September 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NikkiF, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik kan niet wachten op het moment dat we ons kleine wondertje eindelijk in de armen mogen sluiten ... ik denk dat ik heel mijn leven nog nooit zo'n mooi moment heb meegemaakt dan dat ...

Inderdaad, over 2 weken is het gegarandeerd zover, en zijn we zeker allemaal mamma ! Heerlijk ! Wat willen we nog meer ! :D

Groetjes,
    Nikki F

2. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Hallo,

Hier ook nog niks, zal ook een oktober mama worden haha !

Hoop zo dat het uit zichzelf doorzet!

Groetjes

3. celientje

celientje Actief lid

9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Vannacht behoorlijke buikpijn gehad, om 4 uur hield het weer op.
    Vanaf 7 uur gaat het nu toch wel echt zeer doen, ze komen nog niet echt regelmatig, maar houden toch al wel een minuut aan, en ik herken ze nu wel, dus ik hoop dat het doorzet.
    Ik ga zo ff de vk bellen om haar op de hoogte te brengen, misschien komt ze gelijk ff kijken.
    Heb bart nog snel even om boodschappen gestuurd, alles staat klaar, dus duimen maar !

groetjes
    celiene

4. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    suc 6 celientje word je tog een september mama !

Hoop dat je bevalling voorspoedig verloopt. Zet hem op !

Groetjes

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    succes Meiden! Ik hoop voor jullie dat het snel door zet.

Denk aan jullie!

6. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Dames,

Iedere september mamma suscces vandaag met bevallen. Zelf ga ik het niet meer redden (denk ik) En inderdaad het is erg fijn dat wel zoveel steun aan elkaar hebben.
    Groetjes Karin

7. Atlantis

Atlantis Actief lid

6 feb 2006
    134
    0
    0
    Succes allemaal! Ik heb zelf nooit regelmatige weeen gehad, dus iedereen dacht bij mij ook nog aan harde buiken, en (bijna) opeens was mijn meisje er! Dus.... het kan maar zo gebeuren, je hoeft er echt geen urenlange voortekenenen van te hebben. Maar inderdaad, binnen twee weken zijn jullie sowieso allemaal mama!

8. Eefje

Eefje Actief lid

5 jan 2006
    193
    1
    0
    Celientje, ik hoop dat het bij jou aan het beginnen is... Spannend!
    Succes!

9. lauden

lauden Lid

11 mrt 2006
    23
    0
    0
    @Celientje, spannend, hopelijk heb jij dadelijk een klein wondertje in je armen liggen :D .

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Celientje, laten we hopen dat het doorzet bij jou !

Vanochtend was ik met mijn man in de supermarkt, kreeg ik me daar toch krampen en steken. Wij toch maar alle boodschappen gedaan en daarna naar huis. Thuis gekomen nog een en ander gedaan en toch nog steeds van die steken. Toen ging ik rustig zitten ... en alle steken verdwenen als sneeuw voor de zon ...

Ik had nog zo gehoopt dat het echt zou zijn ... dat de kleine zich aan de datum zou houden die wij al zo lang in ons hoofd hebben zitten. Helaas, nu is alles rustig, ik verwacht voor vandaag niets meer.

Voor de anderen, ook veel succes !

Groetjes,
    Nikki F

11. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Nou spannend hoor, wie gaat er op de valreep van september nog bevallen? Ik ben benieuwd.
    En Nikki... je weet het echt nooit. Je hoeft van te voren helemaal niets te merken hoor! Ik had ook echt nooit nooit gedacht dat de kleine zich zou aankondigen een uur voordat alles begon. Ik ging gewoon heerlijk slapen en ineens gebeurde het ;)
    Dusss... alles kan nog!

succes dames!
    hoop straks te lezen dat celientje haar kleine al vast heeft :D

xxx

12. brietje

brietje Nieuw lid

28 sep 2006
    1
    0
    0
    Verzorgende IG
    Benschop
    Wat leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die op haar kindje zit te wachten... Ik loop nu 6 dagen over en ben gister gestript...
    Het rommelt wel, zere onderbuik net of ik ongesteld moet worden!
    Heb ook harde buiken... wachten duurt lang! :)

Iedereen veel succes!

13. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Op de valreep nog september-mama's?
    In ieder geval succes!
    En voor iedereen die al overtijd loopt... ik weet maar al te goed hoe jullie je voelen!
    Ben met 2 weken overtijd ingeleid... dat is echt minder.. maar ja, het klinkt cliché, maar als je je kindje eenmaal hebt, ben je bijna alles weer vergeten...
    Succes met de laatste loodjes, echt heel lang kan het niet meer duren!

Liefs Niki

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    wat spannend!

Ongesteldheidspijnen zijn toch wel een teken hoor..ik had dat ook :)
    Mijn weeen waren gewoon lichte ongesteldheidspijnen die steeds heftigere ongesteldheispijnen werden :)

15. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    HAaaaaai,

Het is nu 22.10 uur ! Ik ga zeker geen september mama meer worden ! Haha naja dan maar een oktober mama, nog geen tekenen ook al zit de kleine flink te drukken van onder.

Suc 6 nog allemaal!

16. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Ik ben ook geen septembermamma meer geworden ! Helaas.

Wel goed om te lezen Mir, dat je niet per se lang van te voren al een heelboel hoeft te voelen.

Ik heb er wel iets vervelends bij. Een beurse plek in mijn buik, 10 cm schuin boven mijn navel. Daar liggen meestal de voetjes van de kleine. Nu lijkt het net of daar een enorme blauwe plek zit. Van de buitenkant is niets te zien. Soms doet het geen pijn, en soms veel. Als ik mijn spieren aanspan voel ik soms steken ... heerlijk, ook dat nog. Ik ben het zat. :cry: De kleine heeft er overigens geen last van. Die beweegt er vrolijk onder door ! Dat is een geluk !

Brietje, fijn dat je gestript bent. Ik word waarschijnlijk dinsdag gestript ... maar dan heb ik een andere vk dan degene die mij dit beloofde ... ik ga haar daar wel aan houden, want ik kan niet meer op het moment ...

Niki, ik hoop niet dat ik het voorbeeld van mijn "naamgenoot" ga volgen ... ik heb gewoon echt geen puf meer nu, Vooral niet door al die kwaaltjes die er steeds maar bij komen. Ik hoop op deze week ...

Groetjes,
    Nikki F

17. angie

angie Actief lid

30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    nou,ik zat er toch niet ver naast met de datum eind september hahaha.het is al oktober.moet morgenmiddag weer naar de VK.En ik weet niet of ze dan gaat al gaat strippen.En een vrouwtje die ken van de zwangerschapsgym van Melissa die was ook gestript maar dat had niet geholpen.Ik maakte er al een grapje over tegen me man,hahahaha de verloskundige die voor me gaat strippen.Maar ik heb al diverse moeders gesproken die ook ruim een week overtijd waren.Dus ik merk het wel.Maar het mag nu wel komen...........

18. Es1981

Es1981 Actief lid

Zo, het heeft even geduurd eer ik weer achter de pc dook, maar 18-09 ben ik bevallen van onze prachtige dochter Lotte.

Helaas uiteindelijk (na 28uur) met een keizersnee. Maar met Lotte gaat het heel goed:D

19. lauden

lauden Lid

11 mrt 2006
    23
    0
    0
    Gefeliciteerd ES1981, mooie naam ook!

20. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    ES:
    Gefeliciteerd, inderdaad en erg leuke naam!
    Met jou ook alles goed?

@Angie: Ik ben ook gestript, heeft ook niet geholpen... ik heb trouwens vanalles geprobeerd maar niets hielp...

Groetjes Niki

Deel Deze Pagina