September 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NikkiF, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauden

lauden Lid

11 mrt 2006
    23
    0
    0
    @Gerda b: welkom bij de club ;), ik zag dat je op dezelfde dag uitgerekend was als NikkiF en ik, de 30 september baby's hebben gewoon geen zin om eruit te komen :(

@Eefje: balen dat je baarmoedermond nog niet helemaal verweekt is, hopelijk kunnen ze het weekend wel bij je strippen en heb je je kleintje snel in je armen!

@NikkiF: jammer dat het niet heeft doorgezet, hopelijk zet het vandaag door.

@Gabje20: spannende dag voor jou vandaag, als het goed is, heb jij vandaag je meisje in je armen! Wat een heerlijk gevoel lijkt me dat.

Hier is alles rustig, ik hoop dat ons kindje snel geboren wordt. [-o< De dagen duren nu wel erg lang........

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Inderdaad ... die 30 september-kindjes willen maar niet ! Waar zou het aan liggen ? Wie weet, komen ze dit weekend alle 3 tegelijk ! :D

Groetjes,
    Nikki F

3. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    En ik ging ervan uit dat die van mij in oktober zou komen.
    Maar nee hoor, op 30 september! hihi
    Groetjes, Gina

4. lauden

lauden Lid

11 mrt 2006
    23
    0
    0
    Zou inderdaad grappig zijn als we dit weekend alle drie tegelijk bevallen, ik hoop dat het voor ons ook niet lang meer duurt.

5. gerda b

gerda b Lid

17 mrt 2006
    93
    0
    0
    winkelmedewerker
    friesland
    ik hoop het!
    Zo het is alweer zaterdag en nog steeds geen baby.Hier is alles rustig,dus zal vandaag wel weer niet komen.Is er bij jullie al wat gaande?

6. lauden

lauden Lid

11 mrt 2006
    23
    0
    0
    Bij mij is ook alles rustig. Ik word nu een beetje ongeduldig.....

7. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    He balen dames!
    Maar je weet het nooit, het kan zo ineens komen hoor! Ook al denk je 'vandaag gebeurt het vast niet..'.
    Ik duim voor jullie dat het dit weekend toch wel gaat gebeuren!

Nikki? Bij jou ook nog niets?

Succes!
    xxxx

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Nee, helaas. Hier is ook nog alles redelijk rustig. Ik heb alleem geregeld last van steken / krampen in mijn onderbuik en bovenin de vagina. Het zijn geen weeën dus het zal wel weer van dat oefengedoe zijn ... ik word er eigenlijk niet goed van ... :(

Ik vind het helemaal goed geweest. Heb het helemaal gehad met al dat wachten. Ik heb al vanaf week 36 oefenweeën in alle soorten en maten ... gek word ik er van ...

Maandag weer naar de VK. Ga ervan uit dat die afspraak gewoon doorgaat hoor ... helaas.

Groetjes,
    Nikki F

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nog steeds aan het wachten.. Pfff lijkt me niet een pretje dames!
    Jullie beebjes vinden het wel prima bij mama in de buik!
    Alleen de mama's willen nu wel eens kennis maken :(

Ik wens jullie veel geduld toe.. wachten kan lang duren..
    ik hoop voor jullie dat het allemaal (ook) zondags kindjes mogen worden!

Elke keer kom ik hier even kijken of er al iets gebeurd is, had vanochtend het idee dat NikkiF alwel aan het bevallen zou zijn, aangezien ik vanochtend nog geen bericht van je had gezien..
    Maar helaas nog niet!

Zet em op dames! Spaar je krachten voor de bevalling!

Groetjes Kalush

10. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ben nu thuis heb wel ontsluiting 1 cm ! (vanmorgen)
    Heb nu vanaf vanacht 5 uur slijmprop verloren, sindsdien elke 5 minuten rugweeen ! De eerste paar uur goed te doen maar wordt nu toch wel wat zwaarder ! Liggen kan niet ik kan alleen lopen en rechtop zitten ! Kijk het nog even aan en worden ze nog iets erger dan ga ik terug naar het ziekenhuis !

