September 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NikkiF, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Kijk even bij 'over deze site' :)

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    @Gulay:
    Ik heb het inderdaad behoorlijk druk, ja...!
    Moet er echt even inkomen... ik heb trouwens ook bijna 7 dagen in bed gelegen!
    Kraamverzorgster is sinds gisteren weg en vanaf vandaag staan we er alleen voor!
    Ben ook pas sinds 2 dagen weer de hele dag beneden.
    Natuurlijk is het leuk om ervaringen uit te wisselen!
    Hopelijk krijg ik binnenkort wat meer tijd...

@NikkiF: Heel veel succes met de laatste loodjes, hopelijk gaat het snel gebeuren en hoef je niet zo lang te wachten als ik...

Celientje en Angie jullie ook natuurlijk!

Hier gaat trouwens alles hardstikke goed, we hebben een lief, braaf ventje!

Groetjes Niki

3. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoe gaat het met de dames die nog moeten bevallen? Het is hier behoorlijk rustig... wie weet.. ;)

Ik heb het eigenlijk even gehad.. huilbuien.. niet te geloven :cry: Echt gek... komt denk ik ook een beetje door het slaapgebrek... of zullen de hormonen nog wat nawerken.. Nou ja in iedergeval had ik het vanmorgen helemaal gehad. Weer kolven... voeden... Die kolf.. grr... ik houd het nog even vol en dan kap ik daar mee. Dan toch maar over op flesvoeding of combinatie fles-borst...

@Gulay... Borstvoedingsproblemen zijn er dus in allerlei soorten en maten zie je maar weer... Het pakken en zuigen..als dat verkeerd gaat.. dan ga je door de grond van de pijn. Had ik in het begin ook. Maar dacht och... hij heeft nu mijn tepel (eindelijk) en zo´n pijn doet het nu ook weer niet dus laat maar... Maar ja.. daar heb ik dus behoorlijke kloofjes van gekregen en pijn, pijn, pijn...
    Hoe gaat het nu met aanleggen? Bij mij hielp het als we met zn tweeën Tijn aanleggen. Ik houd mn borst vast en doe zijn mondje helemaal open en Bart ´plant´ Tijn´s mond dan op mijn tepel. Zodat hij helemaal goed hapt en een heel stuk tepelhof ook in zn mond heeft. Dit heb ik van de lactatiekundige.. het is dus best heel belangrijk dat je de baby goed aanlegt.

Fijn dat je haar op verzoek voedt. Dat is echt het beste... ! Ik nu niet omdat ik bijvoeding moet geven :(
    Mijn productie zit nu voor beide borsten op 60 cc. ben ik heel blij mee eigenlijk, want mijn productie gaat dus iets omhoog. Tijn heeft zoiets van 90 a 100 cc nodig nu denk ik... dus ik moet nog meer gaan geven...HOpelijk komt dat nog!
    Maar ik weet natuurlijk niet hoe hij uit mijn borst drinkt. Hij is een schrokop met de flesvoeding... hij drinkt alles altijd op.. hoeveel je ook bijmaakt... Dus... of hij drinkt bij mij niet effectief... of ... hij is een vreetzakje ;)

Hoe gaat het nu Niki, zonder kraamverzorgster? Wennen hè! Vond ik wel even. Was toch ook wel blij dat ze weg was aan de andere kant. Kunnen we zelf aankeutelen. Mijn vriend is gewoon elke dag nog thuis dus dat is heerlijk..Maar het is nu wel druk! Hoe was jullie kraamzorg? Een leuke vrouw? HEb je er veel aan gehad?

