September 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NikkiF, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    o Mirjanne, ik ben benieuwd of het heeft door gezet.

Gisteravond kreegik enorme krampen in buik en rug, ik had zoiets van hehe nu gaat het dan toch gebeuren, maar rond 9 uur was het weer weg, wel nog wat harde buiken. Gewoon gaan slapen, maar toch de hele nacht weer aan het spoken geweest met voorweeen. Ik word daar niet goed van, ik ben al zo moe en dit schiet gewoon niet op zo.
    De Vk heeft nog niet gebeld,ik hoop dat ze vandaag belt dat ze vandaag gaat strippen, anders zou dat morgen gebeuren ( als ze me niet vergeten denk ik dan weer chagrijnig....).
    Nou we wachten maar weer af.

groetjes
    celiene

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Celientje, ik hoop echt dat ze dat dinsdag gaan doen als de kleine er nog niet zou zijn. De VK's zijn steeds met z'n tweeën en een van de twee die me dat gisteren beloofden is er dinsdag ook bij. Mede door mijn rugpijn zullen ze het eerder doen zeiden ze. Ik hoop het !

Marjanne ! Naast jou zijn er nog twee dames ! Natascha en Eefje. Wij houden stand hier ! ;) Maar als ik dat zo lees zal het bij jou niet lang meer duren ! Super hoor, ik zou willen dat ik dat ook kon zeggen ! :(

De ananas was wel lekker, maar heeft dus niet geholpen ... jammer, maar ik heb er nog een. Over een paar dagen zal ik die dan maar eens opeten, misschien heeft het dan wel effect.

Groetjes,
    Nikki F

3. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    ik ben ook net geweest naar de gyn ! Alles is goed hartje enzo... buik flink gegroeid in 1 week tijd.

Had van de week bloedverlies gehad, gyn zei dat is toch het begin ! We gaan weer afwachten haha hopen dat ze nu snel komt ! Nikki wel fijn dat je de zekerheid heb dat ze je strippen met 40 weken en 3 dagen !

Suc 6 nog meiden!

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Gabje !

Ik hoop dat ze zich aan die afspraak zullen houden !

Groetjes,
    Nikki F

5. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Spannend gabje !

Ik heb net de vk aan de lijn gehad, ze is nu naar iemand toe die aan het bevallen is, als alles goed is komt ze vanavond langs om me te strippen, en anders gebeurd dat morgenochtend.
    Heb de hele middag nu een zeurderig gevoel in mijn buik en rug, zou het dan toch gaan doorzetten?
    Vk heeft wel gezegd dat als ik weer zo'n nacht heb met alleen maar oefenweeen waardoor ik nauwelijks slaap en erg moe ben nu, ze in overleg met de gyn gaat om voor 1 keer iets te geven zodat ik eens een keer goed door kan slapen, maar ik hoop dat ze gewoon vanavond even langs komt en dat ik haar een paar uur later kan bellen dat het gewoon begonnen is!

We wachten maar weer af.

groetjes
    celiene

6. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Hallo!
    Nou dames die nog moeten, het einde is nu wel in zicht hè ;)
    Hopelijk zijn jullie allemaal binnen nu en volgende week bevallen :) Wel goed om te lezen dat het bij iedereen nog goed gaat, afgezien van het nog steeds rond lopen met een dikke buik... :rolleyes:

Hier gaat alles prima. Ben vandaag voor het eerst echt alleen met Tijn een hele dag. Nou ik heb het geweten... Het is net of Tijn het erom deed zeg :(
    Huilen en nog eens huilen (of krijsen... zo kan je het ook noemen)
    Dat doet ie anders nooit.. hihi.....
    Ik wilde met hem een stukje lopen om een uur of half 2, maar dat is een uur of drie geworden. Een klein stukje en nu slaapt meneer heerlijk ! PFfoeiii..

