Hoi allemaal, mag ik er ook bij? ik ben uitgeteld voor 14 september, nu dus ruim 8 weken ver. Vrijdag eerste echo gehad: zaaaalig!! Je ziet echt al veel, vond ik . En dan dat kloppende hartje. Hier wordt het het 3de kindje: ik heb al 2 dochtertjes van 6 en 3.5 jaar. Mijn ventje hoopt stiekem op een zoon nu, maar een dochter is ook heel erg welkom natuurlijk! In verband met de misselijkheid: hier ook de ganse dag door! Vorige week echt heel erg: veel kokhalzen. Nu precies iets beter. Alleen tijdens de maaltijd moet ik soms ineens stoppen, of ik loop over (letterlijk). Ach ja, dat hoort er nu eenmaal bij zeker!
Gefeliciteerd en welkom !!! Hier gaat het vandaag wat beter, de off day is over, misselijkheid iets minder. Vanmiddag een stuk gewandeld, en dat was dus even te veel van het goede, rugpijn en spierpijn, dus weer ff een stapje terug. Ik heb een hele tijd weinig gedaan omdat ik ziek ben geweest, en dan wil ik gelijk weer teveel, Morgen een stukje minder wandelen dus, maar ik wil het wel elke dag volhouden, goed voor de fitheid Gisteren zijn we bij baby dump wezen kijken, heb de bon ingeleverd en ik kreeg een leuke kadodoos met leuke dingetjes. Kon het niet laten om een leuk pakje te kopen Buikje is hier ook wel een beetje hoor, ben erg slank van postuur,maar mijn darmen spelen ook nog steeds op dus daar kan het ook door komen. Ga toch van de week de eerste buikfoto maar maken, leuk om bij te houden !! groetjes celiene
Hoi meiden, welkom juffie! Nou als ik het zo lees wordt het bij jullie weer een meid. Of geloof ik teveel in bakerpraatjes,hihi.Veel misselijk=meisje??? Ikben vandaag ook weer aardig misselijk geweest, nou ja misselijk ik had een heel zwaar gevoel in mijn buik/maag en ja werd er dus ook misselijk van.Vanmiddag maar even op bed gaan liggen en bijna 2 uur heerlijk liggen pitten. Morgen weer werken dus dan kan ik s'middags niet even lekker mijn bed in duiken. Maar goed meisjes, fijne avond en we spreken elkaar weer. Liefs, mussie
hoi! is het inderdaad zo dat je meer kans hebt op een meisje wanneer je erg misselijk bent? Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik eigenlijk helemaal niet misselijk, het wordt telkens erger. Dus zullen we maar stoppen na deze zeker? hihi Ach ja, maakt niet uit hoor. In onze familie zijn er alleen nog maar meiden: ikzelf heb 2 zussen en de ene zus heeft ook 2 meisjes! Langs mijn mans kant zijn er nog geen kleinkinderen. Hier ook morgen terug werken, al heb ik het gevoel dat de ergste moeheid over is. Ik kan er nog altijd van genieten om vroeg onder de wol te kruipen, maar overdag lukt het al beter, gelukkig! Groetjes
Volgens mij is dat echt '' een Bakerpraatje ''. Mijn vriendin had het namelijk precies andersom ; Jongen = misselijk Meisje = Niet Gek he ? Ik voel me overigens prima !!!!!
