September 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NikkiF, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauden

    lauden Lid

    11 mrt 2006
    23
    0
    0
    1 geruststelling, over maximaal een week heb jij ook een kleintje :) .

    De weeen zijn bij mij nog niet op gang gekomen, als het vandaag/vannacht niet spontaan komt, word ik morgenochtend ingeleid.

    Ik ben benieuwd hoe het nu gaat met NikkiF, zal ze al bevallen zijn?
     
  2. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    hoi meiden

    Ik was even aan het bijlezen, spannend........ zijn er al weer bebietjes geboren? ben heeel benieuwd, en wie nog steeds zit te wachten, succes, is zo vermoeiend dat wachten....

    Hier gaat het wel lekker. BV ging goed, maar Vinny bleef afvallen, nu krijgt hij bijvoeding, na elke borstvoeding een flesje erbij en dat gaat er prima in, hij heeft het dus echt nodig, en hij kwam ook in 1 dag 100 gram aan, dus dat gaat wel goed.
    Hij komt 1 keer's nachts om te eten, dus dat is ook wel lekker.
    Nu ligt hij te protesteren in zijn wiegje, hij vind niets lekkerder dan in mijn armen of die van bart in slaap te vallen, deed hij dus net ook, maar zodra je hem dan terug legt in zijn wiegje gaat hij protesteren. Ik laat hem nog maar even, weer speentje geven muziekje aan, hij is zo moe.
    Maar verder heerlijk genieten !

    Noiu ik kom straks nog een keer lezen hoor of er nieuws is van de andere meiden !

    groetjes
    celiene
     
  3. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Nou, voor degene die bezig zijn:
    SUCCES! Eindelijk....

    GerdaB: Hopelijk komt het bij jou ook nog spontaan..! Good luck!

    Gr. Niki

    ps: hier alles okido, hoor!
    Hugo doet 't goed... het is al echt een grote knul...
    Zal binnenkort weer wat nieuwe foto's plaatsen want het is echt 'n stuk...!
     
  4. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Voor degenen die aan het bevallen zijn: sterkte en succes!

    Hier is alles ook nog rustig. Dus Gerda b, je bent zeker niet alleen hoor!
    Ben vanmorgen bij de verloskundige geweest en mijn baarmoedermond is ook nog niet rijp...balen!
    Woensdagochtend ga ik voor het eerst naar het ziekenhuis. Ik vind het best een beetje eng.

    Groetjes,
    Eefje
     
  5. gerda b

    gerda b Lid

    17 mrt 2006
    93
    0
    0
    winkelmedewerker
    friesland
    Gelukkig jij bent er ook nog eefje,ik moet donderdag naar het ziekenhuis voor een ctg en inwendig onderzoek om te kijken hoever het staat.Ik vind het ook allemaal een beetje eng worden dan hoor.Ik hoop dat onze baby's er ook voor die tijd zijn.
     
  6. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Ja, dat hoop ik ook! Erg spannend wordt het nu....
    Maar ik denk niet dat er bij mij voor woensdag nog wat gaat gebeuren.

    Jij mag nog tot zaterdag thuis bevallen als je wilt toch? Of moet je vanaf donderdag ook echt in het ziekenhuis gaan bevallen?
     
  7. gerda b

    gerda b Lid

    17 mrt 2006
    93
    0
    0
    winkelmedewerker
    friesland
    Ik hoor donderdag ook of ik nog thuis mag bevallen,maar na zaterdag in ieder geval niet meer.
     
  8. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Nou, ik hoop voor je dat het voor donderdag nog op gang komt!

    Hier is het nog steeds erg rustig....helaas...
     
  9. gerda b

    gerda b Lid

    17 mrt 2006
    93
    0
    0
    winkelmedewerker
    friesland
    Hallo,
    Hier is ook alles rustig,begin een beetje de zenuwen te krijgen en slaap dus slecht.Vanacht weer veel last van maagzuur gehad.En mijn darmen zijn ook wat van slag.Nou zouden NikkiF en Lauden al een kleintje in hun armen hebben?Ben benieuwd.
    Groetjes gerda
     
  10. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ja, ben ook benieuwd!
    Laat het ons weten...... :rolleyes:

    Groetjes Niki
     
  11. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Gos, wat spannend allemaal zeg.. Er lopen een paar dames aardig overtijd inmiddels zo te lezen.. Hopen dat jullie ook vlot jullie kleine in de armen mogen houden.