Ik had verteld van mijn borstvoedingsprobleem.. dat er te weinig kwam. Nu heb ik de kolf de deur uit gedaan en voed ik elke keer gewoon bij met flesvoeding. Maar Tijn spuugt nu ineens veel meer. Dus wij namen aan dat mijn borstvoeding toch toegenomen was en dat hij te veel krijgt. Maar hij drinkt met alle gulzigheid toch ook na de borst het flesje van 60cc naar binnen. Hij heeft nu ongeveer 110cc nodig denk ik. Nu weet ik dus niet hoeveel hij precies uit mijn borst haalt, maar hij is echt een gulzig mannetje. Op zich prima natuurlijk... maar dat spugen...dat doet ie echt na elke voeding. Niet heel veel maar toch even een flinke ´golf´. Hij is na het voeden dan ook heel onrustig. Een boertje laten doet ie niet altijd en als hij weer ligt gaat hij spugen. Ahh....
    Als Tijn aan de borst ligt kreunt hij er ook vaak op los... ook geen idee waarom.. Soms trekt hij dan heel hard aan mijn tepel (ieuw) en trekt gekke gezichten... en drinkt dan weer verder... zucht.....
    Zijn er meer die dit hebben trouwens? vraag ik me af..

Haha... er is altijd wel weer wat.. Zat ik er eerst vreselijk over in dat ik niet genoeg borstvoeding kon geven... nu met bijvoeding maak ik me zorgen dat hij teveel heeft... Is het nooit goed? Blijf je je altijd zorgen maken? Ach ja.. zal wel...

Nou.. vandaag dus geen middagslaapje gedaan... zometeen weer bezoek.
    Tot gauw maar weer

XxX

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Celientje schreef:
    "Heb de hele middag nu een zeurderig gevoel in mijn buik en rug"

Hoe voelt het dan aan ? Kramp achtig, of als een harde buik ? Ik heb het sind het einde van de middag namelijk ook. Veel last van harde buiken en een echt gespannen gevoel in mijn buik. Mijn rug doet natuurlijk weer gezellig mee !
    Fijn dat de VK bij je thuis komt om te strippen. Geen idee of die van mij dat ook doet ...

Mir, laten we hopen dat het einde bijna in zicht is ! Het lijkt me wel even vreemd, de eerste dag helemaal alleen met de kleine thuis ! Ook heel spannend. Met bv heb ik helaas nog geen ervaring ... ben benieuwd hoe het hier zal gaan !

Nou, tot de volgende keer !

Groetjes,
    Nikki F

8. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Nikki, nee, het zijn geen harde buiken, echt zo'n menstruatiegevoel, en dat blijft gewoon doorgaan.
    VK heeft tot nu toe nog niet gebeld, ze had dienst, dus ik denk niet meer dat het er vanavond in zit dat ze nog komt om te strippen. Ik hoop dus maar dat het morgenochtend kan.
    Heb het ff helemaal gehad nu, flinke huilbui, nou lucht niet echt op, ga zo maar mijn mandje in en hoop dat ik een goede nachtrust heb.

groetjes
    celiene

9. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    kort nadat ik het vorige berichtje had geschreven kwam de vk toch nog. Ze heeft me gestript, vliezen zitten goed los, ik had nog steeds 1cm ontsluiting maar de baarmoedermond was nog niet echt goed aan het verweken. Ben daarna lekker mijn mandje in gedoken, heb vannacht 3 of 4 keer een oefenwee gehad voor de rest geslapen, dus ik denk niet dat het echt geholpen heeft.
    Ik weet ook eigenlijk niet hoe snel zo iets kan helpen om de bevalling op gang te laten komen.
    Nu heb ik honger tis nog wel vroeg, maar ik ga even wat eten, en dan nog wat proberen te slapen.
    Vk zou nog even bellen vandaag, dus we wachten maar weer af.

fijne dag iedereen.

groetjes
    celiene

10. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    Hallo!

Hier nog één van de dames die eigenlijk nooit op dit topic zit en inmiddels ook uitgerekend is...
    Ik ben op het moment erg verkouden en slaap superslecht...Bah!

Wel erg spannend allemaal!
    Ik verbaas me er alleen zo over dat er bij Celientje en NikkiF zo snel gestript wordt. Bij mij is er nog niet over gesproken in ieder geval.
    Bij de vk-praktijk hier is het volgens mij zowieso niet gebruikelijk om te strippen binnen week 41. In ieder geval niet als het verder allemaal nog goed gaat met jou en het kindje.
    Tot 2 weken na de uitgerekende datum loop je bij de verloskundige en in de derde week erna moet je elke dag naar het ziekenhuis voor controle. Ze willen het echt zo lang mogelijk laten zitten en de natuur z'n gang laten gaan. Ik vind het eigenlijk niks om tot 3 weken na de uitgerekende datum door te moeten lopen...het lijkt me eng...