Nou NikkiF, celientje en Angie... zet m op ! Hopelijk hebben jullie binnen nu en een paar dagen ook jullie kleintje!

groetjes
    Mirjam

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi dames hier ben k weeeeeeer

k ben dinsdag bevallen van een dochter
    ze heet youame adrianne
    ze woog bij de geboorte 3140 gram
    en om 13.31 ter wereld gekomen
    we mochten vanochtend eindelijk naar huis gelukkig
    voel me verder goed en met youame gaat het ook goed ze slaapt eigenlijk de hele dag door word alleen wakker voor voeding bijna
    nou k ga weer stoppen iedereen die nu ook de kleintjes heeft van harte gefeliciteerd
    en geniet ervan groetjes marline,youame

5. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Marline, gefeliciteerd met je dochtertje!
    Wat goed dat jullie zo snel ook weer naar huis konden!
    Nou geniet ervan en rust maar goed uit (laat je verwennen hoor!)
    groetjes Mirjam

Trouwens. hoe kan ik een foto onder mijn naam plaatsen als Avatar zonder dat er telkens aangegeven staat dat de foto kleiner moet zijn dan 5KB. Want hoe ik de foto ook verklein. hij blijft groter dan 5KB. Eerder is het mij wel gelukt. nu lukt het niet meer :( . Wie kan me helpen :rolleyes:
    Niki jij heb nu een mooi plaatje van Hugo. hoe heb je die foto verkleind zodat het past?

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo dames !

Ik ben benieuwd of Kalush aan het bevallen is nu . ik hoop het ! Gisteren waren de vliezen gebroken !

We zijn inderdaad nog maar met weinigen over hier . ik zou wel willen dat het zou gebeuren vandaag hoor ! ;)

Vrijdag bij de VK geweest. Alles was goed, hartje prima en mijn bloeddruk ook. Kleintje ligt goed laag dus ook geen probleem. Ook heb ik vrijdag dus mijn oren laten uitspuiten .

. werd ik gisterochtend wakker, en alles draaide voor mijn ogen. Ik was helemaal in paniek, dacht meteen het ergste, zwangerschapsvergiftiging of zo. Het ging ook niet snel weg, het bleef maar draaien. De kleine bewoog wel normaal, dus dat was wel een geruststelling. Toch maar de VK gebeld en die is langs gekomen. Bloeddruk was goed, hartje was goed. Waarschijnlijk is mijn evenwichtsorgaan een beetje gekrenkt door het uitspoelen en ben ik daardoor op momenten zo duizelig . geweldig !

Verder heb ik wel last van krampjes, en ook meer harde buiken dan normaal . ik hoop dat het deze week zal gebeuren. Ik zal snel weer een nieuwe foto plaatsen . moet nog even een maken vandaag !

Inderdaad,
    voor alle meiden die bevallen zijn: gefeliciteerd en geniet ervan
    voor alle meiden die nog wachten: nog even . kan niet lang meer duren !

Groetjes,
    Nikki F

7. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Gulay, sterkte meis, ik hoop dat de pijn van de borstvoeding snel minder word. Knap van je dat je het allemaal zo red, geniet van je kleine meid !

Mir, kop op hoor meis, alles komt goed, en die huilbuien, snap het wel hoor, als het zo gaat en nog je hormonen, maar ik hoop dat het heel gauw weer lekker gaat !

Marline, gefeliciteerd met je dochter !

Nou , hier de uitgerekende dag. Bart heeft het al niet meer van de zenuwen hihi, bij mij gaat het wel hoor. Eigenlijk had ik stiekem gehoopt dat het dit weekend zou gebeuren, mijn jongste is dit weekend hier, vanavond gaat hij weer terug naar zijn vader en dan zie ik hem pas over 2 weken. Hij wou er zelf zo graag bij zijn als zijn broertje kwam, maar helaas. Ik hoop dan maar deze week, en dat we de kids dan aankomend weekend een weekend extra mogen ophalen, maar dat is nog even afwachten.
    Het enigste waar ik nu wat last van heb is dat ik erg moe ben, en dat ik een zeurderig gevoel onder in mijn buik en rug heb, maar kan ook door mijn darmen komen, dus ik weet het echt niet.
    beeb schopt nog steeds goed, dus dat zit wel goed.
    Dinsdag morgen naar de VK, ben benieuwd.

