@ Marsab: alles goe met je en echo vandaag? @ Virginie: oei van gevallen...moest ook aan darcy denken toen ze ook van de trap is gevallen...sterkte! @ Darcy: leuk van die winkel, is dat niet bij woonboulevard in Wormerveer? @ Anoek: misschien kan je vk nog even bellen wat je nog wilde vragen? @ Pris: spannend van PSZ. Nee nog niets van Willibrord school gehoord waarheen we Matthew willen sturen als hij volgend jaar na de zomer naar school gaat. @ Rootje: hoe is het nu met marissa, niet meer zo ziek?
@ Miranda Ik heb Peter vandaag nog niet gesproken, maar gisterenavond zat ie ongeveer 50 km van t hotel. Schiet lekker op met je lijst dan Ik heb hier alles al afgenomen in huis en straks ff zuigen. Vanavond maar ff dweilen. Morgen weer werken. Heb bedacht dat wij vanavond spinazie eten..lekker makkelijk!
Ja hé... Alleen vind ik dat 'n transseksueel iemand niet in die seizoen thuishoort, maar goed zie ik wel hoe hij/zij ver komy. Verbaas me dat Tyra flink aangekomen is, vooral haar boezem en benen, maar verder ziet ze echt goed uit. Blijft een mooi vrouw. Ik krijg druk met TV kijken hahaha nu de seizoen begint...: zondag: The Hills op MTV en 90210 op net5 maandag: Americn next top model op net 5 dinsdag: vrij woensdag: vrij donderdag: wie is de mol? vrijdag: vrij zaterdag vrij: Maar van ma-vrij kijk ik B&B
Ik heb hier al opgeruimd en gestofzuigd Het zonnetje schijnt heerlijk, toch lekker lui binnen haha! Matthew is nog wakker....straks na boodschappen doen gaat hij lekker moe worden, dan kan ik lekker gaan kookerellen. Ohja....... Jeroen heeft Matthew gisterenavond in bad gedaan, afdrogen. pyjama aankleden ("vuile"hemd gebruikt), wou hem in bed stoppen. Maar de speen lag hier in de keuken. Ik heb Matthew tussen de reclame door van american next top model in bed gestopt. Heerlijk toch. Jeroen wilt het vanavond weer doen, ik vind het prima. Hij wilt graag dat Matthew ook meer naar hem toe trekt
@ Opgeven school Ik hoop zo dat dat gaat lukken: Wij wonen dus echt naast een basisschool. Wij wonen op de hoek van een rijtje en dan heb je een pad van ongeveer 2,5 meter en dan begint t schoolplein, dichterbij kan bijna niet.....Nou hebben ze een beetje lokalen tekort dus kan maar beperkt aangenomen worden. Broertjes en zusjes van kinderen die er al op school zitten hebben voorang (terecht!) en daarna is t: Wie t eerst komt, wie t eerst maalt wat dus betekend dat men er al om 6 uur s morgens voor de deur gaan zitten om hun kind op te geven Dit is dus op 2 feb en wij moeten Tygo nu gaan opgeven. Gelukkig kan ik t vanuit huis in de gaten houden maar zodra er iemand zit moet ik er dus bij gaan zitten........ inschrijven kan vanaf 14.30 uur. Lijkt wel concertkaartjes kopen...maar wel voor een goed doel. Naast dat t heel dichtbij is staan ze ook bekend vanwege hun goede onderwijs.... Duim voor me dat t niet gaat vriezn dinsdag!!!!
Meiden, ik ben het zo zat!!!!!! Vanmorgen controle bij de gyn, er is niets, maar dan ook niets veranderd sinds vorige dinsdag. Ontsluiting is nog hetzelfde, hoofdje zit nog steeds niet vast in m'n bekken, hoofdje van de baby kijkt de verkeerde kant op (moet deze week enkel op m'n rechterzij slapen, misschien helpt het - nou nee, want ik slaap bijna altijd zo), halfuurtje ctg en niks. Baby is superactief, hartje doet het goed, goede doorbloeding ed., maar niks harde buiken, voorweeën.. Moet ik daarom al wéken harde buiken en voorweeën hebben, en nu ineens valt alles stil. Ja, 's avonds af en toe, maar ook niet meer. Ik moet zaterdag naar het zh voor een ctg, maandag dan terug op controle bij haar als ik niet bevallen ben (wat ook niet zo zal zijn), als maandag alles nog hetzelfde is als nu, wordt het volgende donderdag, 4 feb. een ks. Omdat ze geen risico's wilt nemen voor de bevalling. Pfffff, waarom kan het nou niet gewoon goed gaan? Dus meiden, ik ga ervan uit dat ik op 4 februari onze baby krijg, niet vroeger. Misschien word ik er wel rustiger van? Hier pijnlijke rug en ellebogen van het trapvallen, maar het gaat best, gelukkig was het niet op m'n buik.
@ Imsala: Haha meid, je geeft me hoop! Nee, ik ga me nu focussen op een ks, minder teleurgesteld achteraf dan. Ach, zolang de baby maar gezond is, niet? Alles goed met jou? @ Pris: Balen dat het niet kon geregeld worden zoals jullie het wensten. Wel fijn dat er zo dicht een school is, hier ook maar +/- 500m van ons huis. Ik duim dat het niet vriest dinsdag! Mmm, spinazie, lekker én makkelijk (en goed voor de lijn, al heb jij daar geen last van! ) @ Miranda: Klinkt ook lekker, weet nog niet wat ik ga maken. Foto's besteld, leuk toch! En het is toch iets dat je van je lijstje kan schrappen ! @ Darcy: Gaat snel hé, nog maar 49 dagen.. Is het meeste al klaar? @ Anoek: Heb je nog naar de vk gebeld? @ Marsab: Alles oké? Had je je echo?
