September 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NikkiF, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom Mir en geniet van je zwangerschap, spannend he allemaal? Je had vroeg een echo echt gaaf! En het lijkt me toch wel een stukje zorg wegnemen als je het hartje hebt zien kloppen. :)
    Groetjes, mussie
     
  2. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :D hallo allemaal,ik ben 29 september uitgerekend,en ik krijg volgende week dinsdag,n binnenwaartse echo :) ben nieuwschierig :) gr sophietje
     
  3. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Alle nieuwelingen, welkom hier en nog gefeliciteerd !!

    Vanmorgen zijn hier de eerste 2 kratjes van moeders voor moeders afgeleverd. De mevrouw had verteld dat ik de flessen een tijdje open kon zetten op het balkon voordat ik ze zou gaan gebruiken, omdat de geur van het conserveringsmiddel erin nogal sterk is en ik zo misselijk ben.
    Dus dat heb ik net maar even gedaan, pff, moest echt mijn hoofd afwenden, brr dat stinkt. Ze staan dus nu lekker uit te waaien, en dan mag straks de eerste gebruikt worden.

    groetjes
    celiene
     
  4. Niet meer actief

    ja gewoon de flessen een nachtje open laten staan buiten, ik vind die lucht ook echt vreselijk.
    Maar ja het is voor een goed doel

    Bij mij steekt de misselijkheid echt de kop op nu. vanmorgen al 3 keer overgegeven. Dus het gaat lekker
     
  5. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Pfff, voel met je meis, die misselijkheid vind ik echt helemaal niets bah.

    groetjes
    celiene
     
  6. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ook ik kan mee gaan praten over het misselijk zijn. Bij mij is het vrij vaak een raar gevoel in me maag maar ook vaak golven van misselijk zijn, ik hoef niet te spugen( nog niet)Herkennen jullie dit? :rolleyes:
     
  7. Cat

    Cat Lid

    9 dec 2005
    37
    0
    0
    Goedemorgen!

    Afgelopen maandag heb ik mijn eerste echo gehad met 8 weken...nou dames, mochten jullie nog een echo moeten laten maken, het is echt super. Wat gaaf als je de eerste beelden ziet. En als je dan ook nog het hartje hoort dan ben je wel even van de wereld hoor. Heel onwerkelijk dat dat in jouw buik zit. Ik moest ook gewoon aan mijn hart voelen omdat ik dacht, dit is mijn hart! Maar niet dus....Ik heb de foto digitaal maar ik moet even kijken hoe ik het moet plaatsen.

    Groetjes,Cat
     
  8. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Ha mussie,

    Ik herken dat rare gevoel in je maag wel. Het wordt bij mij iedere dag erger. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet erg vind dat het steeds meer wordt. Het geeft een beetje een geruststelling, want vlak voor de kerst heb ik een miskraam gehad. Ik voel mij nu meer zwanger dan de vorige keer. Ik heb ook best een opgezette buik. Mijn darmen zijn helemaal van slag. Nadeel is wel dat mijn broeken niet meer zo lekker zitten. De spanning of het wel goed gaat is soms wel killing. Gelukkig heb ik op 20 februari een afspraak bij de VK en wordt de 21ste een echo gemaakt. Het had allemaal al een week eerder gemogen, maar dan zijn we lekker een weekje skiën. Lekker afleiding!

    Liefs,
    Cleo
     
  9. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Leuk Cat, je verhaal van je eerste echo !!! Het is inderdaad ook zo enorm leuk om het te zien, en het hartje te zien en te horen. Herken het nog van mijn vorige zwangerschappen, vond het fantastisch !! Ik moet helaas nog even wachten, tot de 23e, maar ben wel heel benieuwd hoor !!

    Cleo, kan me voorstellen dat je je nog onzeker voelt na een miskraam. Misschien dat inderdaad dat weekje skieen even een heerlijke afleiding is voor je !!

    Ik heb echt een off day vandaag, een slechte dag bah bah bah. Ben misselijk,mijn darmen spelen op, ik voel me helemaal niet in mijn hum. Krijg volgende week de uitslag van een onderzoek waar ik me zorgen over maak, het nieuwe salaris kwam binnen maar dat klopt niet, heb het echt even gehad nu, huilbuien en zakdoekjes dus bij de hand.
    Heb echt zin om me vandaag even heel erg te verstoppen.
    Hoop dat het morgen weer over is.

    groetjes
    celiene
     
  10. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik heb me nog nooit 1 dag misselijk gevoeld, heb alleen maar pijnlijke borsten/tepels.
    En om eerlijk te zijn hoef ik ook niet zo nodig misselijk te zijn.. vind het wel prima zo.
    Heb 1 maart mijn eerste bezoek aan de VK en dan zien we wel wat er gezegt wordt.

    Zijn er meer meiden die nog niet misselijk zijn geweest?
    Of ben ik de enige?
    Zou dit een bepaald voorteken zijn? of komt het vaker voor?

    Groetjes Kalush
     
  11. Mamma 2 Boys

    Mamma 2 Boys Actief lid

    23 jan 2006
    145
    0
    0
    Kalush;

    Ik ben nu voor de 3e keer zwanger en ook bij mijn jongens nog nooit misselijk geweest ! en toch echt gezonde kids hoor, dus het zegt niks !
     
