Wij laten ook de nekplooimetind doen. Maar ik laat hem eigenlijk doen zodat ik de kleine weer kan zien hii. Wij hebben ook zo'n kleine kans dat de baby een afwijking heeft. En stel er komtuit dat het kindje wel wat heeft laten wij het toch ook gewoon zitten en laten we de kleine op de wereld komen
Hoi Kalush, idd ga maar niet stressen want dat is helemaal niet goed voor jou en de baby. Je zal voor je verhuizing nog wel naar de vk moeten denk ik en dan kan je dat allemaal rustig navragen hoe dat zit toch? Wij willen trouwens ook graag weten wat het gaat worden een jongen of een meisje. Nou heb ik wel heel sterk een vermoeden maar tis toch ook wel erg spannend hoor, stel je eens voor dat mijn vermoeden onjuist is, hihi.Geeft niks, tis maar een vermoeden. Fijne zondag verder en rustig aan! Groetjes, mussie
Hallo ! Ik heb dinsdag de eerste echo, met valentijn ! Ik kijk er erg naar uit. Volgende week zijn we op vakantie en de week daarna barst het carnaval los hier in het zuiden, dus ik vond het wel prettig dat we iets eerder terecht konden. Wel heel spannend allemaal ! Groetjes, Nikki
Het is zeker spannend Nikki. Wij hebben pas de 27e een echo dus we moeten nog even wachten. Succes dinsdag en geniet van jullie vakantie. Groetjes, mussie. Oja, niet teveel hossen he tijdens de carnaval,hihi
Hallo allemaal, Ik weet nog niet zeker wanneer ik ben uitgeteld maar volgens mij 25 september ben nu 8 weken zwanger heb 27 feb mijn eerste eche echt spannend!!!!
Zo ik ben weer bijgelezen. Wij laten wel de testen doen, dus de nekplooimeting en de tripletest. Zou er een verhoogde kans uitkomen, dan laten we ook de vruchtwaterpunctie doen. Ik zit in de risicogroep, want ik word over 3 weken 37, en ik wil het zelf ook wel laten doen. Wij moeten voor het intakegesprek op maandag 25 februari, krijgen dan ook gelijk een echo om te zien hoe ver ik ben, leuk, kunnen we het eindelijk zien, en dan word gelijk de afspraak gemaakt voor de nekplooimeting gemaakt. Dus nog even wachten, maar het schiet op nu. O vorige week zo'n lekkere week gehad, helemaal niet meer misselijk, ach weer te hard geroepen, vanaf gisteren sloeg het weer toe, dus het gaat weer lekker. Kwam er gisteravond achter dat mijn lievelingsbroek bij de bank toch wel strak begint te zitten nu, zet er maar een stukje elastiek tussen, want hij zit zo lekker . Borsten groeien wel, maar ik heb er helemaal geen last van, best wel lekker vind ik dat. Toch volgende week maar eens voor een nieuwe bh kijken, want ik pas er nog maar eentje, die anderen zitten echt niet lekker meer. Verder gaat het lekker hier hoor, al weer 8 weekjes nu, het gaat best wel snel. groetjes celiene
Hee wat leuk, je bent even ver als mij.. tenminste dat denk ik.. ik weet ook nog niet precies wanneer, maar dit heb ik zelf berekend. Heb over 2 weken pas een afspraak bij de VK dus dan hoor ik het wel, of het meer of minder is. Groetjes Kalush
Nou ben nog helemaal niet misselijk geweest.. maar goed, moet ik ook maar niet te luid roepen, wat niet is kan nog komen Voor de rest heb ik ook nog niet veel problemen met mijn broeken, al moet ik wel zeggen, dat ze zo af en toe el knellen... nou ja misschien van het weekend maar eens om wat anders kijken, wat wat ruimer zit. Ik ben ook alweer 8 weken, gaat best snel.. zo ben je niet zwanger, zo opeens 8 weken.. hihi Op 1 maart heb ik mijn eerste VK bezoek, ben benieuwd! Groetjes Kalush
Hallo allemaal, Hopenlijk zijn jullie echo's allemaal ok. Gisteren heb ik voor het eerst mijn avondeten laten staan. Ik had al helemaal geen trek tijdens het koken maar om het ook nog op te eten. NOu nee. Vanavond weer met veel smaak gegeten. Het werkt bij mij heel raar. Ontbijten gaat prima, tussen de middag heb ik ook nog wel trek maar tegen het eind van de middag gaat eten me tegenstaan. Bleh. En dat gevoel blijft meestal hangen tot ik naar m'n bedje ga. En dat doe ik tegenwoordig wel iets eerder dan voorheen. Verder donder ik dan vrij snel in slaap. Ons liefdesleven lijdt daar wel behoorlijk onder. Te moe en eigenlijk ook geen zin. Gelukkig zijn we wel knuffelaars! Klinkt het bekend in jullie oren? Ben benieuwd. Verder is hier echt nog geen buik te zien. Wel borsten die groter zijn. Valt me eigenlijk niet zoveel op totdat ik foto's ging vergelijken van mezelf van toen ik net zwanger was en afgelopen zondag. Poeh, wat een verschil. Groeten Narcissen
Hoi allemaal! Hier gaat het weer ietsje beter met de misselijkheid. Nu enkel nog 's morgens en 's avonds. Gedurende de dag gaat het beter! Ik ben ook minder moe, al kan ik nog wel genieten van mijn bedje, vooral 's morgens... . Ik merk ook dat mijn broeken steeds minder onconfortabel gaan zitten. Ik wilde dit weekend gaan shoppen, maar ik vond niets gepast! Dat zijn dan weer de hormonen, denk ik... . Zo snel ik thuis ben, gaan mijn knopen open!! Groetjes!
