@Celine: gefeliciteerd met Vinny, ga lekker van je baby genieten. @NikkiF: fijn om te horen dat alles goed is met de baby, ik hoop voor je dat hij/zij snel geboren wordt. @Pinquin72: beterschap voor Quinn, ik hoop dat het geen koemelkallergie is maar iets anders onschuldigs. @Eefje: fijn om te horen dat alles goed gaat met de baby en morgen word je gestript, ben erg benieuwd of de weeen dan snel op gang komen. Succes! Hier nog steeds geen beebje. Het is ook zo lekker bij mama in d'r buik . Ik heb wel 's avonds en 's nachts onwijze krampen in mijn buik en last van mijn rug........morgen moet ik naar de verloskundige, hoop dan meer te horen. Voorlopig wacht ik maar rustig af...
Lauden, laten we hopen dat het bij jou ook een begin is ! Meerlast van krampen heb ik nu ook ! Ben benieuwd ! Hou ons maar op de hoogte ! Groetjes, Nikki F
@NikkiF: Bij mij zijn de weeen toch nog vanzelf begonnen. Ze hebben mijn vliezen gebroken in het ziekenhuis aangezien er alleen een scheurtje in mijn vliezen zaten. Daarna zijn de weeen dus toch vanzelf gekomen. Dus ik heb geen infuus o.i.d. gehad... Ze breken zowiezo eerst de vliezen als die nog niet gebroken zijn en dan wachten ze even af. Ik weet dus niet hoe het zit met een infuus. Maar ik heb eigenlijk ook best een weeenstorm gehad. Ik ben in 3,5 uur naar volledige ontsluiting gegaan. Ik kon deze weeen wel redelijk goed opvangen, hoor... Ik zou me van te voren niet al te druk maken, iedereen reageert anders en voor iedereen is het ook anders. Je weet toch niet hoe het voelt, zo dacht ik er tenminste over... Groetjes Niki
Zo lang niks van me laten horen.. maar was zo moe de hele tijd.. Eliza is gelukkig geen huilbaby dus kan ik smiddags mooi even wat slaap inhalen! Vreemd hoe zo'n klein mensje je hele wereld op de kop kan zetten! Spannend is het hier wel! @ NikkiF, mooi dat alles zo goed gaat, alleen had je waarschijnlijk liever dat je je kleintje al in de armen had. Lijkt me erg vervelend omdat de magische datum al voorbij is.. onbewust hou je daar toch rekening mee! Nog even meid en dan is het voor jou ook zover! Het kan nu nooit lang meer duren! Vaak is een verhoogde bloeddruk wel een teken dat je lichaam aan het voorbereiden is voor wat gaat komen! Ik ben erg benieuwd! Groetjes Kalush
Hallo ! Niki, ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen en dat mijn vk toch gelijk heeft. Ik was in ieder geval blij om te horen dat alles er goed uit zag en dat de kleine het goed maakt. Al mag hij of zij nu best wel komen ! Gelukkig heb ik nu geen last meer van de spier in mijn buik. Dat is een hele geruststelling en zorgt ervoor dat ik zelf ook rustiger en vrolijker ben nu. Dat scheelt al een heleboel ! Net nog even het hart van een ananas gegeten ... misschien dat het helpt ! Kalush, ik kan me voorstellen dat je heel moe bent. Heb je ook nog steeds een kraamverzorgster in huis of niet meer ? Wel heel fijn dat Eliza zo voorbeeldig is en dat je zelf ook tot rust komt ! Het is inderdaad raar als je over de uitgetelde datum heen gaat. Nu al 4 dagen geleden ... ik hoop echt dat de kleine er deze week zal zijn. Ik ben heel erg benieuwd naar alles ! Laten we hopen dat de bloeddruk inderdaad een teken is ... Groetjes, Nikki F
Hier nog steeds geen beebje . Alles is hier ook weer rustig. Ben vanochtend wel bij de verloskundige geweest, als het er maandag nog niet is, word ik gestript, mocht dit niet helpen dan gaan ze het woensdag nog een keer doen, anders word ik vrijdag 13/10 of maandag 16/10 ingeleid......zo houden we het spannend . Hoe is het met de rest, rommelt het al flink bij jullie of is alles weer rustig?
Lauden, hier eigenlijk precies hetzelfde ... we zijn dan ook op dezelfde dag uitgeteld ! Mijn man en ik vinden vrijdag de 13e zo'n vervelende dag ... als de kleine dan vanzelf zou komen, oke, maar niet inleiden dan, dan kies ik liever maandag de 16e. Ik ben heel benieuwd en hoop dat dat allemaal niet nodig zal zijn. Wel is het fijn om een uiterste datum te weten ... Sterkte met de laatste loodjes ! Groetjes, Nikki F
Hallo ! Ik heb vanochtend een stukje heel dik en taai slijm verloren ! Volgens een aantal dames hier de slijmprop of in ieder geval een stukje ervan ! Mijn VK verwachtte dat de bevalling binnen een week zou gebeuren ... laten we hopen dat dit het eerste teken is ! Groetjes, Nikki F
Zal ik zeker doen ! Net even flinke kramp in mijn buik, maar het is weer een half uur rustig ... we wachten maar eens af ! Heel spannend ! Groetjes, Nikki F
Wat duurt wachten op deze manier lang he . We kunnen het ook positief bekijken, dadelijk hebben we niet zoveel tijd meer om te forummen , dus geniet er nog maar even van
Hallo,hier nog een septembermama die uiteindelijk een oktobermama wordt. Hier is alles rustig,alleen wat meer slijmverlies,volgende week donderdag naar het ziekenhuis voor ctg,ik hoop dat het niet meer nodig zal zijn.Wat duurt wachten lang zeg,ik wil nou ook wel eens een keer onze baby zien.En iedereen die maar vraagt en is er al wat of belt,heel leuk maar ik wordt er zo langzamerhand wel een beetje gestoord van om steeds hetzelfde verhaal te vertellen.