Hou jullie op de hoogte en ik hoop snel te bevallen !

Groetjes

11. lauden

lauden Lid

11 mrt 2006
    23
    0
    0
    Sterkte en succes gabje, hopelijk lezen we snel dat je kindje geboren is.

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ja, Gabje ! Dat is goed nieuws ! Ik hoop dat het doorzet !

Gisteravond hadden we een feestje en ik kreeg krampen in mijn buik. Ik ging naar het toilet en zag veel slijm. Doorzichtig van kleur en vrij dik. Later weer krampen, weer hetzelfde. We zijn naar huis gegaan, zonder iets te laten merken ...
    Vannacht om 5.00 werd ik wakker, moest ik weer naar het toilet, weer krampen in mijn onderbuik en veel slijm, een beetje in draden. Ik moest geregeld naar het toilet en het bleef zich herhalen zo. Soms een beetje roze slijm, meestal doorzichtig. Ook kwamen de krampen regelmatig, eerst om de 12 minuten, toen 10, toen 8 en toen 6. Ik ben toen weer in slaap gevallen en om 8.00 werd ik weer wakker.
    Nu merk ik nog steeds spanning in mijn buik, ook in mijn rug. Soms wat krampjes ...

Ik hoop dat het aanwijzingen zijn dat het eindelijk gaat beginnen. Familieleden die bevallen zijn hadden ook veel last van dit soort dingen voordat het echt door ging zetten. Ik hoop het zo ...

Groetjes,
    Nikki F

13. gerda b

gerda b Lid

17 mrt 2006
    93
    0
    0
    winkelmedewerker
    friesland
    Hallo,
    Nou NikkiF ik hoop het voor je.
    Ik had gisteravond wel veel harde buiken en een beetje zeurderig gevoel onderin mijn buik maar ja het heeft weer niet zo mogen zijn,het zal wel een lang verhaal worden bij mij ben ik bang.
    In ieder geval als het bij jou doorzet heel veel sterkte.

14. lauden

lauden Lid

11 mrt 2006
    23
    0
    0
    @NikkiF: erg spannend, hopelijk wordt de baby vandaag bij jou geboren!

@Gerda b: balen he dat er maar niks gebeurt. Bij mij is ook alles rustig. Het wachten duurt zo lang!

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    De baby is er nog niet, maar het blijft wel rommelen in mijn buik. Ik denk zeker dat het een begin is, hoop dat het ook echt doorzet !

Groetjes,
    Nikki F

16. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    oee spannend Nikki! Ik hoop het zo!
    Nou Gabje... misschien heb jij nu wel je baby in je armen :D
    Ik hoop het!
    Dames SUCCES!
    Denk aan jullie hoor! Zet m op! ;)

17. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Het zal niet lang meer duren ... heb flinke weeën en ga nu snel weer achter de computer vandaan ! VK komt zo kijken !

Groetjes,
    Nikki F

18. lauden

lauden Lid

11 mrt 2006
    23
    0
    0
    @NikkiF: succes met de bevalling!

Hier is ook goed nieuws: mijn vliezen zijn vanochtend spontaan gebroken, dus hopelijk hebben wij over maximaal 24 uur een klein wondertje in onze armen!

@Gerda b: is er bij jou al wat gaande?

19. gerda b

gerda b Lid

17 mrt 2006
    93
    0
    0
    winkelmedewerker
    friesland
    Hallo,
    Nou heel veel succes allebei,hier is alles rustig.
    Krijg nou helemaal het gevoel of ben ik alleen op de wereld.Ben bang dat het voor mij een ziekenhuisverhaal gaat worden.Ga geloof ik ons huisje nog maar een beetje schoonmaken,misschien helpt dat,een beetje beweging.groetjes gerda

20. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wat spannend voor jullie!
    Ik hoop dat het bij jou ook gauw gaat beginnen Gerdab.

Succes allemaal!

Deel Deze Pagina