Bij mijn zoon ben ik 2 keer misselijk geweest daardoor kwam ik erachter dat ik zwanger was! En nu ben ik al bijna de hele week misselijk( 1 dag tussendoor niet misselijk geweest) Maar het hoort er allemaal bij he, en nogmaals liever wel wat kwalen dat deze zwangerschap helemaal goed gaat dan dat het weer mis gaat. Maar misschien zegt dat ook wel helmaal niks hoor.Zijn ook dat baker praatjes. We proberen maar lekker te genieten van het zwanger zijn en we zetten strakjes gewoon een gezond wondertje op de wereld! Voor strakjes slaap lekker. Liefs, mussie
He mussie, Zo probeer ik ook maar te denken! Bij mijn eerste zwangerschap merkte ik niks en nu heel veel. Maar mij hoor je niet klagen hoor! Hahaha liefs Geertje
Hallo allemaal, Ben nog niet één seconde misselijk geweest. Heb alleen last van pijnlijke borsten en ben over vanalles aan het tobben. Dit gaat wel weer wat beter moet ik zeggen. ik heb dus veel last van mijn 'hormonen' en de ander heeft weer veel last van de misselijkheid...Ik zou niet weten wat ik liever heb... Groetjes, Cat
De zwangerschapshormoontjes worden volgens mij steeds sterker. Het rare is dat ik niet echt misselijk ben, maar wel een heel weeig gevoel in mij maag. Regelmatig heb ik ook echt last van maagkrampen. Daar lees ik net veel over bij anderen. Hebben jullie daar geen last van? Aan het eind van de dag is mijn buik zo rond als een voetbal! Mijn darmen zijn heel lui! Over mijn buien maar niet te spreken Dit weekend heb ik nogmaals een zwangerschapstest gedaan, ik had er toch nog een liggen. De streepjes waren een heel stuk sneller opgekomen dan de vorige keer. De vorige keer verscheen eerst het controle streepje en nu eerst het streepje dat de test positief maakt. Voelde me meteen meer zwanger liefs, Cleo
Misschien hebben we wel wat gemeen Cat, ik ben tot nu toe ook nog nooit misselijk geweest.. maar of ik nou last heb van mijn hormonen??? Dat denk ik wel jah... Denken en nog eens overdenken, en dan wat negatiever denken... etc.. en ja dan ook nog eens om alle kleinigheidjes huilen, ook leuk! Nou ja, ik geloof dat ik liever een beetje aan het tobben ben, dan dat ik misselijk ben, moet namelijk toch ook nog werken.. en als je misselijk bent, ben je dat gewoon. En tijdens het werken, heb ik niet altijd tijd om mijn gedachten de vrije loop te laten.. Groetjes Kalush
Ik ben ook een september mama! Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!! 22 september ben ik uitgerekend. Groetjessss
Welkom Gabje en lekker genieten !! Vanmorgen is de eerste lading van moeders voor moeders opgehaald, kreeg vandaag ook een mooi boek van ze. Heerlijk, weer leesvoer erbij. Verder kwam de aanmelding van de kraamzorg al binnen, ik heb dat vorige week via mijn verzekering geregeld, ik had zoiets van, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn, en dat is nu geregeld. Nu kan ik me ook opgeven voor de zwangerschapsgymnastiek, en ze geven 2 voorlichtingsavonden over de bevalling en over babyvoeding, dus daar gaan we ook heen. OOk voor mij zijn er best wel weer vragen, en voor mijn vriend is het ook heel leerzaam. Verder is de misselijkheid een heel stuk minder de laatste paar dagen, ik hoop dat het zo blijft. groetjes celiene
WOW goed bezig meid! Ben ook blij voor je dat de misselijkheid minder is geworden. Bij mij is dat ook zo, ben alleen wel veel vermoeider en dreig vaak flauw te vallen. Wat natuurlijk ook niet echt prettig is. Wil het nml nog een tijdje stil houden totdat we meer zekerheid hebben. Maar ik werk in de zorg, dus ben benieuwd hoe lang me dat gaat lukken. Momenteel zijn ze bang dat ik suikerziekte heb hahaha liefs Geertje
Joepie, Mijn eerste echo was helemaal ok. Wat super zeg zo'n wurmpje van 2cm! En het hartje klopte als een gek. Het wordt nu wel heel echt! Ha, ha. Groeten een blije Narcissen
Hoi celientje, zo jij hebt alles op tijd geregeld! Ik durf dat allemaal nog niet hoor, ik heb vorig jaar met 10 weken een mk gehad en durf nu echt nog niks te regelen. Had ik voordat ik mk kreeg ook nog niet gedaan, ik ben best een angsthaas. Dat wil niet zeggen dat ik niet sta te popelen om alles te gaan regelen. Maar ik wacht alles eerst maar rustig af.En ik ga vooral door met positief denken ondanks dat ik ook bang ben. Verders ben ik vooral s'avonds en s'nachts misselijk maar ik ga er van uit dat ik daar niet nog eens 7 maanden last van heb. Groetjes, mussie
Hoi Narcissen, ik ben blij voor jullie dat de echo helemaal goed was, echt gaaf!!! Wij mogen nog even 2 weken wachten. Ik ben dan ook 9 weken, dus ben heel erg benieuwd. Groetjes, mussie