Ik blijf weer lezen hoor !

groetjes
    celiene

8. Elpee

Elpee Actief lid

24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Mir 1976,

Ik las over de borstvoedindsproblemen. Heb zelf twee weekjes de borst gegeven. Helaas na erg pijnlijke kloven, die niet wilden genezen, ben ik ermee gestopt. Ik zat op den duur bijna bij elke voeding te janken van de pijn. Ik voelde de moed in m'n schoenen zakken. Ik heb echt alles geprobeerd: zalf, koude en warme compressen, tepelhoedjes, met de borsten bloot lopen om ze te laten herstellen. Ik kon onze dochter nauwelijks aanraken en voelde me daar enorm ellendig bij. Telkens wanneer ze haar armpjes of voetjes in de verkeerde richting uitstak kermde ik van de pijn! Lang heb ik gedacht: ach, da's effe doorbijten in het begin, maar na die 2 weken vroeg ik me serieus af of het dat allemaal wel waard was. Met pijn in het hart ben ik met de borstvoeding gestopt, maar ik denk dat zo'n klein kindje beter een vrolijke mama heeft dan een depressieve mama, die bij elke voeding enorm afziet en die haar kleintje nauwelijks kan knuffelen. Bovendien is gebleken dat ons dochtertje een te kort tongetje heeft (iets dat na 3 maandan vanzelf opgelost zou geraken, maar tegen die tijd zou ik de BV afgebouwd hebben om weer te kunnen gaan werken!).

De flesjes gaan enorm goed. Ons Sofietje aanvaarde ze van de eerste dag. Alleen had ze in 't begin redelijk veel last van krampjes. Zijn we maar overgeschakeld naar NAN-sensitive en nu gaat het al een pak beter. Iedereen (ook de papa) is nu weer gelukkig. Laat ons dat zo houden :)

Zijn er nog mensen met zulke ervaringen op dit forum?

Vele groetjes en veel succes aan de mama's-in-spe!

Elpee

9. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Hier ook verder nog niks. hoop dat het snel gaat beginnen ben het nu wel zat ! Het wachten dan he hihi. Rommelen doet het wel heb heel erg last van me rug nu maar ja we zullen zien.

Iedereen gefeliciteerd en andere meiden suc 6 !

10. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    @mir: Ik heb mijn plaatje in photoshop op een speciale manier opgeslagen voor web.
    Hoe je het anders moet doen zou ik niet weten.
    Je moet het plaatje een soort van comprimeren o.i.d.
    Misschien dat iemand anders het weet.

Wat betreft de kraamverzorgster: deze was super!
    Maar het gaat heel goed zonder, ik vind het wel jammer. vooral voor de tips e.d.
    Ik heb er erg veel aan gehad, het was een jonge meid (25) maar werkte al 6 jaar in de kraamzorg.
    We hebben haar ook echt bedankt met een kaartje en een cadeaubon, het was een lieve meid!

@Marline: GEFELICITEERD! Geniet ervan!

@NikkiF: Ik hoop ook echt voor je dat het snel gaat gebeuren.! Overtijd lopen is echt K*T.
    In ieder geval veel succes als het zo ver is!

Hier alles goed! Hugo drinkt alleen zijn flesjes bijna nooit leeg. hij krijgt nu 100 cc en om de 4 uur, maar ik heb gehoord dat het niet erg is dat hij ze niet elke keer leeg drinkt!
    Hij spuugt ook bijna na elke voeding een beetje (soms wat meer), maar ook dat is blijkbaar normaal.
    Woensdag naar CB, eens kijken hoe zwaar ie is.
    Met mij gaat het heel goed!
    Vloei al bijna niet meer en de hechtingen voelen ook al goed aan!