    Hier gaat alles goed.. Flink wennen aan het moeder zijn, in je ritme komen.. Vandaag voor het eerst echt alleen geweest met Isabelle (afgezien van de wederzijdse oma's die vrijwel dagelijks langskomen).. Maar Eric was weer aan het werk, dus ik moest het nu echt zelf doen.. Maar het gaat goed, al heb ik het vermoeden dat ze nu een regeldagje heeft.. En zo niet, dan vind ze het kennelijk veel te gezellig om beneden te zijn :rolleyes: .. Ik geef borstvoeding, en normaal komt ze om de 4 uur gemiddeld.. nu 3x achter elkaar om de anderhalf uur, en dan flink drinken..Maar, inmiddels is ze (eindelijk) in slaap gevallen, dus wie weet blijft het nu lekker rustig tot een uur of half elf..
    De nachten gaan hier verder prima, ze komt één keer, en dan pas rond 7 uur weer.. Dus ik pak ongeveer 7 uur slaap op een nacht, is best goed te doen.. En verder is het gewoon genieten van dat kleine wurmpie in dat bedje! :)

    Hoe is het verder bij jullie?
     
  12. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    wow mirjamme..lucky you :)
    Ik heb haar elk uur :D

    jeetje nikki..ben benieuwd!
    wacht vol spanning af..
     
  13. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Nou inderdaad Mirjanne! Dat is inderdaad erg fijn... Hier is dat absoluut niet zo. Om de drie uur en als we geluk hebben een keer vier uur...
    Tijn heeft nu vreselijk last van krampjes....

    Zeg... volgens mij is iedereen hier aan het bevallen :)
    Ik ben heel benieuwd!
    Vast dat deze week elke septembermama bevallen is!

    groetjes
    mirjam
     
  14. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Jemig wat spannend of die meiden al bevallen zijn.
    Ik ben in ieder geval super nieuwsgierig!

    Quinn kwam ook vanaf dag 1 om de 4 uur. Ik moest echter omdat hij 4 weken te vroeg was om de 3 uur voeden. Het gevolg was dat hij overvoed raakte en ging spugen.
    Nu dus om de 4 a 5 uur. Soms komt hij ook wel eerder. s'nachts komt hij 1 x, maar van de week heeft hij een nacht van 7 uur gemaakt! :)
    Nu ik weer aan het proberen ben hem aan de borst te laten drinken komt hij wat eerder trouwens. Hij drinkt al wel, maar nog niet genoeg uit de borst!

    Gulay hoe gaat het nu met jou en je meisje? Lukt het voeden nou een beetje?

    veel liefs,

    Pinguin
     
  15. Mir1976

    Mir1976 Fanatiek lid

    28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Pinguin, een nacht van 7 uur! Wauw daar teken ik voor!
    Tijn slaapt maar heel kort. 4 uur is dus erg lang. We rekken nu elke keer een kwartier waarbij we elke keer iets meer voeding geven. Zodat hij op een gegeven moment wel om de vier a vijf uur gaat komen.
    Ik geef ook nog twee keer per dag borstvoeding. Hier kan hij zeker niet lang op door, maar iets van twee uur.
    Maar borstvoeding is lichter verteerbaar zeggen ze...

    nou, ik hoop dat er snel nieuws is van een aantal kersverse nieuwe mama's! :D
     
  16. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hey, even snel duik mijn bedje weer in (ik heb namelijk niet het geluk van een doorslapende baby maar eentje die elk uur komt snachts)

    Het voeden gaat nu beter...nog niet helemaal perfect volgens mij maar wel beter..
    Verder gaat alles goed hoor..ze groeit als kool en is een scheetje..we zijn helemaal gek op haar :)
    Behalve snachts neemt dat wat af..wanneer ik oververmoeid met haar op de bank zit :p:p hahahahaha
    Nee hoor ondanks alles blijft ze mijn lieve kleine meid..
     
  17. gerda b

    gerda b Lid

    17 mrt 2006
    93
    0
    0
    winkelmedewerker
    friesland
    Hallo,
    Kom net uit het ziekenhuis van een ctg onderzoek,alles was goed en mag zaterdag weer heen mocht het nog nodig zijn.Vanacht bijna niet geslapen van de voorweeen,die voelden al behoorlijk sterk aan ,was op ctg ook 3x in 20 minuten een harde buik te zien dus het begint te rommelen,heb ook veel last van menstruatiepijn,hopelijk is dit het begin en mag ik voor zondag nog net thuis bevallen.
    eefje hoe gaat het bij jou trouwens?
    En nikkiF en lauden is er bij jullie nieuws?
     
  18. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi !

    Ik ben bevallen ! En wel op 10-10-2006 om 11.22 in het AZM, Maastricht.

    25 uur rugweeën gehad, maar daarna ruggeprik en verder een perfecte bevalling ! Geweldig lieve mensen in het ziekenhuis en nu een geweldig lieve zoon, genaamd Thijs waar het heel erg goed mee gaat ! Hij woog 3855 gram en is 52 cm lang !

    Met mij gaat het ook goed. Niet veel last van hechtingen. BV gaat goed !

    Ik laat snel weer iets horen en plaats later een foto van ons mooie manneke !

    Groetjes,
    Nikki F
     
  19. gerda b

    gerda b Lid

    17 mrt 2006
    93
    0
    0
    winkelmedewerker
    friesland
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
    Geniet ervan!
     
  20. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    eindelijk! Gefeliciteerd!
     

Deel Deze Pagina