Hallo ! Vandaag de echo gehad ! Geweldig ! Echt een geweldige verrassing ! Het kindje ligt precies "op schema" met groeien en we hebben het hartje zien kloppen ! Geweldig was dat ! Ik heb een vaginale echo gekregen, omdat daarmee het kindje het beste zichtbaar was ! Ik hoop dat alle echo's goed zijn gegaan vandaag ! En inderdaad, ik vond het heel spannend, ik was best zenuwachtig ! Groetjes, Nikki
Ik wil ook een echooooooooo. Hihihi, wij moeten gewoon nog ff geduld hebben.Ik ben blij dat jullie een goede echo hadden, echt een gerustelling dan he? Ik kan ook bijna niet wachten Ik krijg ook wat ruimtegebrek in mijn broeken maar moet het er nog ff mee doen want positie broeken zijn me nog ff te groot, wel stiekum gepast, maar kan echt nog niet.Het is net zo'n overgangs maat waar ik nu in zit. Maar komt goed. Verder wel weer misselijk geweest vandaag maar had ook een hele nare dag ivm begrafenis van heel jong persoon echt triest. Vandaar extra spanning. Nu gaan we weer ff ontspannen. Ik wens jullie een hele fijne avond. Groetjes, mussie
Lieve dames, Ook ik was een september mama maar helaas hebben we gisteren te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt. Ik zal verder niet teveel uitwijden over het hoe of wat want er zijn hier nog veel dames heel gelukkig zwanger en moeten zich vooral niet ongerust maken. Het kan altijd gebeuren. Het waren voor ons emotioneel zware maanden...eerst al 2 jaar een kinderwens, dan in december horen dat je een operatie krijgt, je daar op instellen, dan toch zwanger!!!, van een hiephiephoera stemming namen mijn hormonen mij in beslag en was ik heel emotioneel en down, hiertegen vechten en dan toch de zon zien schijnen en ervan genieten en net als je dat lukt krijg je te horen dat het alweer voorbij is. We zijn er kapot van. Donderdag curettage. Ook geen pretje. Hoewel het moeilijk is proberen we het toch van de positieve kant te bekijken (voor zover dat kan). Gelukkig hebben we veel steun aan elkaar en aan familie en vrienden. Ik wens alle september mama's veel geluk. Geniet en maak je niet teveel zorgen. Ik blijf dit forum en zeker dit topic in de gaten houden want ik wens jullie het allerbeste! Groetjes, Cat
Lieve Cat, wat vreselijk voor jullie. Ik weet niet zo goed wat ik nog meer kan zeggen alleen dat ik jullie heel erg veel sterkte toe wens. Een dikke knuffel van mussie.
Hoi Mussie ! Ja, mijn buik zwelt ook al een beetje. 's Avonds is het heerlijk om die knoop van de broek dan los te doen zodat er wat meer ruimte is. Verder passen mijn kleren nog prima. Ik heb alleen problemen met mijn bh's, die passen opeens nog maar net of zijn net te klein, dan puilt de borst er boven uit ! Nooit gedacht ooit nog eens een weelderige boezem te krijgen met mijn bescheiden B-cupje ! Veel succes met wachten. De echo is echt iets om naar uit te kijken. Alvast veel plezier ! Groetjes, Nikki
Ik leef met je mee, Cat... Sterkte! Ik heb gisteren ook wat meegemaakt... Tijdens het lesgeven ben ik opeens flauwgevallen. Eerlijk gezegd maakt dat me toch ongerust, ook al zei de huisarts gisteren dat er normaal gezien voldoende "airbag" rond de foetus zit rond deze tijd. Binnen twee weken de tweede echo... Als die ok is, zal ik pas echt gerust zijn.
Jee dat is ook niet niks ! Wat een zorgen he ?? Zo'n ukkie in je buik ..... niet alleen maar roze wolk. Hier heb ik a.s vrijdag 2e echo ... en ook hier best onzeker , helemaal na dit vreselijke verhaal van Cat ......... Terwijl dat gewoon realiteit is .