Ook he ik er kleine bloemetjes van vilt bijgeplakt en nu zien ze uit als een fleurig gordijn ! De kleine was heel rustig, dus ik begon tegen hem / haar te praten, kreeg ik me toch een schop ! Geweldig, dat die kleine zelfs al reageert op mijn stem, zonder dat ik mijn buik aanraak !

Ook nog ander goed nieuws ... echt een wonder en ik ben er super blij mee ... gisteren kwam mijn buurvrouw op bezoek, bood haar excuses aan voor de overlast die we een tijd geleden hebben gehad en ze heeft me beloofd rekening te houden met ons en al helemaal als de kleine er is. Hebben we last van iets, kunnen we altijd bellen en zetten ze de muziek zachter zodat we er geen last meer van hebben. Ik kan het nog steeds niet geloven, maar ben er super blij mee !

Groetjes,
    Nikki F

19. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik heb de "vlinderlamellen" in mijn album gezet !

Ook een heel lief cadeau van mijn schoonzussen, hebben we woensdag gekregen. We zijn helemaal trots op "baby's eerste stoel" !

Ook de box heb ik maar even op de foto gezet !

Ze zijn wel een beetje donker ... het is al laat ... ;)

Groetjes,
    Nikki F

20. Dropke

Dropke Lid

29 dec 2005
    13
    0
    0
    drogisterij medewerkster
    Spannend allemaal!!!!!!!!!

Kan me nu helemaal ff niet meer voorstellen dat ik binnenkort ga bevallen.........
    duurt zo lang......
    en voel op moment helemaal geen voortekens..
    Maandag bellen ze mij,er moet dan een afspraak bij ziekenhuis gemaakt worden!
    Hopelijk wordt het snel opgewekt,moet zowieso om de dag op controle komen.
    Ach ja we zien wel....
    Het zal wel komen!succes allemaal!

Deel Deze Pagina