Groetjes Niki

11. Narcissen

Narcissen Bekend lid

20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Dames die bevallen zijn: Gefeliciteerd!
    Wat lees ik toch veel over borstvoedingsproblemen. Moeilijk hoor! Ik wil ook heel graag borstvoeding gaan geven en hoop echt dat het gaat lukken. Voor alle meiden die aan het ploeteren zijn hoop ik dat het snel gaat lukken zonder pijnlijke tepels enzo. Volgens mij is het heel fijn als er iemand in de buurt is die op een gegeven moment tegen je zegt dat het beter is om te stoppen met martelen. Zelf zul je het waarschijnlijk nooit opgeven. (dan bedenk ik hoe ik zelf zou kunnen reageren).

Hier helaas nog geen activiteit.
    Vrijdag ben ik gestript. Achteraf vraag ik me af of dit wel goed gebeurd is want ik voelde er eigenlijk niks van. Het heeft in ieder geval nog niks opgeleverd.
    Zometeen ga ik weer naar de vk voor controle en dan word ik nog een keer gestript. Nu door een ander.

Mocht er voor woensdag nog geen kleine pluis zijn dan word ik overgedragen aan de gynecoloog. Dat wil ik eigenlijk niet! Wil heel graag thuisbevallen en dat komt dan op losse schroeven te staan.

Ik ga nog even een bakkie doen en dan op naar de vk.
    Groeten Narcissen

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Het is inderdaad rustig hier . is jammer . vooral als je nog niet bevallen bent en gewend bent om hier ervaringen uit te wisselen. :(

Nog even volhouden maar. Ik heb een foto in mijn album gezet. Die is gisteren gemaakt . de kleine zit behoorlijk laag, maar dat zegt helaas niets. Ik hoop dat het niet meer lang zal duren . ;)

Groetjes,
    Nikki F

13. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hoi Nikki, wat een heel erg mooie buik heb jij zeg! :D

Jeetje. soms mis ik mijn buik ook nog wel hoor. gek he. terwijl ik m toch wel zat was op het laatst.

Ja, het is rustig, vooral voor degene die nog moeten bevallen en bezig zijn met de laatste zware loodjes.
    Degene die bevallen zijn hebben het vast megadruk met alles.
    Ik in ieder geval wel. Vooral omdat ik problemen heb/had met voeden en borstvoeding. Dat brak me helemaal op. Nu is de knoop doorgehakt.
    Ik ga gewoon blijven bijvoeden en de borst. Niet meer kolven dus! Hopelijk een stuk rustiger. Flesvoeding is vast ook zodanig van kwaliteit dat Tijn er gezond groot van wordt ;)

Nou Nikki, ik hoop voor je dat je baby snel komt. Ik had bedacht dat het een meisje gaat worden ;) . maar als ik je buik zie een jongetje. Ach als het bij jou ook maar lekker voorspoedig loopt, je niet te druk maken over de bevalling. Het moet er toch uit! En iedereen overleeft het en velen doen het nóg een keer!
    Groetjes!

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Mir !

Bedankt voor je berichtje ! Ik ben blij dat er iemand reageert, ook inhoudelijk op mijn berichtje. Het is wennen dat het zo rustig is hier. :(

Mijn buik wordt echt mega nu ! Leuk dat je hem mooi vindt ! Vele mensen die me zien zeggen dat wij een jongetje krijgen en dat denken ze door de vorm van de buik. Ik heb zelf ook zo'n voorgevoel dat het een jongetje is . maar ik weet het niet zeker . kan net zo goed een meid zijn. Spannend is dat nu ! :D

Jammer dat de vorstvoeding niet wilde zoals je had gehoopt. Ik ben benieuwd hoe dat hier zal verlopen. Inderdaad, flesvoeding zal een hele goede optie zijn hoor, en je geeft toch nog voor een deel de borst, dus hij profiteert er toch nog wel van. Ik hoop dat het je wat meer rust geeft nu je de knoop hebt doorgehakt ! ;)

Ik kijk heel erg uit naar het moment dat het eindelijk gaat beginnen. Hoe begon het bij jou ?
    Een pendel staat voor morgen, een voor 26-9 en een voor 2-10. Als een van deze drie uit mag komen ben ik meer dan blij. ;)

Groetjes,
    Nikki F

15. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hallo Dames

Ben ik ook weer even wij zijn nogal druk geweest met verhuizen de laaste dagen maar gelukkig is vandaag alles klaar!