Nog een opruimvraagje voor jullie : Keld mag gerust veel speelgoed hebben en alles uithalen en op de grond strooien overdag, maar voordat hij naar bed gaat, moet er opgeruimd worden. Tuurlijk moet hij dat niet allemaal doen, we doen dat samen. Maar af en toe weigert hij gewoon en haalt hij alles terug uit wat ik heb opgeborgen. :x Wat doe je hier toch aan? Ik heb al een keer z'n blokjes een dag afgenomen, kon hem weinig schelen, hij speelt wel met iets anders. Ik vind het soms echt moeilijk om te weten hoe je op die situaties moet reageren. Zelfde met pamper aandoen of kleertjes aantrekken en hij steeds weer wegloopt of dwarsligt.
@virginie, lieve schat, balen zeg dat het allemaal nog niet opschiet bij je. Ik ben ook bang dat als ik volgende week terug moet naar de vk er niks gebeurt is hier, dus ik weet hoe je je voelt. Misschien dat je je inderdaad maar moet richten op de ks volgende week. Je weet maar nooit, misschien geeft dat de rust in je hoofd om het allemaal in gang te gaan zetten. In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou!!! (Enne wees stiekem maar blij dat alle harde buiken enzo gestopt zijn, want dat is echt wel uitputtend kan ik je vertellen!) Enne 1 ding is zeker, 4 feb heb jij je baby!!! Oei, moet nu eerst even een paar billetjes schoonmaken ruik ik... Tot later!
@ Rootje: Dank je, je bent een schat! Heb alleen maar zin om te huilen, maar heeft weinig zin.. Tja, die harde buiken waren erg vermoeiend, maar het schiet ook niet op als er niets is natuurlijk. Moet het van mij afzetten..
Virginie, wat balen voor je, ik kan het me zo voorstelen dat je het zat bent, mag toch ook, je wacht op je kindje en je lichaam werkt niet echt mee tot nu toe. Wel harde buiken, zo kl.te als het niks heeft gedaan. Je kunt nu echt af gaan tellen en wie weet besluit ukkie om toch voor 4 feb te komen. Duim voor je. Die harde buiken zijn echt een ramp, bah. Knuf voor jou. Hier ruimen we ook samen op maar als Sarah het een keer niet doet of alles weer overhoop gooit reageer ik niet en zet gewoon alles weg. Meestal is het maar voor een keer en gaat het de dag erna weer goed.
@ Pris: ik had vanmiddag op je reactie over het inschrijven ingetikt en ineens was niet gepost...grrrmbl... Ik hoop natuurlijk dat het je gaat lukken om het inschrijven voor Tygo, natuurlijk duim ik voor jou volgende week dinsdag dat het een normale weer wordt. @ Virginie: begrijpelijk dat je het zo jammer vindt om geen natuurlijke bevalling mogelijk meemaken. Nu je weet dat er grote kans op 4 feb een ks wordt. Nu kan je gewoon alles van je hoofd afglijden....(wie weet toch een spontane bevalling). Sterkte mop. Over het opruimen van de speelgoed voor Keld/Matthew naar bed gaat, is het zelfde probleem. Ik maak hem duidelijk dat we echt samen gaan opruimen omdat hij zo gaat slapen. Ik reageer dit op pagina 19, Ik ga nu verder op pagina 20.
Alles is al gezegd, geloof ik.... Ik ga nu over naar Hyves en dan hotmails, dan naar bed.... Truste x
Hoi meiden, @frankrijk: nog nooit geweest, dus hier geen tips. @slapen: Jesse gaat wel naar bed in zijn eigen bed, maar belandt ergens in de nacht toch weer bij ons in bed, wat de oorzaak van zijn paniek is, weten we nog steeds niet. we gaan er maar vanuit dat het ooit wel weer beter zal gaan. Ik zelf ben 's avonds erg moe en val regelmatig in slaap op de bank. @negenmaandenbeurs: ga er samen met mijn zusje heen, heb er zin in. @huishouden: hier de taken verdeeld, manlief helpt zonder zeuren, erg prettig. babietjes van virginie en rootje kom maar!!! Marsab: hoe was de echo??? Simke
Goedemorgen meiden! Hier gaat alles goed, wel onwijs misselijk en heel moe. Vandaar dat ik hier ook niet zo veel ben. Afgelopen week was echt een achtbaan van emoties... Wel een goede echo gehad! Hartje gezien en gehoord en volgens de meting was ik zelfs 3 dagen verder! (strange) Maar ben wel enorm blij, beter verder dan dat het kindje weer te klein is! Hier een echo foto:
Goeiemorgen meiden @ Marsab: wat een mooie echo! Geweldig, je bent al bijna 8 weken zwanger volgens de echo-berekening @ Simke: vannacht om 5 uur kwam Matthew ook bij ons liggen...ben wel moe, omdat hij een uur lang lag wroelen, pas in slaap gevallen, om half 7 ging mn wekker af...zuicht.....vanavond vroeg slapen! Werk ze!