Lauden, Jammer dat er bij jou ook nog niks gebeurt... Hopelijk heeft het strippen straks effect. NikkiF, Heel erg spannend! Ik duim voor je dat het snel op gang komt! gerda b, Ja, erg vervelend die mensen die (goed bedoeld natuurlijk) steeds aan de telefoon hangen met de vraag of het er nu nóg niet is...GRRR! Ik hoop ook voor je dat het niet nodig zal zijn om donderdag naar het ziekenhuis te gaan. Ben je al wel inwendig onderzocht om te kijken hoever je baarmoedermond is? Ik ben vanmorgen naar de vk geweest om evt. gestript te worden. Maar helaas is mijn baarmoedermond nog niet helemaal verweekt en verstreken, dus dat kon niet doorgaan. Wel heeft ze de baarmoedermond gemasseerd om het rijpen te bevorderen. Wel een tegenvaller dus. Dit weekend gaat de vk nog eens kijken hoe het ermee staat en maandag heb ik ook een afspraak staan. Heel misschien dat ze dan wel kunnen strippen. Vanaf dinsdag moet ik een week elke dag naar het ziekenhuis voor controle en als het nodig is word ik ingeleid. En met 43 weken wordt de baby echt gehaald, want dat is de limiet. Ik hoop echt dat dat niet nodig zal zijn, maar de kans is niet heel groot dat ik dit weekend ga bevallen zei de vk...snik... Groetjes, Eefje
Dat was bij mij het begin van de bevalling, verliezen van wat beigeachtig slijm en heel erg veel afscheiding! Daarna duurde het nog 1 dag voordat mijn vliezen braken! Spannend zeg! Gaat binnenkort vast gebeuren, ben erg nieuwsgierig! Groetjes Kalush
Haaaai, Ik meld me ook even ! Ik ben vandaag gestript door de gyn en morgen doen ze me inleiden als ik er nog niet ben haha... Heb nu nog nergens last van, geen krampje niks ! Maar weet wel dat ik morgen me kleine meisje heb! (als het goed is) Hou jullie op de hoogte! groetjes Nikki ik hoop dat het doorzet meid !
Hallo! Even een paar dagen hier niet geweest. Niet heel erg veel gebeurd lees ik... nog niet iedereen bevallen. Celine gelukkig jij wel Van harte met jullie zoon Vinny @Pinguin wat vervelend... sterkte voor Quinn De rest van de dames nog niet bevallen... Nikki... spannend... ik heb zo´n vermoeden... volgens mij kan dit niet langer meer duren! Hopelijk heb je bij je volgende berichtje hier leuk nieuws dat je baby geboren is! Ik hoop het zo voor je Eefje Lauden en Gerda, hopelijk gaat het voor jullie ook binnenkort beginnen.. Einde van de week iedereen bevallen? Zou een goede deal zijn hÈ Nou sterkte iedereen nog even! Hier gaat alles prima. Goed met Tijn. Hij heeft vandaag alleen een vréselijke zeurdag. De hele tijd jammeren en huilen en lijkt wel of hij continu honger heeft... Hopelijk slaapt hij vannacht wel... Groetjes!
Goeiemorgen allemaal Ik ben ook weer wakker geworden met nog steeds een dikke buik. Eefje:Nee ik heb nog geen inwendig onderzoek gehad,gaan ze ook in het ziekenhuis doen,aanstaande donderdag. Ik hoop voor je dat het bij jou ook wat gaat vlotten en dat je niet hoeft te wachten tot 43 weken. Mijn vk zei dat ze strippen niet zo snel doen bij het 1e kindje,maar als ik er volgende week echt doorheen zat wou ze misschien wel proberen. Ze hebben het liefst dat het uit zichzelf opgang komt. Nou voor iedereen die nog bevallen moet of aan het bevallen is heel veel sterkte. groetjes gerda b
Hallo allemaal ! Nee, het heeft helaas nog niet doorgezet. Ron 17.00 kreeg ik wel erg vel krampen, steken en harde buiken, maar het is na een uur weer weg getrokken helaas. Ook vannacht is het rustig gebleven. Wel merk ik dat er meer spanning is in mijn buik, en meer afscheiding blijft ook ... ik hoop dat het een dezer dagen echt door zal zetten ! Ik zal jullie op de hoogte houden ! Groetjes, Nikki F