Maar ik hoor toch wel erg vaak dat de borstvoeding niet op gang wil komen, ik ken alle verhalen in het begin ging het bij mijn ook niet goed!

Daarna met een tepelhoedje gedaan en dat ging goed maar nu door stress is me borstvoeding terug gelopen :s

Ik baal heel erg ik krijg uit beide borsten maar 60cc
    Daar heeft Kaye echt niet genoeg aan dus nu maar bijvoeden.

Maar Nikki je heb echt een mooie ronde buik!
    Ik hoop dat het voor de dames die nog meoten bevallen snel doorzet!

En voor iedereen die al bevallen is succes!

Stef

16. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Stef !

Dank je wel ! . al zou ik nu langzaam aan wel willen dat die buik plaats zou maken voor ons wondertje ! ;)

Groetjes,
    Nikki F

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Ik herken de borstvoedingsproblematiek ook. Nou ja Quinn drinkt nog steeds niet aan de borst dus ik kolf 5 a 6 x per dag. Ik heb inmiddels een dubbele electrische kolf gekocht en ben zo'n 10 a 15 minuten per keer bezig.
    S'nachts sla ik vaak n keertje over.
    Ik ben van plan een dezer dagen contact op te nemen met de lactatiedeskundige om toch te gaan proberen mijn kleine man weer aan de borst te laten drinken. Tot eind vorige week legde ik hem wel voor iedere fles aan , maar omdat zijn spruw op mijn borsten is overgeslagen zitten mijn tepels nu onder de kloven en zijn mijn borsten bijzonder pijnlijk. Nu met een smeerseltje van de huisarts lijkt er trouwens verbetering in te komen.
    Gisteren zowaar de eerste regeldag gehad. Of het was gewoon een dag vol met buikkrampjes. Vandaag weer de rust zelve. :D Het is een heerlijk mannetje mijn Quinn. :D
    Ik ben lekker aan het ontzwangeren maar neem soms een beetje teveel hooi op mijn vork. Volgens mij heb ik vorige week in ieder geval te veel gelopen en is een hechting ofzo een beetje losgeschoten. Het voelde niet helemaal lekker .
    Voor de rest alles lekekr zijn gangetje.

NikkiF vraag me niet waarom maar ik droomde van de week dat je een meisje kreeg! Wel spannend he dat je het niet weet. Ik heb mijn hele zwangerschap gedacht dat ik een meisje kreeg. Nou ja gedacht ik was er gevoelsmatig van overtuigd en vele om mij heen ook. Echotechnisch hebben we het geslacht in ieder geval nooit laten bepalen. Het is zo ontzettend spannend als je kindje geboren wordt en dat je dan pas weet wat het is. Nou ja zo heb ik het in ieder geval ervaren.

Mijn uitgerekende datum is morgen. Het is zo gek voor zowel mij als mijn man om in onze agenda's die datum omcirkeld te zien. Helemaal omdat ons mannetje al bijna 4 weken oud is!
    Het gaat zo hard.

Meiden ik hoop dat jullie net zo genieten als ik doe en voor de dames die nog gaan bevallen. Heel veel succes! het is zo bijzonder mee te mogen maken.

xxx Pinguin

18. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Stef, ja ik lees nu ook heel veel dat borstvoeding problemen geeft. Nu heb ik dus het zelfde als jij. Ik krijg uit beide borsten ook 60cc. dus te weinig en ga ook bijvoeden. Geef ik m inderdaad ook nog wel wat mee van mijzelf, dat is een fijn idee.

Nikki, spannend hoor. Ik gok toch een meisje. haha. ben heel benieuwd. en je weet nooit wanneer het komt het kan bij wijze van spreken nu zo beginnen.