Nou meiden, succes!
    Ben benieuwd wie de volgende is! ik niet vermoed ik....Hier gebeurt te weinig...

Groetjes,
    Eefje

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Celientje, ik heb nog steeds zo'n gespannen gevoel in mijn buik. Of het echte harde buiken zijn weet ik niet maar er staat meer spanning op dan normaal ... ik durf al bijna niet meer te denken dat het tekenen kunnen zijn dat iets begint ... :(

Eefje, ik moet er ook niet aan denken om tot 42 weken te lopen of langer. Toch krijg ik die gedachten niet makkelijk uit mijn hoofd ... vreselijk. Ik hoop echt dat de kleine zich heel snel spontaan zal melden ! ;)

Groetjes,
    Nikki F

12. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    hoi Eefje, vervelend is dat he die gebroken nachten pff, je wilt eigenlijk gewoon lekker slapenomdat je straks je energie zo hard nodig hebt maar dat word ons niet allemaal echt gegund.
    Hoop dt het snel beter met je gaat, en dat de kleine ook snel komt !

Ook bij ons zijn ze normaal niet zo snel met strippen hoor, maar omdat ik lichamelijk al weken lang klachten heb en geestelijk de zwangerschap ook niet helemaal goed meer aankan hebben ze dit voorgesteld. Normaal volgen ze ook de procedure die ze bij jou ook hebben.

Nou, tijd voor weer een kopje thee.
    fijne dag !

groetjes
    celiene

13. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Dames,

Ben benieuwd of ik nog een september mama ga worden. Waarschijnlijk niet gaat het toch oktober worden.
    Maar ja we blijven de goede hoop houden.
    Groetjes Karin

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik denk dat we gewoon gezellig alle vier oktobermamma's gaan worden ... :(

Maar een troost, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en hebben zo wat steun aan elkaar. Ook fijn, toch ? :)

Groetjes,
    Nikki F

15. lauden

lauden Lid

11 mrt 2006
    23
    0
    0
    Hier ook een september en bijna oktober mama ;) , ben morgen uitgerekend maar het ziet er voorlopig niet naar uit dat de baby morgen geboren gaat worden..... :(

16. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Inderdaad, steun aan elkaar geven en krijgen is fijn !

vanaf 5 uur vanmiddag heb ik echt last van harde buiken die echt zeer doen en opkomen en weer weggaan, komen nog wel onregelmatig. Heb net even gedoucht, maar de harde buiken blijven komen en gaan, en heb nog steeds heel erg zo'n menstruatiegevoel.
    Ze zeggen dat als je al een keer een kindje hebt gehad, en je krijgt dan weer weeen bij een volgende zwangerschap dat je het gelijk weer herkent, nou ik niet hoor, ik weet echt niet of dit nu echt weeen zijn of dat we weer een avond en nacht gaan oefenen.
    Ik ga maar lekker rustig op de bank hangen, en dan zien we het wel.

groetjes
    celiene

17. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Lauden, we zijn precies even ver ! En ik heb ook niet het idee dat de kleine morgen komt ! :( We blijven hopen natuurlijk, maar ik zie het duister in !

Celientje, mijn harde buiken doen niet echt zeer ... zit blijkbaar nog in een vroegere fase dan jij ... ik ben het zat nu ...

Ik weet zeker: tot morgen !

Groetjes,
    Nikki F

18. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Lieve dames...
    Ik wil jullie nog eventjes heeeeeeeeel veel succes wensen met de laatste, allerlaatste loodjes!
    Hopelijk hebben jullie snel een voorspoedige bevalling!
    Liefs

19. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Ja dames, morgen laastste kans om toch septembermama te worden haha :D
    ik hoop voor jullie dat het snel gaat beginnen. of het nu nog september is of begin oktober.. wat maakt het uit hè.. als alles maar voorspoedig verloopt. ;)

Groetjes!

20. lauden

lauden Lid

11 mrt 2006
    23
    0
    0
    @Celientje, spannend zal het vannacht bij jou geboren worden, of is het nu weer rustig?

@NikkiF, we zijn inderdaad op dezelfde dag uitgerekend, voor ons beide spannend, maar over maximaal twee weekjes zijn we als het goed is mama, kijk er zo naar uit!

@sweetangel100 en mir1976: dank jullie wel.

Tot morgen ;)

Deel Deze Pagina