  12. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Kalush, bij mij is dit ook de eerste zwangerschap dat ik zo misselijk ben, heb dat bij de jongens niet gehad.
    Daar hoef je je geen zorgen over te maken meis !!

    groetjes
    celiene
     
  13. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Cleo, ik begrijp je, ik heb ook liever dat ik wat kwaaltjes heb dan helemaal niks. Ook ik heb in juli 05 een miskraam gehad en ben toch wel erg angstig dat het weer mis gaat. Je weet wat ik bedoel. We willen graag genieten en proberen dat ook wel maar het lijkt net of het niet echt is allemaal begrijp je wat ik bedoel, dat we dromen.Ieder bezoek aan het toilet ben ik toch een beetje huiverig. Ik zal echt blij zijn als het de 27e is dan mogen wij voor een echo. Gyn wilde me ook eerder zien maar er was geen plekje meer voor ons. Dus vandaar eind van de maand. Dan ben ik 9 weken dus is wel er spannend. :) Ik heb ook een opgezette buik en hetzelfde probleem met me broeken maar ik koop nog niks anders ff afwachten maar ;) Nou meis, ik wens jullie een hele fijne vakantie. Liefs, mussie
     
  14. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Kalush, nee hoor geen zorgen, de een heeft dit de ander dat. Bij mij is het ook alweer over misschien is dat wel een verkeerd teken ik weet het niet. Ik ben en blijf toch erg onzeker hoor na mijn mk.
    We proberen maar positief te blijven en toch te genieten. :)
    Groetjes, mussie
     
  15. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi,
    @mussie en cleo; ja dat misselijke gevoel heb ik ook.
    Ik hoef niet over te geven, maar het nare gevoel blijft wel met vlagen komen. Dus van ochtend misselijkheid is er geen sprake, het gaat zo´n beetje de hele dag door... heel irritant. Ik sta voor de klas en soms denk ik pfff... Dan kan je dus niet even onderuit zakken en even voor je uitstaren..van.. ik heb t ff gehad...
    Maar ach ja, het is voor een goed doel! En het is na drie maanden over. (t zal toch niet zijn dat het de hele zwangerschap duurt.. :(: :(: )
    Groetjes mirjam
     
  16. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Nou, ik ben gister voor het eerst boven de pot wezen hangen (leuke verhalen hier, hahaha).. was wat weeïg in mijn maag toen ik opstond.. toen aan mijn ritueeltje begonnen, eerst een bakkie koffie, dan mijn bakje yoghurt.. Niet dus, bakkie koffie ging meteen verkeerd..
    Vanochtend maar even braaf eerst een crackertje weggesnoept, en toen ging het hardstikke goed.. dus het is een nauwelijks noemenswaardige misselijkheid, ik moet alleen af leren met koffie te gaan beginnen..

    Verder, even over die moeders voor moeders flessen.. whahaha.. ik ben echt raar geloof ik... ik vind namelijk het conserveringsmiddel heeeeeerlijk ruiken.. whahaha :rolleyes: Dus die potten mogen lekker dichtblijven, elke keer weer genieten als ik een nieuwe fles pak.. Zal nog wel veranderen..

    Verder ben ik een flinke kaas-tic aan het ontwikkelen.. jummie.. gister in de supermarkt even goed ingeslagen.. 4 zakjes met babybelletjes... Zwanger zijn kan rare dingen met je doen geloof ik... :confused:
     
  17. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Hier is de off day nog niet echt over, vooral omdat we gisteren een erg vervelend bericht hebben gehad, en daar reageer ik nu nog emotioneler op. En als je dan naar buiten kijkt maakt dat sombere weer je ook niet echt vrolijker, verlang echt naar de lente, lekker zonnetje, fluitende vogeltjes...hihi beetje stom misschien...
    We maken er maar een rustig weekend van, heb eigenlijk geen zin om iets te doen, dus filmpje pakken op de bank denk ik.

    Lekker toch mirjanne, zo'n kaastic, is in ieder geval gezond, en die babybelletjes zijn ook lekker !!
    Ik heb meer een zoetigheid tic, gisteren bij het boodschappen doen allemaal lekkere toetjes in het wagentje gegooid, van roomyoghurt tot chocolademouse, en ondanks dat weeige gevoel, er gisteravond nog 2 opgegeten. Ik ga maar een weegschaal kopen, ff op de kilootjes letten haha.

    groetjes
    celiene
     
  18. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,
    alles goed met jullie? Zal wel he. :) Ik heb een vraagje: Cleo had het er ook al over, over haar opgezette buik, maar ik heb echt het gevoel dat ik al een bijna 3 maanden buik heb :confused: ! Van mezelf heb ik maat 36 soms 38 en na mijn miskraam ben ik niet echt plat meer geweest, maar ik had geen bolle buik.En nu zitten mijn broeken echt niet meer lekker meer.Ik vraag me af of je buik niet te hard kan gaan, snappie.Ik ben benieuwd wie hier ook last van heeft, ik ben tenslotte net pas 6 weken zwanger :(
    Liefs, mussie
     
  19. Eyrah

    Eyrah Lid

    10 jan 2006
    87
    0
    0
    enschede
    Ik heb het ook. Heb echt al een flinke buik gekregen en loop dus al echt in zwangerschapskleren. Mensen grappen al zo van zijn het er geen 2????

    Ik heb op 10 febr. een termijn echo, ben heel heel benieuwd hihi
     
  20. Mamma 2 Boys

    Mamma 2 Boys Actief lid

    23 jan 2006
    145
    0
    0
    Hier ook hoor !
    Het lijkt wel of je lichaam precies weet ; '' wat te doen '' ?
    Heel gek ........
     

Deel Deze Pagina