Ik zat die avond nog gewoon te koekeloeren op het forum. Had nog een laatste buikfoto gemaakt en ging lekker naar bed. Ik zei vooor de grap nog wel tegen bart. Vanacht komt ons kind! Nou had bart gezegd, doe maar niet want ik wil eerst even goed slapen ;)
    Om iets van 2300 gingen we slapen en werd om middernacht wakker om te plassen
    Nog niets aan de hand, tot dat ik op de wc zit
    Ik hoor duidelijk 'Plop'. en veeg af en zie allemaal bloed.
    Dus ik had bart geroepen en ik wilde toch dat hij de VK ging bellen want er was bloed bij, vond ik toch wel gek. Maar toen ik de VK aan de telefoon had was het bloeden voorbij en stroomde al het vruchtwater eruit
    De VK zei dat ik maar gewoon moest gaan slapen en morgenochtend maar weer bellen. De weeen konden nog wel even op zich laten wachten.
    Ik had nog niet neergelegd of de eerste weeen kwamen
    Die gingen best nog wel. Maar kwamen wel gelijk om de 2 a 3 minuten. En ook gelijk een uur lang. Bart met een papiertje bijhouden en na een uur bellen. De VK kwam kijken en ik had 4cm. Toen werd het niet meer leuk. Het werd echt heftig hoor en bij elke wee riep ik auw auw auw auw. en kon niet zo goed ontspannen. Later ging ik wegpuffen maar dat lukte ook niet goed. Ik deed het op mijn manier hoe ik dacht dat ik het beste ze op kon vangen. Mijn ogen had ik op een gegeven moment alleen maar dicht dat was voor mij het beste. Gek he. je bent dan echt met jezelf bezig. Ik heb ook nog geroepen: Ik denk écht dat ik dit niet kan.
    Toen ik mocht persen was het ook nog pijnlijk.
    En toen het hoofdje kwam en er druk op zat nóg pijnlijker.
    in het begin wist ik niet hoe ik moest persen maar later ging dat wel goed (had wel van die vlekken in mijn nek na de bevalling :rolleyes: )
    Toen vroeg ze of ik wilde voelen. nou. nee. ik was zo met mezelf bezig dat ik niets wilde.
    En toen Tijn geboren was, was alle pijn weg! Ik was iets uitgescheurd naar boven, maar de hechtingen deden niet pijn (voelde als speldeprikjes)
    Dat was zo´n beetje mijn verhaal. Al met al 5 uurtjes. Om 00.35 begonnen de weeen en ik had in totaal 70 min. perseweeen. Snel allemaal hè. Maar t blijft altijd heftig denk ik. En bij iedereen anders.

Hihi. Bart zit nu naast me te wachten met Tijn. Of ik nu maar even wil voeden :D Dus dat ga ik doen.

Groetjes!

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    mir jouw bevalling lijkt een beetje op de mijne.alleen mijn hechtingen deden wel echt verrekte pijn. :)

Trouwens.wat lees ik nou.teveel gelopen.en nu denk je dat er een hechting los is geschoten?
    Mag je niet lopen dan met hechtingen? Wij wandelen nu elke avond.mag dat niet?

Ik had gister op de toilet twee korte touwtjes om het zo te zeggen.maar mijn man zei dat het waarschijnlijk van die 'oplosbare' hechtingen zijn want ze heeft me ook geen datum gegeven om te komen om ze er uit te halen.

Ik ben als de dood dat er iets losknapt ofzo en dat ik weer gehecht moet worden.nou van mijn lang zal ze leven niet.wat een hel was dat zeg.

20. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou er is nog een septembermama bijgekomen!
    Ze is precies op de uitgerekende datum te voorschijn gekomen!
    Ze heet Eliza en woog dit 7 pond bij de bevalling!

Ze heeft een dag op de kinderafdeling doorgebracht, aangezien ik te lang met gebroken vliezen heb gelopen!
    Ze doet het helemaal prima!

De verhalen komen nog wel eens!

Groetjes Kalush

Deel Deze Pagina