@gulay: Ja, leuk een lijstje! Ik hou wel van lijstjes, heb er alleen op dit moment niet zo'n zin in om dat allemaal op te zoeken.... Dus jij mag het doen! Gr. Niki
Als iedereen het gewoon even aangeeft dus bijv: Gulay: +/- 26 september uitgerekend (stel dat ik bevallen zou zijn dan: Gülay: Bevallen) en dan kunnen we er een lijstje van maken
Trouwens niki, balen joh dat wachten..ik denk dat ik ook gek zou worden..bah.. Maar aan de andere kant ook wel lekker..hehe..nog een extra weekje met zijn tweetjes..alhoewel mijn schoonouders zullen er wel zijn dan hehe.. Nou ik ga nu snel want we zijn vandaag een jaar getrouwd en gaan gezellig buiten eten
Gulay: +/- 26 september uitgerekend Niki: +/- 1 september uitgerekend en dan dus maar even de vorige erin plakken dan hebben we meteen een lijstje, hoeven we het alleen nog maar even op volgorde te zetten. Degene die bevallen zijn, zetten dan maar even de beval-datum erachter! Gr. Niki
gulay +/- 26 september uitgerekend niki +/- 1 sptember uitgerekend marline +/- 22 september uitgerekend
gulay +/- 26 september uitgerekend niki +/- 1 sptember uitgerekend marline +/- 22 september uitgerekend Ikram +/- 09 september uitgerekend
niki +/- 1 september uitgerekend Ikram +/- 09 september uitgerekend marline +/- 22 september uitgerekend gulay +/- 26 september uitgerekend
niki +/- 1 september uitgerekend Ikram +/- 09 september uitgerekend EyraH +/- 12 september uitgerekend marline +/- 22 september uitgerekend gulay +/- 26 september uitgerekend
pinguin 1 september bevallen van Quinn niki +/- 1 september uitgerekend Ikram +/- 09 september uitgerekend EyraH +/- 12 september uitgerekend marline +/- 22 september uitgerekend gulay +/- 26 september uitgerekend
niki +/- 1 september uitgerekend Ikram +/- 09 september uitgerekend EyraH +/- 12 september uitgerekend marline +/- 22 september uitgerekend gulay +/- 26 september uitgerekend Esther +/- 15 september uitgerekend
pinguin 1 september bevallen van Quinn niki +/- 1 september uitgerekend Ikram +/- 09 september uitgerekend EyraH +/- 12 september uitgerekend Esther +/- 15 september uitgerekend marline +/- 22 september uitgerekend gulay +/- 26 september uitgerekend
Een leuk idee zeg, een lijst ! En inderdaad ... het gaat heel snel bij de september-mamma's ! pinguin 1 september bevallen van Quinn niki +/- 1 september uitgerekend Ikram +/- 09 september uitgerekend EyraH +/- 12 september uitgerekend Esther +/- 15 september uitgerekend marline +/- 22 september uitgerekend gulay +/- 26 september uitgerekend Nikki F +/- 30 september uitgerekend Ik helemaal onderaan ... ben benieuwd of het ook zo zal zijn ... ik kan nog heel makkelijk oktobermamma worden ook ... laten we dat niet hopen ! (3 pendels zeggen, 26-9: meisje, 29-9: meisje, 2-10: jongen) Ben zo benieuwd ... Groetjes, Nikki F
Goh Niki, ik had gehoopt voor je dat je je kleintje ook al zou hebben. Ik kan me voorstellen dat je het nu echt helemaal zat moet zijn. Vooral omdat je ook al ontsluiting hebt, zo'n hele tijd. Dan heb je toch hoop dat het snel zal beginnen. Hebben ze nooit gedacht om de vliezen te breken ? Of doen ze dat echt pas op het laatst, met inleiden ? Nou meid, nog 2 dagen volhouden ... ik wens je veel strekte en zal aan je denken ! Groetjes, Nikki F
pf, nou niki, dacht dat ik laat was (schaam) hoop dat het mag gaan voor je. Ik ben het poetsen inmiddels zo zat. Zo naar de vk, ben zo bang dat onderweg mijn vliezen breken.
Hoi Es, Gelukkig ... ik ben niet de enige die nu echt enorm de balen heeft van het poetsen ! Groetjes, Nikki F
Ik ben het niet zat..maar ik kan het absoluut niet meer..ik kan haast niet eens meer lopen van de pijn.. Ik irriteer me er juist aan dat ik niet kan opruimen...Grrrr
Hallo ! We zijn net terug van de VK ! Ons kleintje is volledig ingedaald en zit vast in het bekken ! Ik ben super blij nu ! Groetjes, Nikki F
oh dat is fijn om te horen Nikki. Nu kan je met een gerust hart je water laten breken hihi!!!! Nu ff afwachten op het grote moment succes
ja dat is zeker fijn voor jullie. Hoef je niet meer bang te zijn als je naar de winkel moet. Ik ben ook net terug van de vk, en die van mij was een heeeel klein stukje gezakt. Maar ja, ze heeft in ieder geval door dat ze straks naar benede moet.